Şimdi Ara

Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de
    Citroën’in kompakt sınıftaki yenilenen modelleri C4 ve C4 X, şubat ayında Türkiye’de tüketicilerle buluşmaya hazırlanıyor. Bu güncelleme, her iki modelin de satışa sunulduğu Türkiye’de daha da yaygınlaşmasını ve her zamankinden daha cazip bir seçenek olarak öne çıkmasını sağlayacak.



    Yenilenen C4 ve C4 X modelleri, kabin içi konfor ve hacim gibi güçlü yönlerini geliştirirken, tasarım anlamında daha olgun ve güçlü bir karakter kazandı. Her iki modelin de güncellenen tasarımı, yeni logo ve yeni marka kimliğini barındırıyor. Yeni C4'te arka tasarım daha yalın ve daha çekici bir görünüm oluşturmak üzere gelişirken, yeni C4 X zaten son derece çekici olan fastback tasarımını korumaya devam ediyor.



    Farklı tasarım kodlarını dikkat çekici bir şekilde harmanlayan yeni C4 ve C4 X, güncellenen tasarımlarında dengeyi sağlamak için yalın bir görünüme kavuştu. Her iki model de tasarımlarında kendine özgü güçlü yönlerini korumaya devam ederken, modern, karakterli ve olgun bir tarzı benimsiyor. Yeni C4 ve C4 X’in büyük oranda OLI konseptinden esinlenen ön cephesinde yeniden tasarlanan radyatör ızgarasına ve bu ızgaranın ortasında otomobile daha da iddialı bir duruş kazandıran markanın yeni logosuna yer veriliyor.



    Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de
    Yeni C4 ve C4X, yolcuların rahatlık ve konforuna odaklanan benzersiz bir sürüş deneyimi sunuyor. Bu kapsamda Advanced Comfort Koltuklar, araç içi konforu artırmak için yeniden tasarlandı. Kesecik efektine sahip bu koltuklar, 15 mm daha kalınlaştırılan köpük yapısı ile araca oturulduğu andan itibaren ekstra oturma konforu sağlıyor. Sunulan dinamik konfor, uzun mesafelerde bile daha keyifli bir sürüş deneyimi sağlayan dokulu köpük ve koltuğun merkezindeki yüksek yoğunluklu katmanla daha da geliştirildi. Sürücü için gelişmiş destek, yükseklik ve bel ayarı gibi ek özelliklerle duruş konforu da artırıldı.



    Kademeli Hidrolik Destekli Süspansiyon sistemi ile birleştirilen bu koltuklar, her yolculuğu gerçek bir kozada rahatlatıcı bir deneyime dönüşerek mutlak konfor sunuyor. Bu teknoloji, yol bozukluklarını emerek uçan halı hissi yaratan Kademeli Hidrolik Burçlar kullanıyor. Geleneksel süspansiyon sistemlerine göre önemli bir ilerleme kaydeden sistem, daha dingin bir sürüş deneyimi sağlıyor ve araç içindeki hayatı kolaylaştırıyor.



    Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de
    C4 ve C4 X, akışkan, hızlı ve ergonomik ve 3D navigasyona sahip en güncel bilgi-eğlence nesli ile donatılıyor. Son derece sezgisel olan bu arayüz, hafifçe sürücüye dönük 10 inçlik HD dokunmatik ekrana sahip ve widget sistemi sayesinde kullanıcı tarafından tamamen kişiselleştirilebiliyor. Widget'lar, aracın dokunmatik ekranındaki uygulamalara ve içeriğe ulaşmanın hızlı bir yolunu sağlıyor. Arayüz ayrıca, “Hello Citroën” komutuyla etkinleştirilebilen, söylediklerini anlayabilen, soruları yanıtlayan ve sesli komutları yerine getiren, doğal ses tanıma özelliğine de sahip bir dijital asistan da içeriyor.



    Ayrıca kablosuz akıllı telefon yansıtma işlevi kabindeki kablo karmaşasına da son veriyor. Bu sistem, kablosuz güncelleme yoluyla kolaylıkla güncellenebiliyor. Dijital gösterge paneli, optimum netlik ve sezgisel bilgi gösterimi için tasarlandı. Temel bilgileri gösteren, göz yorgunluğunu azaltan ve güvenliği artıran renkli bir göz hizası ekranı ile tamamlanıyor. Ayrıca direksiyon markanın yeni logosuna ev sahipliği yapıyor. 



    Gelişmiş sürüş destek sistemleri



    Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de
    Yeni C4 ve C4 X, yol güvenliğini artırmak üzere sensörler ve kameralar gibi teknolojileri kullanan 20 adede kadar, Aktif Güvenlik Freni, Çarpışma Riski Uyarısı, Otoyol Sürüş Desteği, Dur & Kalk özellikli Adaptif Hız Sabitleme Sistemi dahil Gelişmiş Sürüş Destek Sistemine (ADAS) sahip. Ayrıca yeni C4 ve C4 X; kör nokta izleme, şeritten çıkma uyarısı, kahve molası uyarısı, sürücü dikkat dağınıklığı uyarısı, otomatik uzun far, genişletilmiş hız tabelası tanımlama ve hız önerme gibi işlevler sunuyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla'nın sürücüsüz robotaksi hizmeti Haziran'da başlıyor



    Ayrıca Renkli Head-up Display Ekran, Arka Tepe Görüş özelliği ile Geri Görüş Kamerası ve Vizyon 360 gibi konfora katkı sağlayan görüş özellikleri yeni modellerde yer alıyor:



    İhtiyaca göre uyarlanmış motor seçenekleri



    Yeni C4 ve C4 X, Citroën'in enerji geçişinin zorluklarına vermiş olduğu cevabı ortaya koyuyor. Citroën, müşterilerin gereksinimleri doğrultusunda elektrikliye geçişe yardımcı olan verimli elektrikli güç-aktarma sistemleri sağlıyor. 




    • C4’te verimliliği üst seviyelere taşıyan Hybrid 136 güç seviyesi bulunuyor. Bu teknoloji, yakıt tüketiminde ve karbon emisyonlarında yaklaşık %20 düşüşle çok daha verimli bir sürüş sunuyor. Özellikle kentsel kullanım açısından önemli avantajlar sağlarken, sürüşün %50'sine kadarını tamamen elektrikli modda gerçekleştirebiliyor, karbon ayak izini ve yürütme maliyetleri azaltıyor.

    • Ürün gamını 54 kWsa bataryalı, 115 kW gücündeki elektrikli ë-C4 ve ë-C4 X tamamlayacak. Bu versiyonlar sırasıyla 420 km'ye kadar menzil sunuyor. Yeni ë-C4 ve ë-C4 X, uzun yollardaki hızlı şarj ihtiyaçlarına 100 kW hızlı şarj cihazı ile cevap veriyor. Böylece 1 dakika şarj ile yaklaşık 10 km menzil elde edilebiliyor ve %80 şarj için 30 dakikadan daha kısa bir süre yetiyor. Bu esneklik, nerede olursa olsun, kullanıcının ë-C4 veya ë-C4 X ile bir sonraki yolculuğa hazır olmasını sağlıyor.

    • Ayrıca Türkiye’de 1,2 PureTech 130 EAT8 turbo benzinli motor da sunulacak. Başarısını kanıtlayan bu versiyon 130 HP güç ve sekiz ileri vitesli tam otomatik şanzıman ile dinamik ve akıcı bir sürüş deneyimi sunuyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı








  • Tipsizmiş, şuymuş buymuş, kim ne derse desin ,fiyat kazanç oranı yüksek bir araç..Okuduğum yabancı yayın incelemelerinde hybrid versiyonun yakıt tasarrufu anlamında pek de başarılı olmadığı ve aradaki fiyat farkına değmeyeceği yazıyor..Pure benzinli makyajlı kasası EAT 8 şanzımanla satılmaya devam edecekmiş, tercih ederim..Bu fiyat bandında C4 ve Kia XCeed alınası araçlardır..Aynı fiyata BWM ve Mercedes modelleri satan bayi adresi bilenler yazarsa faydalı olur elbette 

  • Çok çirkinler midem bulandı
    Ayrıca PSA grubu hiç bir araç alınmaz!
    Citroenin yeni logosu da o kadar iğrenç o kadar kötü ki her baktigımda çok kötü oluyorum aman Allahım!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 30 Ocak 2025; 12:38:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 bi noktaya kadar yine bakılabilir bi görsel ama c4x ciddi rahatsız ediyor yav çok kötü tasarım

  • CavaLieR-G kullanıcısına yanıt
    özellikle yandan baktığımda arka tasarım bana çok kötü geliyor.

  • Ben mi bunu beğenmiyorum diyordum ama öyle değilmiş.
    Daha önce bindiğim bir modelinin içi tabut gibiydi. Hala öyle mi bilmemi.

  • Başarısını kanıtlayan bu versiyon(!)


    editörler milletle dalga geçiyor.

    dünyada adı çıkmış, mahkemelik olmuş, mühendislik şirketlerini zincir üretmek için ar-ge'ye zorlamış motor başarısını kanıtlamış yersen Yenilenen Citroen C4 ve C4 X şubatta Türkiye'de 

  • Neyini beğenmediniz anlamadım arkadaş. Gülen suratlı tek tip tasarımlı elektrikli araçlardan gına geldi artık. Farklı bir karakteristiğe sahip en azından... CHR havası var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Göstergeler sonunda değişmiş sanırsam . Sorunsuz birde motorla gelse alınabilir hale gelecek

  • Şu tasarıma bakınca PSA grubunda Citroen için "bok gibi olmuş" diyen adam eksikliği olduğunu düşünüyorum. Acil ilan açmaları lazım.

  • bize 136'lık hybrid gelmez. 1.2 130 hp'leri dayamaya devam ederler.

  • C4x her türlü çirkin bir araba da düz C4 ün önden gideri vardı arkası çok çirkindi. Arkayı biraz toparlamışlar bu sefer önü mahvetmişler.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Bu forumun en çirkin trolü sensin

    Mesajların okunmayacak kadar mide bulandırıcı

    Avatarın da o kadar iğrenç ve kötü ki her baktığımda çok kötü oluyorum

    Büyük ihtimal bisikletin bile yoktur..mahlukat seni

  • Yok mu şoyle eski ön, yeni arka toplayacak sanayide bir babayiğit

  • C4X kullandım. Yakıt/Performans/İç tasarım tatminkardı. Yol tutuşunu vs de beğendim şahsen. Ama o 1.2 puretech garabeti ile olmaz. Ayrıca, önceki kasada göstergeler çok kötüydü. Bu nasıl bilmiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arabaları becerip boyayabildiler mi acaba? 5 yıldır araçlardan boya atma sorunu var ve aynı şekilde üretip satmaya devam ediyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • "Puretech" ve "başarısını kanıtlayan" aynı cümle içinde 🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güncel olanlar çok iyiydi.


    Berlingo ile başlayan Hugo dişi LED tasarımı rezalet oldu, niye böyle sabote ettiler önden anlam veremiyorum.

  • "başarısını kanıtlamış 1.2 puretech motor" :D bence de



    kademeli hidrolik çok özel bir sistem değil, c5 aircrosslarda da var, çok yavaş geçtiğiniz tümseklerde iyi ama normal gidişte iyi bir amortisörlü araçtan farklı değil. Citroen'in asıl tam hidrolik amortisör sistemi eski c5 ve c6larda vardı. O da o kadar abartıldığı kadar konforlu bir olay değil, bizde c5 vardı zamanında oradan gayet iyi bilirim. Yenilerde sadece c5x'te var o da ülkeye getirilmiyor üretim yeri çin olduğu ve çine ekstra vergi uygulandığı için.


    Bu koltuklarda 15mm ekstra minder falan fıstık pazarlama işleri biraz. Tamam biraz daha konfor odaklı bir marka ama sanki mercedes konforu varmış algısına kapılıyor kullanmamış olanlar ki alakaları yok. Bir e serisine bindiğiniz zaman amortisör konforunu görünce neden mercedes ve diğerleri gayet net anlıyorsunuz. amgler hariç tabi, onlar takoz gibi.


    Yeni logo bence de çok çirkin.


    Eskiden c4x'i beğeniyordum, ama şu an tipsiz geliyor. Arkadaşta var, uzun yol yaptık. İri ferah bir araç ama bence gereksiz uzun ve 1.2 puretech ile biraz hantal hisli. Gazı, pedalı yumuşak şehir içi kolay kullanımlı ama herhangi bir keyifli sürüş hissi yok. Tekdüze siyah iç mekan, çirkin ekran grafikleri ve vasat plastikler içi sıkıcı yapıyor. Düz c4'i ise dolgun crossover formuyla gayet beğeniyorum ama 1.2 motor ve aynı iç mekan işi bozuyor. Bir de malum boya sıkıntıları var tabi. Su logo olmasa, iç mekanda hyudaideki gibi daha açık tonlu seçenkler olsa yeni zincirli hibrit motorla belki düşünülebilirdi. Fakat yine aklıma stellantis olduğu geliyor vazgeçiyorum.





  • 1 yıl eC4X kullandım. Konforlu, dopdolu bir araçtı. Geniş bagaj, arka diz mesafesi de iyiydi. Balkan turu yaptım. Ortalama 300km.ler ile ülke sınırları geçtim. 1.4 diyorlar ama bayiler 1.320 civarlarına sattılar. Bu dolulukta bu fiyata başka araç yoktu. Üstelik Mg4 gibi muadillerinden çok daha ekonomikti. Tabi motor zayıf ve daha hafif. Valla bütçesine göre tercih edilecek bir araç.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • makyaj öncesine göre donanım pek farklı görünmüyor, birkaç kamera ve yeni ekranlar var sadece.

    C4 bence daha güzel, onda da ön tasarım çirkin olmuş, fiyatı uygun olursa satılır yoksa kimse yüzüne bakmaz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.