|
Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
c3 aircross 1200 falan gelirse çok rekabetçi bir araç olur, taigo, bayon alıcıları bu tarafa geçer
-
Bunlarda akıl olsa boş pakete 1-2 güzel donanım ekleyip elektriklisini 1 milyona satarlar. Ama nerdeee...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çıbık anten azalarak bitmedi mi hala...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
e-C3 şehir içi için muazzam bir araç ve zorunlu durumlarda şehir dışına da çıkabilir bir araç.
B sınıfında ilk defa kademeli hidrolik süspansiyon kullanımı ile B sınıfının tartışmasız en konforlu aracı olacağı kesin, biraz da yalıtım yaptılarsa birçok C sınıfını bile konforda geçecektir.
440 km şehir içi menzil söylemi bir saçmalık, şehir içi menzil diye bir şey olmaz, WLTP karma menzile bakılır, o da 324 km, yani şehir içinde yazın 360, kışın 260 km civarı gidecektir. Bu rakamlar Dacia Spring gibi rakiplere göre oldukça yüksek ama yine de uzun yol biraz sıkar. Burada tek avantaj aracın hızlı şarj olması, uzun yolda biraz sık duracak olsa da şarjda az vakit geçirecektir. Ve evet, uzun yolda Türkiye'nin neredeyse her bir köşesinde o sıklıkta şarj istasyonları var, yani hiçbir yerde yolda kalmaz. Merak eden Voltla uygulamasını indirip bakabilir.
Bir elektrikli olarak Almanya fiyatı kendisinden %55 daha pahalı olan e-208'in bir tık gerisinde bir menzil ve şarj hızı sunuyor, ondan daha yüksek ve daha konforlu. Avrupa'da, özellikle küçük hatchback'leri çok seven Fransa'da inanılmaz tutacaktır ki e-208 Model Y'den sonra Fransa'nın en çok tutan elektrikli aracıydı geçen yıl. Türkiye'de doğru fiyatlandırma gerekiyor. Almanya başlangıç fiyatı 36.000 Euro olan e-208 Türkiye'de hem de GT paketi ile 1.463.000 TL liste fiyatına sahipse Almanya fiyatı 23.300 Euro olan e-C3 bugünkü kurla 950 Bin TL'ya rahatça satılabilmeli. Bakalım Citroen fiyatlandırmada BYD olmayı mı tercih edecek yoksa piyasayı sallamayı mı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Ocak 2025; 16:51:47 >
-
Citroen fiyatlandırmada pek çekinmeyen bir firma, e-C3 giriş paketini bugünkü kur ile 1 milyondan ucuza sunacaklarını tahmin ediyorum. e-C4 X'in uzun menzil versiyonunu 1.150 Bin TL peşin + 250 Bin TL 12 ay sıfır faizle alabiliyorsunuz. Bu kadar agresif fiyatlandırma yapan başka firma yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Ocak 2025; 16:53:38 >
-
Sabah akşam övdüğün kamiqteki vites topuzu ve manuel el freni ne ola peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C3 dediğin araba biraz tatlı durur bu ne böyle 10cm uzatıp c5 deselermiş keşke
-
Manuel el freni daha güvenli . Vites topuzu da beni hiç rahatsız etmiyor aksine joystick veya vites seçici gibi tasarımlar dan daha hoş geliyor bana.
Ama anten bu çağda kabul edilemez artık!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yav he he daha güvenliymiş. Premium araçların hepsi güvensiz o zaman, enayilere bak güvenli kamiq varken güvensiz mercedese biniyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel bir yorum olmuş teşekkür ederim. Birkaç rakip daha yolda. Hyundai Inster ve Renault 5 de geliyor. Renault 5 tasarımı ile, Inster iç hacmi ile, C3 ise LFP bataryası ile öne çıkıyor. Fiyatlar yakın olur birbirine sanki.
-
şu fransızlar bordo şarabındaki ustalıklarının üçte birini ürettikleri araçlara verseler
şuan farklı şeyleri konuşuyor olurduk.
-
boyası sökülüp ve dökülen bir ürün için ancak böyle cesur davranmak lazım..
c5 lerle başlayan furya..sadece c5 lerde değil
pejolarda boya özürlü..(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 27 Ocak 2025; 21:13:48 > -
E C4X kim 1150 veriyor? hemde uzun menzili
-
O direksiyon nedir öyle.
-
Mesajı bir daha oku hocam :) 1150 nakit + 250 kredi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni c4 alan biri olarak, Uçan Halı kadar olmasa da bindiğim en rahat araç oldu. Çukurlar vs. aşırı rahat geçiyorum. c3 de eğer bu şekilde olacaksa küçük araçlar arasında baya tutulur. Tabi bizde bir marka algısı var onu yıkmak zor ama.. Ben daha çok c3 aircross u sabırsızlıkla bekliyorum.
-
Kayış yağda çalıştığı sürece bedava da olsa alınmaz.
-
hayırlı olsun aracınız.
fransız araçlarının boya kaliteleri kötü.
cıtroen grubu başı çekiyor pejo hemen arkasında
adblue ise tamamen kronik arızalı idi şuan ne durumdalar bilemiyorum
tam hibrit araçları yok bu konuya yatırım bile yapmıyorlar,mil hibrit diye bir küçük seçenek var.
aısın tam otomatik japon malı şanzımanı bırakıp çift kavrama belçika malı şanzımana geçmişler..
efsane ve satış lideri 3008 in yeni halini görünce nasıl batırdıklarını daha iyi anladım.
benzinli tarafında ise 1.2 puretecler yağın içinde kayış ufalanıp duruyordu en son ne oldu bilmiyorum
PSA resmen teknoloji olarak gerilemeye başladı..
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
Sabah akşam övdüğün kamiqteki vites topuzu ve manuel el freni ne ola peki ![]() |
Yav he he daha güvenliymiş. Premium araçların hepsi güvensiz o zaman, enayilere bak güvenli kamiq varken güvensiz mercedese biniyorlar |
c3 aircross 1200 falan gelirse çok rekabetçi bir araç olur, taigo, bayon alıcıları bu tarafa geçer |
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X