Şimdi Ara

Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroën, B segmentindeki başarılı modeli yeni C3’ü 2025 yılının ilkbahar aylarında Türkiye’de satışa sunmaya hazırlanıyor. Karakteristik görünümü, sınıfının üzerinde boyutları ve markaya has yüksek konfor özellikleriyle 4’üncü nesil C3, elektrikli ve hibrit versiyonları ile Türkiye’de satışa sunulacak. 



    Yeni Citroen C3, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Avrupa’daki 4’üncü nesil Citroën C3 ailesi, Citroën’in cesur yeni marka tasarımını temsil eden, iddialı bir görünümle baştan aşağı yeniden tasarlandı. İlk kez 2022 Citroën Oli konseptinde ön gösterimi yapılan yeni tasarımda, dikey ve yatay unsurlar, teknik bir tarzla kontrast oluşturuyor. Daha uzun ve daha dikey ön cephe, merkezi olarak konumlandırılan ve parlak siyah yatay ızgara ile tamamlanan, çift şeritli yeni marka logosuna ev sahipliği yapıyor.



    Aracın profilinde, teknik ve alttan kesik çizgiler, kemer hattı boyunca yeni imza aydınlatma kümelerine ve kapı panellerindeki ince kıvrımlara doğru akıyor. Yeni imzalı arka aydınlatmalar aracın köşelerine doğru uzanıyor ve ön farları yansıtan iki yatay ve bir dikey mercekten oluşuyor.



    Bagaj kapağın altında, aerodinamiğe yardımcı olmak ve otomobilin iddialı duruşunu daha da güçlendirmek üzere, köşeleri kaplayan gösterişli bir tampon yer alıyor. 17 inçlik elmas kesim alaşım jantlar güçlü duruşu destekliyor. Otomobil, 4,01 m uzunluğu ve 1,76 m genişliği ile kompakt bir ayak izine sahip.



    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni ë-C3’ün yeni iç mekânı “C-Zen Lounge” mimarisi ile tasarlandı. C-Zen Lounge, geniş ön cam, iki yanda Citroën’in imzası niteliğindeki dikey havalandırma kanalları ve grafik ögelerle yatay bir ön konsol mimarisi oluşturuyor. Yeni ë-C3’ün yeni desenli Citroën Advanced Comfort Koltukları, özel olarak tasarlandı. İlk temasta konforlu ve yumuşak bir his sağlamak ve mesafe ne olursa olsun destekleyici bir sürüş sunmak üzere ilave köpük kullanıldı.



    Daha uzun iç mekân; kapı panelleri, orta konsol ve orta kol dayamanın altında kullanışlı ve akıllı saklama alanları ve ayrıca orta konsolda kablosuz telefon şarj sistemi de yer alıyor. Geleneksel gösterge panelinin olmaması, daha ferah bir ön konsol tasarımı oluşturuyor. Yeni, tamamen elektrikli ë-C3, araç bilgilerini ön konsolun üst kısmı ile ön camın alt kısmı arasındaki parlak siyah bölüme yansıtan yeni Citroën Head-Up Display’i ilk kez kullanıyor.



    Ön konsolun ortasında, hafifçe sürücüye dönük 10,25 inçlik renkli bir bilgi-eğlence ekranı yer alıyor. Özel bir uygulamaya sahip “My Citroen Play” ile “Akıllı Telefon Kiti” sayesinde kullanıcı, kendi cihazı üzerinden müzik, radyo, çağrı ve navigasyon işlevlerine erişebiliyor. Yeni ë-C3’te geniş bir bagaj hacmi de sunuluyor. Standart konumda 310 litre sunulan geniş bagaj hacmi, günlük hayatın gereksinimlerini fazlasıyla karşılıyor.  



    Elektrikli ve 48V hibrit güç aktarma sistemleri ile geliyor



    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroën ë-C3, BEV’e özel “Akıllı Otomobil Platform”uyla, şehiriçi kullanımda 440 km, karma kullanımda ise 324 km’ye kadar WLTP sürüş menzili sağlamak için 44 kWsa LFP (Lityum Ferro Fosfat) bataryayı kullanıma sunuyor. 100kW DC hızlı şarj özelliği ile 26 dakikada yüzde 20’den yüzde 80’e şarj olanağı da sağlıyor. Yeni ë-C3, 83 kW (113 HP) elektromotor ve tam otomatik şanzımanı ile 0-100 km/s hızlanmasını yaklaşık 11 saniyede tamamlayabiliyor ve yaklaşık 135 km/s maksimum hıza ulaşabiliyor. 



    Ayrıca Bkz.Makyajlı Opel Mokka Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Yeni C3 ilk kez bir hibrit güç aktarma sistemiyle de sunulacak. Hibrit sistem, benzin ve elektriğin avantajlarını iki motorla birleştiriyor. Bu motorlar sürücünün müdahalesi olmadan otomatik olarak birlikte veya ayrı ayrı çalışıyor. 48V hibrit teknolojisi; belirli sürüş aşamalarında şarj olan 48V lityum-iyon batarya, yeni hibrit sistemde kullanılmak üzere tasarlanan yeni nesil 100 hp (75 kW) gücündeki 3 silindirli benzinli motor ve 21 kW bir ë-Motor isimli elektromotorun entegre edildiği yeni elektrikli ë-DCS6 çift kavramalı şanzımandan oluşuyor. 



    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Citroën ë-C3, bu segmentte ilk defa Citroën Advanced Comfort Süspansiyon ile yeni Citroën Advanced Comfort Koltukları birleştirerek “Uçan Halı” etkisi sunuyor. Citroën, C3 Hatchback tarihinde ilk kez yenilikçi ve özel Citroën Advanced Comfort Süspansiyonu, tamamen yeni elektrikli ë-C3’ün tüm versiyonlarında standart ekipman olarak sunuyor.



    Sürücü ve yolcular için görünmez olan Progressive Hydraulic Cushions, aşamalı hidrolik stoperlerin kullanılması sayesinde yolda benzersiz bir “Uçan Halı” hissi veren sürüş konforu sunuyor. Bu süspansiyon sistemi ile, tamamen yeni ë-C3, bozuk yol yüzeylerinde aracın süzüldüğü izlenimini veriyor. Ayrıca yeni ë-C3, en güncel Citroën sürüş destek teknolojileriyle donatılıyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek
    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek








  • c3 aircross 1200 falan gelirse çok rekabetçi bir araç olur, taigo, bayon alıcıları bu tarafa geçer

  • Bunlarda akıl olsa boş pakete 1-2 güzel donanım ekleyip elektriklisini 1 milyona satarlar. Ama nerdeee...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıbık anten azalarak bitmedi mi hala...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2025 yılındayız araçta hala upuzun anten var ya rezalet !

    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e-C3 şehir içi için muazzam bir araç ve zorunlu durumlarda şehir dışına da çıkabilir bir araç.

    B sınıfında ilk defa kademeli hidrolik süspansiyon kullanımı ile B sınıfının tartışmasız en konforlu aracı olacağı kesin, biraz da yalıtım yaptılarsa birçok C sınıfını bile konforda geçecektir.

    440 km şehir içi menzil söylemi bir saçmalık, şehir içi menzil diye bir şey olmaz, WLTP karma menzile bakılır, o da 324 km, yani şehir içinde yazın 360, kışın 260 km civarı gidecektir. Bu rakamlar Dacia Spring gibi rakiplere göre oldukça yüksek ama yine de uzun yol biraz sıkar. Burada tek avantaj aracın hızlı şarj olması, uzun yolda biraz sık duracak olsa da şarjda az vakit geçirecektir. Ve evet, uzun yolda Türkiye'nin neredeyse her bir köşesinde o sıklıkta şarj istasyonları var, yani hiçbir yerde yolda kalmaz. Merak eden Voltla uygulamasını indirip bakabilir.

    Bir elektrikli olarak Almanya fiyatı kendisinden %55 daha pahalı olan e-208'in bir tık gerisinde bir menzil ve şarj hızı sunuyor, ondan daha yüksek ve daha konforlu. Avrupa'da, özellikle küçük hatchback'leri çok seven Fransa'da inanılmaz tutacaktır ki e-208 Model Y'den sonra Fransa'nın en çok tutan elektrikli aracıydı geçen yıl. Türkiye'de doğru fiyatlandırma gerekiyor. Almanya başlangıç fiyatı 36.000 Euro olan e-208 Türkiye'de hem de GT paketi ile 1.463.000 TL liste fiyatına sahipse Almanya fiyatı 23.300 Euro olan e-C3 bugünkü kurla 950 Bin TL'ya rahatça satılabilmeli. Bakalım Citroen fiyatlandırmada BYD olmayı mı tercih edecek yoksa piyasayı sallamayı mı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Ocak 2025; 16:51:47 >




  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Citroen fiyatlandırmada pek çekinmeyen bir firma, e-C3 giriş paketini bugünkü kur ile 1 milyondan ucuza sunacaklarını tahmin ediyorum. e-C4 X'in uzun menzil versiyonunu 1.150 Bin TL peşin + 250 Bin TL 12 ay sıfır faizle alabiliyorsunuz. Bu kadar agresif fiyatlandırma yapan başka firma yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Ocak 2025; 16:53:38 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Sabah akşam övdüğün kamiqteki vites topuzu ve manuel el freni ne ola peki Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek 



    Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C3 dediğin araba biraz tatlı durur bu ne böyle 10cm uzatıp c5 deselermiş keşke

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Manuel el freni daha güvenli . Vites topuzu da beni hiç rahatsız etmiyor aksine joystick veya vites seçici gibi tasarımlar dan daha hoş geliyor bana.

    Ama anten bu çağda kabul edilemez artık!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Yav he he daha güvenliymiş. Premium araçların hepsi güvensiz o zaman, enayilere bak güvenli kamiq varken güvensiz mercedese biniyorlar Yeni Citroen C3 ilkbaharda Türkiye'ye gelecek 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Güzel bir yorum olmuş teşekkür ederim. Birkaç rakip daha yolda. Hyundai Inster ve Renault 5 de geliyor. Renault 5 tasarımı ile, Inster iç hacmi ile, C3 ise LFP bataryası ile öne çıkıyor. Fiyatlar yakın olur birbirine sanki.

  • şu fransızlar bordo şarabındaki ustalıklarının üçte birini ürettikleri araçlara verseler


    şuan farklı şeyleri konuşuyor olurduk.

  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    boyası sökülüp ve dökülen bir ürün için ancak böyle cesur davranmak lazım..


    c5 lerle başlayan furya..sadece c5 lerde değil


    pejolarda boya özürlü..(




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 27 Ocak 2025; 21:13:48 >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    E C4X kim 1150 veriyor? hemde uzun menzili

  • O direksiyon nedir öyle.

  • murattekno kullanıcısına yanıt

    Mesajı bir daha oku hocam :) 1150 nakit + 250 kredi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni c4 alan biri olarak, Uçan Halı kadar olmasa da bindiğim en rahat araç oldu. Çukurlar vs. aşırı rahat geçiyorum. c3 de eğer bu şekilde olacaksa küçük araçlar arasında baya tutulur. Tabi bizde bir marka algısı var onu yıkmak zor ama.. Ben daha çok c3 aircross u sabırsızlıkla bekliyorum.

  • Kayış yağda çalıştığı sürece bedava da olsa alınmaz.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun aracınız.

    fransız araçlarının boya kaliteleri kötü.

    cıtroen grubu başı çekiyor pejo hemen arkasında

    adblue ise tamamen kronik arızalı idi şuan ne durumdalar bilemiyorum

    tam hibrit araçları yok bu konuya yatırım bile yapmıyorlar,mil hibrit diye bir küçük seçenek var.

    aısın tam otomatik japon malı şanzımanı bırakıp çift kavrama belçika malı şanzımana geçmişler..

    efsane ve satış lideri 3008 in yeni halini görünce nasıl batırdıklarını daha iyi anladım.

    benzinli tarafında ise 1.2 puretecler yağın içinde kayış ufalanıp duruyordu en son ne oldu bilmiyorum


    PSA resmen teknoloji olarak gerilemeye başladı..

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.