Şimdi Ara

Citroen C5 niye Ucuz? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
2
Favori
34.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansutnr

    Laguna , Mondeo , 407 neden ucuzsa C5 de ondan ucuz.
    hidropnomatik süspansiyon indirip kaldırmayla aynı şey mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hiçbirşeye benzemediği için. NET

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hiçbirşeye benzemediği için. NET

    +1

    Alıntıları Göster
    2 yıldır 2006 1.6 hdi skpk kullanıcısı olarak yazıyorum.
    C5 Niye ucuz?
    1- Sınıfında Euro Ncap testinden en yüksek puanı aldığı için (sahibi olduğum makyajlı kasa),
    2-Eşi benzeri olmayan hydroaktif süspansiyonlara sahip olduğu için,
    3-Çift bölge otomatik klima, hafızalı katlanabilir aynalar, ön arka park sensörleri, far yağmur senrörleri gibi konfor özellikleri olduğu için,
    4-ESP,ASR,ABS,EBD, diz hava yastığı dahil 9 adet hava yastığı, hız sabitleyici, hız sınırlayıcı gibi güvenlik özellikleri olduğu için,
    5-Şehir dışında bir depo ile 1200 km. yol yapabildiği için (110-120 km. hızlarda)

    bunlar aklıma şimdilik gelenler.

    Tip olayı göreceli. Benim için bir aracın güvenliği, konforu ve ekonomikliği tipten önce gelir ancak aracın tipini beğenenler hiç de az değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hiçbirşeye benzemediği için. NET

    +1

    Alıntıları Göster
    hayatında şahinden başka araca binmemiş insanlar yorum yapmış.Altlarındaki araç neyse merek ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer89

    hayatında şahinden başka araca binmemiş insanlar yorum yapmış.Altlarındaki araç neyse merek ettim

    Alıntıları Göster
    Cevabı çok basit. Ülkemizde Citroen otomobilleri insanlarımıza cazip gelmiyor. Daha makul fiyatlara SORUNSUZ ve donanımlı araçlara binmek varken millet markaya para sayıyor. İlgi görmediği için de ikinci el fiyatları düşük oluyor.
    C5 i kötüleyenler sanki Mercedes C180 ya da BMW 320 mi kullanıyorlar.
    Şunu da söyleyim alman aracı alman aracı diyenler, Mercedes ve BMW nin gölgesine sığınıp ta kendi vosvoslarını ya da opellerini ne sanıyorlar çok merak ettim.
    Alman aracı deyince akla ilk gelenler Mercedes ve BMW dir. Gerisi hikaye...




  • Eski c5 Ler biraz tipsiz ama yenileri bence güzel gerçekten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Çünkü citroen dandik bir marka ondan

    Alıntıları Göster
    sence neden ucuz?citroen işte adı üzerinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: custi

    Arkadaşlar, 2002-2005 citroen C5 araçlar 18-23- arası fiyatlarda seyrediyor. Bildiğim kadarıyla araç hem sağlam, hem de benzerlerinde olmayan sürüş keyfi var. Peki bu araç niye ucuz? Bilen, kullanan bilgilerini paylaşabilir mi?

    Citroenler üretilirken muadillerinde olmayan değişik donanımlara sahip araçlar çıkartıyorlar. Mesela bahsettiğin C5 lerin bagajına doldur yükü bagaj çöksün, bir kaç sn sonra eski haline geri gelir. yada ısıtmalı koltukları full otomatik şanzumanı dijital kliması dediğin gibi herşeye sahiptir.

    Ancak bahsettiğin C5ler şu anda o kadar çok masraf vermeye başladı ki servisler bile bıktı. Geçenlerde serviste çalışan bir arkadaşla konuştuğumuzda C5 alınırmı soruma boşver C3 bulalım sana cevabını verdi.

    2004 senesinde C3 aldığımızda C5 3 katı kadar pahalıydı. şimdi baktığında aynı modellerin aralarında 3-5 bin TL fiyat farkı vardır.

    İşin özü, C5'ler çıkardığı masraflardan dolayı ucuzdur kardeş. Ha keza Peugeot 406 ve Opel Vectra'larda güzel görünümleri altında masraf küpüdür.

    Bu tarz bir araç varsa aklında tercihini Mondeo'dan yana kullanmanı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beycoastt

    quote:

    Orijinalden alıntı: custi

    Arkadaşlar, 2002-2005 citroen C5 araçlar 18-23- arası fiyatlarda seyrediyor. Bildiğim kadarıyla araç hem sağlam, hem de benzerlerinde olmayan sürüş keyfi var. Peki bu araç niye ucuz? Bilen, kullanan bilgilerini paylaşabilir mi?

    Citroenler üretilirken muadillerinde olmayan değişik donanımlara sahip araçlar çıkartıyorlar. Mesela bahsettiğin C5 lerin bagajına doldur yükü bagaj çöksün, bir kaç sn sonra eski haline geri gelir. yada ısıtmalı koltukları full otomatik şanzumanı dijital kliması dediğin gibi herşeye sahiptir.

    Ancak bahsettiğin C5ler şu anda o kadar çok masraf vermeye başladı ki servisler bile bıktı. Geçenlerde serviste çalışan bir arkadaşla konuştuğumuzda C5 alınırmı soruma boşver C3 bulalım sana cevabını verdi.

    2004 senesinde C3 aldığımızda C5 3 katı kadar pahalıydı. şimdi baktığında aynı modellerin aralarında 3-5 bin TL fiyat farkı vardır.

    İşin özü, C5'ler çıkardığı masraflardan dolayı ucuzdur kardeş. Ha keza Peugeot 406 ve Opel Vectra'larda güzel görünümleri altında masraf küpüdür.

    Bu tarz bir araç varsa aklında tercihini Mondeo'dan yana kullanmanı tavsiye ederim.
    Mesajları okuyunca dayanamadım yazayım dedim. 2007 1,6 Sx Pk Dizel c5 kullanıcısıyım. almadan önce çevremdeki insanlar aynı burdaki gibi Yok ses alıyormuş, Yok parçası pahalıymış, Yok fransız arabasıymış gibi söyleyenler oldu. Hele fransız arabası diyen kişi Megane kullanıcısı böyle saçma bir ön yargı varmı. Kesin burda yazanların çoğuda Fransız arabası kullanıyordur veya kullanmıştır.

    Benim ilk arabam Şahin di, Sonra Opel Astra, Ondan sonra Reno Clio, Ondan Sonra Skoda Octavia, En sonunda Citroen c5. Bunlar sahip olduğum araçlar.
    Kardeşimin Passatınıda Clio var iken uzun yolda kullanmıştım.

    Galerici arkadaşımın sayesindede bir çok marka araç kullandığımıda ifade edeyim. Bmv sinden Toyatasına Aklınıza gelecek bir çok binek aracı kullandım.

    Şu bir gerçek tabiki bana göre Hayatımda araç kullanmaktan en çok zevk aldığım araba C5 oldu Özellikle Ankara İzmir arası gittim geldim resmen arabaya bağlandım aşık oldum. Bundan sonra alacağım araba da satarmıyım orasıda şüpheli! kesinlikle hiydaktif süspansiyon olmazsa olmazım. Oda sadece Citroende olduğuna göre bundan sonra Citroen kullanacağım kesin.

    Zaten arabayı almadan önce araştırırken fransada yaşayan dayımı aradığımda Hiç unutmam bir kere binersen bir daha başka marka araç kullanmazsın demişti. Adam haklıymış.

    Parçasıda öyle pahalı gelmedi bana kardeşim passatı geçen hafta bakıma soktu 500 tl para vermiş. Yaptırdığıda yağ değişimi, Hava ve yağ Filitreleri değişimi. Ön teker fren diskleri ni değiştirmiş.

    Yani arkadaşlar Arabayı alıp kullanmadan araba hakkında atıp tutmamak lazım. Şuda bir gerçek kimse benim malım kötü demez.

    size tavsiyem c5 kullanmamış iseniz mutlaka bir 100 - 150 km kullanın az biraz ne demek istediğimi anlarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scazi06

    Mesajları okuyunca dayanamadım yazayım dedim. 2007 1,6 Sx Pk Dizel c5 kullanıcısıyım. almadan önce çevremdeki insanlar aynı burdaki gibi Yok ses alıyormuş, Yok parçası pahalıymış, Yok fransız arabasıymış gibi söyleyenler oldu. Hele fransız arabası diyen kişi Megane kullanıcısı böyle saçma bir ön yargı varmı. Kesin burda yazanların çoğuda Fransız arabası kullanıyordur veya kullanmıştır.

    Benim ilk arabam Şahin di, Sonra Opel Astra, Ondan sonra Reno Clio, Ondan Sonra Skoda Octavia, En sonunda Citroen c5. Bunlar sahip olduğum araçlar.
    Kardeşimin Passatınıda Clio var iken uzun yolda kullanmıştım.

    Galerici arkadaşımın sayesindede bir çok marka araç kullandığımıda ifade edeyim. Bmv sinden Toyatasına Aklınıza gelecek bir çok binek aracı kullandım.

    Şu bir gerçek tabiki bana göre Hayatımda araç kullanmaktan en çok zevk aldığım araba C5 oldu Özellikle Ankara İzmir arası gittim geldim resmen arabaya bağlandım aşık oldum. Bundan sonra alacağım araba da satarmıyım orasıda şüpheli! kesinlikle hiydaktif süspansiyon olmazsa olmazım. Oda sadece Citroende olduğuna göre bundan sonra Citroen kullanacağım kesin.

    Zaten arabayı almadan önce araştırırken fransada yaşayan dayımı aradığımda Hiç unutmam bir kere binersen bir daha başka marka araç kullanmazsın demişti. Adam haklıymış.

    Parçasıda öyle pahalı gelmedi bana kardeşim passatı geçen hafta bakıma soktu 500 tl para vermiş. Yaptırdığıda yağ değişimi, Hava ve yağ Filitreleri değişimi. Ön teker fren diskleri ni değiştirmiş.

    Yani arkadaşlar Arabayı alıp kullanmadan araba hakkında atıp tutmamak lazım. Şuda bir gerçek kimse benim malım kötü demez.

    size tavsiyem c5 kullanmamış iseniz mutlaka bir 100 - 150 km kullanın az biraz ne demek istediğimi anlarsınız.

    Alıntıları Göster
    2010 C5 Sahibiyim
    C5 in uzun yoldaki konforu c mercedeste yok.
    ama istanbul trafiginde koca cusseli araci dur kalk dar sokaklara sıgdır vs cok zor

    Citroen 2009 dan sonra yeni kasalari ile imajını degiştirdi kendine ceki duzne verdi parcalari ford ile reno ile aynı fiyat
    parcasi en pahali arac dogus gurubu araclardir bunu herkez kabul ediyor tartişmasiz. DSG sorunlarnı saymıyoum bile
    1.6 HDI motor cok başarılı 100 km 5 küsür litreile uzun yola gidebiliyor 1600 kg arac boş 235x55x17 jant ile
    Konfora + guvenlik dersen focus fluence passat ws yanına yaklaşamaz.

    Bu arada ucuz bi araç degil 90 bin kusur sıfır fiyatı. temız bi ikinci elde 75 80 bin arasi D segment araçlarda 2 el deger kaybı c segmente gore cok olur. normaldir.
    Fiyat olarak 3-5 bin tl daha ekleyip bir megana focusa binmekden cok daha iyidir diyerek c5 aldim
    passata ise 110 bin tl vericegime bmw alırım zaten gereksiz luzumsuz pahali parcasi pahalı vs ikinci elde cok para edicek ws yalan olur bence yaşli vw nın masrafı cok agir olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutasil

    2010 C5 Sahibiyim
    C5 in uzun yoldaki konforu c mercedeste yok.
    ama istanbul trafiginde koca cusseli araci dur kalk dar sokaklara sıgdır vs cok zor

    Citroen 2009 dan sonra yeni kasalari ile imajını degiştirdi kendine ceki duzne verdi parcalari ford ile reno ile aynı fiyat
    parcasi en pahali arac dogus gurubu araclardir bunu herkez kabul ediyor tartişmasiz. DSG sorunlarnı saymıyoum bile
    1.6 HDI motor cok başarılı 100 km 5 küsür litreile uzun yola gidebiliyor 1600 kg arac boş 235x55x17 jant ile
    Konfora + guvenlik dersen focus fluence passat ws yanına yaklaşamaz.

    Bu arada ucuz bi araç degil 90 bin kusur sıfır fiyatı. temız bi ikinci elde 75 80 bin arasi D segment araçlarda 2 el deger kaybı c segmente gore cok olur. normaldir.
    Fiyat olarak 3-5 bin tl daha ekleyip bir megana focusa binmekden cok daha iyidir diyerek c5 aldim
    passata ise 110 bin tl vericegime bmw alırım zaten gereksiz luzumsuz pahali parcasi pahalı vs ikinci elde cok para edicek ws yalan olur bence yaşli vw nın masrafı cok agir olur



    +1907

    Passat TDİ comfortline ve Citroen c5 hdi confort ile aynı yolu yapmışlığım var ve C5 ile bastın mı aynı yolda Passat'tan daha iyi yola tutunuyor ve güven veriyordu.Yolda kötü olduğundan Passat'la 150 den sonra acaip güvensiz oluyordu fakat C5 ile 170 ' e kadarda banamısın demiyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Çünkü citroen dandik bir marka ondan

    Alıntıları Göster
    Yaşlı fransıza olan güvensizlik,

    Parça fiyatları,

    2.0 motor vergisi ve yakıtı

    2. elde satamama kaygısı

    Gibi sebepler alıcıyı uzaklaştırıyor bu yüzden de fiyat düşüyor.

    Yeni kasası içine çok az ses alıyor çok iyi bir db değeri var diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speed_ylc

    onu bunu bilmemde tipsiz araba bana göre.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: speed_ylc

    onu bunu bilmemde tipsiz araba bana göre.



    bence siz eski kasa C5den bahsediyosunuz tipsiz derken?
    yenı kasa c5 i bmw nın tasarimcilari cizmiş diye biliyorum aten arkasi bmw nın arka kısmına cok benzıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    tanıdığımızda c5 vardı 2009 yada 2010 model sürekli çıkan sorunları arızaları yüzünden bıkıp sattı.

    birde arkadaşlar bu c5 in değer kaybı aşırı fazla 2002 model c5 15bin tl miş.2002 model polo 17-18 bin tl

    2002 yılında belkide ikisininde sıfır fiyatları arasında c5 iki kat daha pahalıydı polo dan.donanımıyla dalga geçilen polo,donanımıyla öve öve bitirilemeyen c5 ten kat be kat daha az değer kaybediyor.

    burdan çıkan sonuç.herşey donanım değil geçen zaman bunu doğrulamış oluyor

    dğer faktörleride yazayım;c5 in parçaları pahalı,2000 motor vergisi fazla-yakıtı fazla.tipsiz araba.

    ama c5 herzaman bu şekilde olmayada devam edecek ve çok değer kaybedecek







    - Yazdıklarınız 3 sene önceymiş günümüze bakalım...

     Citroen C5 niye Ucuz?


    c5 her zaman konforun gözdesi olacak. Simdi c6 da aynı konfora sahip. c4 ve aşağısı ise sert süspansiyonla baş agrıtmaya devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5D5240269 -- 17 Aralık 2014; 16:49:54 >




  • Bu aracı kullanmam için üzerine de 20-25.000 TL vermeleri lazım ki her yolda kalışımda araç kiralayayım ve 2 ay parça bekleyeyim...

    Tabi servis arızayı bulabilirse!..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.elde bekletmesi tek sorun başkada sorunu yok ayni güçte VW passata 2 katı para vermeye gerek yok dsgsi başarılı ama c5inde vites arkasında gizli butonu var

    Bir de bu araba mi tipsiz ?
     Citroen C5 niye Ucuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Bu aracı kullanmam için üzerine de 20-25.000 TL vermeleri lazım ki her yolda kalışımda araç kiralayayım ve 2 ay parça bekleyeyim...

    Tabi servis arızayı bulabilirse!..




    ee bize de vw vermeli o zaman üste 20-25 bin ama maalesef vermiyor.. polom 2 kez dsg den kavrama değiştirdi daha servisten alalı 15 gün olmadı ama bana göre yinede düzelmemiş.. araç 2012 ve bu ay garantide doluyor işimiz iyi niyete kaldı..

    c5 kullanıcı değilim ama bence de fiyatına göre oldukça iyi bi seçenek... yeni kasası ile düşüneceğim araçlar arasında... şuanda bile polomu satsam 3-5 de üstüne koysam alınabilir bi seçenek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Bu aracı kullanmam için üzerine de 20-25.000 TL vermeleri lazım ki her yolda kalışımda araç kiralayayım ve 2 ay parça bekleyeyim...

    Tabi servis arızayı bulabilirse!..




    ee bize de vw vermeli o zaman üste 20-25 bin ama maalesef vermiyor.. polom 2 kez dsg den kavrama değiştirdi daha servisten alalı 15 gün olmadı ama bana göre yinede düzelmemiş.. araç 2012 ve bu ay garantide doluyor işimiz iyi niyete kaldı..

    c5 kullanıcı değilim ama bence de fiyatına göre oldukça iyi bi seçenek... yeni kasası ile düşüneceğim araçlar arasında... şuanda bile polomu satsam 3-5 de üstüne koysam alınabilir bi seçenek...

    VW savunan mı oldu?

    Nefret ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tek ve en büyük eksikliği sabit direksiyon ortası ve bol tuş.

    Uzun kullanımda sorun yaratmaz,alısılır fakat bunu anlatmak zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.