Şimdi Ara

Citroen C5 niye Ucuz? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
161
Cevap
2
Favori
34.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • birilerini Catir catir ezmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    152bin kmde Citroen araca sahibim.

    Bozulan tek parcasi oldu o da arka bagaj switch. 50tlye degistirttim. Komple kilit mekanizmasi değişse 190tl idi.

    Japon araçlarından örnek vereyim. Toyota nin Mmt şanzımani 10 yıl kullanın bakalım kaç kez yolda kalacaksiniz..

    Toyota nin yağ yakan dizeline ne demeli?

    3 yıl Mitsubishi kullandım. B sınıfı aracın hem bakım hem de parça fiyatları suan kullandığım dev gibi MPVaracin 2 katı fiyatti.

    Hondanin servis fiyatlari Peugeotun fiyatlarından çoook daha fazla.. Arkadaşımın manuel honda jazz aracı şanzıman sorunu nedeni ile 10 gün serviste yattı. 2012de 1000tl masraf yaptı özel serviste..

    Nissan xtrail deki şanzıman sorunları ortada..

    Japonların içinde Mazda ve Subaru dışında ömürlük araç yoktur benim gözümde. Ki bu markaların belli modelini arastirinca illa sorun yaşayan goruyorsunuz..

    Isin özü şu;

    Hiçbir markada sorunsuz komple üretim yoktur. Obkektif hiçbir veri ile japondan 10 kat fazla masraf çıkaracağını iddia edemezsiniz. Benim gibi cevrrnizden örnek verirsiniz o kadar..

    2013te Grand Picasso yerine Verso veya Mazda 5 alsa idim suankinden daha az masraf yapamazdim. Çünkü bakım aralığı, bakım giderleri benim aracimdan daha düşük değil.

    Ayrıca 2010 model picasso ile 2010 model emsal japon aracı alırken ilk akimda en az 10 bin tl fazla para veriyorsunuz. Belki satarken bu ilk yatırımı geri aliyorsunuz ama arada geçen 3-5 yıl kullanımda emsal japon araç asla benim tercih ettigim aracın konforunu, donanımını ve genişliğini veremiyor.

    Bu gerçekle yüzleşmek yerine kolaya kaçıp ömrü kısa falan gibibbasit bahanelerle kendi kendinizi haklı çıkartmak beyhudedir.

    Bir insan japon araç severse tercih eder. Ancak bu tercih sozin mesajinizdaki gibi kuru iddialar ile aciklanmasi komik bence.

    Saygılarımla.

    valla ben biçok araca bindim en sorunsuzlar honda mazda kia hyundai araçlarıydı. Mazda ve hondalar eskı modeldi 90lı yıllar... hyundai kialar 2006 model ustuydu.. İngiliz whatcar sitesi var onlar tum araçların arıza kayıtları tutuluyor ve kullanılmış araçlar hakkında puanlama var . whatcar co uk sitesineden bulunabilr. Sitede değişiklik yapmışlar ama yinede araştırın ulaşabilirsiniz. Orda japonlar hep en üst sıralarda onlara kafa tuta ise sadece ford marka araçlar var onlarda şşngilterede üretildiklerinden parçası dogan sahin gibi ucuz orda. Yani bu 1-2 arabanın arıza yapması dışında olaya daha geniş gözle bakmalıyız. Nitekim 80li model orjinal japon arabaları bile halen yollarda vızır vızır geziyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda




  • @onrkrtc



    Hem triger hem de egzantrik zincir nasıl oluyor acaba?

    Bizi aydınlatır mısınız?

    Karanlıkta kaldık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • F/P açısından çok avantajlı bir araçtır.
    Piyasa da çoğunlukla 1.6 Hdı motorlusu var. Mcp şanzıman biraz akışkanlık gerektirir. Tam otomatik gibi değil de aracınız manuel ama size yardım eden bir robot var gibi düşünür ve oyuna sizde girerseniz sıkıntı yaşamazsınız. Arada bir servislere gidip şanzıman için yazılım güncellemesi ve kalibrasyon yaptırarak Mutlu Mesut geçinirsiniz.

    Ortalama 60K civarlarında temiz 2-3 yaşında çok km yapmamış C5 ler bulunabilir... Bana göre bu fiyat bandında ikinci elde tek rakibi Superb 1.6 Elegance'dır.
    Özellikle iç mekan olarak efsanedir Superb...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?




  • Niye eski konular bu kadar hortluyo?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    Sen görmedin duymadın o zaman bilmedigin şey hakkında konusmayacaksın insanlar yanlış yonlenıyor sonra. Şurayı evir cevir oku sonra tartışmayalım boşa zaman kaybediyorum

    http://www.whatcar.com/citroen/c5/hatchback/used-review/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicoglu

    Niye eski konular bu kadar hortluyo?

    dusunene hortlamıyor konu tarihi degil içerigi önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    @onrkrtc



    Hem triger hem de egzantrik zincir nasıl oluyor acaba?

    Bizi aydınlatır mısınız?

    Karanlıkta kaldık.

    Asagidaki linkteki gibi bir parcaydi sanirim.

    http://www.hepsipeugeot.com/PEUGEOT-407-EKSANTRIK-ZINCIRI-GERGISI-16HDI,PR-6054.html

    Bu mesaja eklenen görseller:

     Citroen C5 niye Ucuz?[simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onrkrtc -- 23 Ağustos 2016; 9:14:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?

    Adam whatcar'ı gösteriyor bana. Hani belge döküman? Bu basın-yayın organlarının büyük firmaların maşası olduğunu ne zaman göreceksiniz? Hala 10 binlik süspansiyon masrafı ile ilgili belge döküman bekliyorum.
    Adam fabrika çıkışı demiş ki 10 sene 200.000 km bakım istemez. Whatcar g*tünden sallamış 5 yılda tümüyle elden geçmesi lazım demiş. Ben o kadar c5 kullanıcısı tanırım daha süspansiyona elleyeni görmedim tıkır tıkır da çalışıyor.

    quote:

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?


    Sizin C5iniz var mı da konuşuyorsunuz? Rezil olmuşsunuz hala zorluyorsunuz.

    10 binlik veya 5 binlik masraf çıkarmış c5 süspansiyonu için bir fatura veya bir internet bağlantısı verin tamam diyeceğim. Ama siz bunları gösteremiyorken ve süspansiyonun nasıl çalıştığını bilmiyorken içi boş şeyler yazarsanız ben de bu konuda uzman bir kişi olarak size haddinizi bildiririm.

    30-40 senelik araçlarda bile saat gibi çalışan sisteme laf söylüyor adam...

    Eğer iddianızı destekleyemiyorsanız daha da bu mesajı cevaplamayın. Boş mesajlara gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?

    Adam whatcar'ı gösteriyor bana. Hani belge döküman? Bu basın-yayın organlarının büyük firmaların maşası olduğunu ne zaman göreceksiniz? Hala 10 binlik süspansiyon masrafı ile ilgili belge döküman bekliyorum.
    Adam fabrika çıkışı demiş ki 10 sene 200.000 km bakım istemez. Whatcar g*tünden sallamış 5 yılda tümüyle elden geçmesi lazım demiş. Ben o kadar c5 kullanıcısı tanırım daha süspansiyona elleyeni görmedim tıkır tıkır da çalışıyor.

    quote:

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?


    Sizin C5iniz var mı da konuşuyorsunuz? Rezil olmuşsunuz hala zorluyorsunuz.

    10 binlik veya 5 binlik masraf çıkarmış c5 süspansiyonu için bir fatura veya bir internet bağlantısı verin tamam diyeceğim. Ama siz bunları gösteremiyorken ve süspansiyonun nasıl çalıştığını bilmiyorken içi boş şeyler yazarsanız ben de bu konuda uzman bir kişi olarak size haddinizi bildiririm.

    30-40 senelik araçlarda bile saat gibi çalışan sisteme laf söylüyor adam...

    Eğer iddianızı destekleyemiyorsanız daha da bu mesajı cevaplamayın. Boş mesajlara gerek yok.

    Merhaba hocam. Bir şey sormak istiyorum size. Bu c5lerdeki süspansiyon sistemi çok hor kullanılmış ve yıpranmış olsa ne kadar masraf açar? Yani en fazla nesi bozulur? Herkes yapabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?

    Adam whatcar'ı gösteriyor bana. Hani belge döküman? Bu basın-yayın organlarının büyük firmaların maşası olduğunu ne zaman göreceksiniz? Hala 10 binlik süspansiyon masrafı ile ilgili belge döküman bekliyorum.
    Adam fabrika çıkışı demiş ki 10 sene 200.000 km bakım istemez. Whatcar g*tünden sallamış 5 yılda tümüyle elden geçmesi lazım demiş. Ben o kadar c5 kullanıcısı tanırım daha süspansiyona elleyeni görmedim tıkır tıkır da çalışıyor.

    quote:

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?


    Sizin C5iniz var mı da konuşuyorsunuz? Rezil olmuşsunuz hala zorluyorsunuz.

    10 binlik veya 5 binlik masraf çıkarmış c5 süspansiyonu için bir fatura veya bir internet bağlantısı verin tamam diyeceğim. Ama siz bunları gösteremiyorken ve süspansiyonun nasıl çalıştığını bilmiyorken içi boş şeyler yazarsanız ben de bu konuda uzman bir kişi olarak size haddinizi bildiririm.

    30-40 senelik araçlarda bile saat gibi çalışan sisteme laf söylüyor adam...

    Eğer iddianızı destekleyemiyorsanız daha da bu mesajı cevaplamayın. Boş mesajlara gerek yok.

    Merhaba hocam. Bir şey sormak istiyorum size. Bu c5lerdeki süspansiyon sistemi çok hor kullanılmış ve yıpranmış olsa ne kadar masraf açar? Yani en fazla nesi bozulur? Herkes yapabilir mi?

    Hor kullanmadan kasıt nedir anlayamadım. Araç çok bozuk yollarda kullanılırsa siferler erken biter. 200 bin yerine 150 bin gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?

    Adam whatcar'ı gösteriyor bana. Hani belge döküman? Bu basın-yayın organlarının büyük firmaların maşası olduğunu ne zaman göreceksiniz? Hala 10 binlik süspansiyon masrafı ile ilgili belge döküman bekliyorum.
    Adam fabrika çıkışı demiş ki 10 sene 200.000 km bakım istemez. Whatcar g*tünden sallamış 5 yılda tümüyle elden geçmesi lazım demiş. Ben o kadar c5 kullanıcısı tanırım daha süspansiyona elleyeni görmedim tıkır tıkır da çalışıyor.

    quote:

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?


    Sizin C5iniz var mı da konuşuyorsunuz? Rezil olmuşsunuz hala zorluyorsunuz.

    10 binlik veya 5 binlik masraf çıkarmış c5 süspansiyonu için bir fatura veya bir internet bağlantısı verin tamam diyeceğim. Ama siz bunları gösteremiyorken ve süspansiyonun nasıl çalıştığını bilmiyorken içi boş şeyler yazarsanız ben de bu konuda uzman bir kişi olarak size haddinizi bildiririm.

    30-40 senelik araçlarda bile saat gibi çalışan sisteme laf söylüyor adam...

    Eğer iddianızı destekleyemiyorsanız daha da bu mesajı cevaplamayın. Boş mesajlara gerek yok.

    Whatcar verileri ordaki servislere bağlı sistemden alıyor canım kardeşim ne basın yayını ben sana artık başka cevap verme gereği duymayacağım hangimiz rezil bidaha dusunursen sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bunların suspansıyonları otomatik olanlar var ve omru cok kısa ayrıca tamırlerı cok pahalıya mal oluyor. Onun dısında 2 litre dizel motor cok sık arıza ve masraf cıkartıyor. 1.6 dizeller bi nebze daha iyi. Ayrıca citroen ve peugeot bir dugmesi bozulsa bisuru masraf gecmiş olsun. Yanı neye göre iyi bi kıyas yapmak lazım. Japon bi aracla yan yana koysanız 10 yıl içinde japona bin tl masraf yaparsınız citroene 5 bin tl hele ki otomatik suspansiyon varsa 10 bin tlye cıkar masrafınız

    10 sene 200.000 km yazdım onu da mı okumadınız. Mesaj buram buram bilgisizlik kokuyor. Bir tane 10 bin tllik fatura gösterin inanalım. Atıp tutmak kolay.

    Arabayı satılıga cıkarttın sanırım elde kalmasın diye sallıyorsun burda

    Ben yıllardır hidrolik süspansiyonlu Citroenlere biniyorum, bakımını yapıyorum insanlara yardımcı oluyorum. Aracı satma kaygım da yok çünkü benim bir C5im yok. Boşa mı salladınız yine?

    Sizden açık ara daha bilgili olduğum bir konuda isterseniz hiç tartışmaya girmeyelim. Hala bekliyorum 10 binlik masrafı. Fatura var mı yoksa iş olsun diye mi buraya yazdınız.

    Anlayabilmeniz için daha net yazayım.

    Sizin normal araçta 2 kez amortisör seti değiştiğiniz süre içerisinde c5 bakıma bile ihtiyaç duymuyor. Hani masraf?

    Citroen forumu yönettim, birçok yerli ve yabancı forumu da takip ederim. Bir tane bile büyük masraflı süspansiyon arızası ne gördüm ne duydum. Varsa bir kaynağınız paylaşınız eğer yok ise burada asılsız şeyler yazarak insanların kafasını bulandırmayın.

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?

    Adam whatcar'ı gösteriyor bana. Hani belge döküman? Bu basın-yayın organlarının büyük firmaların maşası olduğunu ne zaman göreceksiniz? Hala 10 binlik süspansiyon masrafı ile ilgili belge döküman bekliyorum.
    Adam fabrika çıkışı demiş ki 10 sene 200.000 km bakım istemez. Whatcar g*tünden sallamış 5 yılda tümüyle elden geçmesi lazım demiş. Ben o kadar c5 kullanıcısı tanırım daha süspansiyona elleyeni görmedim tıkır tıkır da çalışıyor.

    quote:

    C5 iniz yok madem neden hala yazıyorsunuz biz C5 ten bahsediyoruz siz hangi arabadan bahsediyorsunuz?


    Sizin C5iniz var mı da konuşuyorsunuz? Rezil olmuşsunuz hala zorluyorsunuz.

    10 binlik veya 5 binlik masraf çıkarmış c5 süspansiyonu için bir fatura veya bir internet bağlantısı verin tamam diyeceğim. Ama siz bunları gösteremiyorken ve süspansiyonun nasıl çalıştığını bilmiyorken içi boş şeyler yazarsanız ben de bu konuda uzman bir kişi olarak size haddinizi bildiririm.

    30-40 senelik araçlarda bile saat gibi çalışan sisteme laf söylüyor adam...

    Eğer iddianızı destekleyemiyorsanız daha da bu mesajı cevaplamayın. Boş mesajlara gerek yok.

    Whatcar verileri ordaki servislere bağlı sistemden alıyor canım kardeşim ne basın yayını ben sana artık başka cevap verme gereği duymayacağım hangimiz rezil bidaha dusunursen sevinirim

    Whatcarın linkini vermiş olduğunuz yazısı hiçbir belge veya araştırma içermiyor. O haber yazarın tamamen kendi görüşünü belirttiği bir yazıdır. Kullanıcı yorumlarına bakarsanız sadece otomatik vites ile ilgili bir takım şikayetler gelmiş. Süspansiyon konusunda kimse kötü birşey söylememiş.

    Ayrıca "most reliable used car manufacturer" anketinde/yarışmasında what car servislerden bilgi almıyor, kendi kullanıcı kitlesi içinde ANKET yapıyor. Bunu da bilmediğiniz ortada. Bu tip yayın organlarının defalarca bu tip haberlerde manipulasyon yaptığı ortaya çıktı. Hala körü körüne inanıyorsanız pes.


    Yine belge-bilgi olmadan geldiniz karşıma. Cehalet böyle birşey olsa gerek. Bilmediği bir konuda ısrarla yorum yapmak... Eğer gerçekten süspansiyonun arızalandığını düşünüyorsanız bana hangi parçasının arızalandığını da yazarsanız sevinirim. Özel ilgi alanım olan bir konuda bana neyi ıspatlamaya çalıştığınızı durup bir düşünün bence.

    Lütfen artık ısrar etmeyin. Boş yorumlarınıza bir son verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 23 Ağustos 2016; 20:32:35 >




  • Adam kendı kltuguna dahi oturmamıs simdi de bana koltuguna dahi oturmamıs biri diyor. Şizofren tavırları devam ediyor zamanımı bosa harcıyor goruyorsunuzki başka yorum yapıp zmaan kaybedemem lakın zeytınyagı gibi uste cıkma gayretınde sureklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Adam kendı kltuguna dahi oturmamıs simdi de bana koltuguna dahi oturmamıs biri diyor. Şizofren tavırları devam ediyor zamanımı bosa harcıyor goruyorsunuzki başka yorum yapıp zmaan kaybedemem lakın zeytınyagı gibi uste cıkma gayretınde sureklı

    Öncelikle şizofren tavır ne demek? Olmayan birşeyi söyleyen sizsiniz. Demek ki bu hastalıktan muzdarip olan da sizsiniz. Kimin sahte isimler altına saklanarak yorum yaptığı da ortada. Arama motoru orada. Adımı soyadımı yazın sonuna da citroen ekleyip aratın. Kim olduğumu bu araçlardan hangilerini kaç defa sürdüğümü göreceksiniz.

    C5'i defalarca kullanmış biriyim. Saçmalamaya tam gaz devam ediyorsunuz belli ki.

    Bu otomatik süspansiyonun doruk noktası ve Türkiye'de tek olan Xantia Activa modeline SAHİBİM. Bu araçları ve potansiyel arızalarını benden iyi bilemezsiniz. Sizin 10 binlik masraf çıkarıyor, ömrü çok kısa dediğiniz süspansiyonun üstüne spor mod ve aktif antiroll bar ekleyin. İşte o araç Activa oluyor.

    Araç 240 bine dayandı 17 yaşında. Süspansiyon tıkır tıkır çalışıyor. Tutar olarak göze gelen ne masraf yapıldı? Siferler değişti, tedbir olarak hidrolik yenilendi. Başka hiçbir masrafı yok bana. Demek ki hiçbir bilgisi olmadan burada yorum yapan sizsiniz.

    Herşeyi geçtim, bir forum linki veya bir fatura gösteremediniz hala. Laf çevirmekten başka yaptığınız bir iş yok. Cehalet böyle birşey olsa gerek.

    Buraya bak da iki bilgi öğren. O yazının yazarı kim acaba...

    Hidropnömatik Süspansiyon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 24 Ağustos 2016; 9:27:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Adam kendı kltuguna dahi oturmamıs simdi de bana koltuguna dahi oturmamıs biri diyor. Şizofren tavırları devam ediyor zamanımı bosa harcıyor goruyorsunuzki başka yorum yapıp zmaan kaybedemem lakın zeytınyagı gibi uste cıkma gayretınde sureklı

    Öncelikle şizofren tavır ne demek? Olmayan birşeyi söyleyen sizsiniz. Demek ki bu hastalıktan muzdarip olan da sizsiniz. Kimin sahte isimler altına saklanarak yorum yaptığı da ortada. Arama motoru orada. Adımı soyadımı yazın sonuna da citroen ekleyip aratın. Kim olduğumu bu araçlardan hangilerini kaç defa sürdüğümü göreceksiniz.

    C5'i defalarca kullanmış biriyim. Saçmalamaya tam gaz devam ediyorsunuz belli ki.

    Bu otomatik süspansiyonun doruk noktası ve Türkiye'de tek olan Xantia Activa modeline SAHİBİM. Bu araçları ve potansiyel arızalarını benden iyi bilemezsiniz. Sizin 10 binlik masraf çıkarıyor, ömrü çok kısa dediğiniz süspansiyonun üstüne spor mod ve aktif antiroll bar ekleyin. İşte o araç Activa oluyor.

    Araç 240 bine dayandı 17 yaşında. Süspansiyon tıkır tıkır çalışıyor. Tutar olarak göze gelen ne masraf yapıldı? Siferler değişti, tedbir olarak hidrolik yenilendi. Başka hiçbir masrafı yok bana. Demek ki hiçbir bilgisi olmadan burada yorum yapan sizsiniz.

    Herşeyi geçtim, bir forum linki veya bir fatura gösteremediniz hala. Laf çevirmekten başka yaptığınız bir iş yok. Cehalet böyle birşey olsa gerek.

    Buraya bak da iki bilgi öğren. O yazının yazarı kim acaba...

    Hidropnömatik Süspansiyon

    xantia konusunda değiliz c5 konusundayız defalarca surmenizle aracı tanıyorsanız tebrikler. Psikolog değilim size yardımcı olamayacagım daha fazla kusura bakmayın




  • 2.5 yıldır 2006 C5 kullanıyorum, süspansiyona ben 60TL önceki sahibi 40TL harcamış. araç 140bin kmde. Konu kilit.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.