Şimdi Ara

CITROEN REZALETİ!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
3.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet bir şekilde gelecek. Benim korkum araçta boya vs. çıkması. Faturası kesilmiş araca ekstra ücret isteyecek kadar yüzsüz değillerdir herhalde. Normalde benim istemem lazım. Çünkü fiyatları düşürdüler. Benim 1.438.000 TL verdiğim araca ekstra cam tavan ve masaj koltuğu paketleriyle beraber 1.360.000 TL demiş bayi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı alınca arabanın sağlam olmaması ve çıkardığı arızalardan dolayı da pişmanlık yaşayacaksın. Citroen c3 sıfır alıp pişman oldum 6 ay sonra sattım 15bin kmye kadar sıfır aldığım ile arasında aşırı fark vardı. Boyası söküldü, diskleri çizildi, arıza yaptı yolda kaldım, gacır gucur sesleri bitmedi vsvs

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lego95 kullanıcısına yanıt

    Bugün ıhtarname çektim zaten. 5 iş gününde gelmezse araç, ücret iadesi istedim. 5 günde geleceğini zannetmiyorum, çünkü bayi de, Citroen Türkiye de çok vurdumduymaz.

    İade sürecine girecez muhtemelen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firmaların araç satın alımları, ülkedeki her şeyin fiyatı yükselirken bir daha bu fiyata alamayacağım korkusu(fomo) , yüksek km fobisi gibi etmenler de var işin içinde.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Konu sahibine de geçmiş olsun bu arabanın size yaramayacağı aşikar, paranızı geri alıp bayinin önünden bile geçmezsiniz umarım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkiyedegörmediğin mala para vermeyeceksin. getirsin koysun şovruma öyle alırsın.

  • Worcestershire kullanıcısına yanıt

    Bundan sonra ne bayinin önünden geçerim, ne de Citroen'e bakarım artık.

    Bugün güya ikame araç için aradılar beni. Teklif ettikleri araçlar: Bayon, C4 düz vites, C3

    Kepazelik üstüne kepazelik. S*çıp, sıvamak denir buna artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozlegolas kullanıcısına yanıt
    Benzer olayı 2022 Ekim ayında Peugeot 3008 alırken yaşadım.Sipariş verdiğimde Ekim sonu teslim dediler sonra Kasım-Aralık diye takip ettiler.Aracımı 9 mart 2023 de teslim ettiler.Aracın şase numarasına kadar hersey alırken belliydi.Fransa limana araba taşıyan nakliye sıkıntıları var grevler vs sizde büyük ihtimalle aynı sorunu yaşıyorsunuz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fransa’dan başka hiçbir yerde satmayan bu bitik markayı almak nasıl bir düşüncedir anlayamıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • luxorr L kullanıcısına yanıt

    Ben aldığımda İzmit depodaydı araç, doğruysa tabi. 2 aydır İzmit'ten Ankara'ya getiremediler aracı. Bana da yazılım güncellemesi bekliyor diyorlar. Hatta bazı müşteri temsilcileri Fransa'dan yazılım güncellemesi yapılmasını bekliyoruz diye saçmalamakta sınır tanımıyor. Arkadaşlar benim araca özel yazılım geliştiriyorlar herhalde ki, başkaları 15, 20 günde aracını teslim alırken ben 2 aydır bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. İnstagram da da var şikayetiniz dikkatimi çekti, heryere yazmışsınız, iyi de yapmışsınız. Olayı size anlatayım; bu arkadaşlar çok fazla sayıda araç getiriyorlar son 1 yıldır. PDI dedikleri aracın uyandırılması ve son kontrolleri var. Bunlar bu kontrolleri inatla yıllardır kendileri yapıyor. Yani araçlar gemiden iniyor, PSA Türkiye’ nin stok alanına gidiyor. Orda da araçlara sırayla PDI yapıyorlar. Sıra tamamen şans işi. Gemiden binlerce araç iniyor. Düşünün sıra durumunu. Doğuş Otomotiv markaları araçları bekletmez bayiye sevk eder, PDI kontrollerini bayi yapar. En güzeli ve hızlısı da budur. Bu kadar fazla sıra bekleyen araçlar genelde kusurlu araçlar oluyor ( yazılım mazılım hikaye ) örneğin far stop bekleyen, çamurluk kapı sacı bekleyen vs. Bu nedenle aracınız geldiğinde aracı teslim almadan ustanızla gidip araca ekspertiz yaptırın. Hatta aracın fiyatı düştüyse fatura ve vergi iptali yaptırıp para iadenizi alın. Aynı aracı daha uyguna tekrar alın 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • citm C kullanıcısına yanıt

    Evet olabildiğince kişiye ulaşıp, bunların gerçek yüzünü göstermeye çalışıyorum.

    Müşteri temsilcilerinden duyamadiğim ancak benim de aklımdan geçenleri yazmışsınız. Hasarlı araçları tamir edip sıfır araç gibi sattıkları için ısrarla kontrolleri kendileri yapıyor demek ki, yoksa hızlı olan yöntemi tercih ederdi onlar da. Artık ben de aracın büyük olasılıkla hasarlı olduğunu düşünüyorum. Bugün ihtarname ile para iadesi istedim. Haftaya da telefon edip iptal talebimi tekrar edeceğim. Aracı bekleyip bir de ekspere masraf edeceğime iptal etmek en iyisi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalama bir hesapla 100.000 ₺'nizi eritmişler.

    PSA genel merkezine mail atmış mıydınız?

  • Citroen Fransa'ya mail gönderdim. Konunun kendileriyle ilgili olmadığını Citroen Türkiye ile iletişime geçmemi yazdılar. Stellantis Türkiye'ye de google yorumu yazmıştım dönüş olmadı.

    Artık aracı değil paramı almaya uğraşacağım daha fazla zarar etmeden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem aracın fiyatı da düşmüş iade edin. Dediğinize göre ekstra donanımları vs düşününce aracı alsanız bile 200 bin zararınız olacak. Zaten çok matrak bir araç değil. Adamların olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozlegolas kullanıcısına yanıt
    Rezilliğe bak ya. Çocuğuna terbiyeni ver diyorsun ebeyvene, oda diyorki çocukla hallet işini. Böyle saçma sapan cevapmı olur ya. Bu kafayla çinliler bunları yeryüzünden siler. Silindir gibi üstlerinden geçer.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozlegolas kullanıcısına yanıt

    Bu arada bir arkadaşımda Peugeot Rifter var. 4 aydır serviste, parça tedariğinde sıkıntı yaşıyorlar ciddi şekilde. Aynı grup biliyorsunuz. Muhtemelen sizin araba parça bekliyor. Bu kadar uzun sürmez sürmemeli. Gümrüğe geldikten sonra maximum 15 gün içinde bayiye gitmesi gerekiyor. 50 gün bekleyen arabanın parça beklediğini düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • citm C kullanıcısına yanıt
    Yok yazılım bekliyorlar. Tutarlı yazılım yapması epey sürebiliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • citm C kullanıcısına yanıt

    Öyle bir durum varsa 5 günde aracı teslim edemezler zaten, iade süreci de başlamış olur. Araç gelirse de bu süre içinde ekspere göstereceğim, orada çıkar kaporta sorunu varsa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faturanda sasi veya motor no yaziyor.
    polise gitsene abicim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polis ve dava bunun çaresi yok, araçta muhtemel büyük bir sıkıntı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgutozkan -- 7 Ekim 2023; 15:16:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.