Şimdi Ara

CITROEN REZALETİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
3.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Yaşadığım kötü bir tecrübeyi, mağduriyeti, başkaları da yaşamasın diye buradan da paylaşmak istedim.


    12 Ağustos'ta Ankara Citroen Ata bayisinden e-C4 araç rezerve ettim ve 16 Ağustos'ta tüm ödemesini yaparak faturasını aldım. Bu ana kadar özellikle sorduğum halde elimizde araç var ve birkaç günde teslim ederiz diyorlardı. Ancak ödemeyi yaparken aracın İzmit'te olduğunu ve en geç 10 güne teslim edileceğini söylediler. Sonraki hafta aradığımda en geç Ağustos sonu denildi ve Ekim ayına kadar geldik, neredeyse 2 ay oldu ve araç hala gelmedi!

    Citroen Türkiye'den aracın durumunu sorduğumda ilk günden beri yazılım güncellemesi yapılıyor deniliyor. Neden bu kadar uzun sürdüğünü sorduğumda dalga geçer gibi yazılımın yurt dışından geldiğini söylüyorlar. Bilinçli olarak yalan söyleyerek müşteriyi oyalamaya çalışıyorlar ve araçla ilgili gerçekte ne yapıldığını söylemiyorlar.

    Bu süreçte aldığım araçtan da, Citroen'den de nefret eder hale geldim. Yaşadığım sorunu her platformda yazıyorum ki, başkaları da bu sorunları yaşamasınlar. Ayrıca Ticaret Bakanlığı'na da şikayette bulundum. Süreç orada Citroen'den çok daha hızlı ilerliyor.

    Benim gibi mağdur edilen birçok kişi olduğunu biliyorum. Onların da sessiz kalmayıp Ticaret Bakanlığı'na şikayette bulunmalarını rica ediyorum.



    Gelişme:


    Noterden para iadesi için ihtarname çektim, daha sonra da bayiyi arayıp siparişi iptal etmek istediğimi söyledim. Bunun üzerine, bayi elindeki daha üst paketli(cam tavan + masaj) başka aracı daha düşük fiyata teklif etti. Almadan önce ekspere de gösterdim bir sıkıntı çıkmadı. Bu şekilde aracımı teslim alabildim.

    Herkese destekleri için teşekkürler..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozlegolas -- 16 Ekim 2023; 10:53:16 >







  • Yıllarca çalış didin 1,5 milyonu bir teneke parçasına bağla.İşte bence bizim sorunumuz bu.Ne var yani 6-700 binlik araç neyimize yetmiyor?Yazık değil mi bunca emeği bir arabaya bağlamak?Adamın parası bol olur alır keyfine biner anlarım da kıt kanaat bu kadar parayı bir arabaya bağlayanlara şaşırıyorum.Sırf böyle araba delisi bir millet olduğumuz için bu fiyatlarla bile araç satışı düşümüyor.


    Öte yandan bayinin yaptığı tam bir kepazelik.Bence artık beklemeyi bırakıp paranızı alın.Aldıktan sonra da bence doğru düzgün bir yatırım yapın.

  • Polisi arayın, paramı alıp aracı vermediler diyerek, adli makamlara taşıyın olayı, onlar düşünsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendilerine konuyla ilgili mailler attım, telefon konuşmaları yaptım ve her yere şikayet yazıyorum ama tenezzül edip de geri dönmüyorlar bile. Citroen Ata'yı arayınca o kadar uğraştığım halde, tek dedikleri haklısınız ama yapacak birşeyimiz yok. Yalan söylerek sattıkları aracın arkasında durmayan, müşteri memnuniyetini zerre kadar önemsemeyen bir bayi var karşımda.

    Bu hafta aracım gelmediği takdirde satın almayı iptal edip ödediğim parayı faiziyle birlikte talep edeceğim. Bu konuda da sıkıntı çıkaracaklarını bildiğim için avukat aracılığıyla yasal işlemlere başlayacağım.

    Yıllardır biriktirdiğim, neredeyse 1.5 milyona yakın bir parayı bunlara güvenerek verdim ve sonuç ortada. Internetten yapılan en basit alışverişte bile 1 haftada kargo gelmeyince müşteri hizmetleri duruma müdahale eder, mağduriyet için hediye çeki verilir vs. Bu kadar yüksek bir meblağ karşısında ise Citroen müşteri hizmetlerinin tek yaptığı banttan yayın yapar gibi, aynı hikayeyi okuyup duruyorlar, kıllarını bile kıpırdatmıyorlar. İşin en sinir bozucu yanı da bu. Ömrü hayatımda bu kadar rezil bir marka görmedim!





  • Konuya olabilir diye girdim ama YUH ARTIK DİYORUM bu kadar da olmamalı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozlegolas kullanıcısına yanıt

    1.5 milyonu 2 ay fauze koysan guzel para :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca çalış didin 1,5 milyonu bir teneke parçasına bağla.İşte bence bizim sorunumuz bu.Ne var yani 6-700 binlik araç neyimize yetmiyor?Yazık değil mi bunca emeği bir arabaya bağlamak?Adamın parası bol olur alır keyfine biner anlarım da kıt kanaat bu kadar parayı bir arabaya bağlayanlara şaşırıyorum.Sırf böyle araba delisi bir millet olduğumuz için bu fiyatlarla bile araç satışı düşümüyor.


    Öte yandan bayinin yaptığı tam bir kepazelik.Bence artık beklemeyi bırakıp paranızı alın.Aldıktan sonra da bence doğru düzgün bir yatırım yapın.

  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Araç fiyatları, araba üzerinden para kazananlar(al-sat vs.) yüzünden bu kadar şişti. 1-2 yıl önce kimin aklına gelirdi fiyatların bu hale geleceği. Araçları sadece kullanacılar satın almış olsa, bu kadar çok talep olmaz fiyatlar da bu kadar yükselmezdi. Elektrikli araç almak istediğim için bu araca yöneldim. 600-700 bine ancak Ami gibi bir araba(araba demeye bin şahit ister) alınabilir. Maalesef ülke olarak geldiğimiz durum bu. Talep düşünce şimdi işler tersine dönmeye başladı. Bu durumu da bayi bildiği için olmayan arabayı varmış gibi gösterip parasını da peşin aldılar. Önceden olsa araba yok diyip, ücreti de araç geldiğindeki zamlı fiyat üzerinden satıyorlardı, çünkü araç fiyatları sürekli artıyordu. Ben aldıktan sonra Citroen 200000 TL'ye kadar araç fiyatlarını düşürmeye başladı.


    Aracı iptal etme yoluna gitmeyi ben de istiyorum ancak onlar parayı yatırana kadar(aylar sürer büyük ihtimalle) para, pul olacak. Şimdiden 2 ayda epey zarar ettim zaten.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PEUGEOT REZALETİ
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aynı aracı almak için bayiye 2 kez gittim. 2 sefer benimle ilgilenmediler beklememek rağmen. 1.5 saat sonra arıyorlar görüşmeniz vardı diyor. Ya dedim 2 saat sizi mi beklicem :D kapattım gitti Citroen defterinş

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt

    En iyisini yapmışsınız, ben çok pişman oldum aldığıma. Daha aracı kullanmadan bu kadar sorun yaşadıysam, kullanmaya başladıktan sonra çıkabilecek sorunları düşünemiyorum bile.

  • ozlegolas kullanıcısına yanıt
    Benzer olayı Citroen Le Bende yaşadım. Aracimi aldığımda gemide dediler. Benden son ana kadar para istemediler. Sonra temsilciyle araç çok gecikti diye konuştuk. İstanbul'da başka bir araç buldu.O arada KDV zammı ve kredi faiz artışından merkezden haber geldi çok ufak meblağ verdim. KDV artışı için tüm bedeli yatırmam gerekti güvenmediğim için artisi göze alıp yatirmadim. Rengi istemediğimi söyledi şans eseri istediğim donanım ve renkte İstanbul'da başka araç bulup rezerve ettik. 1 aydan fazla yazılım güncellemesi diye bekledik. En son merkezi aradım. 1-2 güne araç geldi. Aracı getirip arazilerinde gösterip işlemlerini başlattık. Benzer şeyleri yaşayan biri olarak Sizin için üzüldüm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun...

    geçen gün bir haber vardı citroen fransa harici en fazla aracı tr'de sattı diye. demek ki bay citroenin bir yerleri kalkmış.... 

  • Çok kötü zamana denk geldiniz. Paramla rezil olmak, piyasada sıfırlar düşüyor,1.5 milyonun faizi gitti.

    Büyük bir Mağduriyet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Mağduriyetin sebebi de bu aslında. Müşteri memnuniyetini değil, satış rakamını önemsemeleri.

  • Fuji kullanıcısına yanıt

    Yazılım güncellemesi diye bir kılıf bulmuşlar, herkese aynı şeyi söylüyorlar. Daha kısa sürede alan arkadaşlarımı örnek gösterince de araca göre işlem değişebiliyor diyorlar?!?!, halbuki onlara da aynı yazılım güncelemesi yalanını söylüyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

  • ozlegolas kullanıcısına yanıt
    Başlangıçta pdr dediler Bu kadar pdr olmaz diyince yazılım güncellemesi dediler. Ben kredi faiz artışından etkilenmemek için araç gelmeden 1. taksiti ödemeye başladım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yurtdışından yazılım bekleniyor nedir ya, sanarsın yurtdışından CD içerisinde gelecek de bilgisayarlara tek tek kurulacak yeni güncelleme.   


    Geçmiş olsun hocam.

  • bu firmalara yaptırım uygulamayan ve bu yönetime izin verenlere bin bela okuyorum..! ne kontrol, ne bir ceza, ne de yaptırım var. kapatacaksın firmayı ve büyük cok büyük ceza keseceksin. bunu heryerde yayınlayacaksın. sonrasını diger firmalar düşünsün..!

  • Fransa Citroen-PSA ya mail at bak nasıl tutuşuyorlar. Renault ta öyle yapmıştı birisi adamlar süt dökmüş kediye dönmüşlerdi. Elin Fransızları bizimkilerden daha etik ve ahlaklılar.



    tr.wikipedia.org
    Groupe PSA - Vikipedi
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Groupe_PSA

    PSAAvrupa'nın en büyük 2. otomobil üreticisidir. 1976 yılında Fransa'da kurulmuştur. İsmi Peugeot Société Anonyme'nin kısaltmasıdır. Bünyesinde askeri araçlar üreten Panhard et Levassor'u da bulundurur. Şirket 2019 yılında 3.877.765 adet satış yapmıştır, söz konusu satışın 1.740.214 adedi grup bünyesinde bulunan Peugeot'ya aittir. Citroën, 1.046.229 adet satış yaparak grup bünyesinde en fazla satış yapan ikinci şirkettir,





  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    Citroen Fransa'ya da yazdım, Citroen'in CEO'suna da yazdım ancak fayda etmedi. Yaptığım bütün şikayetlerin resmini Citroen Türkiye ye mail attım. Bugün maile istinaden aradılar güya. 50 gün sonra bana ikame araç teklif ettiler. İkame araç istesem bu zamana kadar talep ederdim zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sonuçta aracın ayırtıldı sanıyorum, bir şekilde o araç gelecek. Korktuğum fiyat farkı vs. istemeleri. Çünkü bu tür skkıntılı markalar ya arabaları yapmayı beceremiyor ya da müşteri memnuniyeti sağlamayı. Bizim patron Citroen niyetleniyordu, kararından vazgeçirdik. Bu tür başlıkları görünce doğru seçim yaptığımıza emin oluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.