Şimdi Ara

volkswagen rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://eksisozluk.com/eskisehir-asil-oto-volkswagen-rezaleti--5206869

    quote:

    opel rezaletinden sonra bir tane de benden gelsin. söz konusu olay eskişehir asil oto volkswagen'da gerçekleşmiştir ve doğuş'a ilettiğim şikayet ve yanıtı içerir.

    doğuş oto'ya yazdığım şikayet;

    volkswagen jetta 1,2 bmt aracı 65 bin 100 tl nakit para ödeyerek kasım 2015 tarihinde eskişehir asil bayii’nden satın aldım, kredi kullanmadım. kaskosu da yine burada yapıldı. aracı cem bey sattı. daha ilk gün şoför kapısının kapanmadığını fark ettim, ancak aracı çok geç saatte aldığım için daha sonra getirmem gerekti. bir gün boyunca iki defa gelip gittim.. en sonunda ayarladıkları kadarına razı oldum. o sırada birilerini getirdiler; “cam filmi çok önemli, kaput filmi mutlaka yaptır, kaput hemen delinir yeni boyalar çok kalitesiz” dediler. 5 sene garantili olduğunu iddia ettikleri kaput filmini ve cam filmine 1000 tl verdim, yaptılar. kısa süre sonra bu sefer kapılar kitlenmemeye, kilitlenince açılmamaya başladı. yine bir gün boyunca 2 - 3 defa gelip gitmem gerekti. (asil oto kent merkezine 10 km) sonunda kapı kilidinde üretim hatası olduğu bir kaç gün sonra gelmem gerektiği söylendi ve komple değiştirildi. o sırada kaput filmi yırtıldığını farkettim. bana daha önce getirdikleri arkadaş bu; “sefer yapacak bir şey yok bu garanti kapsamında değil. taş gelmiş buna ve hızlı sürmüşsünüz.” gibi anlamsız şeyler söyledi. ona da “eyvallah” dedim. bir süre sonra tampona arkadan sürtülmesi sonucu küçük bir çizik oluştu. bitirim bir arkadaşınız cengiz. hemen olayı çözdü. 5 gün arabayı teslim edemediler. yerine araç veremediler. ben araç kiraladım ve sonuçta portakal kabuğu dokusunda yeni tamponuma kavuşmuş oldum. bu arada düzenli olarak motordan zırıltı sesi ve klimadan uğultu geliyordu. dediklerine göre ilk servisten sonra arabada bu gibi sıkıntılar kalmayacaktı. bir şekilde öfkeyle pişmanlıkla 15 bin km’yi buldum servise geldim. murat tunç arkadaş ilgilendi “tamam çözeriz hepsini, basit şeyler yardımcı olurum” dedi. hatta kendisine bu arabadan memnun olmadığımı, değiştireceğimi passat alırsam benzer sorunları yaşayıp yaşamayacağımı sordum. o da 2008 yılından sonraki bütün arabaların çok kötü olduğunu, hatta arabaların gizli bir yerinde arabanın 120-140 bin kilometre aralığında bozulması için programlanmış bir mikroçip olduğunu söyledi. hatta aslında arabanın bozulmadığını ama bozukmuş gibi sinyal verdiğini söyledi. tabi ki uzun süre para biriktirerek araba alabilmek için epeyce beklemiş olan ben bu konu oldukça sarsıldım. kendisine söylediğim şikâyetlerim şöyleydi. motordan zırıltı sesi gelmesi, fanın ötmesi ve arka tamponun rezalet bir boya görmüş olması. hemen cengiz adlı arkadaşı buldu. o da canı sıkkın bir şekilde arabayı inceledikten sonra, tamponu halledeceğini söyledi. murat arkadaş akşam telefon etti mutlu bir şekilde arabamı almaya geldiğimde pislik içinde bir araba buldum oysa yıkandı denmişti. yanımda eşim de vardı. tamponum zımparalanmış arabanın içine kadar boya parçaları gelmiş yer yer de tampon delinmişti. tepki gösterince de “bu kadar yıkıyorlar abi” gibi basit bir cevap aldım. tüm bu 8-10 ayda ufak tefek pek çok şey daha oldu. mesela sıfır alınan bir arabaya sağlık çantası bile koyulmaması gibi. benim daha önce 2004 model toyota corolla hb arabam vardı. eskişehir sarar'a servis bakımları için gider sohbet eder arabamı alır çıkardım. hatta park halinde çarptıkları kazadan sonra 2 gün kalması gerektiğinde kaskosu olmadığı halde yedek araba verdiler. 161 bin km’de sattığımda eşimi artık miadını doldurduğu şeklinde kandırabildim. oysa o arabamızı çok severdi dün servisten çıkarken bana yolda gerçekten dediğin gibi jetta harikaymış dedi. zaten bu yazıyı yazmaya o zaman karar verdim. yazıyı asil’de sorumlu müdür arkadaş ile paylaştım. çok üzgün olduğunu araç için ellerinden geleni yapacaklarını bu tip seslerin ve arızaların normal olduğunu söyledi. ben de kendisine söz konusu iki personelin kurumsal kimliğiniz ile bağdaşmadığını söyledim. arabayla ilgili yaşadığım sıkıntıların sırasıyla nasıl çözülemeyeceğini anlatırken, kendisine bu arabayı artık istemediğimi satacağımı söyledim. “siz kendiniz satın ben galeriye yönlendirirsem değer kaybı olur.” dedi. passat almak istediğimi söyledim ve bu yaşadığım sıkıntıların telafisi için indirim yapılmasını talep ettim. o da kesinlikle yardımcı olacağını söyleyip satış temsilcisini benim yanımda arayıp ne gerekiyorsa yapın dedi. ben de satış temsilcisi ile görüştüm. bana hali hazırda vermiş olduğu 1.4 bmt passat comfortline için 90 bin tl olan rakamı 89.800 olarak güncelledi. o an yanlış yaptığımı anladım. bu olaylardan 1 gün sonra karşı tarafın mutlak kusurlu olduğu bir kaza yaşadık. aracımı servise getirdiğimde bir hasar danışmanı arkadaş ilgilendi. ancak servisin yoğun olduğunu 10 günden 30 güne kadar teslimat gerçekleştirilebileceğini ifade etti. aracımın kaskosu da yine asil servisi’nde eureko sigortadan yapılmıştı ancak ikame araç da alamadım. aracı almama 3 gün kala bir kiralık araç yolladılar. içinde sigara izmaritleri, bira şişeleri falan vardı. aracı getiren arkadaş bursa'dan getirdiğinini kendisini otogara bırakmam gerektiğini söyledi. diyeceğim o ki; sizin de hiçbir şey yapmayacağınıza eminim. yine de bu konuyu bildireyim ve okuyup kayıtlarınız arasına alın istedim. arabamı servisten çıktığı gün satacağım. bir daha ben ve hiçbir aile üyem vw almayacak. aktardığım tüm konuların faturaları, tarihleri sizin kayıtlarınızda olduğu gibi bende de var. bilginize sunarım. iyi çalışmalar. ilk fotoğraf: “tamponun komple boyanmasına ve 1 hafta kadar serviste kalmasına neden olan hasar.” diğer iki fotoğraf; “son kaza fotoğrafı”

    doğuş oto'dan gelen cevap;

    sizde kendimizle ilgili bu şekilde bir algı oluşturmuş olmak gerçekten çok üzücü. yazdıklarınızı büyük bir üzüntü ile okuduk.

    yetkili servislerimizde müşterilerimize üst düzeyde hizmet verip, memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlamak temel prensiplerimizdendir.

    bu durumu bizlere ilettiğiniz ve konuyu kendi iç bünyemizde değerlendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.

    oluşan memnuniyetsizliğiniz ile ilgili volkswagen diyalog ekibimiz tarafından en kısa süre içerisinde aranmanızı sağlayacağız.

    siz de 444 89 24 numaralı volkswagen diyalog hattımız üzerinden bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

    not; bu mesajdan sonra bir kaç gün içinde teşefon edip bir de sözlü olarak dinlediler. üzüntülerini sunup vah vah diyerek telefonu kapattılar. ve evet doğuş oto ve volkswagen'a güvendiğim için salağım. tok kapı sesi dedik kapı bozuk çıktı hiç duyamadık amk.







  • Böyle anlatmişsanız anlattıklarınızdan hiçbir şey anlamayıp sizi dinliyorumuş gibi yapmışlardır.


    Birde o çip meselesiyle bence maytap geçmişler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son cümle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret dehşet ve hiddetle okudum. Demek ki Allah dağına göre kar veriyor. Çok acı ama gerçek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş,yani insanların parasıdır,karışmayayım,haddim değil diyorum da,jetta denilen meksika konservesine 65 bin tl nasıl verirsiniz ya.Ne içiriyorlar plazada size çözebilmiş değilim.

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PEUGEOT REZALETİ
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Volkswagene bisey olmaz ayri konuda..

    Hepimiz kendi malini iyi baskasinin malini kaka gostercez diye birbirimizi yerken...

    Elin oglu aya çıkıyor...

    İşimiz gucumuz dedikodu...

    Hiç ele alinacak yararli konu yok sanki..

    Kendi meslegim için konusuyorum.. Çelik cubukla sacın arkasindan kaportaki göçüğü gözünün önünde duzlerken bile ..

    Meşhur soru geliyor..

    ABİ VAKUMLAMI DÜZELTİYORSUNUZ.....

    NEYSE konumuza dönelim...

    Yil 2016 honda halen daha atmosferik motora devam ediyor...
    Egea çöp..
    Opel hantal..
    Toyotada yalitim sifir..
    Vw dsg sorunlu...
    Ford konforsuz..
    .....
    ...
    ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne yazık ki Opel dede gördük vw aynı renault aynı peugeot aynı aynı aynı hepsi aynı. Bilemiyorum ki biz tüketici olarak kime güvenelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok uzun bi kahve alip geliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek anladığım kapı kilidi arızalı bir de klimadan uğultu geliyor. Bi de çip varmış arabalarda 120 binde ömrünü doldurup infilak ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaşırdık mı? Hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmuraY

    Ne yazık ki Opel dede gördük vw aynı renault aynı peugeot aynı aynı aynı hepsi aynı. Bilemiyorum ki biz tüketici olarak kime güvenelim.

    hizmet veren insan aynı.



    turkiyedeki firmaların kurumsalligi bu iste. çok üzgünüz diye mail yazıp duran kıravatlıyla müşteriyi üzen çalışanı ömür boyu yan yana çalışan kankalar aslında.



    yukarıdaki jetta sahibinin uzun mesajını ilk kez alıp okuyan vw çalışanı okuduktan sonra esneyip "bugün de sıradan bir gün" demiştir kendi kendine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzgün marka yok. Japonlar bile sıvamaya başladı. VW zaten Doğuş'un rezil ettiği bir marka algısı taşıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız adamlar jettadaki maduriyeti gidermek için passatta üstlerine düşeni yapmışlar. 90binlik passatı 89.800 e vermişlar yinede yaranamamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanmayın bunlar vw satışlarını kıskanan kesim aldırış etmeyin almaya devam edin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer şikayetlerde premium modellerden tut sıradan araçlara kadar yaşanabiliyor, ne var bunda?
  • İlk olaydan itibaren aynı servise gidilmesi saflık. O kadar olaydan sonra passatla değiştiricem demek enayilik. 120 140 bin km gibi arabadaki cip aracı bozuyor diyen birine inanmak nedir bilemiyorum.

    Kaşınmış. Araçta fabrikasyon hatalar var. Servis eline yüzüne bulaştırıyor. Bunu gördüğü halde hala aynı yere gidiyorsa kaşınmış. Kusura bakmasın. Uzak olabilir. Ama adam gibi servise gitmesi gerekirdi kapı olayından sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhani


    Böyle anlatmişsanız anlattıklarınızdan hiçbir şey anlamayıp sizi dinliyorumuş gibi yapmışlardır.


    Birde o çip meselesiyle bence maytap geçmişler.

    Burada belki maytap geçilmiş de olabilir ama mesela kartuşlu yazıcılarda belli bir yazdırmadan sonra yazıcının "ömrünü doldurtan" bir chip olduğunu duymuştum.
    Ampul Komplosu olarak da geçer.
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    "" üzüntülerini sunup vah vah diyerek telefonu kapattılar. ve evet doğuş oto ve volkswagen'a güvendiğim için salağım. tok kapı sesi dedik kapı bozuk çıktı hiç duyamadık amk. ""

    bıktık anlatmaktan ama anlayan hala yok :S
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.