Şimdi Ara

volkswagen rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • vw pişmanlıktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon candır. bu hafta ben bunu anladım.
  • çip konusunda bence dalgaya alınacak birşey yok ,bugün araçların beyinleri hemen hemen bir bilgisayar gibi işliyor , hemde öyle böyle bir beyin değil , siz eğer onu keşfederseniz aracınızın gizli özelliklerini öne çıkarabilir farklı şeyler bile keşfedebilirsiniz.
  • sorun tüketicide bu yazı ile ilgili değil ama çevremdeki insanların çoğu 3-5 senede bir araç değiştiriyor neden 3 sene de bir araç değiştirmeyi neden düşünür insan anlamış değilim 160.000 km diye 2004 corollayı satmış başına bela almış mekanik bitik olsa dahi 6.000 gibi harcamayla 15 yıl daha götürürdü corolla üstüne basa basa söylüyorum 90-2006 arası en kaliteli ve en sorunsuz üretimi gerçekleştirdi otomobil dünyası tabi ki bazı modeller hariç
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Sistem kötü bence. Bayinin art niyetli olduğunu varsaymazsak bile tepeden bunlara kar odaklı yaptırımlar uygulanıyorsa adam da ona göre davranıyor sineğin yağını çıkartıyor. Ama müşteri memnuniyeti her şeyden öte tabiki. Ben o kadar dil döktüm, yine de son sözü söyleyen servis müdürü oldu. Aklı başında biri olmasaydı yürü git lan senin lastiğinle mi uğraşacaz diyebilirdi. Ben en son o zaman mesuliyet kabul etmiyorum dedikten sonra lastik birimindeki yetkilide bir şey demeyince müdür mantıklı düşündü orada çok fazla uğraştırmadı. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler sonunda sorunum çözüldü ama bu sorun yaşanmasın ya da bu kadar uzamasın isterdim doğrusu. Beni soğuttu servisten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 14 Ekim 2016; 23:12:50 >
  • Saka bir yana o mikrocip olayina inaniyorum aga,bu arabalar 120000den sonra sapitiyor hakikaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmuraY

    Ne yazık ki Opel dede gördük vw aynı renault aynı peugeot aynı aynı aynı hepsi aynı. Bilemiyorum ki biz tüketici olarak kime güvenelim.

    6 yıllık peugeot müşterisiyiz. hiçbir sorun yaşamadık. siz nasıl bir sorun yaşadınız?
  • archerman11 A kullanıcısına yanıt
    Kısaca şanzıman sorunu şahit oldum. Zaten sıkıntı mekanik sorunlar değil bunlar makine sorun bayi ve distribütörlerin tutumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    https://eksisozluk.com/eskisehir-asil-oto-volkswagen-rezaleti--5206869

    quote:

    opel rezaletinden sonra bir tane de benden gelsin. söz konusu olay eskişehir asil oto volkswagen'da gerçekleşmiştir ve doğuş'a ilettiğim şikayet ve yanıtı içerir.

    doğuş oto'ya yazdığım şikayet;

    volkswagen jetta 1,2 bmt aracı 65 bin 100 tl nakit para ödeyerek kasım 2015 tarihinde eskişehir asil bayii’nden satın aldım, kredi kullanmadım. kaskosu da yine burada yapıldı. aracı cem bey sattı. daha ilk gün şoför kapısının kapanmadığını fark ettim, ancak aracı çok geç saatte aldığım için daha sonra getirmem gerekti. bir gün boyunca iki defa gelip gittim.. en sonunda ayarladıkları kadarına razı oldum. o sırada birilerini getirdiler; “cam filmi çok önemli, kaput filmi mutlaka yaptır, kaput hemen delinir yeni boyalar çok kalitesiz” dediler. 5 sene garantili olduğunu iddia ettikleri kaput filmini ve cam filmine 1000 tl verdim, yaptılar. kısa süre sonra bu sefer kapılar kitlenmemeye, kilitlenince açılmamaya başladı. yine bir gün boyunca 2 - 3 defa gelip gitmem gerekti. (asil oto kent merkezine 10 km) sonunda kapı kilidinde üretim hatası olduğu bir kaç gün sonra gelmem gerektiği söylendi ve komple değiştirildi. o sırada kaput filmi yırtıldığını farkettim. bana daha önce getirdikleri arkadaş bu; “sefer yapacak bir şey yok bu garanti kapsamında değil. taş gelmiş buna ve hızlı sürmüşsünüz.” gibi anlamsız şeyler söyledi. ona da “eyvallah” dedim. bir süre sonra tampona arkadan sürtülmesi sonucu küçük bir çizik oluştu. bitirim bir arkadaşınız cengiz. hemen olayı çözdü. 5 gün arabayı teslim edemediler. yerine araç veremediler. ben araç kiraladım ve sonuçta portakal kabuğu dokusunda yeni tamponuma kavuşmuş oldum. bu arada düzenli olarak motordan zırıltı sesi ve klimadan uğultu geliyordu. dediklerine göre ilk servisten sonra arabada bu gibi sıkıntılar kalmayacaktı. bir şekilde öfkeyle pişmanlıkla 15 bin km’yi buldum servise geldim. murat tunç arkadaş ilgilendi “tamam çözeriz hepsini, basit şeyler yardımcı olurum” dedi. hatta kendisine bu arabadan memnun olmadığımı, değiştireceğimi passat alırsam benzer sorunları yaşayıp yaşamayacağımı sordum. o da 2008 yılından sonraki bütün arabaların çok kötü olduğunu, hatta arabaların gizli bir yerinde arabanın 120-140 bin kilometre aralığında bozulması için programlanmış bir mikroçip olduğunu söyledi. hatta aslında arabanın bozulmadığını ama bozukmuş gibi sinyal verdiğini söyledi. tabi ki uzun süre para biriktirerek araba alabilmek için epeyce beklemiş olan ben bu konu oldukça sarsıldım. kendisine söylediğim şikâyetlerim şöyleydi. motordan zırıltı sesi gelmesi, fanın ötmesi ve arka tamponun rezalet bir boya görmüş olması. hemen cengiz adlı arkadaşı buldu. o da canı sıkkın bir şekilde arabayı inceledikten sonra, tamponu halledeceğini söyledi. murat arkadaş akşam telefon etti mutlu bir şekilde arabamı almaya geldiğimde pislik içinde bir araba buldum oysa yıkandı denmişti. yanımda eşim de vardı. tamponum zımparalanmış arabanın içine kadar boya parçaları gelmiş yer yer de tampon delinmişti. tepki gösterince de “bu kadar yıkıyorlar abi” gibi basit bir cevap aldım. tüm bu 8-10 ayda ufak tefek pek çok şey daha oldu. mesela sıfır alınan bir arabaya sağlık çantası bile koyulmaması gibi. benim daha önce 2004 model toyota corolla hb arabam vardı. eskişehir sarar'a servis bakımları için gider sohbet eder arabamı alır çıkardım. hatta park halinde çarptıkları kazadan sonra 2 gün kalması gerektiğinde kaskosu olmadığı halde yedek araba verdiler. 161 bin km’de sattığımda eşimi artık miadını doldurduğu şeklinde kandırabildim. oysa o arabamızı çok severdi dün servisten çıkarken bana yolda gerçekten dediğin gibi jetta harikaymış dedi. zaten bu yazıyı yazmaya o zaman karar verdim. yazıyı asil’de sorumlu müdür arkadaş ile paylaştım. çok üzgün olduğunu araç için ellerinden geleni yapacaklarını bu tip seslerin ve arızaların normal olduğunu söyledi. ben de kendisine söz konusu iki personelin kurumsal kimliğiniz ile bağdaşmadığını söyledim. arabayla ilgili yaşadığım sıkıntıların sırasıyla nasıl çözülemeyeceğini anlatırken, kendisine bu arabayı artık istemediğimi satacağımı söyledim. “siz kendiniz satın ben galeriye yönlendirirsem değer kaybı olur.” dedi. passat almak istediğimi söyledim ve bu yaşadığım sıkıntıların telafisi için indirim yapılmasını talep ettim. o da kesinlikle yardımcı olacağını söyleyip satış temsilcisini benim yanımda arayıp ne gerekiyorsa yapın dedi. ben de satış temsilcisi ile görüştüm. bana hali hazırda vermiş olduğu 1.4 bmt passat comfortline için 90 bin tl olan rakamı 89.800 olarak güncelledi. o an yanlış yaptığımı anladım. bu olaylardan 1 gün sonra karşı tarafın mutlak kusurlu olduğu bir kaza yaşadık. aracımı servise getirdiğimde bir hasar danışmanı arkadaş ilgilendi. ancak servisin yoğun olduğunu 10 günden 30 güne kadar teslimat gerçekleştirilebileceğini ifade etti. aracımın kaskosu da yine asil servisi’nde eureko sigortadan yapılmıştı ancak ikame araç da alamadım. aracı almama 3 gün kala bir kiralık araç yolladılar. içinde sigara izmaritleri, bira şişeleri falan vardı. aracı getiren arkadaş bursa'dan getirdiğinini kendisini otogara bırakmam gerektiğini söyledi. diyeceğim o ki; sizin de hiçbir şey yapmayacağınıza eminim. yine de bu konuyu bildireyim ve okuyup kayıtlarınız arasına alın istedim. arabamı servisten çıktığı gün satacağım. bir daha ben ve hiçbir aile üyem vw almayacak. aktardığım tüm konuların faturaları, tarihleri sizin kayıtlarınızda olduğu gibi bende de var. bilginize sunarım. iyi çalışmalar. ilk fotoğraf: “tamponun komple boyanmasına ve 1 hafta kadar serviste kalmasına neden olan hasar.” diğer iki fotoğraf; “son kaza fotoğrafı”

    doğuş oto'dan gelen cevap;

    sizde kendimizle ilgili bu şekilde bir algı oluşturmuş olmak gerçekten çok üzücü. yazdıklarınızı büyük bir üzüntü ile okuduk.

    yetkili servislerimizde müşterilerimize üst düzeyde hizmet verip, memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlamak temel prensiplerimizdendir.

    bu durumu bizlere ilettiğiniz ve konuyu kendi iç bünyemizde değerlendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.

    oluşan memnuniyetsizliğiniz ile ilgili volkswagen diyalog ekibimiz tarafından en kısa süre içerisinde aranmanızı sağlayacağız.

    siz de 444 89 24 numaralı volkswagen diyalog hattımız üzerinden bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

    not; bu mesajdan sonra bir kaç gün içinde teşefon edip bir de sözlü olarak dinlediler. üzüntülerini sunup vah vah diyerek telefonu kapattılar. ve evet doğuş oto ve volkswagen'a güvendiğim için salağım. tok kapı sesi dedik kapı bozuk çıktı hiç duyamadık amk.


    Kardeşim rezillik cekiyosan volkswagen almayacaksın o zaman git başka marka al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    https://eksisozluk.com/eskisehir-asil-oto-volkswagen-rezaleti--5206869

    quote:

    opel rezaletinden sonra bir tane de benden gelsin. söz konusu olay eskişehir asil oto volkswagen'da gerçekleşmiştir ve doğuş'a ilettiğim şikayet ve yanıtı içerir.

    doğuş oto'ya yazdığım şikayet;

    volkswagen jetta 1,2 bmt aracı 65 bin 100 tl nakit para ödeyerek kasım 2015 tarihinde eskişehir asil bayii’nden satın aldım, kredi kullanmadım. kaskosu da yine burada yapıldı. aracı cem bey sattı. daha ilk gün şoför kapısının kapanmadığını fark ettim, ancak aracı çok geç saatte aldığım için daha sonra getirmem gerekti. bir gün boyunca iki defa gelip gittim.. en sonunda ayarladıkları kadarına razı oldum. o sırada birilerini getirdiler; “cam filmi çok önemli, kaput filmi mutlaka yaptır, kaput hemen delinir yeni boyalar çok kalitesiz” dediler. 5 sene garantili olduğunu iddia ettikleri kaput filmini ve cam filmine 1000 tl verdim, yaptılar. kısa süre sonra bu sefer kapılar kitlenmemeye, kilitlenince açılmamaya başladı. yine bir gün boyunca 2 - 3 defa gelip gitmem gerekti. (asil oto kent merkezine 10 km) sonunda kapı kilidinde üretim hatası olduğu bir kaç gün sonra gelmem gerektiği söylendi ve komple değiştirildi. o sırada kaput filmi yırtıldığını farkettim. bana daha önce getirdikleri arkadaş bu; “sefer yapacak bir şey yok bu garanti kapsamında değil. taş gelmiş buna ve hızlı sürmüşsünüz.” gibi anlamsız şeyler söyledi. ona da “eyvallah” dedim. bir süre sonra tampona arkadan sürtülmesi sonucu küçük bir çizik oluştu. bitirim bir arkadaşınız cengiz. hemen olayı çözdü. 5 gün arabayı teslim edemediler. yerine araç veremediler. ben araç kiraladım ve sonuçta portakal kabuğu dokusunda yeni tamponuma kavuşmuş oldum. bu arada düzenli olarak motordan zırıltı sesi ve klimadan uğultu geliyordu. dediklerine göre ilk servisten sonra arabada bu gibi sıkıntılar kalmayacaktı. bir şekilde öfkeyle pişmanlıkla 15 bin km’yi buldum servise geldim. murat tunç arkadaş ilgilendi “tamam çözeriz hepsini, basit şeyler yardımcı olurum” dedi. hatta kendisine bu arabadan memnun olmadığımı, değiştireceğimi passat alırsam benzer sorunları yaşayıp yaşamayacağımı sordum. o da 2008 yılından sonraki bütün arabaların çok kötü olduğunu, hatta arabaların gizli bir yerinde arabanın 120-140 bin kilometre aralığında bozulması için programlanmış bir mikroçip olduğunu söyledi. hatta aslında arabanın bozulmadığını ama bozukmuş gibi sinyal verdiğini söyledi. tabi ki uzun süre para biriktirerek araba alabilmek için epeyce beklemiş olan ben bu konu oldukça sarsıldım. kendisine söylediğim şikâyetlerim şöyleydi. motordan zırıltı sesi gelmesi, fanın ötmesi ve arka tamponun rezalet bir boya görmüş olması. hemen cengiz adlı arkadaşı buldu. o da canı sıkkın bir şekilde arabayı inceledikten sonra, tamponu halledeceğini söyledi. murat arkadaş akşam telefon etti mutlu bir şekilde arabamı almaya geldiğimde pislik içinde bir araba buldum oysa yıkandı denmişti. yanımda eşim de vardı. tamponum zımparalanmış arabanın içine kadar boya parçaları gelmiş yer yer de tampon delinmişti. tepki gösterince de “bu kadar yıkıyorlar abi” gibi basit bir cevap aldım. tüm bu 8-10 ayda ufak tefek pek çok şey daha oldu. mesela sıfır alınan bir arabaya sağlık çantası bile koyulmaması gibi. benim daha önce 2004 model toyota corolla hb arabam vardı. eskişehir sarar'a servis bakımları için gider sohbet eder arabamı alır çıkardım. hatta park halinde çarptıkları kazadan sonra 2 gün kalması gerektiğinde kaskosu olmadığı halde yedek araba verdiler. 161 bin km’de sattığımda eşimi artık miadını doldurduğu şeklinde kandırabildim. oysa o arabamızı çok severdi dün servisten çıkarken bana yolda gerçekten dediğin gibi jetta harikaymış dedi. zaten bu yazıyı yazmaya o zaman karar verdim. yazıyı asil’de sorumlu müdür arkadaş ile paylaştım. çok üzgün olduğunu araç için ellerinden geleni yapacaklarını bu tip seslerin ve arızaların normal olduğunu söyledi. ben de kendisine söz konusu iki personelin kurumsal kimliğiniz ile bağdaşmadığını söyledim. arabayla ilgili yaşadığım sıkıntıların sırasıyla nasıl çözülemeyeceğini anlatırken, kendisine bu arabayı artık istemediğimi satacağımı söyledim. “siz kendiniz satın ben galeriye yönlendirirsem değer kaybı olur.” dedi. passat almak istediğimi söyledim ve bu yaşadığım sıkıntıların telafisi için indirim yapılmasını talep ettim. o da kesinlikle yardımcı olacağını söyleyip satış temsilcisini benim yanımda arayıp ne gerekiyorsa yapın dedi. ben de satış temsilcisi ile görüştüm. bana hali hazırda vermiş olduğu 1.4 bmt passat comfortline için 90 bin tl olan rakamı 89.800 olarak güncelledi. o an yanlış yaptığımı anladım. bu olaylardan 1 gün sonra karşı tarafın mutlak kusurlu olduğu bir kaza yaşadık. aracımı servise getirdiğimde bir hasar danışmanı arkadaş ilgilendi. ancak servisin yoğun olduğunu 10 günden 30 güne kadar teslimat gerçekleştirilebileceğini ifade etti. aracımın kaskosu da yine asil servisi’nde eureko sigortadan yapılmıştı ancak ikame araç da alamadım. aracı almama 3 gün kala bir kiralık araç yolladılar. içinde sigara izmaritleri, bira şişeleri falan vardı. aracı getiren arkadaş bursa'dan getirdiğinini kendisini otogara bırakmam gerektiğini söyledi. diyeceğim o ki; sizin de hiçbir şey yapmayacağınıza eminim. yine de bu konuyu bildireyim ve okuyup kayıtlarınız arasına alın istedim. arabamı servisten çıktığı gün satacağım. bir daha ben ve hiçbir aile üyem vw almayacak. aktardığım tüm konuların faturaları, tarihleri sizin kayıtlarınızda olduğu gibi bende de var. bilginize sunarım. iyi çalışmalar. ilk fotoğraf: “tamponun komple boyanmasına ve 1 hafta kadar serviste kalmasına neden olan hasar.” diğer iki fotoğraf; “son kaza fotoğrafı”

    doğuş oto'dan gelen cevap;

    sizde kendimizle ilgili bu şekilde bir algı oluşturmuş olmak gerçekten çok üzücü. yazdıklarınızı büyük bir üzüntü ile okuduk.

    yetkili servislerimizde müşterilerimize üst düzeyde hizmet verip, memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlamak temel prensiplerimizdendir.

    bu durumu bizlere ilettiğiniz ve konuyu kendi iç bünyemizde değerlendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.

    oluşan memnuniyetsizliğiniz ile ilgili volkswagen diyalog ekibimiz tarafından en kısa süre içerisinde aranmanızı sağlayacağız.

    siz de 444 89 24 numaralı volkswagen diyalog hattımız üzerinden bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

    not; bu mesajdan sonra bir kaç gün içinde teşefon edip bir de sözlü olarak dinlediler. üzüntülerini sunup vah vah diyerek telefonu kapattılar. ve evet doğuş oto ve volkswagen'a güvendiğim için salağım. tok kapı sesi dedik kapı bozuk çıktı hiç duyamadık amk.


    Kardeşim rezillik cekiyosan volkswagen almayacaksın o zaman git başka marka al

    boş konuşma. rezilik ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurusl


    quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    https://eksisozluk.com/eskisehir-asil-oto-volkswagen-rezaleti--5206869

    quote:

    opel rezaletinden sonra bir tane de benden gelsin. söz konusu olay eskişehir asil oto volkswagen'da gerçekleşmiştir ve doğuş'a ilettiğim şikayet ve yanıtı içerir.

    doğuş oto'ya yazdığım şikayet;

    volkswagen jetta 1,2 bmt aracı 65 bin 100 tl nakit para ödeyerek kasım 2015 tarihinde eskişehir asil bayii’nden satın aldım, kredi kullanmadım. kaskosu da yine burada yapıldı. aracı cem bey sattı. daha ilk gün şoför kapısının kapanmadığını fark ettim, ancak aracı çok geç saatte aldığım için daha sonra getirmem gerekti. bir gün boyunca iki defa gelip gittim.. en sonunda ayarladıkları kadarına razı oldum. o sırada birilerini getirdiler; “cam filmi çok önemli, kaput filmi mutlaka yaptır, kaput hemen delinir yeni boyalar çok kalitesiz” dediler. 5 sene garantili olduğunu iddia ettikleri kaput filmini ve cam filmine 1000 tl verdim, yaptılar. kısa süre sonra bu sefer kapılar kitlenmemeye, kilitlenince açılmamaya başladı. yine bir gün boyunca 2 - 3 defa gelip gitmem gerekti. (asil oto kent merkezine 10 km) sonunda kapı kilidinde üretim hatası olduğu bir kaç gün sonra gelmem gerektiği söylendi ve komple değiştirildi. o sırada kaput filmi yırtıldığını farkettim. bana daha önce getirdikleri arkadaş bu; “sefer yapacak bir şey yok bu garanti kapsamında değil. taş gelmiş buna ve hızlı sürmüşsünüz.” gibi anlamsız şeyler söyledi. ona da “eyvallah” dedim. bir süre sonra tampona arkadan sürtülmesi sonucu küçük bir çizik oluştu. bitirim bir arkadaşınız cengiz. hemen olayı çözdü. 5 gün arabayı teslim edemediler. yerine araç veremediler. ben araç kiraladım ve sonuçta portakal kabuğu dokusunda yeni tamponuma kavuşmuş oldum. bu arada düzenli olarak motordan zırıltı sesi ve klimadan uğultu geliyordu. dediklerine göre ilk servisten sonra arabada bu gibi sıkıntılar kalmayacaktı. bir şekilde öfkeyle pişmanlıkla 15 bin km’yi buldum servise geldim. murat tunç arkadaş ilgilendi “tamam çözeriz hepsini, basit şeyler yardımcı olurum” dedi. hatta kendisine bu arabadan memnun olmadığımı, değiştireceğimi passat alırsam benzer sorunları yaşayıp yaşamayacağımı sordum. o da 2008 yılından sonraki bütün arabaların çok kötü olduğunu, hatta arabaların gizli bir yerinde arabanın 120-140 bin kilometre aralığında bozulması için programlanmış bir mikroçip olduğunu söyledi. hatta aslında arabanın bozulmadığını ama bozukmuş gibi sinyal verdiğini söyledi. tabi ki uzun süre para biriktirerek araba alabilmek için epeyce beklemiş olan ben bu konu oldukça sarsıldım. kendisine söylediğim şikâyetlerim şöyleydi. motordan zırıltı sesi gelmesi, fanın ötmesi ve arka tamponun rezalet bir boya görmüş olması. hemen cengiz adlı arkadaşı buldu. o da canı sıkkın bir şekilde arabayı inceledikten sonra, tamponu halledeceğini söyledi. murat arkadaş akşam telefon etti mutlu bir şekilde arabamı almaya geldiğimde pislik içinde bir araba buldum oysa yıkandı denmişti. yanımda eşim de vardı. tamponum zımparalanmış arabanın içine kadar boya parçaları gelmiş yer yer de tampon delinmişti. tepki gösterince de “bu kadar yıkıyorlar abi” gibi basit bir cevap aldım. tüm bu 8-10 ayda ufak tefek pek çok şey daha oldu. mesela sıfır alınan bir arabaya sağlık çantası bile koyulmaması gibi. benim daha önce 2004 model toyota corolla hb arabam vardı. eskişehir sarar'a servis bakımları için gider sohbet eder arabamı alır çıkardım. hatta park halinde çarptıkları kazadan sonra 2 gün kalması gerektiğinde kaskosu olmadığı halde yedek araba verdiler. 161 bin km’de sattığımda eşimi artık miadını doldurduğu şeklinde kandırabildim. oysa o arabamızı çok severdi dün servisten çıkarken bana yolda gerçekten dediğin gibi jetta harikaymış dedi. zaten bu yazıyı yazmaya o zaman karar verdim. yazıyı asil’de sorumlu müdür arkadaş ile paylaştım. çok üzgün olduğunu araç için ellerinden geleni yapacaklarını bu tip seslerin ve arızaların normal olduğunu söyledi. ben de kendisine söz konusu iki personelin kurumsal kimliğiniz ile bağdaşmadığını söyledim. arabayla ilgili yaşadığım sıkıntıların sırasıyla nasıl çözülemeyeceğini anlatırken, kendisine bu arabayı artık istemediğimi satacağımı söyledim. “siz kendiniz satın ben galeriye yönlendirirsem değer kaybı olur.” dedi. passat almak istediğimi söyledim ve bu yaşadığım sıkıntıların telafisi için indirim yapılmasını talep ettim. o da kesinlikle yardımcı olacağını söyleyip satış temsilcisini benim yanımda arayıp ne gerekiyorsa yapın dedi. ben de satış temsilcisi ile görüştüm. bana hali hazırda vermiş olduğu 1.4 bmt passat comfortline için 90 bin tl olan rakamı 89.800 olarak güncelledi. o an yanlış yaptığımı anladım. bu olaylardan 1 gün sonra karşı tarafın mutlak kusurlu olduğu bir kaza yaşadık. aracımı servise getirdiğimde bir hasar danışmanı arkadaş ilgilendi. ancak servisin yoğun olduğunu 10 günden 30 güne kadar teslimat gerçekleştirilebileceğini ifade etti. aracımın kaskosu da yine asil servisi’nde eureko sigortadan yapılmıştı ancak ikame araç da alamadım. aracı almama 3 gün kala bir kiralık araç yolladılar. içinde sigara izmaritleri, bira şişeleri falan vardı. aracı getiren arkadaş bursa'dan getirdiğinini kendisini otogara bırakmam gerektiğini söyledi. diyeceğim o ki; sizin de hiçbir şey yapmayacağınıza eminim. yine de bu konuyu bildireyim ve okuyup kayıtlarınız arasına alın istedim. arabamı servisten çıktığı gün satacağım. bir daha ben ve hiçbir aile üyem vw almayacak. aktardığım tüm konuların faturaları, tarihleri sizin kayıtlarınızda olduğu gibi bende de var. bilginize sunarım. iyi çalışmalar. ilk fotoğraf: “tamponun komple boyanmasına ve 1 hafta kadar serviste kalmasına neden olan hasar.” diğer iki fotoğraf; “son kaza fotoğrafı”

    doğuş oto'dan gelen cevap;

    sizde kendimizle ilgili bu şekilde bir algı oluşturmuş olmak gerçekten çok üzücü. yazdıklarınızı büyük bir üzüntü ile okuduk.

    yetkili servislerimizde müşterilerimize üst düzeyde hizmet verip, memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlamak temel prensiplerimizdendir.

    bu durumu bizlere ilettiğiniz ve konuyu kendi iç bünyemizde değerlendirme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz.

    oluşan memnuniyetsizliğiniz ile ilgili volkswagen diyalog ekibimiz tarafından en kısa süre içerisinde aranmanızı sağlayacağız.

    siz de 444 89 24 numaralı volkswagen diyalog hattımız üzerinden bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

    not; bu mesajdan sonra bir kaç gün içinde teşefon edip bir de sözlü olarak dinlediler. üzüntülerini sunup vah vah diyerek telefonu kapattılar. ve evet doğuş oto ve volkswagen'a güvendiğim için salağım. tok kapı sesi dedik kapı bozuk çıktı hiç duyamadık amk.


    Kardeşim rezillik cekiyosan volkswagen almayacaksın o zaman git başka marka al

    boş konuşma. rezilik ortada.

    Alma o zaman volkswagen sana al diyen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Poloda sorunun tillahını yaşamış, passat alsam sorun çıkar mı diye soruyor. Biz adam olmayız, sömürülmekten zevk alamamış bir de passat alayım oradan sömürün diyor adam ne diyelim beter ol.
  • Alman malı kalite algısı artık kalmadı türkiyeye gönderilen alman ev aletleride dahil, avrupa ekonomik krizde + vw nin emisyon cezaları var siz nasıl vw den kaliteli araba bekliyorsunuz akıl var mantık var sizin en kalitesiz bildiğiniz markanın parçalarından daha kalitesiz şuanki vw parçaları adamlar parçadan çalıyor günü kurtarmak için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    VW plazaya hiç girilmez ancak velev ki girildi ..çay kahve bişi içmemek lazım..bunlar hap map atarlar..Allah korusun sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    okumadım

    bir dene ihtiyar, zor da olsa okunuyor ve insan vw den soğuyor
  • Ya bu .iktimin firmasinin DSG şanzimani avrupa'da bir kadinin olumune neden oldu. Power loss olayi yuzunden arac bir anda 30 km hizlara dusuyor. Bir de hayvan gibi fiyatari var ve surekli artiyor. Vergiler desen kol gibi. Bir de musteri memnuniyetinin pek de sallanmadigi bir memlekette leblebi gibi araba satmak buyuk marifet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    1.33 120 nm corolla alsaydı keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olurmu hocam f segment maseratinin rakibi cetta reyiz varken,tork lazim tork

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar seyin ustune hala passat almaya calismak dramdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.