Şimdi Ara

Civic den daha iyi bir araba var mı ( tasarım / performans / donanım ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
1
Favori
7.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake

    C segment sedan 182 beygir üzeri, veya daha giden iyi bir araç göster? Ya da sus?

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yigit3735 kullanıcısına yanıt
    Bitmediniz.
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Sizce aynı sınıf araçlar mı? Skoda da olsa olsa 1.4 150 hp sport rakibi olur 1.5 civic rs'in. Type r örneği vermesini mi istiyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Sizce aynı sınıf araçlar mı? Skoda da olsa olsa 1.4 150 hp sport rakibi olur 1.5 civic rs'in. Type r örneği vermesini mi istiyorsunuz?
    Sınıf olarak evet aynı C segmenti sedan ama motor olarak değil ben arkadaş c segmenti sedan daha güçlüsü var mı diyince öylesine attım :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT olmasa bende alırdım o araçtan ama bayide test sürüşü yaptıktan sonra CVT şanzımandan ötürü vazgeçtim almaktan

    keşke manuel vites getirseler ya da verimli bir otomatik şanzıman koysalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 25 Nisan 2019; 8:41:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    CVT olmasa bende alırdım o araçtan ama bayide test sürüşü yaptıktan sonra CVT şanzımandan ötürü vazgeçtim almaktan

    keşke manuel vites getirseler ya da verimli bir otomatik şanzıman koysalar
    Bide tüplü atmosferik motorlu olduğunu düşün kamyonlarla kanka olursun peşpeşe gidersin
    Bu arada 1.5 182 hp motorun 20 lt lerde gezdiğinden kimse bahsetmemiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakankaran

    Civicin tek numarası lpg uyumu ve sözde problemsiz otomatik vitesisidir. hele son kasada kalite problemleri ayyuka çıkmış ;Honda Türkiye 3 maymunu oynamış ..herşeyi ne çabuk unutuyoruz ..adamlar hatalarını bile kabul etmediler...çökmeye kullanıcı hatası dediler ..ve şimdi Civic mükemmel araba !!yersen .. valla bize her şey mustehak .dünyanın en çok bilmiş ama en çok aldatılan insan topluluğu biziz .
    Sözde sorunsuz otomatik vitesten sonrasını okumama gerek yok, siz de okumayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GarçonBlanc -- 25 Nisan 2019; 10:18:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canlee89

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sariyer-motors-dan-2014-skoda-octavia-rs-2.0-tsi-full-642209903/detay

    Alıntıları Göster
    Ben satilan bir araba diyorum c segmenti bütçesinde. Özel sipariş gelen araba nedir? Ne kadar fiyat veriyor bayi? Type-r mi diyelim illa. Ben satilan ve şuan piyasada bulunan araba diyorum. Geçmişe gidersen 97'den bile vti çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimbehicayy

    Bide tüplü atmosferik motorlu olduğunu düşün kamyonlarla kanka olursun peşpeşe gidersin
    Bu arada 1.5 182 hp motorun 20 lt lerde gezdiğinden kimse bahsetmemiş

    Alıntıları Göster
    Ne içince bu etki oluyor?
    6.0 ortalamam var aldığımdan beri, Eskişehir Bursa 4.8 yasal limitlerde.

    Forumda Inanilmaz bir cehalet var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Kullanmayı becerememişsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


  • Tabiki var yeğenim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake

    Ne içince bu etki oluyor?
    6.0 ortalamam var aldığımdan beri, Eskişehir Bursa 4.8 yasal limitlerde.

    Forumda Inanilmaz bir cehalet var.


    Alıntıları Göster
    Millet küçük hacım turbo benzinlilerin ne olduğunu ve nasıl kullanılması gerektiğini halen daha öğrenemedi. Boşuna kendinizi yormayın hocam tüpçülere ve mazotculara laf anlatamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake

    Ne içince bu etki oluyor?
    6.0 ortalamam var aldığımdan beri, Eskişehir Bursa 4.8 yasal limitlerde.

    Forumda Inanilmaz bir cehalet var.


    Alıntıları Göster
    Otobana çıkarsın eğimli yada düz yol bulursun kmyi sifirlarsın hoo 4.5 ortalama bunu neden yaparlar anlamam test aracı s.içi az sıkıştırdım 25 gösterdu yol bilgisayarı
    Ssen neden böyle hileyle veri gösterip insanları kandırmaya çalışıyorsun bende onu anlamadım genel ortalama at bakalım 182 hp diye övünüyorsunya onu almak için kaç yakman lazım ondan bahset



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 25 Nisan 2019; 12:57:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    CVT olmasa bende alırdım o araçtan ama bayide test sürüşü yaptıktan sonra CVT şanzımandan ötürü vazgeçtim almaktan

    keşke manuel vites getirseler ya da verimli bir otomatik şanzıman koysalar
    Verim'den kastınız ne tam olarak? Hiç cvt'li aracım olmadı, genelde tam otomatik kullandım. Arkadaşın rav4'e binince direksiyona ben geçerim, onun dışında testlerde kullanıyorum cvt. Bana çok verimli geliyor. Rav4'ü olan arkadaşın bmw 3.16i si vardı, 8 ileri. Onu da çok kullandım. Volvo s60, 3.20d, 3.20i falan da kullandım, s60 powershift te kullandım. Hiçbirisi mükemmel değil ama içlerinde birini seçecek olsam cvt'yi seçerdim. En konforlu şanzıman bana göre. Şehir içi kaymak gibi gidiyor. Tam otomatiklerde illa ki hissedilir geçiş oluyori km arttıkça vuruntu vs başlıyor. Uzun yolda yokuşta çift kavrama, tam otomatik vs olunca sürekli vites atıyor. Araba çekmeyince vites düşürüp arttırıyor. Böyle anlarda direk manuele alıyorum. Cvt de yokuşlarda süper değil ama bunlar kadar rahatsız etmiyor. Devri kendisi ayarlıyor. Uzun yolda çok düşük devir çeviriyor. Atmosferik corolla bile 160 la giderken 3bin devirde ilerleyebiliyor. Şehir içinde de motor freni vs daha az yapıyor, daha ekonomik olabiliyor. Performanslı kullanımda kalkışlarda kötü, bir de vites atmadan bağırması eleştirilebilir. Verimsiz derken tam olarak nesini beğenmiyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimbehicayy

    Otobana çıkarsın eğimli yada düz yol bulursun kmyi sifirlarsın hoo 4.5 ortalama bunu neden yaparlar anlamam test aracı s.içi az sıkıştırdım 25 gösterdu yol bilgisayarı
    Ssen neden böyle hileyle veri gösterip insanları kandırmaya çalışıyorsun bende onu anlamadım genel ortalama at bakalım 182 hp diye övünüyorsunya onu almak için kaç yakman lazım ondan bahset

    Alıntıları Göster
    Forumda bir arkadaş almış bu civicten, 80 litre yakıyormuş. Sonra 150hp tsi almış, 4 litreyle geziyor. Çok memnun, dsg de bozulmamış henüz. Aracı 5bin km'de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Verim'den kastınız ne tam olarak? Hiç cvt'li aracım olmadı, genelde tam otomatik kullandım. Arkadaşın rav4'e binince direksiyona ben geçerim, onun dışında testlerde kullanıyorum cvt. Bana çok verimli geliyor. Rav4'ü olan arkadaşın bmw 3.16i si vardı, 8 ileri. Onu da çok kullandım. Volvo s60, 3.20d, 3.20i falan da kullandım, s60 powershift te kullandım. Hiçbirisi mükemmel değil ama içlerinde birini seçecek olsam cvt'yi seçerdim. En konforlu şanzıman bana göre. Şehir içi kaymak gibi gidiyor. Tam otomatiklerde illa ki hissedilir geçiş oluyori km arttıkça vuruntu vs başlıyor. Uzun yolda yokuşta çift kavrama, tam otomatik vs olunca sürekli vites atıyor. Araba çekmeyince vites düşürüp arttırıyor. Böyle anlarda direk manuele alıyorum. Cvt de yokuşlarda süper değil ama bunlar kadar rahatsız etmiyor. Devri kendisi ayarlıyor. Uzun yolda çok düşük devir çeviriyor. Atmosferik corolla bile 160 la giderken 3bin devirde ilerleyebiliyor. Şehir içinde de motor freni vs daha az yapıyor, daha ekonomik olabiliyor. Performanslı kullanımda kalkışlarda kötü, bir de vites atmadan bağırması eleştirilebilir. Verimsiz derken tam olarak nesini beğenmiyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    Zf kullandın ama en konforlusu cvt mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Verim'den kastınız ne tam olarak? Hiç cvt'li aracım olmadı, genelde tam otomatik kullandım. Arkadaşın rav4'e binince direksiyona ben geçerim, onun dışında testlerde kullanıyorum cvt. Bana çok verimli geliyor. Rav4'ü olan arkadaşın bmw 3.16i si vardı, 8 ileri. Onu da çok kullandım. Volvo s60, 3.20d, 3.20i falan da kullandım, s60 powershift te kullandım. Hiçbirisi mükemmel değil ama içlerinde birini seçecek olsam cvt'yi seçerdim. En konforlu şanzıman bana göre. Şehir içi kaymak gibi gidiyor. Tam otomatiklerde illa ki hissedilir geçiş oluyori km arttıkça vuruntu vs başlıyor. Uzun yolda yokuşta çift kavrama, tam otomatik vs olunca sürekli vites atıyor. Araba çekmeyince vites düşürüp arttırıyor. Böyle anlarda direk manuele alıyorum. Cvt de yokuşlarda süper değil ama bunlar kadar rahatsız etmiyor. Devri kendisi ayarlıyor. Uzun yolda çok düşük devir çeviriyor. Atmosferik corolla bile 160 la giderken 3bin devirde ilerleyebiliyor. Şehir içinde de motor freni vs daha az yapıyor, daha ekonomik olabiliyor. Performanslı kullanımda kalkışlarda kötü, bir de vites atmadan bağırması eleştirilebilir. Verimsiz derken tam olarak nesini beğenmiyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    yakıt tüketimini arttırması ve performanstan çalmasını kastetiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    yakıt tüketimini arttırması ve performanstan çalmasını kastetiyorum.

    Alıntıları Göster
    Cvt yakit tüketimi arttiriyor?
    Performanstan çalıyor?
    Bunu mu dedin cidden?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Cvt yakıt tüketimini çok arttırmaz. Çift kavrama ya da tam otomatik neyse cvt de o. Hatta bu konuda bir tık daha iyi onlardan. Performans konusunda da eskisi kadar kötü değiller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimbehicayy

    Zf kullandın ama en konforlusu cvt mi

    Alıntıları Göster
    En konforlu elektrikli araçtır, buna da en yakini cvt'dir. Konfor demek vites geçişi hissetmemektir, vites olmadan geçiş hissetmezsin. Nokta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.