Şimdi Ara

civic mi jetta mı ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
0
Favori
4.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jetta arabamı be sen vw ne zannediyosun arkadas fake girmiişin ben kıyaslamam vw le hondayı hele motorlarını hiç kıyaslamam
    8valvede ısrarları yok adamların o motoru satıyoki 115 hp lik motor para etsin fsı motoruda oposiyonel ittiriyo işte zaten 115 li fsı motorlada 125 hp lik vtec motorla karşılastırılmaz bencede civicle jetta yı aynı kefeye koyma direk civic
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unknownlover

    Arkadaşlar niyetim tartışma yaratmak değil,
    Ancak şunu söylemek isterim vw hala 8 subapta ısrarlıysa vardır bir bildikleri,
    arabaya bindiğin zaman güvendesin diyor,en baz versiyonunda bile güvenlik donanımı en üst seviyede
    diğer markalarla kıyaslamanızı öneririm .Yağmur senörüymüş,park sensörü v.s bunlar hayat kurtarmaz.
    Ha bi de şu var Mercedes Çin'de de üretilse Mercedestir.
    Tartışma gereksiz bence VW ve HONDA dünyaları farklı ikisini aynı sınıfa dahil etmeyin lütfen.


    Az daha unutuyordum aşağıdaki linki ziyaret etmemişsiniz herhalde.





    Allah aşkına ne bildiği olacak eski teknolojisi insanlara satarak???


    insanları yolunacak kaz gibi görme dışında tabii......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    jetta arabamı be sen vw ne zannediyosun arkadas fake girmiişin ben kıyaslamam vw le hondayı hele motorlarını hiç kıyaslamam
    8valvede ısrarları yok adamların o motoru satıyoki 115 hp lik motor para etsin fsı motoruda oposiyonel ittiriyo işte zaten 115 li fsı motorlada 125 hp lik vtec motorla karşılastırılmaz bencede civicle jetta yı aynı kefeye koyma direk civic




    T S I 170 HP DAHA BAŞKA DİYECEĞİM YOK.

    ANLADIN SEN ONU.




  • Arkadaşımızın dediği gibi, Vw'in en önemli + sı TSI teknolojisidir.
    Ama bunun güzel olmasının sebebi sizin turbo+charger olayını fabrika çıkışı olarak almanızdır.
    Maslak'ta işini bilen adamların ellerine teslim edilirse bu verim elde edilebilmektedir. Lakin ne kadar gelişirse gelişsin, sonuçta ekstra beslemeli bir motor olduğu için motor daha çok zorlanacak, bu da aşınmayı, birikmeyi ve sorun çıkarma riskini arttıracaktır. Ayrıca motorun ömrü de her turbo beslemeli motor gibi kısalacaktır.
    Az fiyata performansın yanında stabilite de düşünürseniz atmosferik motorlarda yüksek verim elde eden araçlara yönelmelisiniz.
  • 1.4 turbo kompresör abi bana da uygulasan bende 200 hp veiririm hehe japonlar o güç oranını atmosferşk motorlarda zaten yakalıyo
  • kesinlikle japonların motor teknolojilerinin yakınından bile geçemez
  • ARKADAŞLAR ATLADIĞINIZ NOKTALAR VAR..JETTA'NIN EN BAZ VERSİYONUNDAKİ DONANIMLARLA CIVIC'İN EN BAZ DONANIMLARI ARASINDA FARKLAR VAR..MESELA JETTA'DA PERDE HAVA YASTIKLARI,16 İNÇ JANTLAR,ASR,8 HOPARLÖR,LEDLİ STOPLAR GİBİ AVANTAJLAR VAR..CIVIC DONANIM OLARAK BİRAZ EZİLİYOR.AYRICA FİYAT OLARAK DA 1000-YTL UCUZ..MALZEME KALİTESİ BAKIMINDAN JETTA BİR KAÇ GÖMLEK ÜSTÜNDÜR..ARACIN SAĞLAMLIĞI KONUSUNDA BİR YORUM YAPMAYA GEREK YOK..AYRICA O ÇOK ÖVÜLEN 125 HP NİN 6500 DEVİRDE ALINMASI DA AYRI BİR DURUMDUR..AYRICA 16V LERİ KIYASLADIĞIMIZDA JETTA FSI 100 KG DAHA AĞIR OLMASINA RAĞMEN AYNI YAKIT TÜKETİMİNE SAHİPTİR..AMA MAALESEF 102 LİK JETTA 100 AĞIRLIK FAZLALIĞINA VE 148 TORKA MAHKUM OLARAK CIVICTEN BİRAZ FAZLA YAKIP 2 SN GİBİ DAHA YAVAŞ BİR HIZLANMAYA SAHİP OLACAKTIR..EĞER BÜTÇE MAKSİMUM BU ARAÇLARA ELVERİYORSA SEÇİM YAPILACAK TEK NOKTA PERFORMANSTIR..YAKIT İSE KMde 2 YKRDİR..TABİ BU DA DEĞERLENDİRMEYE ALINMALI..AMAÇ SADECE PERFORMANS İSE CIVIC..AMA SAĞLAMLIK,KALİTE VE PRESTİJ ARIYORSAN JETTA..
    VALLA ZOR SEÇİM..




  • walla arkadaş haklı jettanın tasarımı hiç özgün değil ve bana göre berbat. civic tasarımıyla bir adım önde. bu arada sağlamlık falan bence hikaye. çünkü arabayı kaza yapmak için almıyorsun. sonuçta büyük bir kazada 5 yıldız 4 yıldız geçerli olmuyor. bu arada ikisininde güvenliği birbirine çok yakın
    sonuç olarak civic
    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK

    Jetta özgün bir şekle girmedikçe, yani (Bora'da da olduğu gibi) önü Golf arkası Passat olduğu sürece tercihim Civic olurdu (nitekim oldu).

  • çok doğru şeyler söylemişsin arkadaşım eğer dikkatli bir sürücüysen kurallara riayet ediyorsan bişeycikler olmaz. eğer ecelin geldiyse tankta bile gitsen ölürsün. sözlerim yanlış anlaşılmasın tabi güvenlik herşeyden önce gelir ama güvenlik diye de paranoyak olmaya gerek yok. suyunu çıkarmayalım
  • 125 hp yi 6500 devirde vermesi bi eksi değil bi artıdır bende honda cı değlim hondam da yok jetta mı desen civic mi desen düşünmem bile civic alırım ayrıca malzeme konusuna gelince 3 gömlek falanda üztün değil hondanın malzemesi gayet iyi civicten biraz fazla da yakmaz motor gücü alt devirde veriyo ayrıca dümdüz bi motor 8v doğan slx ile aynı teknoloji civicte subap ayarlama var ne v-tec motor ne kadar basarsan o kadar yakar arkadasın 2 tercih arasında kalmış ben gönül rahatlığıyla civic derim
  • arkadaş çok doğru söylemiş.

    3 gömlek büyük ne var acaba? eğer öyleyse neden merco s serisine rakip değil. VW kullanıcıları arabalarını çok abartıo!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Patch

    arkadaş çok doğru söylemiş.

    3 gömlek büyük ne var acaba? eğer öyleyse neden merco s serisine rakip değil. VW kullanıcıları arabalarını çok abartıo!

    Alman malı almanın getirdiği kaçınılmaz davranış denir buna.
    Adı Alman onun sadece diyoruz da dinleyen yok, ama memnunlarsa sorun yok tabi.




  • iç malzemesine dikkat ettikleri kadar motorlara ve tasarımada dikkat etsinler koltuk almıyoruz araba alıyoruz:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selim82

    iç malzemesine dikkat ettikleri kadar motorlara ve tasarımada dikkat etsinler koltuk almıyoruz araba alıyoruz:)


    çok güzel bir terim
  • baktım topiğe alev alev yanıyor ne yapıyorlar bunlar içerde diye süzüldüm mousemun tek tık sesiyle

    2 temmuzdan beri tartışıp duruyorlarmış meğer içerde ..


    20 günde anladığım kadarı ilede çözüm bulamamışlar ortadoğuya dönmüş burası

    en iyisi el koymak bu duruma

    civicmi jettamı ?

    bu işi halletmek düşündüğünüzden çok daha kolay

    civic i begenenler civic alsın jettayı beğenenler jettayı alsın ..

    hiçbir kaybınız olmayacaktır

    olay budur...

    ha bana soracak olsanız bu 2sinide almam..

    bunların yaşından bir yaş daha büyük olan abilerinden birini alırım ya accord yada passat


    bırak bir yaş yaşlı olsun ama arabaya biniyorum dedirtir accordda passatta ..

    bu civice de binsen jettaya da binsen arabadan tatmin olma olayı her daim açık bir kapı olarak kalacektir ...caktır ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 22 Temmuz 2007; 21:45:59 >




  • VALLA ARKADAŞLAR HANGİMİZ ARABAYI SÜREKLİ 6500'DE KULLANIYORUZ?BANA Bİ ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM..JETTANIN İŞÇİLİĞİ VE MALZEME KALİTESİYLE CIVIC BAŞA ÇIKAMAZ..JETTA DA Kİ FSI MOTOR,ARAÇ 100 KG DAHA AĞIR OLMASINA RAĞMEN CIVICLE AYNI YAKITI TÜKETİYOR..VE FSI'IN CIVIC LE ARASINDA BU AĞIRLIĞINA VE 10 BGLİK GÜÇ FARKINA RAĞMEN 0-100'ÜNDE 1 SN BİLE ATMIYOR..
    AMA 8V LİK ÜNİTE İLE KARŞILAŞTIRDIĞINIZ ZAMAN ARADA FARK VAR..JETTA 102 HP CİVİCTEN 22 BG ZAYIF VE 100 KG AĞIR OLDUĞU İÇİN 0-100 DE 1.9 SN GEÇ HIZLANIP 100 KM'DE 0,8 LT FAZLA YAKIT TÜKETİYOR..AMA JAPONLARIN BENZİNLİ MOTORLARINA SAYGIM VAR..0.4 BARLIK BİR TURBOYU MOTORUN STOCK HALİYLE CIVIC'E UYGULAYABİLİRSİNİZ..BUNU BU İŞİN EHİLLERİNDEN DUYDUM..AMA JETTA KALİTE OLARAK BİRAZ DAHA ÜSTÜNDÜR..BUNU BU İŞİN PROFESYONELLERİ SÖYLÜYOR..BEN DEĞİL..BU ARADA BEN VW GRUBU BİR ARACA SAHİP DEĞİLİM..BUNU DA BELİRTEYİM...AMA İKİSİNİ DE KULLANMA FIRSATIM OLDU..JETTA FSI VE TSI,CIVIC ELEGANCE..
    YİNE BELİRTEYİM,EĞER 1. SIRADA PERFORMANS VARSA VE İMKANLAR BU İKİSİ ARASINDA TERCİH YAPMAYA ZORLUYORSA CIVIC,AMA BEN 0-100 DENEMELERİ YAPMAM DERSENİZ PRESTİJ,KONFOR VE KALİTE İÇİN JETTA DERİM..SAYGILAR..




  • o 6500 devirde kullanmak olayı değil teknoloji olayı bu 1. 2.si performans herzaman eğlence için gerekli değil uzun yolda bi kamyon otobus sollaman gerebilir yada buna benzer bişey o zaman 6500 cok işine yarar civic inde jetta nında içini biliyorum bence fark yok bende honda sahibi değilim ayrıca arac kullanmak zevk işi biraz 22 hp ve vtec ve kısa şanzıman la arac kullanmak cok keyili olur boğulmaz etmez kolay kolay ayrıca civic ikinci elide cok canlı bi arac ayrıca vw kadar prestijli bi marka honda ama bunu anlıcak seviyeye gelmemiz için milletce 10 yıl daha var malesef
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    civic tabii ki, hem performans hem iç hacim hem de güvenilirlik olarak jettaya hele ki 102 hp lik jettaya göre çok daha iyi.

    6 yıl garantili olması da cabası.



    performans olarak civic daha iyidir kabul ediyorum ama konfor,güvenlik,görünüş olarak jetta daha öndedir.bence jetta
  • civic cok guzel ama sevmedigim tek sey el frenin yeri cok acayip uruyor

    o kadar guzel arabada ancak bu kadar cirkin bir el freni tasarimi yapabilirler
  • Cıvıc kullanıcısı arkadaşım jetta'ya her bindiğinde iç geçiriyor..aracın içinde bir üst sınıfın elit havası hakim..ama cıvıc teki massive malzeme bu hissi yaşatmıyor..herhalde anlamada sorun var,ben cıvıc kalitesiz demedim..jettanın malzeme kalitesi cıvıcten üstün dedim..demek ki otoriteler de bu işi bilmiyor...kötü değil ama bir jetta gibi de değil..2. elde vw mi honda mı diye bir sor bakalım 10 galericiye..sen bile demişsin VW KADAR PRESTİJLİ bir marka diye..bu laf olayı bitiriyor..125lik cıvıc uçarken jetta 102 lik te emeklemiyor..kullanmadıysan bence bi kullan..valla ben araba sollarken bile 6500 devire çıkan olduğunu sanmıyorum..ben zaten motora bişey söylemedim..ama 125hplik cıvıc abartıldığı kadar uçmuyor demek istedim..vw ve hondanın sitelerinde bunu görebilirsin..fsı ve cıvıc'in 0-100 lerini ve yakıt tüketimlerini oku..jettanın 100 kg daha ağır ve 10 bg kadar güçsüz olduğunu da hesaba katarsan sevinirim..ayrıca cıvıc 4200 de 152 tork 102 lik jetta 3800'de 148 tork alıyor..umarım anlatabilmişimdir..merak etme cıvıc ve jetta yı uzun zaman kullandım ve seyahat ettim..cıvıc teki uzun dingil mesafesine karşın jettadan daha fazla ses aldığını 130 la giderken ani frenlemede neler olduğunu biliyorum..ayrıca ben körü körüne savunmadım..son kez söylüyorum..EĞER 1. SIRADA PERFORMANS VARSA VE İMKANLAR BU İKİSİ ARASINDA TERCİH YAPMAYA ZORLUYORSA CIVIC,AMA BEN 0-100 DENEMELERİ YAPMAM DERSENİZ PRESTİJ,KONFOR VE KALİTE İÇİN JETTA DERİM..bu arada toyota kullanıcısı olman bu yorumunu objektif olarak yapmamanın nedeni olabilir mi?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.