< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Clio 1.5 dCi - 1.3 Tce - 1.0 Tce Fikir (2. sayfa)



-
-
Hiç bir şey olmaz. bir iki üst sınıf arabaya göre haliyle biraz daha sarsar.. 4-5 gün kullandım, gayet dinamik, yola güzel oturan, hiç korkutmayan bir iki nesil önceki C sınıfı tadında.
Ankara-istanbul ortalama hıza takılmadan cezasız nasıl gidiyor öyle bilmem ama bende çekinmezdim araç stabil çünkü.
Zaten arabanın aks mesafesi-genişliği Golf 5'ten bile fazla. otomobil sınıflarının çok kaydığını, B sınıf arabaları artık o hop dedi zıp dedi, kol çevir cam aç, klimasız, rüzgarda sallanan araçlar olmadığını unutuyorsunuz. neden bilmiyorum arabanın kendisi nasıldır nedirden çok, ismiyle, imajıyla sınıfı ile ilgilenip ona göre yorum yapmayı çok seviyoruz.
Konuya gelince, 1.33 tce derim.. 1.0 Cvt Clio'larda yakıt gidişe göre yüksek, yakıt tüketimi olarak daha eski tam otomatik B sınıfı otomobillerden çok farkı değil. 1.33'ler ise aksine çok başarılı bu dengeyi kurma konusunda. performanslı, çift kavrama şanzıman keyifli, yakıt makul.
-
1.33 tce motorların devirdaimi sıkıntılı olduğundan 70 80 binde sandık motor takanlar var. Çünkü rektefe olmuyor. Yeni serilerde bu sorunun çözüldüğü söyleniyor. Eski serilerine yanaşacaksan da motoruna iyi baktır, alırsan da sorunlu olan devir daimi sorunsuz olduğunu beyan ettikleri yenisiyle değiştir.
Sandık motor fiyatıda işçilik ile beraber 250 bin TL civarı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 12 Temmuz 2024; 11:26:15 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Karar verdiniz mi hocam? Ben de bu 2 motor ve araba arasında kaldım. 1.0 TCE motor da şehir içinde 8 litre tüketiyor diyenler var CVT ile. Performansına göre bu tüketim bana çok yüksek geldi açıkçası.
-
Clio 1.0 tce vardı bir dönem bende.
Hız denemesi yapmıştım, normal kullanıcı için yeterli.
Ama performanslı sürüş seviyorsanız 1.3 tce alın.
semih24youtube
Renault Clio 5 1.0 TCE 90 HP Top Speed Hız Denemesihttps://www.youtube.com/watch?v=T8q7B1EQ_Nw -
Merhaba,
Getiraraç uygulamasını kullanıyorum orada 2023 model yeni cliolardan kiralayıp sürme fırsatı buldum. İstanbul'dan Düzce'ye 140 km sabit hızla 7.7 yakıt tüketimiyle seyahat ettim. İstanbul şehir içinde ise 9.4 civarında seyrediyordu :) Şehir içinde cidden çok yüksek tüketimler söz konusu.
Sürüş olarak cidden çok rahattım. 2. seviye klima açık şekilde seyahat ettim. Kuzey marmara otoyolunda 140'a sabitledim. Bassam daha ne kadar giderdi bilmiyorum ama bu hızla bile hiç zorluk çektirmedi bana. Motor performansı olarak beni tatmin etti. 1.3 kullanma fırsatı bulamadım o yüzden yorum yapamayacağım.
Henüz karar verdin mi dersen hayır veremedim yüksek km'li araç istemediğim için 1.3'ler de biraz yüksek olduğu için (benim parama göre olanlar için konuşuyorum) ayrıca 1.0'ın performansını da bizzat deneyimlediğim için 1.3 düşünmüyorum şuanlık diyebilirim. Elimde biraz daha fazla para olsaydı 1.3 motorluların düşük km icon paketlerine yönelebilirdim kesinlikle.
-
Merhaba.
Getir Araç'tan ben de kulladım makyajlı Clio 1.0. Şehir içinde 0-70 hzlarda gayet atik davranıyor. Otobanda 120 km sabit hızla 2 bin devir civarında (tam hatırlamıyorum şu an) gidebiliyor baylmadan. Bence de İstanbul için yeterli duruyor, arada yakın şehirlere gidenleri de üzmez. Sanırım ben de tercihimi bu yönde kullanıcam. Bu bütçelerdeki Corsa ve i20'ye hiç ısınamadım.
-
Clio rüzgarda sallanmıyor diyemem. Durarken dahi yanından tır kamyon geçse sallanıyor. Ben arada bir Karaburun’a giderdim. Hırçın karadenize dalıp gitmeye. Bu arnavutköy tarafları olacak o yolların etrafı bomboş, bir dolu rüzgar eser oralarda rüzgara karşı direksiyonla savaştırır Clio. Sağdan rüzgar eser arabanın burnu sola kayar direksiyonu sağa çevirir arabayı toplarsın yada tam tersi. Rüzgarlı yolda pek güven vermiyor Clio. Aynı rüzgarlı yolda Egea Cross ile gittiğimde rüzgar müzgar hissettirmezdi savaştırmaz direksiyonla. Tank gibi gider Egea Cross rüzgara karşı. Yakıtı kıyaslarsak Clio koklar tabi o başka. Cross’da dizelse koklar..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben yazayım bildiğim kadarıyla ;
1.0 sce 3 silindir atmosferik , gitmiyor diyenler bisiklete binsin şehir içi gayet güzel uzun yolda elbette yüksek devir gitmek gerekiyor ama yapacak bişey yok. Egsoz sesi yeter..
1.0 tce 3 silindir turbo , manuelini sürmedim otomatiği cvt şanzıman çok konforlu bir şanzıman tipi. Vites geçişi diye bişey yok bastığın kadar gider. Performansı yeterli.
1.3 tce 4 silindir turbo , yer uçağı başka bişey demeye lüzum yok. Renaulttan tutun Mercedese kadar her firma kullanıyor.
1.5 dci 4 silindir turbo , dizelin Torku derim susarım. Rampa yukarı 1-2-3-4 ver ayarı yürüsün...
Doğru mu hocam :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle doğru, altına imzamı atarım hocam. 1.0 sce hiç kullanmadım bilmiyorum yorum yapamam ama diğer üçü tam olarak anlattığınız gibi :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar öncelikle hayırlı olsun. Bende clio almayı düşünüyorum 2020 model 1.3 tce touch paket 30bin km bi tane clio buldum. 2021 trafiğe çıkışlı ve bakımı aksatılmamış denildiğine göre.
İlk aracım olucak daha önce araca binmedim ama alışırım zamanla nolcak. Ama benim korkum sorunsuzluğu nasıldır? Önerir misiniz? siz aldığınıza göre yeterince araştırmışsınızdır diye düşündüm. Bakım maliyetleri pahalı mıdır? Yakıt nasıldır? Motoru üzer mi? Devirdaim diye bi sorundan bahsettiler, genel hatlarıyla düşünceniz nedir? 1.0 tce daha çok tutuluyor deniliyor yarın 1.3 tceyi satarken sorun yaşar mıyız sizce?
Küçük bi ilçede yaşıyorum günde 70km yaparak işe gelip gidebilirim arabaya alışınca hedefim bu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pw.Onur -- 13 Şubat 2025; 0:3:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X