Şimdi Ara

§§§ CLIO 1 CILER BURADA TOPLANALIM §§§ (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.970
Cevap
30
Favori
198.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim sorunum o deil dostum
    bende resim koyuyorum senin arabanın üzerinde işaretlediğim yerin alt tarafındaki bağlantı kopuk oradan hava alıyor
    resminide koyacam ama hava karardığı için çekemiyorum çekebilirsem koyacam ,
    senin işaretlediğin yerdeki kol kalındığında siyah boru varya o borunun benim işaretlediğim tarafındaki girişi yarım parmak kalınlığında sökülmüş
    nasıl ki kumaş sökülür bu da aynı şekilde sökülmüş ve kopmuş ordan şimdi orda açıklık var ve hava girişine müsait dışardan
    ordan giren hava radyatöre hiç uğramıyor yani bende diyorumki ordan giren havanın araca bir sakıncası olurmu acaba
    sonuçta sıcak hava girecek ordan içeriye

    birde sen 155 buji al demiştin bujiyi ve hava filtresini taktım araba canavar gibi oldu
    yanlız arabadan çıka buji nin üzerinde 180 yazıyordu, satıcı bana arabayı görünce ilk 180 vermişti zaten
    bende 155 isteyince 155 verdi neyse sonuç olarak araba genede çalışıyor tıkır tıkır
    180 yazan bujide takılabiliyormuş o zaman onu çıkarabilirmiyiz burdan

    eski bujilerden ikisinin ucundaki tırnakla tırnağın altındaki nokta var ne noktasıysa artık birleşmiş iyice nerdeyse
    herhalde teklemeyide ondan yapıyordu diye düşünüyorum

    şimdi geriye yağ kaldı herhalde başka birşey yoksa
    onuda artık senin dediğin gibi bir yağcıda ücretsiz değiştiririm artık gerci öyle biraz pahalıya geliyor kendim alsam yağı daha ucuz ama ben yapamam arabayı kaldırmak falan lazım şimdi ona

    onun haricinde ne gibi başka bakımlar gerekir sizce
    buji hava filtresi ve yağı tamam varsayalım

    birde yağı komple değiştirmesem ne olurki merak ettim üzerine eklesem eksildiği kadar

    bu arada herşey için çok saol dostum tamirciye para kaptırmak hoşuma gitmiyordu hiç iyi oldu





     §§§ CLIO 1 CILER BURADA TOPLANALIM §§§



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ktorun06 -- 12 Haziran 2008; 20:57:26 >




  • arkadaşlar ot. cliosu ola yokmu? bide bu clio 1 'ler tek noktamı çok nokta enj. lumu lpg açısından?
  • tek nokta enjeksiyonlu

    otomatik clio lu birini görmedim ama benim fikrime göre otomatik araçta deviri sen ayarlayamacağın için baskı balatadan tasarruf edersin gibime geliyor ayrıca yakıtta tasarruflu olur gibime geliyor düşününce
    tabi benimki sadece fikir bilimselliği yok yani
  • Otomatik vitesleri manuel viteslere göre fazla yakıyor.

    Ktorun o boruyu bantla tamir edebilirsin fakat bant sıcaktan dolayı gevşeme yapar belli süre sonra kopar maskeleme bantı ile yapabilirsin o biraz daha dayanıklı. Bujilerinin o hale gelmişse uzun süredir kullanıyorsun anlaşılan 180 olan bujiler 11 flash 1,7 motora ait bujiler ilk aldığımda arabayı o bujiler takılıydı ikiside oluyor ama orjinalini kullanmak ateşleme sistemi için sağlıklı olur. Peki sorunun düzeltimi.

    Yağ eklersen hiç bir faydası olmaz içindeki yağ özelliğini kaybetmişse koyduğun yağın anlamı olmaz. Yağı vakumla çektirtebilirsin tıpadan yaptırırsan birde tıpa contasını değiştirmen gerekecek yağı kendin al sadece yağı vakumla çektir heralde oda fazla para tutmaz.

    Bunlar zaten gerekli bakımlar birde frenler balata ve disk aracın bakımlarını kendin yapınca hem zevk alıyorsun hemde fazla para çıkmıyor cebinden Birde lastik boyutları ney araçta 155 80 13 mü 175 70 13 mü




  • buji ve hava filtresini değiştirince düzeldi tekleme falan yok
    eskisinden iyi gidiyor şimdi uçuyor artık resmen
    yağı yağ değişimi yapanlar çeker herhalde deilmi
    yada yağı yağcıya değiştiririm
    frenler falan iyi giderken bir sorun çıkarmıyor bana
  • Sorunsuz sürüşler
  • saol tşk ederim yardımlarınız için
  • Nedemek bir sorun oldumu yardım edebildiğimiz kadar edeceğiz ekonomi devri
  • bu arada carbon clean den sonra yakıt tüketiminde olumsuz bi değişim olmadı bende. 40 ytl ye 270km gittim uzun yol.
    lpg ile ilgili ne kadar problem varmış, okuyunca yaptırmadığıma sevindim. zaten 9 ayda 8000km ancak yapmışım, astarı yüzünden pahalıya gelecekti.
    otomatik vites araçlar bir miktar daha fazla yakıyor diye biliyorum bende. onların rölanti devirleride manuel viteslere göre yüksek oluyor. ufak motorlarda manuel daha kullanışlı sanırım ama şehir içindeki rahatlık tartışılmaz şüphesiz.
    bu sıralar alfa romeo hevesi sardı beni, alfa 145 1.6ts çok ilginç bi araç, 120hp ve 144Nm gibi rakamlar uçuşuyor havada. ama clio da çok keyifli araç ve de ilk göz ağrısı, bırakmak kolay olmayacak yine devam :)
  • 3000 deviri hiç aşmadın heralde çok iyi yakmış araç boşmuydu.
  • 40 kmsi 5 kişi yüklüyken geri kalan kısmı boş olarak. hızlanmalarda 3500 deviri pek geçmedim, sabit hızda da 2500 devir civarında seyrettim.ayağımın altında yumurta varmış gibi :)
    ama seri kullanımda işler değişir muhakkak, bi ara onu da deneyeceğim
  • bu arada bir yanlışı düzelteyim kafa karışıklığı yaratmasın;
    unuttuğum bir 10 ytl lik yükleme daha vardı şimdi hatırladım, yani 50 ytl ye 260 km olacak.
    aksi halde çok uçuk bi rakam oluyor zaten
  • arkadaşlar, bir süredir clio 1 ler ile ilgileniyorum. bugün bir araca bakmaya gittik, internette çok temiz görünen aracı hiç beğenmedim. motorunu çalıştıralım dedik motorun kendisindende kayışlarındanda sesler geliyordu. arabayı yerinden kaldıramadım bile, stop etti. istanbul da 12 yıldır bi fiil araç kullanırım, birçok markanın birçok modelini kullandım fakat bu kadar zorlandığım bir araç olmamıştı. debriyajında sorun vardı sanırım bitmişti baskı balatası, vitesinide beğenmedim. herkes bu kadar memnun olduğuna göre bana çok kötü bir araç denk geldi diye düşünüyorum. sanırım europa alıcam bugün yaşadıklarım yüzünden.

    iyi forumlar...
  • merhaba arkadaşlar. bizim araçların arkaları biraz yüksektemi kalıyo banamı öyle geliyo. bu arac içi faydalı bişeymi ki..

    ben genelde aracı 2000-3000 devirde kullanıyorum, 3bini pek geçmem vites büyültürüm, bu şekilde sürüş doğrumudur yanlışmıdır.
  • size çok kötü bir araç denk gelmiş, clio 1 ler kendi ölçülerinde sürmesi oldukça keyifli araçlardır. motorları iyi bakımlı olduğu müddetçe canlı ve seri oluyorlar. R19 ların 1.4lt silindir hacmindeki motorları sizin baktığınız ve bizim kullandığımız clio1 lerin E7J kodlu energy motorlarıyla aynıdır. belki şanzıman farkı olabilir onu bilmiyorum. tercih sizin tabiki :) 12 sene az bi süre değil epey tecrübeli olduğunuzu düşünmeden edemiyorum, doğru tercihi yapacağınızdan şüphem yok. 1.6lt silindir hacmindeki R19 ları da değerlendirebilirsiniz sanıyorum. bütçe de önemli bu arada.


    diğer mevzu ise 2000-3000 devir aralığı, ben genelde tercih ediyorum ama ara hızlanmalarda 3000-3500 devir bandını kullandığım da olmuyor değil. bildiğim kadarıyla 2000 devirin altına düşmek pek sağlıklı değil zaten, araç vuruntulu çalışıyor ve kurum yapma ihtimali artıyor. işi sağlama almak için 2200 devirin altına pek düşürmemeye çalışıyorum. fakat edindiğim bilgilere göre araç optimal çalışma sıcaklığına ulaştıktan sonraki süreçte bazı günler üst devir bandını da zorlamak yeni oluşmaya başlayan kurumların sakızımsı hale dönüşmeden eksoz gazıyla birlikte sökülmesini sağlayabiliyormuş.
    vites geçişlerinde tercih edilen devir ise aracın yük durumu ve yol şartlarına da bağlı, araç yüklü veya dik yokuş çıkarken 3000 devirde vites yükseltmek yetmeyebilir,duruma göre 3500-4000-4500 zorlamak gerekebilir. ideal koşullarda ise (düz yol, yüksüz araç) 3000 devir vites değişimi için optimum devirdir diyebiliriz.
    bu söylediklerimin hiçbiri uzman görüşleri değil şüphesiz, benim araca ilişkin şahsi tecrübelerim ve başlangıç seviyede bir motor bilgisinin kompozisyonudur.
    kalın sağlıcakla




  • yükseklik meselesine gelince, evet haklısın bende arkasını yüksek buluyorum. boşken ördek gibi duruyor araç :) ama arkaya ortalama 70 er kilodan iki kişi oturunca tam kıvamına geliyor. arkayı alçaltırsak bu seferde yüklüyken altını vurabilir gibime geliyor. ve şunu belirteyim bu arabalar yüklüyken, boş hali kadar seri olmasa da, çok stabil gidiyor ve yol tutuşu çok artıyor. sürüşü daha da keyifli oluyor lakin etkin fren mesafesinin hissedilir derecede arttığı da bir geçek.
    arkayı alçaltan biri vardı sanırım forumda onun da yorumunu almak lazım.
  • nexsus hocam alçaltmıştı sanırım

    hakkaten onun fikrinide alsak iyi olur bende alçaltmayı düşünüyorum

    ama arabam diye demiyorum 12 yaşında ama ne bmw ciler tokatladım uzun yolda 180 le giderken

    kötü araba deil, bu fiyata bu donanımı ile en optimal araçlardan birisi bence

    bu donanım derken benim araç klimalı o bakımdan söyluyorum tabi hepsi klimalı olmayabilir
  • Mrb baktığınız araç kaç km'deydi. Benzindeyken aracı 2000 nin altına düşürmemek gerekiyor ekonimik sürüş için 3000 devirin üstüne çıkmamak lazım fakat arada yüksek devirli kullanmak şart yoksa motor sağırlaşır.

    Aracın arkasını 3cm den fazla alçaltmayın bizim yollarımız malum düz değil sürekli tümsekler var fazla alçaltınca birde araç yüklü ise plastik takozlar aracın şasesine vuruyor arkada oturanların kafası tavana vuruyor. Birde farlar ve sis lerin ayarlanması gerekiyor dikiz aynası ile arkayı zor görüyorsunuz. Alçaltmanın sorunları bunlar eğerki 300 ytl verip önlere spor yay alırsanız hiç bir sorun kalmaz arkada oturanlarında kafası tavana vurmaz.

    Dün uzun yoldan geldim otobanda gazla 190 nı gördüm. Araçla 90km hızla gidince 128 kuruş yakıyor 120-160km hızla gidince 148 kuruş yakıyor tabi 380kg ağırlıkla hafif olsa biraz daha az yakabilirdi.




  • bu araçlara hangi spoiler oluyor
    internetten baktım bulamadım hiç
    ne dersin peki sence alçaltsakmı
  • Arka camın üstüne takıyorlar bir ara taktıracaktım boya dahil 130 tl istediler. 3cm alçalt fazla alçaltırsan dediğim sorunlar çıkıyor fakat araç daha güzel gözüküyor.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.