Şimdi Ara

CLİO 4 1.5 DCI S&S MU POLO 1.6TDI COMFORTLİNE MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR BU İKİ ARAÇ ARASINDA KALDIM max 52-53BİN BÜTÇEM VAR clio olursa 2014 model alınabiliyor,polo 2012 2013 alınabiliyor
    clio donanımı duruşu çok hoşuma gidiyor fakat polo da kaliteli sağlam araba ama donanım fakiri maalesef ..
    şimdi clio 2-3 yıl sonra dökülmeye başlar mı tek endişem o yani az para da vermicez en az 3 sene binecez araca çok kararsız kaldım fikirlerinizi alalım



  • Clio bol trim sesi, rüzgar sesi, kalitesiz malzeme yanında üst düzey yakıt ekonomisi, modern tasarım, iyi donanım ve sınıfına göre iyi sürüş dinamiklerine sahip. Mevcutta Clio'm var donanım çok ihtiyaç değilse Polo alırdım.
  • Hor kullanmazsanız ve bakımlarını zamanında düzgün şekilde yaptırırsanız Clio'nun 2-3 yılda dökülmesi biraz zor.

    Genelde 5. Yıldan sonra sorunlar başlıyor en azından benim gözlemim bu şekilde.

    Yalnız Renault genel anlamda çıt kırıldım araçlar ürettiğinden motor dışında ki parçaları zorlamaya gelmez veya mukavemeti az diyelim.

    Bu durum Negatif yönü fakat parçaların ucuzluğu, kolay bulunabilirliği sayesinde bu yönünü de kapatıyor diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35

    Hor kullanmazsanız ve bakımlarını zamanında düzgün şekilde yaptırırsanız Clio'nun 2-3 yılda dökülmesi biraz zor.

    Genelde 5. Yıldan sonra sorunlar başlıyor en azından benim gözlemim bu şekilde.

    Yalnız Renault genel anlamda çıt kırıldım araçlar ürettiğinden motor dışında ki parçaları zorlamaya gelmez veya mukavemeti az diyelim.

    Bu durum Negatif yönü fakat parçaların ucuzluğu, kolay bulunabilirliği sayesinde bu yönünü de kapatıyor diye düşünüyorum.

    bizm eski aracımız clio 3 1,5dcı arabanın bu yaz motoru bitti ama km fazlaydı 290 bin bizden öncekiler çok hor kullamıştı 4-5bine yakın para gitti,çokşükür sattık bu ay araba alacaz,senede max 6-7 k yapacaz,yanlız lpg ve benzinli düşünmüyoruz,polo ww olduğu için insanın ilgisini çekiyor




  • Temizi bulunursa her şartta Polo bir önceki kasa olursa. Clio kaç yıldır piyasada olan bir araç. Şirket araçları hariç hiç görmedim öyle dağılmış Clio. Hangisi temizse onu alın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara 1.6 TDI modellerde 50.000 kmden sonra enjektör arızaları oluyordu. Bunu bir araştır derim. Onun dışında bahsettiğin araçtan arkadaşımda var. VW ama onunda her yeri sert plastik . Bu tamamen tercih meselesi. Varsa etrafında bu araçlarsan her ikisinide kullan kararını öyle ver. Ayrıca Clio 75hp 90 hp motorlarda aralarında ciddi fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lDirtyHandsl


    quote:

    Orijinalden alıntı: vortex35

    Hor kullanmazsanız ve bakımlarını zamanında düzgün şekilde yaptırırsanız Clio'nun 2-3 yılda dökülmesi biraz zor.

    Genelde 5. Yıldan sonra sorunlar başlıyor en azından benim gözlemim bu şekilde.

    Yalnız Renault genel anlamda çıt kırıldım araçlar ürettiğinden motor dışında ki parçaları zorlamaya gelmez veya mukavemeti az diyelim.

    Bu durum Negatif yönü fakat parçaların ucuzluğu, kolay bulunabilirliği sayesinde bu yönünü de kapatıyor diye düşünüyorum.

    bizm eski aracımız clio 3 1,5dcı arabanın bu yaz motoru bitti ama km fazlaydı 290 bin bizden öncekiler çok hor kullamıştı 4-5bine yakın para gitti,çokşükür sattık bu ay araba alacaz,senede max 6-7 k yapacaz,yanlız lpg ve benzinli düşünmüyoruz,polo ww olduğu için insanın ilgisini çekiyor

    Hor kullanımla 290.000KM gayet iyi rakam zaten 350.000 veya 400.000KM civarlarında üst kapak açılıp, turbo ve enjektör revizyonuyla yola devam eden 600.000KM'lerde 1.5 Ticari Taksi Dacia'lar fazlaca var piyasa da.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Bir ara 1.6 TDI modellerde 50.000 kmden sonra enjektör arızaları oluyordu. Bunu bir araştır derim. Onun dışında bahsettiğin araçtan arkadaşımda var. VW ama onunda her yeri sert plastik . Bu tamamen tercih meselesi. Varsa etrafında bu araçlarsan her ikisinide kullan kararını öyle ver. Ayrıca Clio 75hp 90 hp motorlarda aralarında ciddi fark var.

    90 hp olacak alacağımız araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Clio bol trim sesi, rüzgar sesi, kalitesiz malzeme yanında üst düzey yakıt ekonomisi, modern tasarım, iyi donanım ve sınıfına göre iyi sürüş dinamiklerine sahip. Mevcutta Clio'm var donanım çok ihtiyaç değilse Polo alırdım.

    ben de 3 yıl clio4 kullandım, görüşlerinize katılıyorum ama şartları zorlayıp polonun dolusu olacak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi august landmesser -- 3 Ocak 2018; 11:39:29 >
  • 5 ay önce clio 4 aldım.çok pişmanım.krediyi kapatıp değiştirmeyi düşünüyorum.polo kesinlikle çok daha iyi bir tercih.clio da yalıtım adına hiçbirşey yok,bu yüzden özellikle uzun yolda çok yorucu.
  • 1.6 tdi ler yetkili servis bakımlı olsa ve kaliteli yakıtla kullanılsa bile enjektör problemi yaşatabilir. Bir arkadaş yukarıda da bahsetmis. Hemde tam dediği km de. Üstelik yetkili servis bu konuda arkanızda da durmayabilir aracınız servis bakımlı olsa bile.



    1.5 dci her koşulda ekonomik. 1-1.5 litre az yakar.



    Polyonun suspansiyonlari yumuşak ve b segmentine göre oldukça konforlu ama virajda tedirgin edebilir. Zaten lastikleri de küçük.



    Polo da güvenlik donanimlari yok.



    Clionun iç mekanda en büyük ekşisi kapılarının kumaş kaplı olmaması. Bu durum kapılarda bol miktarda çizik oluşmasına neden oluyor. Ancak çoğu b segmentinde hatta sanirim polonun yeni kasasında bile böyle. Döşeme kalitesi bana dusuk geldi. Bazı plastik parçaların vites etrafı gibi hoş sekillendirilmemis olması. Bundan ötürü basit duruyor. Bunlar dışında iç mekanda ben bir zaaf farketmedim.



    Polonun iki artısı var yalıtım ve icinin kaliteli olması. Bunun dışında her konuda üstünlük clio da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sene 2018 ESP olmayan araç alınmaz. Clio 4 diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne polo ne clio, c4 al.Geçen hafta polo test ettim 2012 model 92 binde comfortline dizel. bu hafta 2010 model 86 binde dizel c4 test ettim tereddütsüz ikisi arasında c4.Hem de arasında 10 bin lira fiyat farkı var.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 3 Ocak 2018; 12:44:45 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.