Şimdi Ara

Clio Grand Tour (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezgin bey

    Sevgili arkadaşlar hepinizin yeni araçları hayırlı uğurlu olsun. Bir kaç sorum olacak;
    1-) Clio grand tour executivenin kitapçığında vitesleri motor devirine göre ufaltıp büyütmemizi isteyen bir işaret oluyor. Sol gösterge kadranında bu kitapçıkta belirtiliyor ama bizim araçlarda varmı. Yoksa avrupadaki modellerdemi var.
    2-) Bütün camlar açıkken aracı uzaktan kilitleyince bütün camlar kendiliğinbden kapanıyormu. Süper kilitleme fonksiyonu varmı. Kapılar kapanıyor ama camlar kapanıyormu kendiliğinden.
    3-) Arka cam silecekleri akıllı cam sileceği fonksiyonu ne anlama geliyor.
    4-) Aracın yanında verilen portatif küllüğün yanında başka bir portatif bardak tarzı bir parça oluyormu.
    5-) Renonun orjinal park sensörü fiyatları ne kadar.
    6-) Torpido kapağının açınca aşağı düşmeden yavaşça açılmasını sağlamak için yaptığınız bir çalışma varmı.
    7-) Clio-3 dcilerde motor üst koruma kapağı olmadığı için bu kapağın orjinalinden yada yan sanayisinden bulan varmı. sitede bazı arkadaşlar megane-2 dci kapağı uyuyormuş dedi deneyeyiniz varmı?
    8-) Kitapçıkta lastik patladığı zaman bir pompadan bahsediyor bu bizim modellerde yokmu acaba?.
    9-) Aracın motoru rodaja kadar 1500 km ye kadar 2500 rpm devrin üstüne çıkılmaması, vites geçişlerinin 2000 rpm devrin üstünde olmaması, 6000 km de motorun performasının alınması gibi detaylı kullanım bilgileri varmı. Ve aracın 1500 km rodajı dolunca servise götürmek gerekiyormu.
    Sevgili arkadaşlar değerli yorumlarınızı bekliyorum.

    1.yok
    2.yok
    3.geri vitese takınca ön sileceklerde aktifse çalışıyor
    4.olmuyor
    5.serviste 180 civarı demişlerdi kampanya var 145 oldu fakat bebn hediye olarak aldım
    6. yok gerek olduğunuda sanmıyorum çok sert açılmıyor
    7.http://www.otoerdem.com/e-magaza/index.php?route=product/product&path=118_266_315_326&product_id=390
    uyarmı bilmem ama gerek yok izolasyon için düşünüyorsanız görüntü için zevk meselesi
    8. yok
    9.1500 de servise gerek yok,zaten gerekli bilgileri yazmışsınız kitapçığındad a var




  • Çok teşekkür ederim cevaplarınız için sanırım portatif küllüğün yanındaki bu bardak navigasyonlu olan araçların navigasyon kumandasını koymasına yarayan oturak görevi görüyor sanırım değilmi. Bu vites ufalt veya düşür işareti neden bizim araçlarda yok aslında olsa çok güzel olurdu. Birde pomopa sistemi var oda bizim araçlarda yok gene sanırım avrupa modellerde var. Orjinal clio-3 grand tour paspası varmı uygun fiyata bildiğiniz sevgili arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezgin bey -- 19 Aralık 2010; 13:13:13 >
  • sezgin bey kardeş sorularından bildiklerimi yazayım.
    evet doğrudur. orta konsolda bardağa benzer bir şey var o şey seninde dediğin gibi navigasyonun uzaktan kumandası için kullanışlı bir tutucu. ben kıllanıyorum.
    motor üst kapağı kaç paralık maliyet getirir ki, grand tour üretim bandında motora takılmayarak üretim maliyetini düşürmeye katkı sağlasın. yok böyle bir şey. çünki bu motor üstüne takmamayı uygun gören bir reno mühendisliği var. aracı kullanırken motorun dizel olduğunu kendim bilmesem inanmayacağım. neden, çünki motor sesinden eser yok. onun için kapak olayını kafana takma.
    eğer yanılmıyorsam kadranda vites büyüt ve küçült simgesi var. ama ne zaman yanacak bilmiyorum. aracı yeni aldığım için fazla bir yol yapamadım uzun yola çıkamadım. belki uygun şartlar oluşunca yanıyordur.
    arkadaşlar daha önce fabia ve roomster kullandım malum wolswagen motor.
    bu araçlarda vites, ( normal 1 kalkış.-üstüne bas normal 1, geri )
    mekanik sistem manuel de çok yumaşak ve rahattı.
    grand tourda daha sert bir vitesle karşılaştım. alışmaya çalışıyorum. tespit ettiğim bir diğer nokta, güzel bir yolda seyir halindesiniz mükemmel denebilecek bir sessizlik var. ancak yolunuz ince küçük taşlı bir yer olduysa arka taraf bayağı bir tıkırtı yapıyor. çok tuhaf ses sanki arka tavandan geliyor. gerçekten ilginç.
    ayrıca uzaktan kumanda ile açışım sırasında bir kaç defa yan aynaların da aynı anda açıldığını gördüm. ama bu her zaman olmadı. A dan Z ye öğrenmek için biraz zamana ihtiyacım var.
    park sensörünü hediye alan arkadaşlara bir sorum olacak. sizinde dikiz aynasının sol üst köşesinde digital sağ, sol mesafe ölçer göstergesi var mı? bunu neden sorduğuma gelince;
    hem taktıkları arka park sensörü orginal reno mudur? hem de herkese aynısını mı takıyorlar?
    öğrenmek istedim. teşekkür ederim.




  • Sevgili maxi plus arkadaşım çok teekkür ederim değerli bilgilerinden ötürü. Bende araca gerçekten çok bağlandım. Sizin dediğiniz gibi aynalar açılıyormu bende hiç olmadı nasıl olur bu aynalarında aynı anda açılma olayı onu anlatırsan sevinirim. Birde bu araçlarda mesela camların hepsi açık ve kapıyı camlar açık bi,bir biçimde kapadınız fakat merkezi kilit yapılınca açık olan camlarında kapanması olan süper kilitleme fonksiyonu yok. Birde motor kapağını gerçekten koymayı gerek duymamışlar. Aracımı 33.650 gibi bir fiyata aldım. Fiyat nasıl sizce iyimi. sizlerin almı olduğu meblağlar neler. Ben alışmakta güçlük çeksemde aracı bazen stop ettiriyorum. Park ederken gaza az basınca motor titriyor ve haliyle stop ediyor. Bu durumun aracın motoruna zararı çok olurmu. Birde araçta sağ arka kapı üstü tavanda ufak bir çıtırtı sesi ve torpidonun orlardan çok ufak bir ses geliyordu. Sebebi ne olabilir. Harbiden bu vites değiim göstergesi bizim araçlarda aktifmi acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezgin bey -- 19 Aralık 2010; 22:52:34 >




  • "motor üst kapağı kaç paralık maliyet getirir ki" cümlesini bie kez daha düşünün bence, daha önce çıkmış versiyonlarda varken mühendislik yokmuydu. Tamamen reanultnun maliyet politikası, cam düğmelerindeki ledleri, torpido aydınlatma lambası, çakmaklık lambasını bile takmamışlar lambayı kesen zihniyet motor kapağını ne yapmaz ki. Neyse dua edelim motor yerinde :), gösterge paneli standart üretilir fakat üzerinde gördüğünüz her fonksiyon çalışmaz, yani vites değişim göstergesi bizde yok. "arka taraf bayağı bir tıkırtı yapıyor" bagaj kapağına montelenmiş plastik parçaların vida koruma kapaklarını kaldırıp bakın vidalar adam akıllı sıkılmışmı? Bende de aynı sorun vardı şu anda başka bir ses geliyor onu tespit etmeye çalışıyorum ama sw araç olduğu için fazla takmıyorum açıkcası. "ayrıca uzaktan kumanda ile açışım sırasında bir kaç defa yan aynaların da aynı anda açıldığını gördüm." araçta böyle bir özellik yok bildiğim kadarı ile ama olayı çözerseniz, paylaşırsnınz bizde faydalanızr artık ama benim başıma hiç gelmedi aynaları sık sık kapatırm halbuki. benim sensörün göstergesini iyi takamamışlar bende söktüm dikiz aynasının tam orta üstüne kendi yöntemimle yapıştırdım çok sağlam şimdilik sıkıntı yok bildiğim kadarı ile renault marka park sensörü yok yanlı hatırlamıyorsam servislerde takılan marka cenmax yada C harfi ile başlayan başka bişeydi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: maxiplus

    sezgin bey kardeş sorularından bildiklerimi yazayım.
    evet doğrudur. orta konsolda bardağa benzer bir şey var o şey seninde dediğin gibi navigasyonun uzaktan kumandası için kullanışlı bir tutucu. ben kıllanıyorum.
    motor üst kapağı kaç paralık maliyet getirir ki, grand tour üretim bandında motora takılmayarak üretim maliyetini düşürmeye katkı sağlasın. yok böyle bir şey. çünki bu motor üstüne takmamayı uygun gören bir reno mühendisliği var. aracı kullanırken motorun dizel olduğunu kendim bilmesem inanmayacağım. neden, çünki motor sesinden eser yok. onun için kapak olayını kafana takma.
    eğer yanılmıyorsam kadranda vites büyüt ve küçült simgesi var. ama ne zaman yanacak bilmiyorum. aracı yeni aldığım için fazla bir yol yapamadım uzun yola çıkamadım. belki uygun şartlar oluşunca yanıyordur.
    arkadaşlar daha önce fabia ve roomster kullandım malum wolswagen motor.
    bu araçlarda vites, ( normal 1 kalkış.-üstüne bas normal 1, geri )
    mekanik sistem manuel de çok yumaşak ve rahattı.
    grand tourda daha sert bir vitesle karşılaştım. alışmaya çalışıyorum. tespit ettiğim bir diğer nokta, güzel bir yolda seyir halindesiniz mükemmel denebilecek bir sessizlik var. ancak yolunuz ince küçük taşlı bir yer olduysa arka taraf bayağı bir tıkırtı yapıyor. çok tuhaf ses sanki arka tavandan geliyor. gerçekten ilginç.
    ayrıca uzaktan kumanda ile açışım sırasında bir kaç defa yan aynaların da aynı anda açıldığını gördüm. ama bu her zaman olmadı. A dan Z ye öğrenmek için biraz zamana ihtiyacım var.
    park sensörünü hediye alan arkadaşlara bir sorum olacak. sizinde dikiz aynasının sol üst köşesinde digital sağ, sol mesafe ölçer göstergesi var mı? bunu neden sorduğuma gelince;
    hem taktıkları arka park sensörü orginal reno mudur? hem de herkese aynısını mı takıyorlar?
    öğrenmek istedim. teşekkür ederim.




  • Hayırlı olsun arkadaşım fiyat gayet iyi ort. 33500 e gidiyordu. Önceki msjda belirttim vites göstergesi yok. Stop ettirmemmeye alışın bir an önce aracın turbosuna zarar verebilirsiniz, her stop tan önce kısa mesafelerde en az 30 sn uzun mesafelerde 1 dakka rolantiden sonra stop ederseniz aracın turbosu daha uzun ömürlü olacaktır. Turbolar ucuz parçalar değildir. İlk kez dizel araç kullanıyorsanız araştırmanızda fayda var, turbo dizle kullanmanın incelikleri, bu arada rodaj süresine mutlaka uyun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sezgin bey

    Sevgili maxi plus arkadaşım çok teekkür ederim değerli bilgilerinden ötürü. Bende araca gerçekten çok bağlandım. Sizin dediğiniz gibi aynalar açılıyormu bende hiç olmadı nasıl olur bu aynalarında aynı anda açılma olayı onu anlatırsan sevinirim. Birde bu araçlarda mesela camların hepsi açık ve kapıyı camlar açık bi,bir biçimde kapadınız fakat merkezi kilit yapılınca açık olan camlarında kapanması olan süper kilitleme fonksiyonu yok. Birde motor kapağını gerçekten koymayı gerek duymamışlar. Aracımı 33.650 gibi bir fiyata aldım. Fiyat nasıl sizce iyimi. sizlerin almı olduğu meblağlar neler. Ben alışmakta güçlük çeksemde aracı bazen stop ettiriyorum. Park ederken gaza az basınca motor titriyor ve haliyle stop ediyor. Bu durumun aracın motoruna zararı çok olurmu. Birde araçta sağ arka kapı üstü tavanda ufak bir çıtırtı sesi ve torpidonun orlardan çok ufak bir ses geliyordu. Sebebi ne olabilir. Harbiden bu vites değiim göstergesi bizim araçlarda aktifmi acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akg58 -- 20 Aralık 2010; 1:02:45 >




  • Hımm anladım teşekkür ederim sevgili arkadaşlar. Sevgili arkadaşlar aracım daha 350 km de ilk bakım 15000 de olacağı için bu bakımda aracın garanti kapsamında antikorozyon ve boya kontrolü yapılıyormu bakım takip formlarında var araç dökümanlarında. Benim kullanım sınırlarım;

    1500 km rodaj gelene kadar 2500 rpmi geçmemek.
    50 km hıza hızlı bir biçimde çıkıp 5 vitese veyahut 4 cü vitese geçmek.
    ve 50 km nin üstünde sabit bir hızla seyretmek.
    Vites düşümlerini 1000 rpm civarı yapmak.
    Aracın maksimum ulaştığı tork seviyesi 2000 rpm olduğu için vitesleri bu devir sınırlarında değiştiriyorum.
    6000 rpm den sonra yakıt yakışının azalacağına ve performasın bariz hissedilebilcek seviyede yükseleceğini umuyorum.
    Sevgili arkadaşlar rodajda motor yağını değiştirmeyi düşünoyorum. Çünkü motor yeni olduğu için içinde metal partikülleri olabilceği kanısıyla aklıam böyle bir fikir geldi. Dizel motorlarla uğraştığım için rodaj bakımlarında mutlaka yağ filitresi yağ enjektör testleri ve valf ayarlarına bakılırdı. Bura sadece yağ değişimini yapmayı düşünüyorum. Benim gibi düşünen varmı aranızda.

    Sevgili arkdaşlar bizim execuivelerde 85 dci lerde interccoler varmı. Sanırım varsa bile arkada bir yerde umuyorum. Sıfır araçlara illaki boya koruma yapılması gerekiyormu. Ben bu konuyu araştırdım. boya zaten taze ve zinde araç senesini doldurduktan sonra yapmak daha iyi olur diyorlar. Nedir bu konu hakkındaki düşünceleriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezgin bey -- 20 Aralık 2010; 15:09:25 >




  • ARKADAŞLAR NETTEN CLIO GRANDTOUR MODELINI GÖRÜNTÜ OLARAK İNCELEDİM VE ÇOK BEĞENDİM.AMA ARACI GÖZLE GÖRMÜŞ DEĞİLİM.BU ARAÇTAN ALMAK İSTİYORUM KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ MODELİNİ TAVSİYE EDERLER VE 1.4 SEÇENEĞİ ARTIK YOKMU?VE BU ARACI KULLANANLAR ŞİMDİYE KADAR BİR SORUN YAŞADILARMI???? BEN DAHA ÇOK ŞEHİRİÇİ KULLANICISIYIM VE AYDA 1500 KM YAPARIM...TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM...
  • 1.2 G.tour ALIP SIRALI SİSTEM LPG TAKTIRSAK NASIL OLUR.ARACIN ÇEKİŞİNİ ETKİLERMİ?TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA BİLGİ VEREBİLİRLERMİ.KAFAM ÇOK KARIŞIK BU ARABAYI İSTİYORUM FAKAT DİZELDE PAHALI GELDİ.DİZELİN UZUN VADEDE BENZİNLİYE GÖRE ARTILARI NELERDİR.GRANDTOURUN BÜTÜN MODELLERİ HAKKINDA BİRİ GENİŞ BİR BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM.
  • kardeş netten görerek araba almak senin bileceğin birşey ama en yakın bir reno bayiine giderek canlı canlı baksan daha iyi olurdu. ayda 1500 km yapan bir kullanıcıya tabiki dizel yakışır ve mantıklıca olur. tabii bütçe izin veriyorsa. sıfır araç alıp götürüp sıralı taktırmak çok yanlış geliyor bana.
    orginal Lpg li Dacia ları düşünebilirsin. ama yokuş tırmanırken dizelin ürettiği torkun gücüne doyum olmuyor. kullandıysan bilirsin. bunuda unutma. bence dizel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb_kursat

    ARKADAŞLAR NETTEN CLIO GRANDTOUR MODELINI GÖRÜNTÜ OLARAK İNCELEDİM VE ÇOK BEĞENDİM.AMA ARACI GÖZLE GÖRMÜŞ DEĞİLİM.BU ARAÇTAN ALMAK İSTİYORUM KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ MODELİNİ TAVSİYE EDERLER VE 1.4 SEÇENEĞİ ARTIK YOKMU?VE BU ARACI KULLANANLAR ŞİMDİYE KADAR BİR SORUN YAŞADILARMI???? BEN DAHA ÇOK ŞEHİRİÇİ KULLANICISIYIM VE AYDA 1500 KM YAPARIM...TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM...


    Sıkı pazarlık ederseniz dizel 65 beygir otantik modeli 29.750'ye bırakıyorlar.
  • Hımm anladım teşekkür ederim sevgili arkadaşlar. Çok ufak kapı sürtmelerinde rotüş gerekirmi. Yani ufak olan çizilmeler önemlimi. Bu tip çizilmeler estetik bakımda yapılabiliyormu. Renault'un estetik paketinden bakım yaptıran oldumu kalite nasıl. Sevgili arkadaşlar aracım daha 350 km de ilk bakım 15000 de olacağı için bu bakımda aracın garanti kapsamında antikorozyon ve boya kontrolü yapılıyormu bakım takip formlarında var araç dökümanlarında. Benim kullanım sınırlarım;

    1500 km rodaj gelene kadar 2500 rpmi geçmemek.
    50 km hıza hızlı bir biçimde çıkıp 5 vitese veyahut 4 cü vitese geçmek.
    ve 50 km nin üstünde sabit bir hızla seyretmek.
    Vites düşümlerini 1000 rpm civarı yapmak.
    Aracın maksimum ulaştığı tork seviyesi 2000 rpm olduğu için vitesleri bu devir sınırlarında değiştiriyorum.
    6000 rpm den sonra yakıt yakışının azalacağına ve performasın bariz hissedilebilcek seviyede yükseleceğini umuyorum.
    Sevgili arkadaşlar rodajda motor yağını değiştirmeyi düşünoyorum. Çünkü motor yeni olduğu için içinde metal partikülleri olabilceği kanısıyla aklıam böyle bir fikir geldi. Dizel motorlarla uğraştığım için rodaj bakımlarında mutlaka yağ filitresi yağ enjektör testleri ve valf ayarlarına bakılırdı. Bura sadece yağ değişimini yapmayı düşünüyorum. Benim gibi düşünen varmı aranızda.

    Sevgili arkdaşlar bizim execuivelerde 85 dci lerde interccoler varmı. Sanırım varsa bile arkada bir yerde umuyorum. Sıfır araçlara illaki boya koruma yapılması gerekiyormu. Ben bu konuyu araştırdım. boya zaten taze ve zinde araç senesini doldurduktan sonra yapmak daha iyi olur diyorlar. Cam sileceklerinin her ikisinin birden en iyi açıldığı konum nedir. yoksa açılmıyormu. sürücü tarafındakini açamadım. Yolcu tarafı ise kaputa sürtüyor. Mutlaka bu işin bir püf noktası olmalı. Nedir bu konu hakkındaki düşünceleriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezgin bey -- 21 Aralık 2010; 0:06:02 >




  • Selamlar,
    Clio Grand Tour Executive 1.2 75 bg modeli için 29.200 TL fiyat aldım, nasipse öğleden sonra gidip alacağım, öncelikle fiyat hakkında ne düşünüyorsunuz? Bayiden hediye olarak ne isteyebilirim?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y0rk

    Selamlar,
    Clio Grand Tour Executive 1.2 75 bg modeli için 29.200 TL fiyat aldım, nasipse öğleden sonra gidip alacağım, öncelikle fiyat hakkında ne düşünüyorsunuz? Bayiden hediye olarak ne isteyebilirim?

    Teşekkürler


    Benzinin bu kadar pahalı olduğu bir ülkede bu fiyata 1.5 otantik dizel almak daha mantıklı.

    En azından koyarsın dizeli gezersin rahat rahat.

    Diğer arabanın executive olmasına aldanıyor herkes. Kullanmadığınız bir sürü özellik. Ayrıca ne kadar donanım, o kadar arıza riski.

    Bir arabada bana göre öncelikle olması gerekenler; ABS+Klima+Sürücü ve Yolcu Hava Yastığı+Mp3'lü radyo+Merkezi kilit+Ön camlar otomatik

    Araç ne kadar mekanik olursa o kadar başınız ağrımaz.

    Çoğu insan donanımlı ama benzinli araba alıyor. Ancak kapısının önünde yatmaktan başka bir işe yaramıyor. Bindiği zaman gözü sürekli benzin ibresinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 21 Aralık 2010; 12:59:22 >




  • ARKADAŞLAR NETTEN CLIO GRANDTOUR MODELINI GÖRÜNTÜ OLARAK İNCELEDİM VE ÇOK BEĞENDİM.AMA ARACI GÖZLE GÖRMÜŞ DEĞİLİM.BU ARAÇTAN ALMAK İSTİYORUM KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ MODELİNİ TAVSİYE EDERLER VE 1.4 SEÇENEĞİ ARTIK YOKMU?VE BU ARACI KULLANANLAR ŞİMDİYE KADAR BİR SORUN YAŞADILARMI???? BEN DAHA ÇOK ŞEHİRİÇİ KULLANICISIYIM VE AYDA 1000 KM YAPARIM...TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM...
    1.2 G.tour ALIP SIRALI SİSTEM LPG TAKTIRSAK NASIL OLUR.ARACIN ÇEKİŞİNİ ETKİLERMİ?TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA BİLGİ VEREBİLİRLERMİ.KAFAM ÇOK KARIŞIK BU ARABAYI İSTİYORUM FAKAT DİZELDE PAHALI GELDİ.DİZELİN UZUN VADEDE BENZİNLİYE GÖRE ARTILARI NELERDİR.GRANDTOURUN BÜTÜN MODELLERİ HAKKINDA BİRİ GENİŞ BİR BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb_kursat

    ARKADAŞLAR NETTEN CLIO GRANDTOUR MODELINI GÖRÜNTÜ OLARAK İNCELEDİM VE ÇOK BEĞENDİM.AMA ARACI GÖZLE GÖRMÜŞ DEĞİLİM.BU ARAÇTAN ALMAK İSTİYORUM KULLANAN ARKADAŞLAR HANGİ MODELİNİ TAVSİYE EDERLER VE 1.4 SEÇENEĞİ ARTIK YOKMU?VE BU ARACI KULLANANLAR ŞİMDİYE KADAR BİR SORUN YAŞADILARMI???? BEN DAHA ÇOK ŞEHİRİÇİ KULLANICISIYIM VE AYDA 1000 KM YAPARIM...TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM...
    1.2 G.tour ALIP SIRALI SİSTEM LPG TAKTIRSAK NASIL OLUR.ARACIN ÇEKİŞİNİ ETKİLERMİ?TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA BİLGİ VEREBİLİRLERMİ.KAFAM ÇOK KARIŞIK BU ARABAYI İSTİYORUM FAKAT DİZELDE PAHALI GELDİ.DİZELİN UZUN VADEDE BENZİNLİYE GÖRE ARTILARI NELERDİR.GRANDTOURUN BÜTÜN MODELLERİ HAKKINDA BİRİ GENİŞ BİR BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM.



    Bende almayı düşünüyorum. Epey araştırdım.
    29.750 tl paranız çıkarsa gözünüz kapalı 1.5 dci 65 otantik dizel alın.

    Ben şu anda lpg kullanıyorum. Lpg hesaplı ancak, bagajı daraltması, motor ısınına kadar yine benzin yanması, lpg filtresi ekstra pahalı vs, orjinal dizel almak daha avantajlı.

    Piyasaya bakın geniş bagaj, dizel, abs+klima+2 hava yastığı+mp3 çalar, 5 yıldızlı çarpışma testi, geniş servis desteği, renault kalitesi ve fiyatı 29750 olan sıfır araba var mı?

    1.4 eski motordu artık yok.
    1.2 alıp artı +1500 lpg parası zaten sizi dizel parasına getirecek. Renault dizel az yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 21 Aralık 2010; 13:35:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: y0rk

    Selamlar,
    Clio Grand Tour Executive 1.2 75 bg modeli için 29.200 TL fiyat aldım, nasipse öğleden sonra gidip alacağım, öncelikle fiyat hakkında ne düşünüyorsunuz? Bayiden hediye olarak ne isteyebilirim?

    Teşekkürler


    Benzinin bu kadar pahalı olduğu bir ülkede bu fiyata 1.5 otantik dizel almak daha mantıklı.

    En azından koyarsın dizeli gezersin rahat rahat.

    Diğer arabanın executive olmasına aldanıyor herkes. Kullanmadığınız bir sürü özellik. Ayrıca ne kadar donanım, o kadar arıza riski.

    Bir arabada bana göre öncelikle olması gerekenler; ABS+Klima+Sürücü ve Yolcu Hava Yastığı+Mp3'lü radyo+Merkezi kilit+Ön camlar otomatik

    Araç ne kadar mekanik olursa o kadar başınız ağrımaz.

    Çoğu insan donanımlı ama benzinli araba alıyor. Ancak kapısının önünde yatmaktan başka bir işe yaramıyor. Bindiği zaman gözü sürekli benzin ibresinde.

    donanım konusundaki görüşlerinize katılıyorum ama executive versiyonu gerçekten işçilik ve malzeme açısından da farkını gösteriyor.o yüzden daha cazip geliyor insana bu aracın bezinli versiyonunu kesinlikle ben de tavsiye etmiyorum kullanıcı değilim ama uzun zamandır takip ediyorum bakalım inşallah bize de nasip olur bir gün




  • Öncelikle dünya koşullarına bakıldığında avrupadaki birçok insan yeni araç seçimini dizelden yana kullanıyor. Benzin fiyatlarının dünyada özellikle de ülkemizde çok pahalı olması büyük etken. Eğer ayda 1500 km yaparım diyorsanız kesinlikle dizel almanızda fayda olacaktır. Belki kısa vadede ekonomik olarak sizi zorlar ama ileriye dönük olarak bakıldığında çok daha fazla orada kar edeceğinize inanıyorum. Benzinliye sıralı gaz sistemi taktırıp aracınızın orjinalliğini bozmakla kalmaz performansından da götüreceğini farkedeceksiniz. Bagajınızdaki yerde azalacak haliyle. Tabi gönül ister ki Executive modele binsin herkes ama ekonomik koşullar buna elvermeyebilir. Açıkçası bizde executive dizel modelini aldık. Ancak Dizel Authentique modeli hiçte azımsanacak gibi değil. Çünkü bu modelde de ABS, AFU gibi birçok özellik var. Şimdi yeni Authentique lerede USB girişi koymaya başlamışlar. Sadece bir takım lükslerden feragat etmiş olursunuz. Benim kişisel düşüncem 1.2 benzinli model yerine kesinlikle 1.5 Dizel model tercih edilmeli. Bundan önceki aracımız benzinli olduğu için pek ekonomik olduğunu söyleyemiyorum malesef. Kesinlikle Dizel alın derim.




  • 1.2 executive modelini 29.000 TL + bagaj havuzu hediyesi ile aldım. 20. yıl versiyonu oldugunu söylediler. yılda max 10.000 KM (1000 KM tatil yolu dahil) yol yapıyorum.

    1.2 motor karışık 5.8 LT/100 KM
    1.5 dci motor karışık 4.4 LT/100 KM

    yıllık 10.000 KM de

    5.8 * 100 * 3,82 TL/LT = 2.215 TL/YIL benzin masrafı
    4.4 * 100 * 3,24 TL/LT = 1426 TL/YIL motorin masrafı

    benzin/motorin yıllık yakıt farkı 789 TL -> aylık yakıt farkı 65,75 TL.

    1.5 dci ile 1.2 model arasında 4.750 TL fark var.

    Benim durumum için
    780 lira yıllık yakıt fark ve benzinli/dizel farkı 4.750 TL

    5/6yıl sonunda bile peşin ödedigim farkı geri alamıyorum ki kar edeyim, satarken daha pahalı satacaksın diyenler olacaktır, peşin 4.750 lira fark verip, satarken 2.500 / 3.000 lira benzin/dizel farkı almak mantıklı mı ?

    Bakım ve vergi farklarını koydugunuzda benzin avantajlı sayılabilir.

    dizele peşin verip taksitle geri alıyoruz aslında benim durumumda. Bu sebeble 1.2 tercih ettim.

    Executive için şunu söyleyebilirim sadece daha fazla güvenlik için bile aradaki fark verilir.

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y0rk -- 22 Aralık 2010; 12:45:23 >




  • öncelikle herkse kazasız belasız keyifli yolculuklar dilerim.arkadaslar ben arabamı alalı bir hafta oldu 1.5 dci 85 hp executive.arabadan cok memnunum fakat sizlere bir sorum olucak. bu rodaj süresince araba nasıl kullanılmalı bana yardımcı olabilecek tam bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.sordugum herkes farklı bişey soyledi o yüzden çok kararsızım.reno servisinde sordugum bir usta devirli kullanmam gerektiğini söyledi eger devirli kullanmassam motor sağır olurmus.ama genelde okuduklarımda ilk 1000 km motora yüklenilmemeli,gaza sonun kadar basılmamalı,vites 2000-3000 aralıgında degiştirilmeli yazıyor.kullanan arkadaslar yardımcı olursa sevinirim.bi sorum daha olucak ben sürekli kısa mesafelerde kullanıyorum bide kullandıgım yerler sırf yokus araba suan 405 km arabayı aldıgım gün fullemistim suan çeyrek depo kaldı bu yakıt normal mi yoksa düsermi ilerde?çok teşekkürler şimdiden yardımcı olan arkadaslara.
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.