Şimdi Ara

Clio Grand Tour (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
17
Favori
398.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio grandtour 1.2 extreme yada belki night and day almayı düşünüyorum.İdeali 85 lik 1.5 gibi gözüküyor ama bütçemi çok zorlamam gerekiyor.1.2 nin vergi avantajı ve alırken dizelle ciddi fiyat avantajı varki aradaki farkı 7-8 senede dizelin yakıt avantajıyla çıkaramayız.

    Yakıt konusuna çok takılmıyorum.Şu anda 1.4 16v 97hp bir araç kullanıyorum bunun üzerine 1.2 16v 75hp performans olarak beni üzermi.Sollama ve rampalarda çok mu kötü gelir.Genelde agresif bir sürücü değilimdir ,tüm araçlarım benzinli oldu ve kullandığım araçların fabrika verilerini hep tuttururum.Hız sınırlarına uyarım.

    1.2 lerin 2. elinin iyi olmadığını söylüyorlar,siz nasıl düşünüyorsunuz.5-6 sene sonra elden çıkartmak sıkıntı yaratırmı?
  • Süt almaya markete gitmiştim arkadaşlar, sizlerden yorumu bekleyemedim geçerken aldım arabayı..

    Donanımı sitesindeki gibi değil,"extreme edition" da yan perde hava yastıkları, elektrikli aynalar, hız sabitleme ve sınırlama,yol bilgisayarı,deri direksiyon ve vites topuzu, yumuşak malzemeden ön göğüs,koyu renk camlar,koltuk yükseklk ayarı gibi şeyler var.. koltuk kumaşları eski extreme ler gibi değil ,night&day deki gibi dikişli ve spor duruyor,torpidoda ve bagajda lamba var.Ayrıca orjinal park sensörü de takacaklarını söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 25 Ekim 2011; 20:24:08 >
  • Merhabalar,
    Sırf bu araba ve bu sayfa için üye oldum desem yeridir,bikaç haftadır burada yorum yapan arkadaşların fikirlerini takip ediyordum ve neticesinde gün itibari ile bende ClioGT siparişi verdim. Aldığım araç 2012 ClioG.Tour 1.5 Dci Extreme Edition 85bg. İlave olarakta cam korumalı siyah film+park sensörü+koltuk koruma sonaxtan ilave olarak aldım. Henüz teslim almadım ama arabanın içi, donanımları açıkçası beni tatmin etti, Tek şikayetim 2012 model bir araçta arka camlar neden elektrikli olmaz onu anlamadım. Onun dışında Extreme Edititon versiyonu bana göre bu segmentteki bi araba için gayet yeterli bi seviye.
    @the engine arkadaşım hayırlısı olsun. Süt almaya çıkarken aldığın :) araca nekadar verdin, ben extralar hariç 38150 verdim(sigorta dahil), renk bulut gri. Siyahı vardı yalnız siyahı sedef siyahtı ve 37900 e bırakıyorlardı ama tercih etmedim, açıkçası sonradan o rengin tutturulması zor bi renk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Süt almaya markete gitmiştim arkadaşlar, sizlerden yorumu bekleyemedim geçerken aldım arabayı..

    Donanımı sitesindeki gibi değil,"extreme edition" da yan perde hava yastıkları, elektrikli aynalar, hız sabitleme ve sınırlama,yol bilgisayarı,deri direksiyon ve vites topuzu, yumuşak malzemeden ön göğüs,koyu renk camlar,koltuk yükseklk ayarı gibi şeyler var.. koltuk kumaşları eski extreme ler gibi değil ,night&day deki gibi dikişli ve spor duruyor,torpidoda ve bagajda lamba var.Ayrıca orjinal park sensörü de takacaklarını söylediler.

    üstad hayırlı olsun,Allah kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.İlginç olmuş süt almaya giderken araç alman,kaça aldın bir de era yı sattın mı,kaça sattın merak ettim?Görüşmek üzere.

    clio_gt arkadaşım aynı dileklerim senin içinde geçerli.




  • Stoklarda kalan son 2011 model 1.2 16v extreme edition u aldım rengi sizinkiyle aynı bulut grisi.Fiyatında dizelle uçurum var fazla bütçemi zorlamak istemiyorum.nihayi pazarlık devam ediyor eski aracımı takasa saydıkları için net rakam veremiyorum ama 31 diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Stoklarda kalan son 2011 model 1.2 16v extreme edition u aldım rengi sizinkiyle aynı bulut grisi.Fiyatında dizelle uçurum var fazla bütçemi zorlamak istemiyorum.nihayi pazarlık devam ediyor eski aracımı takasa saydıkları için net rakam veremiyorum ama 31 diyebiliriz.

    evet dizel-benzinli arasında hatırı sayılır bi fark var ama onun yanında model yılı farkı da var. Sizin için hayırlısı olur umarım.
    @-ottoman- teşekkürler ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clio_GT -- 26 Ekim 2011; 10:32:51 >
  • Aracımı sanırım p.tesi teslim edecekler tırdaymış şu anda.Aracımın rengini çok merak ediyorum bulut grisi grandtouru olan arkadaşlar fotoğraf ekleyebilirler mi acaba.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Aracımı sanırım p.tesi teslim edecekler tırdaymış şu anda.Aracımın rengini çok merak ediyorum bulut grisi grandtouru olan arkadaşlar fotoğraf ekleyebilirler mi acaba.?

    üstad aracı teslim aldın mı?İzlenimlerini merakla bekliyorum.
  • Aldım kardeş bu akşam nihayet.. İzlenimlerimden bahsedeyim..

    Eskiden eranın süspansiyonunu kötü zannederdim, net söylüyorum eradan grandtoura geçince eranın süspansiyonunun aslında hiç olmadığını farkettim.Yağmur yağınca erada tavana çarpan damlalar tıngır tıngır duyuluyordu , aynı şekilde çamurluklardaki su sesi ve kum taneleri de duyuluyordu.Grandtourda en ufak bir ses yok.Tüm çamurluklar kaplı açıkta kalan kısım yok.İzolasyonu kat kat üstün.Tok bir sürüşü var.Direksiyon tüy gibi.Ön koltuklar çok konforlu.

    Aracın 1.2 olduğunu söylemeseler kimse anlayamaz.Hızlanması, düşük devirden toparlaması gayet güzel.Yok gitmez yok çekmez..aslı astarı yokmuş bunların..ok gibi gidiyor araç..haddizatında uygun vites ve devirde kullanılmazsa hiç bir araç çekmez..Performansı gayet tatminkar aracın.. kitapçıkta 3000km den sonra verimin artacağı söyleniyor şu şekli gayet yeterli.

    Renaultun sitesinde extreme edition donanımı bulunmuyor ya da eksik yazılmış.Aracın donanımı hakkında biraz bilgi vereyim.

    Araçta ABS+EBV+AFU ön ve yan hava yastıkları var.
    Elektrik destekli direksiyon var. direksiyon ve vites topuzu dikişli.. direksiyonda yükselik ayarı var,derinliği denemedim..
    Dikişli spor görünümlü koltuklar var.sürücü tarafında yükseklik ayarı var.yan destekleri işlevsel.
    Aracın tüm camları koyu renkli özellikle arkalar daha da koyu..
    Aliminyum alaşım ve 185/60/15 ebadında dunlop sp sport lastikler var.Bazılarında turanza er300 geliyormuş)
    Yol bilgisayarı ekranında 10 kadar farklı bilgiyi bulmak münkün ( anlık tüketim,ortalama tüketim,tüketilen yakıt,kalan yakıtla yapılacak km vs.)
    Orta konsol üstündeki ekranda teyp bilgileri ve dış ortam ısısı gözüküyor.teybin ses kalitesi güzel..
    Hız sınırlayıcı ve sabitleyiciyi kullanmak eğlenceli.Ayağımız yorulduğunda direksiyondan hızı artırıp azaltabiliyoruz..Yada radara girmemek için sürat limiti koyabiliyoruz..
    Arka koltuklar eski extreme ler gibi değil parçalı yatabiliyor bagajda ve torpidoda lamba var..
    Aracın ikisi de uzaktan kumandalı biri sustalı 2 tane anahtarı var..
    Bagaj 439lt, yükleme çok pratik gözüküyor çünkü arka kapak tam yukarı kalkıyor.bagajın altında bir karış derinliğinde 2. bir kat daha var, oraya ıvır zıvır konulduğunda bagaj sürekli boş gözükebilir..
    Aynalar elektrik kumandalı ve ısıtmalı..
    Aracın görselliği güzel..tavan barları ve kapı kolları kromajlı.. ön ve arka sisleri var renault bu sefer bir şeyleri eksiltmemiş gözüküyor..
    ön konsol sanırım ithal ,tek parça ve yumuşak bir malzemeden oluşuyor..işçilik ve çizgiler megane II yi hatırlatıyor..


    peki bu kadar şeyin yanında beğenmediğim şeyler yokmu.. mesela tavan lambası ve harita okuma lambası yetersiz..aracın içi gece karanlık oluyor.. araç uzun olduğu için orta bölüm de bir lamba istermiş..
    araç ebat olarak eradan kısa ama 2 teker arası 7cm daha uzun..kağıt üzerinde eradan 2cm yüksek ve 2cm geniş gözüküyor,yine de arka koltuklar era kadar geniş değil.daha dik ve yüksek bir oturuş şekli var.sanırım buna koltuk altında bulunan 55lt gibi hayvani bir yakıt deposu etken.Çocuklar için sorun oluşturmaz aksine dışarıyı daha rahat görebilirler ancak arkada 3 yetişkinle uzun yolculuklar sıkıntılı olabilir.

    keşke daha önce alsaymışım demekten kendimi alamıyorum.bu aracı almayı düşünenler varsa kesinlikle gidip test etsinler. test edipte beğenmeyen çıkacağını tahmin etmiyorum.bir kaç arkadaşım denedi sunduğu konfor karşısında şaşkınlık içinde kaldılar.Şöyle özetleyebilirim "yarın olsa da sürsem biraz."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 6 Kasım 2011; 9:01:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Aldım kardeş bu akşam nihayet.. İzlenimlerimden bahsedeyim..

    Eskiden eranın süspansiyonunu kötü zannederdim, net söylüyorum eradan grandtoura geçince eranın süspansiyonunun aslında hiç olmadığını farkettim.Yağmur yağınca erada tavana çarpan damlalar tıngır tıngır duyuluyordu , aynı şekilde çamurluklardaki su sesi ve kum taneleri de duyuluyordu.Grandtourda en ufak bir ses yok.Tüm çamurluklar kaplı açıkta kalan kısım yok.İzolasyonu kat kat üstün.Tok bir sürüşü var.Direksiyon tüy gibi.Ön koltuklar çok konforlu.

    Aracın 1.2 olduğunu söylemeseler kimse anlayamaz.Hızlanması, düşük devirden toparlaması gayet güzel.Yok gitmez yok çekmez..aslı astarı yokmuş bunların..ok gibi gidiyor araç..haddizatında uygun vites ve devirde kullanılmazsa hiç bir araç çekmez..Performansı gayet tatminkar aracın.. kitapçıkta 3000km den sonra verimin artacağı söyleniyor şu şekli gayet yeterli.

    Renaultun sitesinde extreme edition donanımı bulunmuyor ya da eksik yazılmış.Aracın donanımı hakkında biraz bilgi vereyim.

    Araçta ABS+EBV+AFU ön ve yan hava yastıkları var.
    Elektrik destekli direksiyon var. direksiyon ve vites topuzu dikişli.. direksiyonda yükselik ayarı var,derinliği denemedim..
    Dikişli spor görünümlü koltuklar var.sürücü tarafında yükseklik ayarı var.yan destekleri işlevsel.
    Aracın tüm camları koyu renkli özellikle arkalar daha da koyu..
    Aliminyum alaşım ve 185/60/15 ebadında dunlop sp sport lastikler var.Bazılarında turanza er300 geliyormuş)
    Yol bilgisayarı ekranında 10 kadar farklı bilgiyi bulmak münkün ( anlık tüketim,ortalama tüketim,tüketilen yakıt,kalan yakıtla yapılacak km vs.)
    Orta konsol üstündeki ekranda teyp bilgileri ve dış ortam ısısı gözüküyor.teybin ses kalitesi güzel..
    Hız sınırlayıcı ve sabitleyiciyi kullanmak eğlenceli.Ayağımız yorulduğunda direksiyondan hızı artırıp azaltabiliyoruz..Yada radara girmemek için sürat limiti koyabiliyoruz..
    Arka koltuklar eski extreme ler gibi değil parçalı yatabiliyor bagajda ve torpidoda lamba var..
    Aracın ikisi de uzaktan kumandalı biri sustalı 2 tane anahtarı var..
    Bagaj 439lt, yükleme çok pratik gözüküyor çünkü arka kapak tam yukarı kalkıyor.bagajın altında bir karış derinliğinde 2. bir kat daha var, oraya ıvır zıvır konulduğunda bagaj sürekli boş gözükebilir..
    Aynalar elektrik kumandalı ve ısıtmalı..
    Aracın görselliği güzel..tavan barları ve kapı kolları kromajlı.. önde karlık var.. ön ve arka sisleri var renault bu sefer bir şeyleri eksiltmemiş gözüküyor..
    ön konsol sanırım ithal ,tek parça ve yumuşak bir malzemeden oluşuyor..işçilik ve çizgiler megane II yi hatırlatıyor..


    peki bu kadar şeyin yanında beğenmediğim şeyler yokmu.. mesela tavan lambası ve harita okuma lambası yetersiz..aracın içi gece karanlık oluyor.. araç uzun olduğu için orta bölüm de bir lamba istermiş..
    araç ebat olarak eradan kısa ama 2 teker arası 7cm daha uzun..kağıt üzerinde eradan 2cm yüksek ve 2cm geniş gözüküyor,yine de arka koltuklar era kadar geniş değil.daha dik ve yüksek bir oturuş şekli var.sanırım buna koltuk altında bulunan 55lt gibi hayvani bir yakıt deposu etken.Çocuklar için sorun oluşturmaz aksine dışarıyı daha rahat görebilirler ancak arkada 3 yetişkinle uzun yolculuklar sıkıntılı olabilir.

    keşke daha önce alsaymışım demekten kendimi alamıyorum.bu aracı almayı düşünenler varsa kesinlikle gidip test etsinler. test edipte beğenmeyen çıkacağını tahmin etmiyorum.bir kaç arkadaşım denedi sunduğu konfor karşısında şaşkınlık içinde kaldılar.Şöyle özetleyebilirim "yarın olsa da sürsem biraz."





    Memnun kaldığına sevindim arkadaşım,Allah bu memnuniyetini daim etsin inşallah,nazardan kem gözlerden sakınsın.

    Desene sen daha bayramda evde durmazsın




  • Teşekkürler Arkadaşım.Yeni araçla nasıl evde oturayım yarın yola çıkıyorum.:)
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız...
  • Teşekkürler seter.

    Aracımı uzun yolda da deneme şansım oldu.Tokattan Niksar-Akkuş-Ünye üzerinden Orduya gittim.1400m rakıma kadar çıkıp deniz seviyesine indim.Daha önceki 1.4 16v 97hp lik aracıma 3 saat 15 dk da kattetiğim yolu yine aynı sürede katettim.İnişli çıkışlı ve virajlı bu yolda araçta 1.2 olmasından dolayı herhangi bir performans kaybı çekememe gibi bir sorunla karşılaşmadım.Devir iyice düşmedikten sonra araç kendini gayet güzel toparlıyor.2000 den sonra tüm viteslerde oldukça canlı.

    Aracın genel olarak şehir içi için dizayn edildiğini şanzımanından anlayabiliyoruz.hemen bir üst vitesi istiyor, dişli oranları büyük hacimli motorlardan farklı sanırım.5. viteste yüksek süratlere çıkarken motor çok istekli değil.100km den ve 3000d/d den sonra moturun sesi hissedilmeye başlıyor ve daha yüksek süratler için tüm küçük hacimli motorlar gibi zorlanma hissediyorsunuz.

    Ancak hızı sabitleyiciyle sabitleyip anlık tüketime baktığımda varsın böyle gitsin diyorsunuz çünkü çok düşük tüketimler görüyorsunuz.araçta 2 yetişkin bir çocuk ve bagaj yarım doluyken.karadeniz sahil yolunda 90km süratle 4.6lt 100km süratle 5lt gibi değerler gördüm.kendisi rampa aşşağı gaz kesiyor ve sabitlediğiniz sürati koruyor.ayrıca direksiyondan sürati artırarak araç sollamak çok ilginç bir deneyim.

    Aracın km saatindeki değerlerin gps le sağlamasını da yaptım.clio grandtourda 90 la giderken gps 87km gösteriyor.Km göstergesi oldukça gerçek değerler gösteriyor diyebiliriz.Bir çok araçta denedim 3km fark gerçekten gördüğüm en yaklaşık değer.Örneğin daha önceki accent era aracımda bu fark 6 km idi.

    Grandtour çok keyifli bir araç.Bu fiyatlara alınabilecek en iyi araç olduğunu düşünüyorum.Aracı tanıdıkça küçük notlar eklerim.

    Hepinize iyi bayramlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 9 Kasım 2011; 22:17:32 >




  • Hayırlı olsun aracınız bende ilk aldığımda aynı duygular içindeydim halada kullanırken çok keyif alıyorum. Extreme donanımlarını arttırmaları çok sevindirici. Renault' a çok kızıyordum bu denli hoş bir arabaya elk. ayna koymamasına.Şimdi yanına hız sabitleyici yan hava yastığıda koymuşsa tadından yenmez.Sadece arka camlar kaldı onuda iki sene sonra koyar heralde:))

    85 bg ve 23 binde aracım yakıt değerleri karışık 5lt , şehirler arası 4.7 ye düşüyor ancak 100 üzerine çıkılmazsa.Yol tutuşu gayet iyi yüksek süratlerde savurmuyor.En sevdiğim yeri direksiyonu bir çok araçta bu kadar yumuşak değil.

    Geçenlerde tekerim patladı neyseki evin önündeydi araç stepneyi çıkarmaya baya bir uğraştım.Eğer daha önce çıkarmayan arkadaşlar varsa bi denemesinde fayda var yolda izde daha zor olur.Aslında resimde gösteriyor ama ileri ittirmeniz gereken kol elinizde kalırsa şaşırmayın yerine takıp tekrar ittirin stepne düşüyor. Birde krikoyu çıkartırken iyi bakın yerine geri takmak çok zor sonra kapak oturmuyor:)

    Yakıtı bir yıl opetten aldım memnundum ama bir promosyon nedeniyle shellden v-power aldım ve o gün bu gündür vazgeçemiyorum v-powerdan.Bilmiyorum ama araba daha bir performans kazandı daha atak bir yapı kazandı bunuda paylaşmak istedim.Gerçi opetin sonradan çıkardığı yeni yakıtını denemedim ama...

    Keşke bizim araçlara da EDC vites koysa renault çok iyi olurdu. EDC için Megane almak gerekiyor illa.İstanbul trafiğinde bıkkınlık veriyor bazen manuel.




  • Aracımın Hoynatta çektiğim bir kaç fotoğrafı..

     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 9 Kasım 2011; 19:19:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Aracımın Hoynatta çektiğim bir kaç fotoğrafı..

     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


    Hay MAAŞALLAH;Allah nazardan ,kazadan beladan korusun.Bu arada manzara da güzelmiş.


    O akkuş yolunu 1 kere kullanmıştım,ne virajlı yoldu öyle,ama doğa güzelliği ve manzarasına diyecek yok.




  • -Aracınızı takas dışında değerlendirmeye çalışın.Km si düşükse ve vukuatı yoksa aracınız daha çok edebilir.
    -Kendim nette filan satmakla uğraşamam plazaya bırakayım diyorsanız, şirket adına araç devirlerini hemen alıyorlar devrini vermeden aracınızı bıramayın.Israrcı olun.
    -"İndirim yapamıyoruz, zaten fiyat indirimli ,bu fiyatı sadece katılımcı bayiler verebiliyor" diyecekler.Başka arkadaşıma kasko hediye edilmiş deyin kaskoyu isteyin.Eski aracın kaskosunu aktarıyorsanız bir karınız olmayacak.En azından trafik sigortasını kopartmaya çalışın.
    -Park sensörü hediye ederler zaten 50 tl lik birşey,trafik seti,orijinal clio paspas seti gibi şeyleri de talep edin.
    -Kredi kullanacaksanız ve bayi eğer bilmemne bankasından çok düşük faizle kredi var diyorsa yutmayın.Faiz kağıt üzerinde düşük gözüküyor ama sigorta,dosya masrafı,krediyi yatıracağınız hesabın aylık işletim ücreti vs. faizi 2 katına çıkarıyor aslında.Eğer 3 ay erteleme vs gibi birşeyler varsa onunda faize direkt ekleneceğini unutmayın.Size %0.91 diyorlarsa bilinki masraflarla 1.30 dan aşağı değildir faiz.farklı bankaların avatajlı kredilerini hesaplatın.Sürekli çalıştığınız bankadan kredinizi almayı tercih edin.Kredi kartı sözleşmesi doldurmayın.Abidik gubidik bankalardan kart gönderirlerse teslim almayın.
    -Tüm nakitiniz hazırsa krediyle filan işiniz yoksa farklı il yada ilçelerdeki bayilerden de fiyat alın.Arada pazarlık kızıştırın.Ben sizden almak istiyorum ama A bayisi 12.500 fark istedi üstüne,sigortayıda yapıyorlar siz çok istediniz gibi yazın ayak üstü.
    -Ödemelerinizi elden yapmayın.Hepsi banka transferi olsun elinizde belgeniz olsun.Aracı teslim almadan ödemeyi tamamlamayın.Bir miktarı teslim alınca verin mesela.

    aklıma gelenler bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 10 Kasım 2011; 19:46:32 >




  • %0 iyiymiş.benim bayimin anlaşmalı olduğu banka aylık 5.5tl hesap işletim ücreti talep etti.Otomatik ödeme verin almayalım filan dediler.Dosya masrafları da 600 gibi uçuk bişeydi bu bazı bankalarda 150 lere filan düşüyor.Sizin şartlarla benim şartlar çok benzer.Ben aracımı 2000 daha ucuza verdim ama fabrikadaki son 2011 aracı 2000 tl ucuza alınca sizinkiyle aynı hesaba geldi.

    Bagaj lazım değil diyorsanız 33 e yeni polo 1.4 ü de bırakırlar.İSerseniz vw yide değerlendirin.
    Geçen hafta teslim almıştım,henüz 900km yaptım.Objektif bir insanım aracı tavsiye edebilirim,fiyatına göre donanımı çok iyi.Araç hakkında özel sorunuz olursa ayrıntılı bilgi de verebilirim.
  • Sahibinden.com da ikinci el 2011 Clio GT lere baktım da bazılarında Mercekli far ve Far yıkama var..
    Ancak Renault un sitesine bakıyorum ne opsiyon olarak ne de donanım seçeneklerinde Mercekli Far ve Far yıkama yok..

    Nasıl oluyor bu ???? Fabrika kafasına göre donanım mı ekliyor belli zamanlarda...

    Ayrıca 1.2 Motorlu GT kullanıcılarının otoban kullanımlarında 100 Kmh 5.Vites te devir saati ne durumda oluyor.. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 10 Kasım 2011; 21:14:08 >
  • Evet aynen öyle.Fabrika kafasına göre donanımla oynuyor.

    100km le giderken devir saati tam 3000d/d oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.