Şimdi Ara

Clio Grand Tour 75 hp ve 90 hp (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
15.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    teşekkürlerrrrr

    hocam sabah baktım. 2000 devirde hız tam 100 km/s

    bilgiler için sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    teşekkürlerrrrr

    hocam sabah baktım. 2000 devirde hız tam 100 km/s

    bilgiler için sağolun

    Alıntıları Göster
    1.5 / 75 hp
    Devir: 2000
    Hız: 105
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    1.5 / 75 hp
    Devir: 2000
    Hız: 105

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)

    bakınca jantların arasından gözüküyor. hocam sana verilen paspasların fotosunu çekermisin. heralde bana dandik paspas vermişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)

    bakınca jantların arasından gözüküyor. hocam sana verilen paspasların fotosunu çekermisin. heralde bana dandik paspas vermişler.



    Ermat olunca 2 kez kontrol etmek lazım Müşteri hizmetleri temsilcisine başvurun bunlar orijinal değil diye değiştirirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    1.5 / 75 hp
    Devir: 2000
    Hız: 105

    bu kadar süratlimiş ya
    benim bildiğim eski 1.5 dci 85 bg ler 5. vites 2000 devirde 87-88 yapıyolardı ???
    birde 75 bg olan clio 3 te intercloor var mı acaba ayrıca şehir içi dur kalklarda bu yaz sıcağında klima ii soğutma yapıyor mu
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    1.5 / 75 hp
    Devir: 2000
    Hız: 105

    bu kadar süratlimiş ya
    benim bildiğim eski 1.5 dci 85 bg ler 5. vites 2000 devirde 87-88 yapıyolardı ???
    birde 75 bg olan clio 3 te intercloor var mı acaba ayrıca şehir içi dur kalklarda bu yaz sıcağında klima ii soğutma yapıyor mu
    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Güzel tercih hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar.
    Mazotuda koklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun02

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    1.5 / 75 hp
    Devir: 2000
    Hız: 105

    bu kadar süratlimiş ya
    benim bildiğim eski 1.5 dci 85 bg ler 5. vites 2000 devirde 87-88 yapıyolardı ???
    birde 75 bg olan clio 3 te intercloor var mı acaba ayrıca şehir içi dur kalklarda bu yaz sıcağında klima ii soğutma yapıyor mu
    teşekkürler

    İntercloor var mı bilmiyorum. Aslında ne olduğunuda bilmiyorum :)
    Her gün saat 15:30-16:00 arası İstanbul köprü trafiğine giriyorum. Klima 1, en fazla 2 de çalışıyor. Arada tekrar 1'e alıyorum. Çünkü 2 deki soğutma rahatsız edebiliyor :)
    Şu an rodaj döneminde olduğundan pek zorlamıyorum. Genelde 1500-2200 devir arasında kullanıyorum. 1500 km sonunda rodaj dönemi bitiyormuş. Kataloğa göre motor 6000 km sonunda gerçek performansını gösteriyor yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    Güzel tercih hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar.
    Mazotuda koklar

    Bir kaç gün önce depoyu fulledim. Bakalım şehir içi ne kadar götürecek ve ne kadar yakacak. Burada paylaşırım. Gerçi rodaj döneminde olduğundan yakıt biraz fazla gibi görünebilir. Bakalım artık ne çıkacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)

    bakınca jantların arasından gözüküyor. hocam sana verilen paspasların fotosunu çekermisin. heralde bana dandik paspas vermişler.



    Sanırım arka frenler kampana. Ön teker gibi değil arka tekerin içi.
    Bendeki paspaslarda çok dandik. Bu arabanın tek eksiği sanırım paspasların kalitesizliği.

    Bu arada bugün hız sabitleyiciyide kullandım. Gerçekten çok hoş :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)

    bakınca jantların arasından gözüküyor. hocam sana verilen paspasların fotosunu çekermisin. heralde bana dandik paspas vermişler.



    Sanırım arka frenler kampana. Ön teker gibi değil arka tekerin içi.
    Bendeki paspaslarda çok dandik. Bu arabanın tek eksiği sanırım paspasların kalitesizliği.

    Bu arada bugün hız sabitleyiciyide kullandım. Gerçekten çok hoş :)

    zaten sadece hız sabitleyici için bile extreme alınır. uzun yolda inanılmaz rahatlık ve verimlilik sağlıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: pervane2

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

    Vites asistanı bahsettiğiniz yükseltmek için ve vites düşürmek için yanar.

    Sizin arka frenler disk mi???

    Dediğiniz fiyata 35.500 mi aldınız ??

    Arka frenlerin disk olup olmadığını nasıl anlarım? Bakınca anlaşılabiliyor mu? Pek anlamam çünkü :)
    Ayrıca fiyat olarakda 36.550 liraya aldım. Sigorta dahil. (Clio Grand Tour 1.5 / 75 hp Extreme Edition)

    bakınca jantların arasından gözüküyor. hocam sana verilen paspasların fotosunu çekermisin. heralde bana dandik paspas vermişler.



    Sanırım arka frenler kampana. Ön teker gibi değil arka tekerin içi.
    Bendeki paspaslarda çok dandik. Bu arabanın tek eksiği sanırım paspasların kalitesizliği.

    Bu arada bugün hız sabitleyiciyide kullandım. Gerçekten çok hoş :)

    zaten sadece hız sabitleyici için bile extreme alınır. uzun yolda inanılmaz rahatlık ve verimlilik sağlıyo

    Alıntıları Göster
    Intercooler önden tampona baktığınızda radyatörün yan tarafında karşıdan bakınca radyatörün solunda daha büyük oluklu küçük bir radyatör var.
    Görevi turbonun ısınmasını önlemek bu sayede motor neredeyse hiç ısınmıyor sıkışık trafik klima da bile fan devreye girmiyor
    90 lıklarda var diye biliyorum ama 75 liğe bakmadım ama logan 75 liklerde vardı sanki.Hatta logan 75hp dci da hava filtresinin üzerinde filitrenin ne kadar dolduğunu gösteren gösterge bile vardı..




  • merhaba grandtour benzinli otomatik alıp lpg taktırmayı düşünüyorum uyum uyumsuzluk ve yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilecek arkadaş varsa yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler. 1.6 110 byg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frtn85

    merhaba grandtour benzinli otomatik alıp lpg taktırmayı düşünüyorum uyum uyumsuzluk ve yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilecek arkadaş varsa yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler. 1.6 110 byg.

    Hocam piyasada lpg li grandtourlar var. Uyumsuz olacağını düşünmüyorum. Şanzıman da bildiğim kadarıyla klasik 4 ileri olduğu için sıkıntı olmaz. Nacizane fikrim, eğer illaki otomatik olucak demiyorsanız dizel almanız yönünde. Çünkü birebir aynı fiyata geliyor. Fakat illa otomatik olacak diyorsanız iyi bir seçim. Aracın liste fiyatını ciddiye almadan en az 4000 tl aşşağısından başlayan ciddi bir pazarlıkla uygun bir fiyata alınabilir. Yakıt tüketimi ise sakin kullanımda dizellerinden biraz fazla olur. Onu da otomatiğin rahatlığına sayarsınız olur biter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: frtn85

    merhaba grandtour benzinli otomatik alıp lpg taktırmayı düşünüyorum uyum uyumsuzluk ve yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilecek arkadaş varsa yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler. 1.6 110 byg.

    Hocam piyasada lpg li grandtourlar var. Uyumsuz olacağını düşünmüyorum. Şanzıman da bildiğim kadarıyla klasik 4 ileri olduğu için sıkıntı olmaz. Nacizane fikrim, eğer illaki otomatik olucak demiyorsanız dizel almanız yönünde. Çünkü birebir aynı fiyata geliyor. Fakat illa otomatik olacak diyorsanız iyi bir seçim. Aracın liste fiyatını ciddiye almadan en az 4000 tl aşşağısından başlayan ciddi bir pazarlıkla uygun bir fiyata alınabilir. Yakıt tüketimi ise sakin kullanımda dizellerinden biraz fazla olur. Onu da otomatiğin rahatlığına sayarsınız olur biter.

    Alıntıları Göster
    teşekkürler hocam iki araba arasında kaldım biri yeni aveo biri grand tour. ikisis de farklı ve çok hoş ikisini de denedim farklı artıları var. ama grand tour daha kullanışlı benim ihtiyacıma göre. bir de fiyatı aveodan 2,3 bin daha fazla ne yapsam bilmiyorum..




  • arkadaslar, bayi liste fiyatindan ne kadar düsüyor acaba? Biz night day alacagizda. Ayrica renault servis hizmeti nasil? Araci aldiktan sonra arkasinda duruyorlar mi? Katalogdaki kadar düsük tuketim yakalaniyor mu? Istanbul köpru trafiginde ne yakiyor? Alinti yaparak cevaplarsaniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    arkadaslar, bayi liste fiyatindan ne kadar düsüyor acaba? Biz night day alacagizda. Ayrica renault servis hizmeti nasil? Araci aldiktan sonra arkasinda duruyorlar mi? Katalogdaki kadar düsük tuketim yakalaniyor mu? Istanbul köpru trafiginde ne yakiyor? Alinti yaparak cevaplarsaniz sevinirim.

    Clio Grand Tour Extreme Edition 1.5 / 75 hp için yazıyorum:
    1- Fiyat:
    Liste Fiyatı: 39.250 lira
    Aldığım Fiyat : 36.550 lira

    2- Servis:
    Türkiye'nin neresine gidersen git her noktasında ulaşabileceğin bir sevis ağları var. Yetkili servise gitmeyi istemesen araç dahi her tamircinin anlayacağı bir yapıya sahip.

    3- Satış Sonrası:
    Aracın arkasında durup durmamaları konusunda bir şey diyemem. Çünkü o derecede bir sorunla karşılaşmadım. Ama araçlarının arkalarında durmasalar sanırım bu kadar Renault piyasada olmazdı :)

    4- Yakıt:
    Ben aracı aldıktan sonra depoyu fulledim. İstanbul'da her gün saat 15:00 - 16:00 arasında Avrupa'dan Anadolu yakasına geçiyorum. Köprü çalışmalarından dolayı yoğunluğu biliyorsundur. Gerçi dönüşüm gece saat 23:00 gibi olduğu için yol boş oluyor. Sıcaklardan dolayı klimam devamlı açık. Araç şu an yakıtı aldıktan sonra 720 km oldu. Kalan yakıt: 170 km olarak gösteriyor. Beni 80 km daha götürse yeter. 1 depo (karışık) 800 km. Unutmadan: Araç daha rodaj döneminde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Intercooler önden tampona baktığınızda radyatörün yan tarafında karşıdan bakınca radyatörün solunda daha büyük oluklu küçük bir radyatör var.
    Görevi turbonun ısınmasını önlemek bu sayede motor neredeyse hiç ısınmıyor sıkışık trafik klima da bile fan devreye girmiyor
    90 lıklarda var diye biliyorum ama 75 liğe bakmadım ama logan 75 liklerde vardı sanki.Hatta logan 75hp dci da hava filtresinin üzerinde filitrenin ne kadar dolduğunu gösteren gösterge bile vardı..


    Radyatöre karşıdan bakınca solda radyatöre benzer bir şey daha var. Sanırım intercooler dediğin bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    arkadaslar, bayi liste fiyatindan ne kadar düsüyor acaba? Biz night day alacagizda. Ayrica renault servis hizmeti nasil? Araci aldiktan sonra arkasinda duruyorlar mi? Katalogdaki kadar düsük tuketim yakalaniyor mu? Istanbul köpru trafiginde ne yakiyor? Alinti yaparak cevaplarsaniz sevinirim.

    hocam 4 bin tl ye kadar zorla. ben extreme 1.5 dci 90 bg ligi 37000 tl ye trafik sigortası ve park sensörü dahil aldım(haziranın 6 sında). sen 38500 e kadar zorla. pazarlık yaparken benim fiyatı örnek gösterebilirsin. inanmazlarsa faturayı bile gönderebilirim.

    servisi nasıl bilmiyorum.

    3. depodayım. 1. depo 968 di sanırım. 2. depo tam 1000. 3. depo 550 oldu ibre yarıda. yani 4.9-5.0-5.1 civarında yakıyo.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.