Şimdi Ara

Clio Symbol 1,4 16v Bilgi Paylaşımı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
1
Favori
62.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim gittiğim özel servis yakınım tanıdığı bir özel servis bunun dışında senelerdir gittiğim bir ustam var her ikisi de aynı cevabı verince rahat ettim gerekli kontrollerde yapılmıştı aracın özel servisten çok ustanın öyle demesi beni rahatlattı desem yeridir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Premio340 -- 29 Nisan 2008; 19:36:51 >
  • Kronik bir problem olduğunu duyunca araç zaten 103.000 km'de baskı balatada hiç bir sorun yok herale ben km ye yoruyorum.Çünkü sadece yazları motor çok ısınınca böyle bir ses geliyor.Usta keseriz sesi dedi ama baskıyı tamamen sökmek gerekiyormuş.1,4 16v motoru bilenler bilir yarım gün uğraşmak gerekir baskı balata debriyaj sağlamken gerek duymadım sadece serviste yağlattım geçen ya ses çıkarmadı inşallah bu yazda ses çıkarmaz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Kronik bir problem olduğunu duyunca araç zaten 103.000 km'de baskı balatada hiç bir sorun yok herale ben km ye yoruyorum.Çünkü sadece yazları motor çok ısınınca böyle bir ses geliyor.Usta keseriz sesi dedi ama baskıyı tamamen sökmek gerekiyormuş.1,4 16v motoru bilenler bilir yarım gün uğraşmak gerekir baskı balata debriyaj sağlamken gerek duymadım sadece serviste yağlattım geçen ya ses çıkarmadı inşallah bu yazda ses çıkarmaz...


    Bence Clio Symbol'ler için fazla hassas olmamak ve çok fazla kalite beklememek lazım.. Aracınızdan bir daha bu yönde şikayet alırsanız ve rahatsız etmeyecek düzeyde ise, o şekilde binin gitsin. Symbol'ler ne de olsa, harcıalem otomobiller..




  • Zaten aracın gidişinde bir problem yok baskı balata da problem yok sadece ses o kadar
  • Ben mesela debriyaja basınca ses gelmiyor. Ancak vitesi boşa alıp beklerken, debriyaj'ı bırakıp boş'ta rolanti'de beklerken bazen hafif belli belirsiz bir şarıltı sesi geliyor. Bu yaklaşık bir yıldır var. Şu an zaten 30 bin km.'ye çok az kaldı. Servis'e gideceğim ama çok önemli bir şarıltı olmayabilir bu. Çünkü debriyajım gayet iyi. Kavraması, yokuşu çıkması güzel. Bundan önce ki arabam da vardı o ses. Hatta 10 bin km'de daha araba altı aylık'tı o ses çıkmaya başlamıştı ve babama şanzıman inmesi demişlerdi galiba. Tabi yıl 1990 yılının Temmuz ayı. Araba da 1990 model Şahin'di. O ses hiç eksilme di. Baskı balata 1993 Aralık'ta 90 bin km.'de değişmişti ve 94 Şubat'da ehliyetimi alır almaz arabayı ben de kullanmaya başlamıştım. O arabayı 2004 Ekim'de verip bu Symbol'ü alana kadar o ses gitmedi hiç. 170527. km'de değiştirdim arabayı ve o ses halen daha vardı. Üzerinde de babamın 90 bin km'de değiştirdiği baskı balata vardı. Hatta 2003'de 165000 km.'de arabayı komple A'dan Z'ye servise sokmuştum ve iyi demişlerdi baskı balata için biraz daha gider demişlerdi ama sesi kafama takma demişlerdi.
    Neyse, Renault konusun da biraz Şahin'den örnek verdim ama turbox isimli arkadaşın dediği gibi, çok da hassas olmamak lazım bizim bu Symbol'ler için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 30 Nisan 2008; 7:17:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Zaten aracın gidişinde bir problem yok baskı balata da problem yok sadece ses o kadar


  • Ama titiz kullanıcı olunca insan baktırmadan rahat edemiyor
  • Depomu tam doldurmuştum kmyi sıfırlamıştım şu an yarım depo benzinim var ş.içi-ş.dışı karma bi kullanımım var 335 km olmuş buda km başına 0.225 Ykrş eski parayla 225.000TL yapıyo işyerimdeki bi arkadaşımın LPGli SLX'i var yakıtlarımız aynı forum ahalisinin bilgilerine
    tü tü tü 41 kere Maşaallah
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Depomu tam doldurmuştum kmyi sıfırlamıştım şu an yarım depo benzinim var ş.içi-ş.dışı karma bi kullanımım var 335 km olmuş buda km başına 0.225 Ykrş eski parayla 225.000TL yapıyo işyerimdeki bi arkadaşımın LPGli SLX'i var yakıtlarımız aynı forum ahalisinin bilgilerine
    tü tü tü 41 kere Maşaallah


    Zaten Tempra'ya LPG'siz binerseniz, ocağınıza incir ağacı dikilir herhalde.. 1992 gibi piyasaya ilk çıktığında, Tempra zamanın Şahin/Doğan'ına göre %30 iktisatlı motoruna sahipti. Şahin/Doğan'ının yakıt tüketimini varın siz düşünün.. Gerçi, arkadaşınızın Tempra'sı nereden baksanız, 10-15 yıldır kullanılıyordur. Zamanın getirdiği yıpranmaları da hesaba katmak lazım..




  • Bu arada SLX ile Tempra değil de, Doğan veya Kartal'ı kast etmiş olabilirsiniz. Bu şekildeyse, Tempra'yı boşuna eleştirmiş ve %30 günahını almış olduk..
  • DOĞAN SLX arkadaşıma şöyle söyledim 1 Litre LPG 3 YTL olursa arabam senin şu an yaktığını yakar
    Surat ifadesini görmeniz gerekirdi
  • Normalde Avrupada bu şekilde ama bizde yolunmuş....








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biz -- 4 Mayıs 2008; 17:47:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Ben mesela debriyaja basınca ses gelmiyor. Ancak vitesi boşa alıp beklerken, debriyaj'ı bırakıp boş'ta rolanti'de beklerken bazen hafif belli belirsiz bir şarıltı sesi geliyor. Bu yaklaşık bir yıldır var. Şu an zaten 30 bin km.'ye çok az kaldı. Servis'e gideceğim ama çok önemli bir şarıltı olmayabilir bu. Çünkü debriyajım gayet iyi. Kavraması, yokuşu çıkması güzel. Bundan önce ki arabam da vardı o ses. Hatta 10 bin km'de daha araba altı aylık'tı o ses çıkmaya başlamıştı ve babama şanzıman inmesi demişlerdi galiba. Tabi yıl 1990 yılının Temmuz ayı. Araba da 1990 model Şahin'di. O ses hiç eksilme di. Baskı balata 1993 Aralık'ta 90 bin km.'de değişmişti ve 94 Şubat'da ehliyetimi alır almaz arabayı ben de kullanmaya başlamıştım. O arabayı 2004 Ekim'de verip bu Symbol'ü alana kadar o ses gitmedi hiç. 170527. km'de değiştirdim arabayı ve o ses halen daha vardı. Üzerinde de babamın 90 bin km'de değiştirdiği baskı balata vardı. Hatta 2003'de 165000 km.'de arabayı komple A'dan Z'ye servise sokmuştum ve iyi demişlerdi baskı balata için biraz daha gider demişlerdi ama sesi kafama takma demişlerdi.
    Neyse, Renault konusun da biraz Şahin'den örnek verdim ama turbox isimli arkadaşın dediği gibi, çok da hassas olmamak lazım bizim bu Symbol'ler için.

    ateşleme bobini sarsıntı sebebi birda 95 ok. kullan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: biz

    Normalde Avrupada bu şekilde ama bizde yolunmuş....



    Yeni kasanın kokpiti olmasın? Eğer halihazırdaki kasaya ait ise, belirgin bir şekilde daha alımlı ve kaliteli duruyor.
  • Avrupada CLİO HB ve taliha modellerinde 2002 den beri kullanılıyor. bize gelen HB privilage modellerindede AYNI KOKPİT var.(2002 SONRASI)
  • 1.4 16V Expression Plus + Still paketi aldık. Platin gri. Allah hepimizi kazalardan belalardan korusun...
  • hayırlı uğurlu olsun,allah kaza bela vermesin,güle güle kulanın.kaça malodu kardeş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: |

    1.4 16V Expression Plus + Still paketi aldık. Platin gri. Allah hepimizi kazalardan belalardan korusun...


    Hayırlı olsun. Ne kadara aldınız?
  • Hayırlı uğurlu olsun kaça aldınızı acaba Allah kazalardan hepimizi korusun
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.