Şimdi Ara

Club Easytronic (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
8
Favori
71.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abi opeli eleştirenlere duyurulur.hergün gazetelerde haberler çıkıyor.

    Dünya devi otomobil şirketleri kelimenin tam anlamıyla tek tek dökülüyor. Toyota, Ford ve Honda'dan sonra Alman otomobil üreticisi Volkswagen da bazı araçlarını geri çağırma kararı aldı. (sabah)

    Bir hata da Alman Volkswagen'den!
    Alman otomobil devi Volkswagen, 193 bin 620 aracını geri çağıracağını açıkladı...(milliyet)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husek7

    abi opeli eleştirenlere duyurulur.hergün gazetelerde haberler çıkıyor.

    Dünya devi otomobil şirketleri kelimenin tam anlamıyla tek tek dökülüyor. Toyota, Ford ve Honda'dan sonra Alman otomobil üreticisi Volkswagen da bazı araçlarını geri çağırma kararı aldı. (sabah)

    Bir hata da Alman Volkswagen'den!
    Alman otomobil devi Volkswagen, 193 bin 620 aracını geri çağıracağını açıkladı...(milliyet)


    DSG'den dolayı sanırım.
  • arkadaşlar, aranızda baskı balata bitiren oldu mu hiç..??
  • Baskı balata kullanıma bağlı ama normal kullanımda dizel için 100 bin kmden aşağı bitmiyor.150 bin civarı görende var elbette.Ama çok daha erken bitirende var elbette.
  • Peki sizde Easytronic in saçmaladığı çok oluyor mu? Örneğin normal seyrinde trafikte gidiyorsun biraz bayır bir yer geldi şanzumanın vites değiştirmesi için gaza biraz yükleniyorsun ama araç vites değiştirmediği gibi sanki vitesi N ye almışsın gibi devir de rölantiye düşüyor.Bir iki dip gaz veya vitesi manuel e alıp tekrar otomatiğe aldığın zaman düzeliyor.Bu arada arıza uyarısı filan da vermiyor elbette.
  • Cuma günü fena saçmaladı. Atakule'ye gitmiştim. Dönüşte Cumhurbaşkanlığının yanından inmek zorundayım. İnerken 2'de iniyorum bir taraftanda telefon çaldı onu cevapladım abimle konbuşuyorum. Birde küt diye vitesi 1'e çekti salak makina. Arkamdan taksici iyi saymıştır ama.
  • Aslına bakarsan bence saçmalamıyor makine. Kendisine verilen görevi yapıyor. Bayır aşağı inerken vites küçültmesi gerektiği için küçültüyor sanırım.(Otomatikdeyken ) Derler ya çıktığın vitesle ineceksin diye. Bence makina görevini yapıyor. güvenlik önlemi. tabi bizim standarlara uymuyor bu durum. iniş ve çıkışlarda manuel kullanmak bizim gibiler için daha mantıklı gelebilir. Manuelde de bayır aşağı inerken vites küçültüyorsa ayıp ediyor artık makina :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Cuma günü fena saçmaladı. Atakule'ye gitmiştim. Dönüşte Cumhurbaşkanlığının yanından inmek zorundayım. İnerken 2'de iniyorum bir taraftanda telefon çaldı onu cevapladım abimle konbuşuyorum. Birde küt diye vitesi 1'e çekti salak makina. Arkamdan taksici iyi saymıştır ama.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Peki sizde Easytronic in saçmaladığı çok oluyor mu? Örneğin normal seyrinde trafikte gidiyorsun biraz bayır bir yer geldi şanzumanın vites değiştirmesi için gaza biraz yükleniyorsun ama araç vites değiştirmediği gibi sanki vitesi N ye almışsın gibi devir de rölantiye düşüyor.Bir iki dip gaz veya vitesi manuel e alıp tekrar otomatiğe aldığın zaman düzeliyor.Bu arada arıza uyarısı filan da vermiyor elbette.


    edit:edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [kalkedon] -- 18 Şubat 2010; 17:20:12 >
  • Yüksek ihtimal balatan bitik, kaç km de araç,

    bilgileri bekliyoruz.

    Saygılar


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Peki sizde Easytronic in saçmaladığı çok oluyor mu? Örneğin normal seyrinde trafikte gidiyorsun biraz bayır bir yer geldi şanzumanın vites değiştirmesi için gaza biraz yükleniyorsun ama araç vites değiştirmediği gibi sanki vitesi N ye almışsın gibi devir de rölantiye düşüyor.Bir iki dip gaz veya vitesi manuel e alıp tekrar otomatiğe aldığın zaman düzeliyor.Bu arada arıza uyarısı filan da vermiyor elbette.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barhayy



    Aslına bakarsan bence saçmalamıyor makine. Kendisine verilen görevi yapıyor. Bayır aşağı inerken vites küçültmesi gerektiği için küçültüyor sanırım.(Otomatikdeyken ) Derler ya çıktığın vitesle ineceksin diye. Bence makina görevini yapıyor. güvenlik önlemi. tabi bizim standarlara uymuyor bu durum. iniş ve çıkışlarda manuel kullanmak bizim gibiler için daha mantıklı gelebilir. Manuelde de bayır aşağı inerken vites küçültüyorsa ayıp ediyor artık makina :)



    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Cuma günü fena saçmaladı. Atakule'ye gitmiştim. Dönüşte Cumhurbaşkanlığının yanından inmek zorundayım. İnerken 2'de iniyorum bir taraftanda telefon çaldı onu cevapladım abimle konbuşuyorum. Birde küt diye vitesi 1'e çekti salak makina. Arkamdan taksici iyi saymıştır ama.



    Daha öncede aynı yerden indim hiç böyle birşey yapmamıştı. İçimden bende araca saydım. Görevini yapıyor. 2. vitesle ne güzel iniyordum birden düşürdü 1'e devir fırladı gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Yüksek ihtimal balatan bitik, kaç km de araç,

    bilgileri bekliyoruz.

    Saygılar


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Peki sizde Easytronic in saçmaladığı çok oluyor mu? Örneğin normal seyrinde trafikte gidiyorsun biraz bayır bir yer geldi şanzumanın vites değiştirmesi için gaza biraz yükleniyorsun ama araç vites değiştirmediği gibi sanki vitesi N ye almışsın gibi devir de rölantiye düşüyor.Bir iki dip gaz veya vitesi manuel e alıp tekrar otomatiğe aldığın zaman düzeliyor.Bu arada arıza uyarısı filan da vermiyor elbette.




    Baskı balata sağlam. Eğer baskı balata bitse devir artar ama araç hızlanmaz.Bu öyle değil.Araç vites değiştirmiyor daha doğrusu kaça takacağına karar veremiyor.O esnada düşünüyor mu ne ben kaça takayım diye Fakat vites değştirme işleminde olduğu içinde beyin senin gaz komutunu sallamıyor.Bu dediğim anlık bir durum zaten.Zırt pırt olan birşey değil.




  • Easy'nin kararsızlığı hep vardı zaten. Yokuş çıkarken boğulana kadar düşürmüyor. Ben genelde yokuş çıkarken gaza iyice basıyorum düşürmeyecek şekilde iyi devir aldıktan sonra ne yükselme ne alçalma. Aynı viteste ilerliyor. Ha 5000 6000 civarına geldiyse devir o zaman manuel olarak itiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Easy'nin kararsızlığı hep vardı zaten. Yokuş çıkarken boğulana kadar düşürmüyor.

    Bu öyle bir durum değil.Boğulana kadar düşrmekten bahsetmiyorum.
    Araç diyelim ki 1500 devir 50-60 la gidiyorsun.Biraz bir yokuş geldi veya yokuş filan yok araç dediki bu devirde bu vites az vites yükseltmeye karar verdi.Verdi ama doğru karar verdiğini sanırım araçta tam çözememiş ki tam vitesi değştireceği an başlıyor düşünmeye acaba değiştirsem mi değiştirmesem mi, buraya kadar üç aşağı beş yukarı herkesin başına gelmiştir.Tek fark bazen bu düşünemenin fazla uzaması.İşte bu uzama esnasında devir ( araç hatırlayın 1500 devirdeydi) rölantiye düşüyor,gaz komutunuza araç cevap vermiyor ( düşünüyorum beni rahatsız etmeyin mi ne diyorsa artık) bu düşünme yaklaşık 3 sn. kadar sürüyor.Sonra kendi kendine düzeliyor.
    Devir artmadığı için baskı balata bitmiş diyemiyorsun,itici kol arızalı desen arızalı ise bunu sürekli yapar,şanzuman beyni hata verdi desen ne F kodu ne de başka bir arıza kodu veriyor.Kaldı ki bu dediğim şey sürekli filan da olduğu yok arada sırada.Kısacası çözüm bulayım diyeceksin ama nereden başlayacaksın, arızanın ne olduğu ile ki arıza mı değil mi onu da bilmiyorum elbette hiç bir ipucu yok.
    Üç beş defa başıma geldiği için fazla takmadım ama mide de bulandırmıyor değil bu garip durum.




  • düşünüyorum,o halde easytronic'im

  • Valla bir çok şey duydum ama seninki gibi ilk defa duyuyorum.
  • :muhahaha:
  • Sadece duymakla yetinmek en iyisi,yoksa bu ne diye diye kafa patlatıyor insan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Sadece duymakla yetinmek en iyisi,yoksa bu ne diye diye kafa patlatıyor insan

    Normaldir. Bugün bi abimizle konuştum. Enjoy Spor paket var. BC tuşuna basınca yakıt verileri gelmiyor diye kafaya taktım diyor. Önemli birşey değil ama niye yok diyor o da mesela.
  • Arkadaşlar bu easytronic mi aman ha, easytronic sorunlu söylemleri beni iyiden iyiye gıcık ediyor, yahu şanzımana alışmışım, sorun yaşamamışım, arıza yok ama nerdeyse araba easytronic diye satacam ki arabadan çok mennunum. Yahu bu yarı otomatikleri 60bin lik peugeot 5008 1.6 hdi de kullanıyor bu adamlar. Bi easytronic mi sorunlu, mmt veya ishift veya dualogic hiç arıza yapmıyor mu? Belki ben çok sıkışık trafikte hergün kullananlardan değilim o yüzden mi sorun yaşamadım, yani sık durkalka girsem benim easytronic de mi arıza yapacak? Anlamadım gitti. Hadi benimki 14-15binlik araba. 40bin verip astra easytronic alanlar manyak mı? Anlamak mümkün değil.
  • MMT konusuna hiç girme hocam. Isınmadan dolayı kilitlendiğini okuduğum çoktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 16 Şubat 2010; 23:10:40 >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.