Şimdi Ara

Coilover ayar hakkında acil yardım lütfen..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
3.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, 2 ay önce Bmw f30 a Kw marka Street Comfort coilover taktırdım. Ama bir türlü ayar tutturulamadı. Yükseldikce konfor artar dendi yükselttik sertliği aynı oldu.
    Düştükçe artar dendi aracı en dipten 1 cm kalana kadar düşürttüm yine aynı.
    En dipte en konforlu dediler dip basık yaptım yine aynı.
    Dumping ayarı var o da en yumuşakta.
    Bilgili arkadaşlardan ricam bu Coilover amortisörlerin en konforlu ayarı yükseklik olarak neresi.
    En dip yapınca amortisörün çalışma mesafesi azalıyor da dediler bi türlü bilemedim.
    Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sadece yay şeklinde bir kit mi yoksa yay ve amortisör mü. Eğer amortisorlü bir kitse muhakkak amortisörün sertlik yumuşaklık ayarı vardır. Eğer sadece yaysa naparsanız yapın orjinal konforunu yakalayamazsınız. Çünkü ne kadar yüksek ayar da yapsanız yaylar malzeme gereği yaylanma esneme yapmaz. Konfor istiyorsanız orjinale dönmek ya da f30 için markalı bir amortisor almak dışında yapacağınız bir şey yok. Eski bir arabamda Eibach yay ve Koni amortisör kullanıyordum basıklığın yanında müthiş bir konfor da vardı.
  • Frank W. kullanıcısına yanıt
    Yay ve amortisör beraber. KW street comfort diye geçiyor. Amortisörlerin sertlik ayarı var ve o ayar en yumuşakta.
    Benim asıl merak ettiğim en konforlu hali araç yükseltilince mi yoksa alçaltışınca mı?
    Malum yükseltilince yaya baskı yapıp çalışma aralığı kısıtlanıyor. Düşürünce yaya baskı az ancak araç düşünce amortisörü de aşağı çektiğinden amortisörlerin çalışma aralığı kısalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eibach yay alacaktın hata etmişsin coileverla. Bmw bile eibach yayları tavsiye ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EmreGLC kullanıcısına yanıt
    Eibach ve Vogtland ı da denedim öncesinde onlarda sert ve virajlarda kasisli yolda yerden kesilip istemsiz yanlıyor araç. Coilover da çok daha güvenli öyle bir durum olmuyor.BMW nin tavsiye ettiği birçok yay var sadece eibach değil. Vogtland ve H&R dahil. Orjinal yayı Lesjöfors marka bu arada. Kaliteli coilover bu işin Nirvanası. Ayrıca sadece yay değişmek riskli , yayla amortisör uyumlu olması lazım. Yayı sertleştirince amortisör ondan yumuşak kalamaz.
    KW street comfort la orjinalden iyi konfor yazılıp duruyo öyle birşey yok demek ki burdan bu çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konfor beklentinizi bir coilover'lı süspansiyona göre yüksek tutuyor olabilir misiniz ?
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    O da olabilir. Stoktan daha konforlu diyordu millet nasıl oluyor onu anlamadım.
    Ancak yol tutuş muazzam
    Esas soru aracı düşürünce mi yükseltince mi konforlu?
    Bu sorunun cevabını bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ustalar lütfen yardım
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    O da olabilir. Stoktan daha konforlu diyordu millet nasıl oluyor onu anlamadım.
    Ancak yol tutuş muazzam
    Esas soru aracı düşürünce mi yükseltince mi konforlu?
    Bu sorunun cevabını bilen var mı?
    Ben konfor ayarlı coilover kullanmadım. Onu bilemeyeceğim. Ancak normal sadece indir-kaldır coilover'da konfor araç yüksek iken daha iyiydi. Aracı basınca sek sek sekiyordum esneye esneye.
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    3 farklı ayarda denedim, en üstten 1 cm aşağıda (hafif leylek), tam orta ve en alttan yarım cm yüksek(dip basık) .
    Konforda hiç değişme olmadı, bi gariplik var 😤

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autolover A kullanıcısına yanıt
    Jant ve Lastikleriniz ne alem. İnç ve yanak olarak ?
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    18 M jant var 225 45 18 orjinal. Lastikler kışlık Michelin rft değil ve yeni.
    Yazlıklar 19 M orjinal rft daha onlara geçmedim ama geçmeye korkar oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autolover -- 25 Şubat 2019; 19:3:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 jantlarda geçtim ve yabancı forumlardan elde ettiğim bilgilere göre coilover larımı ayarladım isteyene yardımcı olurum bazı püf noktalarını bildikten sonra çok kolay.
    Aracı önce 2.5 cm düşürdüm sonra yaklaşık 3.5 cm düşük ayarladım. 3.5 cm de konfor ve yol tutuş daha iyi. Yaklaşık 1.5 cm daha düşer.
    Viraj kabiliyeti hayranlık uyandırıcı, arac artık çok güven veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autolover A kullanıcısına yanıt

    Konuyu hortlatmış olacağım, bende uzun süredir araştırma içerisindeyim. KW biraz bütçeyi aştığı için ST XA coilover alacağım F32 aracım için. KW V2 ile aynı özelliklere sahip ve KW'nın bir alt markası ST. Tecrübelerini paylaşabilir misin, montaj vs ayar açısından?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.