Şimdi Ara

Çok fonksiyonlu direksiyon, VW ve BMWnin sorunu ne ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
6.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    Çok istiyosan vereceksin parasını. Ne kadar ekmek o kadar köfte. 150 bin lira verince markayıöı satın alıyorsunuz?

    Sorun parasını verip almakta değil, poloyuda zaten alırken eklettim bir dünya opsiyon anca adam oldu öyle aldım. 20 binlik arabada bile standart olan 2 düğmenin 160binlik arabada standart olmamasının mantığı ne. Zaten 500-600 tllik ops.

    20 binlik aracı adamlar kolay satmak için dolduruyorlar. 150 bin liralık aracı alan adam zaten keyfi istiyorsa ek donanım olarak alır lafınıda etmez bunun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu bırakın da bizim 2010 model / F1 kasa BMW 520' de Bluetooth yok...800 liraya taktırıyorsunuz...Araç da hemen hemen her şey var...Isıtmalı deri koltuklar,ön arka park kameraları,Sundroof vs vs...Arkadaş çoğu B segmentin de bile var artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    En baz paket Güney Koreli araçlarda bile artık standart olan çok fonksiyonlu direksiyonu hala bu iki marka standart yapmamakta direniyor.

    Direniyorlar çünkü bizim ülkemizde alamanlıklarıyla araba satıyorlar,donanımlarıyla veya fiyata karşılık sunduklarıyla değil.
    Kısacası memleketteki insan modelini biliyorlar,ona göre döşüyorlar.
    Döşenmek istemeyen de almıyor.
    Alan razı,satan da razı.

    Bu kafaya göre araç satmıyorlar BMW'de...

    Kişiselleştirme mantığıyla araç satıyorlar..

    - Sigara içmiyorsan küllüğe boşa para verme diye..
    - Arka koltuğu kullanmayacaksan boşuna arka kol dayama parası ödeme diye..


    Adam sana 150.000 TL fiyat etiketli aracı 120.000 TL 'ye de alabilme şansı sunuyor.. Eğer opsiyon diye kızdığınız özellikler standart olsaydı zaten aracın fiyatı 120.000 TL değil 150.000 TL olacaktı..

    Sizin mantığınız gibi aracın fiyatı 120k olup da opsiyonlarla 150k'ya çıkmıyor.. 150k olan aracı size 120k'ya alabilecek kadar boşaltma imkanı sunuyor..

    Şunu bir idrak edin artık.. Adı üstünde "Configuration" yazıyor orada ...

    Ahşabın rengini de zevkine göre seçersin, jantını da kafana göre seçersin, bardaklık olup olmayacağını da, koltukların arkasında file olup olmayacağını da zevkine göre istersin.. Yeterince çeşit bulamadım diyorsan BMW Performance Parts kataloğunu alırısn karşına, ellerin terlemesin diye oradan başka bir direksiyon seçersin.. Kapiş ?

    Ha diyorsanız "parasını verdiğimiz halde fonksiyonel direksiyon alamıyorum" o zaman sizin alışınızda bir sıkıntı vardır...

    Premium mantığını idrak edecek potansiyele sahip olmayan arkadaşlar premium markaları eleştirmeye kalkınca harbi komik oluyor okuması...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Onu bırakın da bizim 2010 model / F1 kasa BMW 520' de Bluetooth yok...800 liraya taktırıyorsunuz...Araç da hemen hemen her şey var...Isıtmalı deri koltuklar,ön arka park kameraları,Sundroof vs vs...Arkadaş çoğu B segmentin de bile var artık...

    geçen bir arkadaşımın patronu 330.000TL'ye X6 40d aldı.. (LCI yani - Makyajlı - değil)

    ön kaputa, çamurluklara ve tampona film çektirmeye götürmüşler 3M Car Care Ulus'a, beni de çağırdılar, gittim.. BT yok araçta... sadece gidiyor ve adı X6.. işte sentetik deri döşeme vs... iDrive ekranında bile sadece;

    CD / Multimedia
    Radyo
    BMW Hizmetleri
    Ayarlar

    menüleri var.. benim X6'ya göre gariban işi kalan F20'de bile BT falan her halt var.. çünkü sipariş verirken istediklerimi tek tek belirttim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 12 Ekim 2012; 1:42:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    Bu kafaya göre araç satmıyorlar BMW'de...

    Kişiselleştirme mantığıyla araç satıyorlar..

    - Sigara içmiyorsan küllüğe boşa para verme diye..
    - Arka koltuğu kullanmayacaksan boşuna arka kol dayama parası ödeme diye..


    Adam sana 150.000 TL fiyat etiketli aracı 120.000 TL 'ye de alabilme şansı sunuyor.. Eğer opsiyon diye kızdığınız özellikler standart olsaydı zaten aracın fiyatı 120.000 TL değil 150.000 TL olacaktı..

    Sizin mantığınız gibi aracın fiyatı 120k olup da opsiyonlarla 150k'ya çıkmıyor.. 150k olan aracı size 120k'ya alabilecek kadar boşaltma imkanı sunuyor..

    Şunu bir idrak edin artık.. Adı üstünde "Configuration" yazıyor orada ...

    Ahşabın rengini de zevkine göre seçersin, jantını da kafana göre seçersin, bardaklık olup olmayacağını da, koltukların arkasında file olup olmayacağını da zevkine göre istersin.. Yeterince çeşit bulamadım diyorsan BMW Performance Parts kataloğunu alırısn karşına, ellerin terlemesin diye oradan başka bir direksiyon seçersin.. Kapiş ?

    Ha diyorsanız "parasını verdiğimiz halde fonksiyonel direksiyon alamıyorum" o zaman sizin alışınızda bir sıkıntı vardır...

    Premium mantığını idrak edecek potansiyele sahip olmayan arkadaşlar premium markaları eleştirmeye kalkınca harbi komik oluyor okuması...

    ben 1.5 sene anlatamadım şunu, sende hiç nefesini tüketme, parmaklarını yorma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Onu bırakın da bizim 2010 model / F1 kasa BMW 520' de Bluetooth yok...800 liraya taktırıyorsunuz...Araç da hemen hemen her şey var...Isıtmalı deri koltuklar,ön arka park kameraları,Sundroof vs vs...Arkadaş çoğu B segmentin de bile var artık...

    geçen bir arkadaşımın patronu 330.000TL'ye X6 40d aldı.. (LCI yani - Makyajlı - değil)

    ön kaputa, çamurluklara ve tampona film çektirmeye götürmüşler 3M Car Care Ulus'a, beni de çağırdılar, gittim.. BT yok araçta... sadece gidiyor ve adı X6.. işte sentetik deri döşeme vs... iDrive ekranında bile sadece;

    CD / Multimedia
    Radyo
    BMW Hizmetleri
    Ayarlar

    menüleri var.. benim X6'ya göre gariban işi kalan F20'de bile BT falan her halt var.. çünkü sipariş verirken istediklerimi tek tek belirttim..

    Ben isteklerden bahsetmiyorum...Böyle ufak tefek araçların STANDART olmasından yanayım...B ve C segmenti çoğu araç da standart,full ya da orta donanımlar da...Aracın fiyatına dahil...Bluetooth nedir arkadaşım ya? Araç da Klima standart mı? ABS standart mı? ESP standart mı? Otomatik şanzıman standart mı? Hocam kimse kusura bakmasın da ben 150.000 TL araç alıyorsam Bluethooth STANDART olmalı....Kişisel zevkleri bir yana bırakalım lütfen...

    Kişisel zevkiniz ayrıdır,deri koltuk,kameralar,jantlar,sundroof vs vs,Güvenliğe dayalı bir donanımın STANDART olmaması ayrıdır...Hele ki bu araca 150.000 Tl veriyorsanız....Şimdi bana 150.000 Tl veriyorsunuz ama 800 TL veremiyor musunuz derseniz? Tabi ki verebilirim..Ancak ben satış ve standartlık politikası üzerine yorum yapıyorum...

    Kişisel zevkler ile standart olması gereken çizgiyi belirlemek gerekirse ;

    Güvenlik donanımı olan Bluetooth Kişisel zevk mi? Sinek küçüktür ama mide bulandırır...Küllükmüş,arka kol dayamaymış,koltuk filesiymiş...

    Yukarı da arkadaş demiş,150.000 Tl olan aracı kişiselleştiriseniz 120.000 Tl'ye alıyorsunuz diye...120.000 Tl verdiğiniz bir araca,yukarıda yazdıklarımın maliyeti ne olabilir ki,opsiyonel olarak sunulmuş.....Tanesi 1500 Euro'dan başlıyor deseniz tamam derim...


    Sizin Premium dediğiniz bu olsa gerek....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 12 Ekim 2012; 2:49:07 >




  • bu son model x3 ler cok guzel.eskılerı cok kötu ıdı ama bu son halı cok ıyı duruyor
    şahsen dıreksıyonu boş da olsa x3 alınır.bak ucuz versınler mıllet bakar mı dıreksıyonuna.
    yukarıda arkadasın dedıgı gıbı parayı ver her araca takarlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    rakiplerinin ağzına kadar dolu fiyatına bomboş araba verip preminyumluktan bahsetmek komikliktir,bunu eleştirmek değil.
  • Premium marka olayını kavrayamadığımdan mıdır nedir, ben de yadırgadım! (Aslında premium marka kavramını biliyormuş gibi yapıp, kendimi tatmin edebilirdim ya neyse!)

    Çünkü çok fonksiyonlu direksiyon, kullanıcıya opsiyonel olarak sunulamayacak bir güvenlik donanımı, çünkü kullanıcının araçla ilgili bazı ayarları ellerini direksiyondan, gözlerini de yoldan ayırmadan yapmasını sağlıyor. Nasıl ABS, n tane havayastığı, esp, fren destek sistemi vb standartsa, çok fonksiyonlu direksiyon da "premium marka" bir araçta standart olmalı! Arka kol dayama ya da masajlı koltuk, ahşap rengi veya derinin cinsi gibi keyfe keder özellikler opsiyonel olabilir ve konfigüre edilebilir ama çok fonksiyonlu direksiyon mutlaka standart olmalı! Hatta günümüzde cep telefonu kullanmayan kişi olmadığına göre, bluetooth özelliği de standart olmalı! Ben premium marka kavramını henüz tam olarak anlayabilmiş olmasam da, premium marka tüketicisinin minumum güvenlik gereksinimlerini baz versiyonda bile karşılamalıdır diye düşünüyorum...

    NOT : Çok fonksiyonlu direksiyondan kastım ille üzerinde 30 buton olan direksiyonlar değil, 4-5 temel işlev butonu olsa yeter... En azından 4-5 butonlu direksiyon standart olur, istenirse klima vb ayarların da yapılabildiği "daha çok fonksiyonlu direksiyon" opsiyon olarak sunulabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 12 Ekim 2012; 9:42:51 >




  • yani şu bmw'nin opsiyonları standart yapmaması neden eleştiriliyor ve insanlar neden mantığını anlamak istemiyor anlamadım gitti... adam sana arabayı bomboş veriyor, istediğin gibi doldur diyor daha ne yapsın?
    günde 10dk araba kullanan biri bluetooth'u napsın?
    bana cruise controlü 10 euro ya verseler almam, hayatta kullanmadığım birşey..
    sigara içmeyen adam küllüğü napsın?
    küçük bir ilde yaşayan adam navigasyonu napsın? bmw ya bu naviyi de standart yapsın tabi, istanbuldaki adamda 10bin tl extradan bayılsın, yozgattaki adam da bayılsın dimi?
  • saçmalıktan başka bişey değil o kadar para ver kazık gibi bomboş direksiyon versinler karşılığında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Premium marka olayını kavrayamadığımdan mıdır nedir, ben de yadırgadım! (Aslında premium marka kavramını biliyormuş gibi yapıp, kendimi tatmin edebilirdim ya neyse!)

    Çünkü çok fonksiyonlu direksiyon, kullanıcıya opsiyonel olarak sunulamayacak bir güvenlik donanımı! Nasıl ABS, n tane havayastığı vb standartsa, çok fonksiyonlu direksiyon da "premium marka" bir araçta standart olmalı! Arka kol dayama ya da masajlı koltuk, ahşap rengi veya derinin cinsi opsiyonel olabilir ve konfigüre edilebilir ama çok fonksiyonlu direksiyon standart olmalı! Hatta günümüzde cep telefonu kullanmayan kişi olmadığına göre, bluetooth özelliği de standart olmalı! Ben premium marka kavramını henüz tam olarak anlayabilmiş olmasam da, premium marka tüketicisinin minumum güvenlik gereksinimlerini baz versiyonda bile karşılamalıdır diye düşünüyorum...

    NOT : Çok fonksiyonlu direksiyondan kastım ille üzerinde 30 buton olan direksiyonlar değil, 4-5 temel işlev butonu olsa yeter... En azından 4-5 butonlu direksiyon standart olur, istenirse klima vb ayarların da yapılabildiği "daha çok fonksiyonlu direksiyon" opsiyon olarak sunulabilir...





  • Ben asıl direksiyonun çok fonksiyonlu olmamasına değil, deri kaplı olmamasına şaşırdım. BMW X3'de deri direksiyon nasıl stamdart olmaz .

    Yoksa deri kaplı da ben mi fotolardan anlayamadım .
  • Benim külüstürde (baz donanım) sadece hız sabitleyici tuşları var. Ama adam burda alaman diye arabasına hız sabitleyici koymuyorki tuşunu koysun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Onu bırakın da bizim 2010 model / F1 kasa BMW 520' de Bluetooth yok...800 liraya taktırıyorsunuz...Araç da hemen hemen her şey var...Isıtmalı deri koltuklar,ön arka park kameraları,Sundroof vs vs...Arkadaş çoğu B segmentin de bile var artık...

    geçen bir arkadaşımın patronu 330.000TL'ye X6 40d aldı.. (LCI yani - Makyajlı - değil)

    ön kaputa, çamurluklara ve tampona film çektirmeye götürmüşler 3M Car Care Ulus'a, beni de çağırdılar, gittim.. BT yok araçta... sadece gidiyor ve adı X6.. işte sentetik deri döşeme vs... iDrive ekranında bile sadece;

    CD / Multimedia
    Radyo
    BMW Hizmetleri
    Ayarlar

    menüleri var.. benim X6'ya göre gariban işi kalan F20'de bile BT falan her halt var.. çünkü sipariş verirken istediklerimi tek tek belirttim..

    Ben isteklerden bahsetmiyorum...Böyle ufak tefek araçların STANDART olmasından yanayım...B ve C segmenti çoğu araç da standart,full ya da orta donanımlar da...Aracın fiyatına dahil...Bluetooth nedir arkadaşım ya? Araç da Klima standart mı? ABS standart mı? ESP standart mı? Otomatik şanzıman standart mı? Hocam kimse kusura bakmasın da ben 150.000 TL araç alıyorsam Bluethooth STANDART olmalı....Kişisel zevkleri bir yana bırakalım lütfen...

    Kişisel zevkiniz ayrıdır,deri koltuk,kameralar,jantlar,sundroof vs vs,Güvenliğe dayalı bir donanımın STANDART olmaması ayrıdır...Hele ki bu araca 150.000 Tl veriyorsanız....Şimdi bana 150.000 Tl veriyorsunuz ama 800 TL veremiyor musunuz derseniz? Tabi ki verebilirim..Ancak ben satış ve standartlık politikası üzerine yorum yapıyorum...

    Kişisel zevkler ile standart olması gereken çizgiyi belirlemek gerekirse ;

    Güvenlik donanımı olan Bluetooth Kişisel zevk mi? Sinek küçüktür ama mide bulandırır...Küllükmüş,arka kol dayamaymış,koltuk filesiymiş...

    Yukarı da arkadaş demiş,150.000 Tl olan aracı kişiselleştiriseniz 120.000 Tl'ye alıyorsunuz diye...120.000 Tl verdiğiniz bir araca,yukarıda yazdıklarımın maliyeti ne olabilir ki,opsiyonel olarak sunulmuş.....Tanesi 1500 Euro'dan başlıyor deseniz tamam derim...


    Sizin Premium dediğiniz bu olsa gerek....






    walla öyle de bu eleştirilecek bir yönü değil bence.. bu adamlar 1980'li yıllarda da emniyet kemerini opsiyonel, 5 ileri manuel vitesi de opsiyonel sunan bir markadır.. ondan öncesi de öyledir..

    bende sizin örnek verdiğiniz gibi 5 para etmez markalardaki FULL kavramına ayar oluyorum.. mesela benim aracımda CC yok.. çünkü yılda 2, bilemediniz 3 kere tatile giden bir adamım.. gerek duymadığım için siparişinide vermedim..

    napim daha basit markalarda her şey varsa? "bana faydası var mı?" diye bakarım ben.. kullanmadığım özelliklere niye para vereyim ki?

    ha sağa sola anlatırken caka satmalsa amaç FULLL alınsın tabii o ayrı konu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Onu bırakın da bizim 2010 model / F1 kasa BMW 520' de Bluetooth yok...800 liraya taktırıyorsunuz...Araç da hemen hemen her şey var...Isıtmalı deri koltuklar,ön arka park kameraları,Sundroof vs vs...Arkadaş çoğu B segmentin de bile var artık...

    geçen bir arkadaşımın patronu 330.000TL'ye X6 40d aldı.. (LCI yani - Makyajlı - değil)

    ön kaputa, çamurluklara ve tampona film çektirmeye götürmüşler 3M Car Care Ulus'a, beni de çağırdılar, gittim.. BT yok araçta... sadece gidiyor ve adı X6.. işte sentetik deri döşeme vs... iDrive ekranında bile sadece;

    CD / Multimedia
    Radyo
    BMW Hizmetleri
    Ayarlar

    menüleri var.. benim X6'ya göre gariban işi kalan F20'de bile BT falan her halt var.. çünkü sipariş verirken istediklerimi tek tek belirttim..

    Ben isteklerden bahsetmiyorum...Böyle ufak tefek araçların STANDART olmasından yanayım...B ve C segmenti çoğu araç da standart,full ya da orta donanımlar da...Aracın fiyatına dahil...Bluetooth nedir arkadaşım ya? Araç da Klima standart mı? ABS standart mı? ESP standart mı? Otomatik şanzıman standart mı? Hocam kimse kusura bakmasın da ben 150.000 TL araç alıyorsam Bluethooth STANDART olmalı....Kişisel zevkleri bir yana bırakalım lütfen...

    Kişisel zevkiniz ayrıdır,deri koltuk,kameralar,jantlar,sundroof vs vs,Güvenliğe dayalı bir donanımın STANDART olmaması ayrıdır...Hele ki bu araca 150.000 Tl veriyorsanız....Şimdi bana 150.000 Tl veriyorsunuz ama 800 TL veremiyor musunuz derseniz? Tabi ki verebilirim..Ancak ben satış ve standartlık politikası üzerine yorum yapıyorum...

    Kişisel zevkler ile standart olması gereken çizgiyi belirlemek gerekirse ;

    Güvenlik donanımı olan Bluetooth Kişisel zevk mi? Sinek küçüktür ama mide bulandırır...Küllükmüş,arka kol dayamaymış,koltuk filesiymiş...

    Yukarı da arkadaş demiş,150.000 Tl olan aracı kişiselleştiriseniz 120.000 Tl'ye alıyorsunuz diye...120.000 Tl verdiğiniz bir araca,yukarıda yazdıklarımın maliyeti ne olabilir ki,opsiyonel olarak sunulmuş.....Tanesi 1500 Euro'dan başlıyor deseniz tamam derim...


    Sizin Premium dediğiniz bu olsa gerek....






    walla öyle de bu eleştirilecek bir yönü değil bence.. bu adamlar 1980'li yıllarda da emniyet kemerini opsiyonel, 5 ileri manuel vitesi de opsiyonel sunan bir markadır.. ondan öncesi de öyledir..

    bende sizin örnek verdiğiniz gibi 5 para etmez markalardaki FULL kavramına ayar oluyorum.. mesela benim aracımda CC yok.. çünkü yılda 2, bilemediniz 3 kere tatile giden bir adamım.. gerek duymadığım için siparişinide vermedim..

    napim daha basit markalarda her şey varsa? "bana faydası var mı?" diye bakarım ben.. kullanmadığım özelliklere niye para vereyim ki?

    ha sağa sola anlatırken caka satmalsa amaç FULLL alınsın tabii o ayrı konu..

    Iste sorun da burda..Kullanmadiginiz ozelliklere neden para vereyim yerine,neden CC ya da Bluetooht donanimlari baz model de standart degil?

    Tartismamiz gereken konu bu...Sizin para verip vermeyeceginiz degil....Arac 120.000 Tl ise Standart olacak,kullugu,koltuk filesi,CC,Bluetooht...Kullanma ama dursun? Baz donanim da standart olsun zarari mi var?

    1980'den bu yana 22 sene gecmis,Kendini gelistirememis demek ki...Ayni kafa,ayni mantik...

    Dayima da Audi A4 aldik..Araci Konfigrasyon ettik....Kisisel zevkimize gore...Ama CC ve Bluetooht standartdi...( ikisi de ayni yil alindi 2010 ) Hatta Bluetooth oldugu bilmiyorduk bile,araci aldikdan sonra tesadufen menuleri gezerken gorduk...Olmasi gereken de bu....Bir arkadas cok guzel yazmis...Bazi markalarin Baz donanim seviyeleri cok dusuk tutuluyor diye...Bmw'de bunlardan birisi....Bakiniz ben biz de 520 D olmasina ragmen oz elestiri yaparken,siz kabullenemiyorsunuz malesef....Bazi gercekleri de gormek gerekir...Size gore elestirilecek bir yani yok ne de olsa....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • neyi kabullenip kabullenmemek arkadaşım? bu araçları senin gibi cc ya da bt'nin standart olmasına kendisini inandırmış kişiler binmiyor! 70 yaşında amcalarda alıyor 18 yaşındaki veletlerde.. Sen cc, bt standart olmalı dersin, 70 yaşındaki amcam ben onları kullanmam niye para vereyim der.. açık ve net!!

    arkadaşlarımdan biri sırf arkadan itiş ve yol tutuşu için bomboş 1 serisi aldı.. adam 3D Desinger ama otomobilde teknoloji sevmeyen bi adam.. git ona anlat bakalım cc'yi bt'yi koltuktaki fileyi sana uygun cevabı verir..

    "standart olsa ne olur?" gibi bir mantık yok zaten! sen öyle söyleyince "heee güzel olur" diyecek adam zaten arabamda her şey var diye gezer etrafta.. kaçını kullanır? tırt!

    adamlar her düşünceye uygun olacak şekilde üretim yapıyorlar.. bende TR'deki en dolu 5 serilerinden biri vardı (F10), bana anlatma neyin ne olduğunu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TechZone kullanmadığım özelliklere niye para vereyim demişsiniz ama bir başkası aynı paraya bu donanımları veriyorsa orda eksik donanımdan dolayı ucuz diyemeyiz. 30 binliralık araca koyulabilen bir donanım 150 bin liralık araca koyulmuyor burda maliyetten filan bahsedilemez.
  • Hala CC ile fonksiyonel direksiyon ve bluetooth'u kıyaslayanlar var... CC tamamen konfor odaklı, bt ve çok fonksiyonlu direksiyon ise tamamen sürüş güvenliği odaklı. (aynı zamanda konfor da sağlıyor olması, sürüş güvenliği odaklı olduğu gerçeğini değiştirmez, bu donanımların temelleri sürüş güvenliğini sağlamak içindir, konfor sonradan gelir)

    Buna rağmen "her zevke, düşünceye, tercihe uygun araç üretiyor" derseniz, ben de size o halde neden ABS'siz, ESP'siz, havayastıksız, ön camları manuel, klimasız .... model alamıyorum diye sorarım... Ya da neden 75bg'lik modeli yok, belki bana 75bg'lik motor yeterli gelecek ve ben 120.000 liralık aracı 75 bg motorla 100.000'e almayı tercih edeceğim...

    İlk mesajımın tekrarı olacak ama; BMW'nin alaşım jantları, ahşap rengini, deri cinsini, masajlı/ısıtmalı koltuğu vb. bazı konfor ve zevk odaklı donanımları konfigüre edilebilir sunması ve tüketiciye kullanmayacağı özelliklere para ödememe şansı sunması oldukça yerinde ve mantıklı bir durum ama çok fonksiyonlu direksiyon ve bt gibi, direk olarak sürüş güvenliğiyle alakalı donanımlar da bu kapsamda değerlendirmesi kesinlikle yanlış.




  • Bu opsiyonların kime göre neye göre standart olması gerekir?
    CC yi hiç kullanmaycak adam misal ben ne yapıyım o zaman arabada CC yi... BMW Vw vs. her neyse bunlar herkese göre araba üretiyorlar. Sen o opsiyonları almazsın hliyle biraz daha düşük fiyat olur, başka biri ne var yok doldurur ona göre de parasını verir.

    Siz herşey ucuz olsun birde tam takır olsun istiyorsunuz. Bu adamların fiyatlandırması bu. Uzak doğulu rakipleriylen karşılaştırken de bu araçları pahalı haliyle yani opsiyonları eklenmiş haliyle karşılaştırısın olur biter.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.