Şimdi Ara

Çok fonksiyonlu direksiyon, VW ve BMWnin sorunu ne ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
6.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Paran varsa alırsın yoksa almazsın bu kadar basit bir olay.. Herkes BMW sahibi olmasın zaten :))
  • yahu seninde bir dediğin öbürünü tutmuyor.. önce taksi dedin premium markaların hngileri olduğunu belittin, şimdi lafımız yok diyorsun!

    crash test sonucu koyacağına overlap test sonucunu koyup teneke diyorsun, nedense o testteki tüm markalarda aynı sonuç alınıyor..

    sana distribütör kazığının olmadığını söylemeye çalışıyorum hala boş araba satıyor diyorsun..

    taksi oldukları için suçladığın marka ve modellerin yanında prestijli dediğin markalarında taksi olduklarından bir haberdin onun için google'a yazdım senin tekrar yazıp bakmana gerek yoktu..

    özet olarak kendinle çok güzel çeliştin.. efendi gibi yazdık, zırlamalardan, ortaokullu olmaktan bahsediyorsun.. tüm bu üslup sorunundan sonrada öğretmenim diyorsun..

    vallahi yazık...

    muhataba alınmayacak, boş konuşan birisi daha..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • konuyu dönüp dolaştırıp distribütör kazığına getiriyorsun, sana yazdık işte ne kadar kazık atabileceğini..

    ötv'den dolayı bu araçların bu kadar pahalı olduğunu hala anlayamamışsın! benim gözüm bmw'den başkasını da çok gördü zamanında da neyse.. kaldı ki 4+4+4'lü falanda değilim..

    ayrıca biri renault motoru koydu diye diğeri PSA ile ortak üretim yapıyor diye niye fazla para veriyorum diyorsan bu ayrı bir abesle iştigalliktir..

    özetle senin canın bu marka araçlardan bir tane almak istiyor ve alamadığın için orasından burasından kusur bulmaya çalışıyorsun. ha yok şimdi o "benim hepsini alacak param var" olayına dönüşür.. o zaman premium saydıklarından birtanesini al biraz daha biriktir ve boş muhabbetleri bırak artık!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fonksiyonlu direksiyon amacı nedir ? bu tür araçlar bir otobüs değil öyle ayrıntılı tuşlara sahip olsun, bazıları bu tuşları sevmemektedir, benim içinde öyle fonksiyonlu direksiyonmuş vs. o kadar takmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    konuyu dönüp dolaştırıp distribütör kazığına getiriyorsun, sana yazdık işte ne kadar kazık atabileceğini..

    ötv'den dolayı bu araçların bu kadar pahalı olduğunu hala anlayamamışsın! benim gözüm bmw'den başkasını da çok gördü zamanında da neyse.. kaldı ki 4+4+4'lü falanda değilim..

    ayrıca biri renault motoru koydu diye diğeri PSA ile ortak üretim yapıyor diye niye fazla para veriyorum diyorsan bu ayrı bir abesle iştigalliktir..

    özetle senin canın bu marka araçlardan bir tane almak istiyor ve alamadığın için orasından burasından kusur bulmaya çalışıyorsun. ha yok şimdi o "benim hepsini alacak param var" olayına dönüşür.. o zaman premium saydıklarından birtanesini al biraz daha biriktir ve boş muhabbetleri bırak artık!

    Bold yazılı kısım aslında konunun özeti...

    shadowgeist'in forumdaki kısa ve özet hali budur:

     Çok fonksiyonlu direksiyon, VW ve BMWnin sorunu ne ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone
    ötv'den dolayı bu araçların bu kadar pahalı olduğunu hala anlayamamışsın!

    bmw 3.16 boşline===> Yeni BMW 316i Sedan Otomatik 1598 4 / 4 136 39.886 93.745
    Volvo s60 advance====> S60 T4 Advance Benzin 1596 cc 180 hp Powershift 93.890
    x3 boşline===> BMW X3 xDrive20d SAV Otomatik 1995 4 / 4 184 71.930 169.057
    XC60 D4 Advance Dizel 1984 cc 163 hp Geartronic 152.830
    ÖTV farkı göremedim ben?
    Ne farkı bu pervane mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 14 Ekim 2012; 17:08:41 >
  • hepsinin yurtdışı fiyatlarına bak.. örnek gösterdik işte hala laga luga yapıyorsun..

    aç tr internet sitelerini bak içinde neler varmış.. mesela 3.16i boşline dediği araba tr'ye manuel olarak gelmiyor otomatik oluşu standart ama avrupa'da manuel vites.. bunun gibi 3 - 5 opsiyon daha bar.. almanya sitesini aç tr'de standart sunulan opsiyonları almanya sitesinde ekle çıkan fiyata kdv + ötv ekle.. Bulduğun fiyatları tr fiyatından çıkar aradaki fark borusanın fiyatı.. o fiyat içinde de kar, taşıma, plaka, gümrük işlemleri masrafları var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 14 Ekim 2012; 21:16:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu marjinal testin sonuçlarını "bir otomobilin genel güvenlik notu" olarak algılamak ve yorumlamak tek kelimeyle "zeka seviyesinin" düşük olmasıyla ilgili, kimse kusura bakmasın. Daha önce de defalarca yazdım, bazıları işine gelmediği için görmezden geliyor ya da yazdıklarımı anlayamıyor.

    Ön,yan,arka, tavan sağlamlığı ve diğer tüm testlerle (edc, çocuk güvenliği vb) birlikte, marjinal test güvenlik değerlendirmesinde tamamlayıcı bir testtir, bu testin sonucu diğer testler kadar önemlidir, ne daha fazla, ne daha az. Madem Volvo tank gibiymiş de Mercedes, VW, BMW gibi Alman araçları tenekeymiş, o zaman neden tavan testlerinde Passat ve C sınıfının Volvo'dan daha iyi puan aldığını açıklayıverin bir zahmet! (Hele Passat'ın rakiplerinden açık ara yüksek puanı için ayrıca yorum yapmak gerek...) Şunu da vurgulamak isterim ki, şu anda benim ve eşimin araçları Fransız malı ve ben bugün aracımı değiştirsem, alacağım araç V50 ya da V60'dır. Dolayısı ile Alman arabalarına özel bir sempatim yok, Volvo'ya da antipatim yok...Sadece Sezar'ın hakkını Sezar'a veriyorum...

    Alman otomobillerini herşeyin üzerinde tutan ve diğer ülkelerin markalarını küçümseyen insanlar ne kadar boş konuşan ve kaale alınmaması gereken kişilerse, sırf bu kişilere tepki olsun diye Alman otomobillerini yerden yere vurmak için saçmaladıkla saçmalayan; dünyanın en gelişmiş 3-4 ülkesinden biri olan Almanya'nın mühendislik kapasitesini küçümseyen kişiler de aynı düzeyde boş ve kaale alınmayacak adamlar. Her 2 grup nedeniyle şu forumdaki pek çok tartışma laf salatasına dönüyor, ne bilgi, ne de adamakıllı yorum paylaşımı yapılamıyor. Bu başlık da aynı tavıra kurban gitti, birileri geldi BMW'yi yerin dibine soktu, birileri geldi eleştri yapanları "BMW'nin konfigüratör mantığını anlayamamakla" suçladı. (Nesi anlaşılmayacaksa!)

    Konuya dönersek, BMW BMW'dir, bu markanın fiyatlarını herhangi bir markayla kıyaslamak abestle iştigaldir. Fakat çok fonksiyonlu direksiyon ve bluetooth gibi, sürüş güvenliğini arttıran donanımları opsiyon olarak sunması da eleştiriliebilir bir durumdur ki bence sonuna kadar eleştirilmelidir. Tekrar söylüyorum, BMW deri direksiyonu opsiyonel yapabilir ama direksiyon üzerinden temel kumandaları standart sunmalı, navigasyonu opsiyonel yapabilir ama sürüş esnasında telefonla konuşurken dikkatin dağılmasını önleyen, telefonu el sürmeden cevaplamayı, arama başlatmayı ve görüşme yapmayı sağlayan bluetooth donanımını standart sunmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ekim 2012; 10:47:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Şu marjinal testin sonuçlarını "bir otomobili genel sağlamlığı" olarak algılamak tek kelimeyle "zeka seviyesinin" düşük olmasıyla ilgili, kimse kusura bakmasın. Daha önce de defalarca yazdım, bazıları işine gelmediği için görmezden geliyor.

    Ön,yan,arka, tavan sağlamlığı ve diğer tüm testlerle birlikte, marjinal test tamamlayıcı bir testtir, bu testin sonucu diğer testler kadar önemlidir, ne daha fazla, ne daha az. Madem Volvo tank gibiymiş de Alman araçları tenekeymiş, o zaman neden tavan testlerinde Passat ve C sınıfının Volvo'dan daha iyi puan aldığını o zayıf düşünce yapılarıyla cevaplayabiirler mi! (Hele Passat'ın puanı için ayrıca yorum yapmak gerek...)

    Alman otomobillerini herşeyin üzerinde tutan ve diğer ülkelerin markalarını küçümseyen insanlar ne kadar boş konuşan ve kaale alınmaması gereken kişilerse, sırf bu kişilere tepki olsun diye Alman otomobillerini yerden yere vurmak için saçmaladıkla saçmalayan kişiler de aynı düzeyde boş ve kaale alınmayacak adamlar. Her 2 grup nedeniyle şu forumdaki pek çok tartışma laf salatasına dönüyor, ne bilgi, ne de adamakıllı yorum paylaşımı yapılamıyor.

    Konuya dönersek, BMW BMW'dir, bu markanın fiyatlarını herhangi bir markayla kıyaslamak abestle iştigaldir. Fakat çok fonksiyonlu direksiyon ve bluetooth gibi, sürüş güvenliğini arttıran donanımları opsiyon olarak sunması da eleştiriliebilir bir durumdur, ki bence sonuna kadar eleştirilmelidir.

    Eline sağlık Ufukçum.

    Bu arada ben de birşey eklemek istiyorum.

    Yeni "small overlap" testlerinden sonra araçları düşük puan almış iki büyük üreticinin bu yeni test yöntemi ile ilgili ilk yorumları arasındaki farka bakınız:


    quote:

    In a statement to ABC News, Mercedes said company officials “don’t agree” with the IIHS rankings and think they are not a good representation of overall protection.
    “We believe that the IIHS ‘small overlap frontal crash test’ replicates an unusually severe and correspondingly uncommon accident scenario, and that there are parts of the testing protocol which may have put the C-Class wrongfully at a disadvantage,” the statement read. “We think this is because actual deformation characteristics and real-world kinematics of vehicles involved in this type of crash are very different from the construct of the IIHS test.”
    Toyota – the parent company of Lexus, on the other hand said the IIHS has “raised the bar again” for safety standards and the company “will respond to this challenge as we design new vehicles.”


    http://abcnews.go.com/blogs/headlines/2012/08/partial-collisions-prove-more-dangerous-in-new-crash-test/


    Özetlersek, small overlap testi sonuçlarıyla C serisi ile hayal kırıklığı yaratan Mercedes bu yeni testi gerçekçi bulmadığını ve bu testin C serisini dezavantajlı göstermiş olabileceğini belirtiyor.

    Diğer taraftan hem ES hem de IS modelleriyle testten başarısız olarak ayrılan Toyota (Lexus) ise yeni testin güvenlik standartlarını yükselttiğini ve yeni araçlarını bu kriteri dikkata alarak geliştireceklerini belirtiyor.


    Bu da olaylara bakış açısı.




  • Haluk hocam, Mercedes'in açıklaması sizi yanıltmasın, o açıklama sadece ilk rüzgarı savuşturmak için yapılmış bir açıklama. Evet kötü bir açıklama ama markalar sözkonusu olduğunda duygusal yaklaşmamak gerek. Mercedes de Toyota gibi en kısa sürede bu teste uyum sağlayarak, "sağlam" imajına gölge düşürmeyecektir.Hatta şu açıklamalardaki farka rağmen, belki Mercedes bu konuda daha fazla efor harcar ve daha başarılı olur, bilemeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ekim 2012; 15:42:14 >
  • Zaten öyle olması gerekir ve öyle de yapacaklardır ama ilk andan itibaren olaya daha profesyonelce yaklaşmalarını beklerdim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnız adamın bayi satış fiyatına ötv koyup burada sattık. 4,500 de kar ettik. ordaki bayinin karı *1.80 (ötv) var ortada. he diosan ki burda borusan / doğuş vs her kimse ordaki bayii fiyatıyla alıyor, zaten o zaman en büyük kazık onlara giriyor demektir :D

    ötv in lu anki hali bir devlet suçudur zaten. heleki ötv nin de kdv sini alarak verginin vergisini alıyor olmak düpedüz soygunculuk. orası ayrı mesele.
  • Benim anlamadığım bu arkadaş neden bu kadar kasmış. Hayır para adamın parası zevk adamın zevki. Alman arabalarını seven adama alamancı alman araçlarına da teneke diyen adam kimse kusura bakmasın cahilin önde gidenidir. Tamam sevmezsin kimse de karışmaz ama bu nefret nedir. Evet BMW sever olarak eleştirilerin haklılık payı olduğu yerler olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ama bu arkadaş 3 gün durmadan nefret kusmuş buraya. Söylemeyi sevmem ama Kedi-Ciğer mevzusudur bu başka birşey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MINERVAL

    En baz paket Güney Koreli araçlarda bile artık standart olan çok fonksiyonlu direksiyonu hala bu iki marka standart yapmamakta direniyor.
    Hadi vw 40 binlik araçta boş direksiyon veriyorda, 160 binlik suv de neden standart olmaz ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-bmw-merkar-2012-bmw-x3-2-0d-xdrive-panoramik-tavan-geri-kamera-101421140/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-bmw-teknik-oto-bursa-2012-model-x3-xdrive-101512897/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-bmw-bluecar-2012-model-0-km-de-bmw-x3-2-0xdrive-98500508/detay



    şaka gibi ya


    AMA BMW YAPINCA NORMAL




  • BMW yapınca normal değil cihan!

    sanki bana bt'yi onu bunu standart sunan firmalar o "standart" dediği opsiyonların parasını almıyor mu? madem her şey o kadar standart neden 2 - 3 farklı paketleri oluyor? ha tüm paketlerinde standart dediği şeylerinde parasını alıyorlar neyin kafasını yaşıyorsunuz ben onu anlamıyorum artık!!!

    bırakın allah aşkına ya..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam takti yeni carpisma testine, jaguar diye yanip tutustugu aracin yenisinde bile 4 yildiz var, 5 yildizli araclara teneke diye laf yetistirecem diye firsat kolluyor. Asil ben sinifinin krali ilan ettigi lancia delta, alfa 159vs'nin small overlap testlerini bekliyorum, insallah yaparlar da goruruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    BMW yapınca normal değil cihan!

    sanki bana bt'yi onu bunu standart sunan firmalar o "standart" dediği opsiyonların parasını almıyor mu? madem her şey o kadar standart neden 2 - 3 farklı paketleri oluyor? ha tüm paketlerinde standart dediği şeylerinde parasını alıyorlar neyin kafasını yaşıyorsunuz ben onu anlamıyorum artık!!!

    bırakın allah aşkına ya..

    Daha önce çok kez yazdım BMW donanım fiyatına bir BMW daha alınır diye burun benim açtığım konu

    BMW 3,20d arka park sensörü 1700 euro +kdv

    http://forum.donanimhaber.com/m_60817972/tm.htm

    Dediğim gibi arkadan itişin verdiği keyifle borusan sağlam boru döşüyor




  • Boru diye 100bine aldigin arac 15gun sonra 85bine satilmasina denir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    BMW yapınca normal değil cihan!

    sanki bana bt'yi onu bunu standart sunan firmalar o "standart" dediği opsiyonların parasını almıyor mu? madem her şey o kadar standart neden 2 - 3 farklı paketleri oluyor? ha tüm paketlerinde standart dediği şeylerinde parasını alıyorlar neyin kafasını yaşıyorsunuz ben onu anlamıyorum artık!!!

    bırakın allah aşkına ya..

    Daha önce çok kez yazdım BMW donanım fiyatına bir BMW daha alınır diye burun benim açtığım konu

    BMW 3,20d arka park sensörü 1700 euro +kdv

    http://forum.donanimhaber.com/m_60817972/tm.htm

    Dediğim gibi arkadan itişin verdiği keyifle borusan sağlam boru döşüyor

    walla kusura bakmada o verdiğin fiyat sonradan taktırma için geçerli!

    kaç tane BMW arka park sensörsüz geliyor? alırken siparişte istersen ya da istediğin pakette varsa o verdiğin fiyatın 4'de 1'ine takılıyor..

    sonradan taktırdığın zaman neden pahalıya geldiğini anlatayım sana!

    tampona delik açılıyor, boyalı park sensörün geliyor takılıyor.. kablolaması yapılıyor (150 liralık park sensörlerindeki gibi sonradan geri vites lambasının elektriğinden falan çekilmediği için).. ardından buna uygun olarak iDrive tekrar programlamıyor diagnoza bağlanıp..

    ha benim kız arkadaşımın 2005 polosu var 1.4 75bg otomatik olanlardan 150TL'lik park sensörü taktırdım.. onunla karşılaştırıyorsan fena saçma bir karşılaştırma yapıyorsun demektir..

    artı o 1700€'nun %80'i ÖTV hatırlatırım..

    Doğuş fiyatlarını da biliyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 15 Ekim 2012; 19:31:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Boru diye 100bine aldigin arac 15gun sonra 85bine satilmasina denir

    o bir yanlışlıktı ve 1 gün sürdü

    Kimsede araba alamadı zaten
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.