Şimdi Ara

Çok Km Yapmış Araçlarda Sentetik/Yarı Sentetik Yağ Karmaşası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
37.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    aracım 375 bin KM de 94 model 1.5 honda civic
    motor sıfır yapıldı
    fakat ben hangi yağı koyacağım konusunda kararsız kaldım
    0 30
    5 30
    0 40
    10 40
    aralarında kaldım tavsiye verebilecek var mı ?
  • 2006 lancer lpg li aracimin bakimi yaklasiyor.bugune kadar hep 10/40 magnatec kullandim. 5/40 tam sentetik yag kullansam sıkıntı yasarmiyim ?.eksiltme falan yaparmi acaba ? artisi ya da eksisi nedir merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 1.9d kango 270.000 kmde segmandan yağ sızma şüphesi var.
    5w40 mobil katmıştım enson ondan sonra arttı gibi.
    şimdi kalın yağa geçecem 10-60, 15-40, 20-50 sizce hangisi.
  • diray67 D kullanıcısına yanıt
    5w40
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    Aracım 1.9d kango 270.000 kmde segmandan yağ sızma şüphesi var.
    5w40 mobil katmıştım enson ondan sonra arttı gibi.
    şimdi kalın yağa geçecem 10-60, 15-40, 20-50 sizce hangisi.
    bugün 20w50 kattırdım. devirlenme isteği
    iyileşti. sanki kompresyon iyileşti.
    sabah ilk çalışmada mavi duman görmezsem tamamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aizanoi

    Yeni konu açmaktansa buraya yazayım. Araç 230 bin km'de TDI motora sahip. Kitapçığında 5w30 yağ kullanın yazıyordu aşağı yukarı her 10-12 bin km'de bir yağı değiştiririm. Şuana kadar herhangi bir eksiltme yapmadı. Fakat bazı arkadaşlar 5w40 kullansan daha iyi olur dedi. Sizin fikriniz nedir ? Yüksek kilometreli dizel araç için ne tavsiye edersiniz ?
    Ustam 5w40 size kalın gelir yağ lambası biraz geç Soner ilk marsta. Ama çok sıcak memleketteyseniz yazın motoru korur. Ford connect'e koyduk 5w40 kışın ilk çalıştırmada motor sesi artti, yağ lambası geç söndü sonra 5w30a döndük eski haline geldi araç. Sizde eğer sıkıntı yoksa değiştirmeyin. Castrol edge alabilirsiniz kaliteli istiyorsaniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 40 mobil 2000 başarılı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbolu araca 5w40 üstü yağ konmaz 10w40 yüksek hızlı radyal kaymalı yataklara uygun gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diray67

    Merhaba arkadaşlar
    aracım 375 bin KM de 94 model 1.5 honda civic
    motor sıfır yapıldı
    fakat ben hangi yağı koyacağım konusunda kararsız kaldım
    0 30
    5 30
    0 40
    10 40
    aralarında kaldım tavsiye verebilecek var mı ?
    3.3 litre 5w-30 öneriliyor.
    Mobil1 Esp mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10/40 yada 10/60 koymalısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    bugün 20w50 kattırdım. devirlenme isteği
    iyileşti. sanki kompresyon iyileşti.
    sabah ilk çalışmada mavi duman görmezsem tamamdır.

    Alıntıları Göster
    20-50 5 bın kmde bır degısmesı gerekır 10/60 koymalısınız kı 10-15 bınde bır degısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    3.3 litre 5w-30 öneriliyor.
    Mobil1 Esp mantıklı

    Alıntıları Göster
    O yag ınce gelır 10-40 koumalısın lpgde varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1996 TEMPRA gerçekten 155000 km ise hiç de yüksek km değil.
    sağlıklı, karbiratörlü bir motor için 5w40 veya 10w40 ideal olur.
    bu yaş için 0w40 numara ince olur.

    motul 2100 POWER+ 10W-40

    mobil şunları öneriyor,

    Mobil1 FS 0W-40
    Mobil Super 3000 X1 5W-40,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Nisan 2019; 13:44:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali9949

    20-50 5 bın kmde bır degısmesı gerekır 10/60 koymalısınız kı 10-15 bınde bır degısın

    Alıntıları Göster
    benimki gibi motora 20w50 daha mantıklı geldi.
    5000km lik old. biliyorum. yakın zamanda belki motor tamirine giderim.
    merak eden varsa bide yağ katkısı kattıttan sonra ilkçalışmadaki mavi duman
    ,sarsıntı yok denecek kadar azaldı. buda segmanlarda aşınma old. göst.

    eskimiş motora mobil1 önermiyorum benim sorunum onu kattıktan sonra başladı.
    normalde çok iyi olabilir ona inanıyorum muhtemelen motor içindeki kalıntıları
    söktüde ondan sıkıntlar başladı. nazlı motora engine flaş da iyi gelmeyebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bytradm -- 8 Nisan 2019; 21:24:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aizanoi

    Yeni konu açmaktansa buraya yazayım. Araç 230 bin km'de TDI motora sahip. Kitapçığında 5w30 yağ kullanın yazıyordu aşağı yukarı her 10-12 bin km'de bir yağı değiştiririm. Şuana kadar herhangi bir eksiltme yapmadı. Fakat bazı arkadaşlar 5w40 kullansan daha iyi olur dedi. Sizin fikriniz nedir ? Yüksek kilometreli dizel araç için ne tavsiye edersiniz ?
    230 bin km yüksek değil ki.
    350-400 bin km ye kadar aynen kaliteli 5w30 ile devam edilebilir.
    Eğer araç hiç durmuyorsa, motor sürekli sıcaksa, taksi-dolmuş misal, belki ozaman 5w40 mantıklı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bytradm B kullanıcısına yanıt
    5w40 dan sonra 20w50 çok yanlış bir tercih
    Kısa vadede farketmezsiniz ama ilerde daha büyük sorunlara neden olabilir.
    10w40 daha doğru olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Nisan 2019; 22:20:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    benimki gibi motora 20w50 daha mantıklı geldi.
    5000km lik old. biliyorum. yakın zamanda belki motor tamirine giderim.
    merak eden varsa bide yağ katkısı kattıttan sonra ilkçalışmadaki mavi duman
    ,sarsıntı yok denecek kadar azaldı. buda segmanlarda aşınma old. göst.

    eskimiş motora mobil1 önermiyorum benim sorunum onu kattıktan sonra başladı.
    normalde çok iyi olabilir ona inanıyorum muhtemelen motor içindeki kalıntıları
    söktüde ondan sıkıntlar başladı. nazlı motora engine flaş da iyi gelmeyebilir.

    Alıntıları Göster
    Forumda 20 yas ustu oto kulubu konusu var oraya bakmalısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    benimki gibi motora 20w50 daha mantıklı geldi.
    5000km lik old. biliyorum. yakın zamanda belki motor tamirine giderim.
    merak eden varsa bide yağ katkısı kattıttan sonra ilkçalışmadaki mavi duman
    ,sarsıntı yok denecek kadar azaldı. buda segmanlarda aşınma old. göst.

    eskimiş motora mobil1 önermiyorum benim sorunum onu kattıktan sonra başladı.
    normalde çok iyi olabilir ona inanıyorum muhtemelen motor içindeki kalıntıları
    söktüde ondan sıkıntlar başladı. nazlı motora engine flaş da iyi gelmeyebilir.

    Alıntıları Göster
    yeni öğrendiğim bişeyi yazayım.
    ilk çalışmada yağ yakma daha çok sübaplardan oluyormuş.
    segmandan olduğunda 4.000dd belirgin mavi duman oluyormuş.

    diğer bir ihtimal enjektör o-ringleri aşındığındada yanma odasına
    yağ inebiliyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bytradm -- 18 Nisan 2019; 3:6:26 >




  • Mk1 focus kullanıyorum, 210.000km de hep 5-30w mobil kullanırım, 8.000km de değiştirirm yağı genellikle, bu yağ benim aracıma önerilen yağlara uyuyorda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.