Şimdi Ara

Çok Nokta Enjeksiyon İle Tek Nokta Arasındaki SENSÖR Farkları Neler ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
7.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tek noktada toplamda kaç tane sensör var ? yada MPI sisteme göre eksik olan hangi sensörler var ?

    MPI sistemde benim bildiğim sensörler;

    lambda sensörü
    MAP sensör
    egzoz geri basınç (DPFE)
    EGR
    hava akış
    gaz kelebeği konum sensörü
    yüksek rakım dengeleme sensörü
    silindir kapak sıcaklığı sensörü
    yağ basıncı sensörü
    soğutma suyu sensörü
    eksantrik mili pozisyon sensörü
    krank mili pozisyon sensörü
    vuruntu (KS) sensörü
    emme havası sıcaklık sensörü
    fakir karışım sensörü


    Tek noktada hangileri yok ?



  • tek nokta motorlar hakkında nedense fazla bilgi bulamıyorum hiçbiyerde
  • güncel
  • maşallah çok noktalı olan arabamda ne çok sensör varmış varsın park sensörü olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawkins

    maşallah çok noktalı olan arabamda ne çok sensör varmış varsın park sensörü olmasın

    dimi bu kadar sensör neyine yetmiyor
  • Bu bilgi ne için gerekli?

    Ezbere bilmek çok zor service manuel lerine bakıp karşılaştırmak veya yetkili servis ile görüşmek lazım. Motorun tek nokta enjeksiyonlu olmasından dolayı sensörlerde farklılık olacağını zannetmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • neden sensör farkı olsun ki. bence hiç fark yoktur. mantığımızı kullanırsak bu şekildedir. çok noktalıda krank mili varda tek noktada yokmu .yada çok noktalıda spğutma suyu varda tek noktada yokmu?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    neden sensör farkı olsun ki. bence hiç fark yoktur. mantığımızı kullanırsak bu şekildedir. çok noktalıda krank mili varda tek noktada yokmu .yada çok noktalıda spğutma suyu varda tek noktada yokmu?

    benim bildiğim map sensör yok mesela. tek nokta daha basit bir sistem, herşey ecu kontrolünde değil. o kadar araştırmama rağmen çok nokta ile aradaki sensör farklarını detaylı şekilde öğrenemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efedami

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    neden sensör farkı olsun ki. bence hiç fark yoktur. mantığımızı kullanırsak bu şekildedir. çok noktalıda krank mili varda tek noktada yokmu .yada çok noktalıda spğutma suyu varda tek noktada yokmu?

    benim bildiğim map sensör yok mesela. tek nokta daha basit bir sistem, herşey ecu kontrolünde değil. o kadar araştırmama rağmen çok nokta ile aradaki sensör farklarını detaylı şekilde öğrenemedim

    map neden olmasın ki? map emme manifoltu basıncını ölçer enjeksiyonla bağlantısını kuramadım. Bence modelden modele değişen hususları, yani mutlak olmayan detayları aradığın için bilgi bulamıyorsun. Örneğin X markasının tek enjeksiyonlu motorlarında map yokken Y markasının motorlarında olabilir belki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.