Şimdi Ara

Tek nokta enjeksiyona nasıl bir sistem takılması en iyi çözümdür , ya da alternatifler nelerdir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce buna benzer bi konuda mesaj yazdım ama tam içime sinen cevapları alamadım..
    Bu konu hakkında çok fazla bilgim yok ilk olarak bunu söylemeliyim..
    Karbüratörlü değil, sıralı değil, tek nokta enjeksiyonlu..
    Doktor ne yapabiliriz bu araca?..
    Sanayide sorduğumda emülatörlü tak geç diyolar, okuduğum kadarıyla bu emülatörlü dedikleri normal karbüratörlü sistemlere takılanların ilk çalıştırmada belirli bir devire kadar benzini kullananı, yanılıyomuyum?
    İşinin ehli er kişiler, eski uno kullanıcıları ve yardımım dokunur diyenler cevaplarınızı bekliyorum..
    Cevaplarınızı gerekçeleriyle birlikte ayrıntılarıyla verirseniz sevinirim, bilgilenmem açısından..
    (Aracım uno hobby sx i.e.)..

    edit: imla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskinn -- 13 Aralık 2006; 18:47:05 >







  • kardeş sana cevap yazan olmamış bi arkadaşım var lpg ci ona yazdım cevabını aynen sana aktarıyorum

    '' teknokta motorlarda emilatörlü sistem kullanılır doğrudur
    -bu kadarmı arkadaş biraz detay istiyo
    daha bitmedi
    bunların özelliği arç ilk çalıştırmada benzinle çalışılır
    2500 devirden sonra gaza geçer
    bunun sebebi
    enjetörlerin devamlı kuru olmamasını sağlamaktır
    ve aracı ısıtıp lpg için normal bir dereceye gelmesini sağlar
    normallde lpg li araçlar sabah motor ısınana kadar benzinde çalışır ve sonra gazageçer
    -bu otomatikmi geçiyo gaza benzine sıralı gibi
    yarı otomotik gazabastığın zaman 2500 devirde geçer
    -2500 altına düşünce hemen benzinemi geçiyo sadece ilk çalıştırmadamı
    evet
    -anca kontağı kapatınca benzine geçiyo yani
    evet''
    anca bu kadar öğrenebildim umarım işine yarar.




  • SELAM KARDEŞ TEK NOKTA ENJEKSİYONLU ARAÇLARA KARBÜRATÖRLÜ ARAÇLARA UYGULANAN SİSTEMİN AYNISI UYGULANIR SADECE FARK GÖSTERGEDE BULUNAN DEVİR ROLESİDİR BU ROLE NE İŞE YARAR?ARAÇTAN ALDIĞI DEVİR SİNYALİNİ ALGILAR VE ARACIN 2500 DEVİRDEN SONRA GAZA GEÇMESİNİ SAĞLAR ZATEN TEK NOKTA ENJEKSİYONLU ARAÇLARA SIRALI UYGULANMAZ .AYRINTILI BİLGİ İÇİN:antalyaokcan@hotmail.com NOT:TABİKİ TARTARİNİ.....
  • çok teşekkür ederim ilgin için gerçekten aklımdaki çoğu soru işaretini giderdin..
    dh ailesini seviyorum..

    edit: şimdi farkettim ki sen diğer konuda bana manisadan bi ustanın telefonunu veren arkadaşsın, her gün aramaya niyetleniyorum foruma girince, ama hep mesai saati sonrasına denk geldiği için bir türlü sonuca ulaşamıyorum.. haftasonu manisaya gidiyorum fırsat bulabilirsem arıyıp bahsettiğin kişisinin yanına gidicem.. tekrar ilgin için teşekkürler..

    quote:

    Orjinalden alıntı: akyıldız

    kardeş sana cevap yazan olmamış bi arkadaşım var lpg ci ona yazdım cevabını aynen sana aktarıyorum

    '' teknokta motorlarda emilatörlü sistem kullanılır doğrudur
    -bu kadarmı arkadaş biraz detay istiyo
    daha bitmedi
    bunların özelliği arç ilk çalıştırmada benzinle çalışılır
    2500 devirden sonra gaza geçer
    bunun sebebi
    enjetörlerin devamlı kuru olmamasını sağlamaktır
    ve aracı ısıtıp lpg için normal bir dereceye gelmesini sağlar
    normallde lpg li araçlar sabah motor ısınana kadar benzinde çalışır ve sonra gazageçer
    -bu otomatikmi geçiyo gaza benzine sıralı gibi
    yarı otomotik gazabastığın zaman 2500 devirde geçer
    -2500 altına düşünce hemen benzinemi geçiyo sadece ilk çalıştırmadamı
    evet
    -anca kontağı kapatınca benzine geçiyo yani
    evet''
    anca bu kadar öğrenebildim umarım işine yarar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskinn -- 14 Aralık 2006; 20:27:37 >




  • tartarini diyosun ama tartarinin diğerlerine göre bariz artıları var mıdır?
    tartarini de takan biri bana milanoyu önerdi, en ufak arızada cihaz değişimi ve 2 yıl garanti var dedi..
    uno da hangisinden daha fazla verim alabilirim?

    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    SELAM KARDEŞ TEK NOKTA ENJEKSİYONLU ARAÇLARA KARBÜRATÖRLÜ ARAÇLARA UYGULANAN SİSTEMİN AYNISI UYGULANIR SADECE FARK GÖSTERGEDE BULUNAN DEVİR ROLESİDİR BU ROLE NE İŞE YARAR?ARAÇTAN ALDIĞI DEVİR SİNYALİNİ ALGILAR VE ARACIN 2500 DEVİRDEN SONRA GAZA GEÇMESİNİ SAĞLAR ZATEN TEK NOKTA ENJEKSİYONLU ARAÇLARA SIRALI UYGULANMAZ .AYRINTILI BİLGİ İÇİN:antalyaokcan@hotmail.com NOT:TABİKİ TARTARİNİ.....




  • @miskin hocam sende galiba uno hobby vardı.. Arabadan genel olarak memnunmusun ?? Normal unolara göre artıları nedir?? bide yakıt tüketimi ne kadardır benzin ile çalışırken??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: herby

    @miskin hocam sende galiba uno hobby vardı.. Arabadan genel olarak memnunmusun ?? Normal unolara göre artıları nedir?? bide yakıt tüketimi ne kadardır benzin ile çalışırken??


    pm attım..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu Fonksiyon Şuan Uygun Değil!
    10 yıl önce açıldı
    Hangi sistem daha uygun ve iyi?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • miskinn hayırlı olsun kardeş.

    Benim Eski arabadan almışsın. Bende de uno sx vardı 96 model

    kaç model kaça aldın_?
  • TARTARİNİ TAKIP SANA MİLANOYU ÖNEREN ARKADAŞ YETKİLİ BAYİİ DEĞİLDİR HERALDE TARTARİNİ YETKİLİ BAYİİ OLSA BÖYLE BİŞEY YAPMAZ. BİRİ SANA BLÖF YAPMIŞ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lervolerto

    miskinn hayırlı olsun kardeş.

    Benim Eski arabadan almışsın. Bende de uno sx vardı 96 model

    kaç model kaça aldın_?


    pm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    TARTARİNİ TAKIP SANA MİLANOYU ÖNEREN ARKADAŞ YETKİLİ BAYİİ DEĞİLDİR HERALDE TARTARİNİ YETKİLİ BAYİİ OLSA BÖYLE BİŞEY YAPMAZ. BİRİ SANA BLÖF YAPMIŞ...


    gittim söyledim böyle böyle diye, benim için oraya telefon eden kişi, tamam o zaman seni izmirdeki tartarini yetkili bayii ne götürücem dedi.. hadi bakalım hayırlısı..
  • MİSKİN KARDEŞ TAM OLARAK ANLAYAMADIM TARTARİNİ İZMİR YETKİLİ BAYİİMİ ÖNERMİŞ MİLANOYU BİRAZ DAHA AÇARMISIN RİCA ETSEM...
  • olay şu, benim bi abim var arabayı alırken de onun tanıdığı ustalara gösterdik, kendisi 16 senelik sanayici..
    ben ona gittim derdimi anlattım..
    o da lpg montajı yapan bi arkadaşını aradı telefonla..
    telefondaki arkadaşı milanoyu önerdi, ben tartariniyi sordurttum, gelen cevap "tartarini de var ama milano daha iyi, en ufak bi arızada cihaz değişiyo" oldu..
    sonra forumda biraz araştırdım..
    tartarinin adının daha çok geçtiği farkettim, açık ara farkla.. ha adının çok iyi geçmesi onu iyi yapar mı bunu bilemem, dediğim gibi fazla bilgim yok..
    sonra o sanayici abime gittim dedim ki "abi tartarini için iyi diyolar, senin ustan milanoyu önerdi ama?" dedim..
    o da bunun üzerine "abim izmirde tartarinin yetkili bayii var orasına bi bakalım, ama oraya benim de gelmem gerekiyo, bekle işlerimi ayarlıyayım ben sana haber veririm" dedi..
    olayın bütün özeti bu..
  • yaklaşık 1 ay önce gittim fema marka emülatör sistemi taktırdım uno sx ' e sorunda çıkarmadı tek zararı fazla kullanıyorsun az yakıyo diye
  • maliyetini öğrenebilir miyim? (ruhsat dahil).. [pm de olur]..
  • 450 ytl planproje dahil ruhsata daha işletmedim 200 de o tutar diyolar muayene falan
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.