Bu boruda bu kadar yağ olması normal mi? (Resimli)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Çoğu araçta oluyor bu hocam terletme gibi bir şey sorun olmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
anladım hocam kelepçeyi falan değiştirmeye gerek yok öyleyse
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ustaya sorun bize sorduğun gibi göster orayı
-
Terleme yapmış, mantıklı olan hortumu değiştirmek.
Olası kötü durumlar şunlar;
Çok yüksek hızlarda 150km ve üzerinde 10-15 dakika gitmek ya da 3000-4000 devir aralığında 10-15 dakika gitmek ve durduğunuzda yağın yüksek ısıya maruz kalıp duman atması ve yanık kokusu yapması.
Yağ değişimi sık yapılmıyorsa yani senelik 15.000km bakımına giriliyorsa, belli bir süre az da olsa yağ kaçağı yani azalması.
Başka parçalara yağ sıçraması ya da bulaşması, buna bağlı yukarı da ki dumanın veya kokunun ekstra oluşması.
Bir de son olarak terleme varsa, gevşeklik vardır, yüksek basınçta bir an da hortum patlayabilir ya da kelepçeden kurtulabilir, bu da yol da kalmak anlamına gelir, zorunlu olarak.
-
Aracı bakıma sokucam bari boruyuda değiştirteyim yorumlar için teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada araç turboya binince hafif siyah duman atıyor bu borudan kaynaklı sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siyah duman EGR vb... bir sistemde yoğun kurum oluşumunu da etkileyebilir. Ya da borunun terleme sebebi fazla kurumdan dolayı olabilir. Bence ihmal etmeden, bir an önce kontrol ettirin.
-
Anladım hocam cuma günü götürüyorum hemen egr yi yazılımla iptal ettirdim 2 gün önce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X