hocam bende telekom fiberden geçiş yaptım , bizde tplink archer c5v modem var, modem resetlemeyi biliyorsundur mutlaka ama bilmeyen birisi olursa diye yazıyorum, modemin arkasında reset düğmesi var ufak bir delik, o düğmeye ince uçlu bir şeyle basılı tutun tüm ışıkları yandıktan sonra düğmeyi bırakın modem resetlensin ve kendi kendine açılsın, daha sonra bağlantınızı yine kontrol edin, çözüm olmaz belki ama denemekte fayda var. fiberde hız kaybı hiç normal değil sonuçta paketinize tanımlı hızı her halükarda almanız lazım, comnette bir kısıtlama yapamaz çünkü paketi tanımlayan telekom, telekom portlarını kullanan tüm issler öyle zaten. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (20. sayfa)
-
-
Türktelekomda da 100 mbps alsaydınız ayni sorunu yaşardınız emin olun bi kısıtlama olsaydı herkesde yaşanırdı bu sorun.
Arkadaşım fiberde tam hız alıyor bende vdsl olarak tam hızımı alabiliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam denedim reset de yaptım da çok dalgalı hız şimdilik. Türk telekom bu altyapısını kullanan firmaları pek sallamıyor gibi. Yani ben geçerken daha kurumsal, sorunlara cevap verebilen, gerçekten bağlantıyı optime edebilecek bir firma sanarak geçmiştim ama diğer benzerlerine de geçilebilirmiş o açıdan yazmak istedim.
@ciddi0 türk telekomdayken 50 mbps hızı sürekli aynı seviyeden hiç kesilmeden alıyordum. Şimdi bi 60'a düşüyor bi 85'e çıkıyor 40'a bile düştüğü oldu. Bu kadar dalgalanma olması beni rahatsız eden şey, hani sürekli 90 alsam yine neyse. Ama türk telekom dışında diğer isslerde de aynı sorun olurdu gibi, yani bizimle alakalı değil diyorlar ama bizim adımıza türk telekoma şikayet oluşturmaları biraz kovalamaları gerek, onu da yapmıyorlar. Büyük ümitlerle geçmemek gerek, Turk telekomdan daha kötü bir hizmet alınacağını bilmek gerek geçerken. bence en azından böyle durum şimdilik.
-
sizin adınıza üzüldüm hocam, evet kuvvetle muhtemel tüm yan isslerde aynı sorunu yaşardınız ama bu riskide almak zorundayız aynı tarife telekomda neredeyse 2 katı fiyata bir nevi bizleri maceraya zorluyor telekom, fiber daha sorunsuz olduğu için bu riski almak daha mantıklı elbette ama sizin ki şanssızlık olmuş, problemi çözmek adına modem resetlemeyi bir daha deneyin, hız testleri yaparken bağlı olan tüm cihazları kapatın, fiberde hız kaybı mantık dışı, bu altyapı 1 Gbit hızları bile çok rahat destekliyor özelliği bu zaten, adsl vdsl olsa santral mesafesi kablo kalitesi ek var mı cart curt dünya kadar problem var fiberde böyle bir durum yok, siz hız dalgalanmalarının yoğun olduğu zaman kablolu test yapın ve ekran görüntüsü alıp kayıt açtırın o zaman ilgilenirler ilgilenmek zorundalar da, telekomu arayınca hemen teknik ekip geliyordu ama bu lüksünde aylık bir internet tarifesi kadar farkı vardı maalesef. 100 mbit telekom mevcut müşteriye 189+6=195 liraydı, şimdi bu arkadaşlarda 99+10 lira türknette 85 lira gıbırda 85+10 lira vs... gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben de 2 senelik TTNET taahhütüm bittiği için e devletten fesih başvurusunda bulundum. Son 4 günleri kaldı iptal etmeleri için. Comnet'e geçmeyi düşünüyorum. Ttnet feshedildikten sonra Comnet'e abone olduğumda kurulum&aktivasyon ücreti öder miyim?
-
hocam neden geçiş yapmadınız direk iptal etmekle uğraşıyorsunuz tabi ki kurulum ücreti ve aktivasyon ücreti ödemek zorunda kalırsınız.
-
hocam merhaba, fesih talebinde bulununca telekom arayıp indirimli fiyat teklif ediyor diye bu yola başvurdum ama iptal edilince yeniden kurulum, aktivasyon ücreti alınacağını bilmiyordum. Comnet bunları alıyorsa bildiğim kadarıyla gıbırnette ücret yok. Birkaç ay gıbırnette takılırım beğenmezsem başka yere geçerim artık.
-
Sizin için en mantıklısı bencede bu gibirnetten kurulum yaptırıp 3 ay sonra comnet yada farklı issler kullanabilirsiniz
-
evet ,telekomla anlaşamazsam , superonline teklifini alırım, o da olmadı gıbırnete geçerim.
-
superonlinede 2 yıl taahhüt vericeğinize ilk gibirnet deneyin bence
-
Zaten makul bir teklif yapmazlarsa kabul etmem , taahhütler iyice baydı beni. Bir de Superonline sitesinde upload hızı 2mbs yazıyor , eğer öyleyse çok yetersiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba arkadaşlar
Millenicomdan geçtim comnet e ama yeni fark ettim telefon halen aktif görünüyor millenicom da geçiş yapınca her şey iptal olmuyormu ?şimdi bu telefonu iptal ettirsem sıkıntı olurmu yada iptal edebilirmiyim . -
Hocam tp link archer bende de var tam bir baş belası modemdir.. kullanici adi ve sifrenizi comnet veriyor ve kendi modeminizi kullanabiliyorsunuz.. ben comnet kullanmiyorum ama düşünüyorum. bir arkadasim oyle.kullaniyor.. aradaki tp link modemi cikartin..eger yeni router alirsaniz cat 6 kablonuzu yeni routerın wan girisine takin modu router moduna alin internet tipi ya da secenegini ppoe seçin lan ayarlarından da routerlarda genelde lan seçip iptv icinde olur isp profile manuel vlan idyi 35 yaptigin zaman kendi routerinizı kullanabilisiniz..iyi günler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
destek kaydı açıp sorun bence hemen cevaplıyorlar diğer firmada telefon hizmetim kaldı iptal edebilirmiyim sorun olurmu die sorun bence bana göre sorun olacağını düşünmüyorum. comnet yalın vdsl destekliyor çünkü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddi0 -- 11 Ocak 2021; 11:59:40 > -
evet gerçekten de hemen cevaplıyorlar destek kaydı açınca. Ama cevaplarının herhangi bir destek sağladığını söyleyemeyeceğim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: antrakinonHocam tp link archer bende de var tam bir baş belası modemdir.. kullanici adi ve sifrenizi comnet veriyor ve kendi modeminizi kullanabiliyorsunuz.. ben comnet kullanmiyorum ama düşünüyorum. bir arkadasim oyle.kullaniyor.. aradaki tp link modemi cikartin..eger yeni router alirsaniz cat 6 kablonuzu yeni routerın wan girisine takin modu router moduna alin internet tipi ya da secenegini ppoe seçin lan ayarlarından da routerlarda genelde lan seçip iptv icinde olur isp profile manuel vlan idyi 35 yaptigin zaman kendi routerinizı kullanabilisiniz..iyi günler
bu modemi 2 ay önce telekomda sözleşme bitmeden hemen önce değiştirmiştim geçtiğim issde uğraşmamak için, önceki tilgin denen lanet modemimsi şeyden sonra bu tplink archer resmen uçak gibi geliyor bana, yalnız sizinde memnuniyetsizliğini dile getirdiğiniz gibi araştırdığım kadarıyla nazlı bir modemmiş, arada bir reset atmak birkaç günde bir fişten çekip soğutmak falan gerekiyormuş, şimdilik bir sıkıntımız yok ama router olayı aklımda bulunsun illa ki lazım olacaktır ileride teşekkürler hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
bu nasıl bir cevaptır ya neyin kafasını yaşıyor bu müşteri temsilcisi şahıs acaba, kesinlikle daha üst bir yere şikayet kaydı oluşturun, geçen burada sanırım bir yöneticisinin ismi paylaşılmıştı zamla alakalı soru sormuştu bir arkadaş, gerekirse o kişiye ulaşıp bu terbiyesiz tavır için bir yaptırım yapılmasını isteyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu nasıl cevap
-
@DexterFringe @Miga Hocam hiç fark edeceğini sanmıyorum. @ciddi0 'ın tavsiyesi üzerine facebookta da paylaşmıştım, orada sanırım comnette yönetici bir arkadaş "Hizmetlerimiz taahhutsuz ve ucretsiz iptal kapsamindadir. Memnun olmayan kiselere elbette diledigi operatore gecebilir." cevabını verdi sağolsun. Technopatta da konusu var, bir arkadaşın üyeliğini yine böyle sorunlarını dile getirirken pat diye kapatmışlar kafalarına göre. Hiç bu yönde bir talebi falan olmadan. Maalesef şirket anlayışları bu yönde demek ki. Keşke geçmeden bilebilseydim. Şimdi en az üç ay beklemek zorundayım başka bir iss'ye geçebilmek için.. O yüzden, benimkini de kapatırlar falan kafalarına göre ortada kalırım diye artık daha fazla talep falan yapmayacağım. Ama geçmeyi düşünen arkadaşlar iyi düşünsün yani. Bilgilendirici olsun diye paylaştım kendi tecrübemi.
-
abonelik öncesinde ve abonelik sürecinde epey ilgili alakalıydılar, bazen kişilerin tavırlarını koskoca firmalara maletmemek gerekir derler ama şirket politikası böyleyse oturup düşünmek lazım yarın bizimde başımıza aynı şey gelirse diye.
gıbırnetinde geçenlerde ekşiye kadar düşen bir olayı vardı, yani akıl işi değil bu tür mevzular, müşteri velinimetin senin , kurumsallık anlayışı böyle mi olmalı beğenmiyorsan git yada senin parana kalmadık demek mi, burada btknın işlevi nedir herşeyi geçtim ticaret etiği nerede, kimi kime şikayet edip hakkını arayacak insanlar. benim binamda da port sorunu var 3 ay kımıldıyamıyorum hiçbir yere, demek ki oturup sorun yaşamamak için dua edeceğiz görüntü o yönde, yinede temenni ediyorum ki inşallah iş bilmez bir personelin kabahatidir ve firma gereken aksiyonu alır. tekrar geçmiş olsun diyelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X