2 saat önce Comnet üyeliğim aktif oldu, telekomcu kablo ucu bırakmış ankastreye dediler. Elektrikçi çağırdım bizim daire ankastre girişine taktı kabloyu. Modem sinyal almaya başladı ama şu değerler ile: Gördüğünüz gibi indirme hızım 16383! Santrale uzaklığım 100 metre ve 80mbs hıza kadar kaldırabiliyor altyapım. Telekomu da 24mbs hız abonelikle bu evde 1 sene kullandım. Comnet desteği aradım, adamın ilk cevabı "demek ki altyapınız o kadar kaldırıyor" oldu. Sonra kontrol etti modemden sinyal alamadıklarını, modemi göremediklerini söyledi. Arıza kaydı oluşturduğunu söyledi. Benim SNR değerim telekomda 30'a yakındı bu arada. Ne oldu, telekom mu iptal ettim diye pislik yaptı, sorun nerede bilmiyorum. Ping değerlerine gelince, 14mbs indirme 750kb kadar uploadla crossout avrupa serverlarında oynadım bir kaç kez, telekomdan 5-10 ping arası değerler daha iyi. Bu da Frankfurt Vodafone DE serverına yaptığım hız testi: Bu komik download ve upload hızının sebebi ne olabilir bilmiyorum, telekom mu, comnet mi sorumlu ama comnetin müşteri hizmetleri berbat onu söyleyeyim. Adam direk suçlayıcı konuşuyor derdini dinlemeden. Bu arada ilk dakikadan CGNAT'a atmışlar söyleyeyim. Gelişmeleri buradan aktarmaya devam edeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amiga500_pro -- 14 Ocak 2021; 19:16:5 > |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (22. sayfa)
-
-
yerinde kurulum alsaydınız keşke ölçüm yapıyorlar cihazlarıyla
-
Vdsl e gecirmelerini isteyin -
Zaten hazırda kullanımını yeni sonlandırdığım ttnet vardı, yeniden kurulum ücreti niçin vereyim? Zaten aktivasyon ücreti ödedim. Aynı ev, aynı kablolar, aynı altyapı ama ne olduysa hızım 16mbs'e düştü...
-
Zaten Vdsl aboneliği açtırdım hocam. Fiber yok burda.
-
Dogrudur da hat moduna bakın adsl2+ yani adsl modda suan vdsl gecirmelerini istediginizde gecirirler
Bide siz yanlış kurulum yapmışsınız vdsl modda kurulum yapmanız, gerekiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atic -- 14 Ocak 2021; 19:44:6 > -
Hat modunu Comnet mi belirliyor? Onlar benim modemi göremiyor bile, ama ben internete girebiliyorum comnet üzerinden nasıl oluyor bu bilmiyorum.
Modemim Airties 5760. Modem ayarlarımda ADSL ya da VDSL diye ayırım yapmıyor DSL olarak geçiyor hepsi.
Kurulum ayarlarım bu şekilde:
Bu arada tekrar aradım Comnet'i, modemimi göremedikleri için hiçbirşeyi kontrol edemediklerini söylediler. Arıza kaydı oluşturmuşlar bekleyin diyolar ekip gelmesini. Ayrıca tarifem VDSL olduğundan Adsl hat tanımlamaları mümkün değil diyorlar.
-
Modemenizi göremedikleri için güncelleme yapamamışlar fakat şuan hat modunuz sizin de gördüğünüz gibi adsl mecburen ekibi bekleyeceksiniz -
Anladım hocam, zaten comnette 35mbs 'tan düşük paket olmadığı için tüm paketleri zaten VDSL-Fiber.
Bu arada onlar benim modemi göremezken ben nasıl comnet şifresiyle internete girebiliyorum aklım almıyor?
-
Bu arada ankastreden bizim daire (yukarıdan 2. seri, 3 ve 4 no'lar, altından gelen mavi ve beyaz kablo benimki) 'ye gelen kabloları bu şekilde taktık. 3. bölüme taktık , 4 de bizim dairenin ama orayı boş bıraktık. Gerçi yanlış yere taksaydık hiç sinyal gelmezdi değil mi? Bir de telekomdan halen aboneliğimin iptal edildiğine dair mesaj gelmedi, e devlette de beklemede görünüyor. Acaba önceki abonelikle vs bi karışıklık mı oldu? Comnet de Telekom da aynı altyapıyı kullanıyor sonuçta. Modemim comnetten görünmeden ben nasıl comnetten nete giriyorum çözemedim :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amiga500_pro -- 14 Ocak 2021; 20:52:48 >
-
Sitelerinde sıkıntı vardır çünkü modeme internet geliyor o olayda da siz bisey yapamazsınız başka mh ile görüşün -
MH'yi arayınca aynı kişiye yönlendiriyorlar Yarın akşama tekrar bakayım düzelen bir şey yoksa tekrar arar modeme ulaşabiliyor musunuz diye sorarım.
Çözülmezse üzülürüm, ping değerleri telekomdan daha iyi.
-
Heee o zaman sıkıntı hocam bende bi kaç ay önce adsl vdsl geçecektim 45 dk bekletti bi mh sonra kapattı tekrar aradım başka mh 1 dk sürmeden halletti -
İnternette ve bu forumda biraz daha araştırma yaptım, benim durumuma benzer bir çok kişi "atlak port" diye bir sorun yaşıyorlar. Muhtemelen benim olay da atlak porttan kaynaklanıyor, ne yapılır nasıl çözülür bilmiyorum...
-
Altyapı sorgulama sitelerinden yaptığım sorgulamada alabileceğiniz maximum hız 16mbs diyor! Diğer tüm daireleri sorguladığımda hepsinde 80mbs yazıyor! Bu nedir ya? 2 gün önceye kadar 80mbs 'ti benim alabileceğim hız da. Bu telekom ne yaptı böyle?
-
Sizin portunuz değişecek sadece kablolamasyonda bi sıkıntı yok gibi. Telekom görevlileri saha dolabından Adsl portunu vdsl olarak değiştirdiğinde 35 mbps hız tanımlanır hattınıza
-
İyi ama ben 100mbs paket aldım niye 35mbs tanımlansın Bu arada ben sizin kadar iyimser düşünmüyorum, atlak port sorunu olanların çoğunda telekom gelip (hatta hiç gelmeyip!) bina içi tesisatta sorun var diyip gidiyormuş! Bir aydan fazla sorunu çözülmeyenler var bu şekilde...
-
35 mbps aldığını düşünmüştüm o yüzden öyle yazdım. Telekom hakkında ne yazık ki öyle şeyler var ya. Başka ISS lere önem vermiyor arıza kayıtlarına bakmıyorlar bile. Biraz şans işi. Belki varsa tanıdığınız saha ekiplerinden böyle konularda çok yardımcı olabiliyorlar.
-
Bu sorun kısa sürede çözülmeyecek gibi. Yarın BTK'ya başvuru yapacağım. Bunun nedeni BTK'nın işi çözeceğinden değil, 70-80mbs arası hız vermeleri gerekirken 16mbs vermeleri nedeniyle ilerde muhtemelen yapacağım tüketici hakem heyeti başvurusuna delil olsun.
-
Türk net abolenlik başlangıç tarihim bu 3 ay geçmesine rağmen başvuru yapamıyorum comnet sitesinde 3 ayda bir iss değişebilirsiniz diyo, daha fazla türk net kullanmak istemiyorum yardımcı olabilecek var mı ? Ne yapmam lazım acaba ne kadar beklemem gerekiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brnk -- 15 Ocak 2021; 3:18:5 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X