Kurumsal aboneye bu şekilde davranan bireysel aboneye nasıl davranır az çok tahmin edebiliyorum. Satıcı aynı satıcı ha armut ha elma almışsın ne farkeder? Armut alana yallah Elma alana eyvallah mı diyecekler? |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (4. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bu üslubunuza da kimse eyvallah çekmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mahalle bakkalı, pazarcı dayı veya herhangi bir kimse eyvallah çekmez belkide ama kurumsal hizmet verdiğini iddaa eden bir firma çekmek zorunda ne demek eyvallah çekmez. Üslup dediğiniz firmaya yönelik eleştiri ve şikayet eğer bu firma kurumsal hizmet veriyorsa müşteri hizmetleri temsilcisi yanıtlar mesajları eleştiri ve şikayetler zeten doğrudan kendisine yönelik değildir dolayısıyla zoruna gidecek bir şey yoktur. Yok direk sahibi cevap veriyorsa diyecek bir şey yok zaten.
-
edit : aradılar bağlanıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 19 Aralık 2020; 13:35:19 > -
quote:
Orijinalden alıntı: yusobreakMahalle bakkalı, pazarcı dayı veya herhangi bir kimse eyvallah çekmez belkide ama kurumsal hizmet verdiğini iddaa eden bir firma çekmek zorunda ne demek eyvallah çekmez. Üslup dediğiniz firmaya yönelik eleştiri ve şikayet eğer bu firma kurumsal hizmet veriyorsa müşteri hizmetleri temsilcisi yanıtlar mesajları eleştiri ve şikayetler zeten doğrudan kendisine yönelik değildir dolayısıyla zoruna gidecek bir şey yoktur. Yok direk sahibi cevap veriyorsa diyecek bir şey yok zaten.
Kurumsallık demek sövüldüğünde ya rabbi şükür demek değildir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alicengiz32 -- 10 Aralık 2020; 12:27:9 > -
Kim kime sövmüş hocam siz konuşmaları okumadan kafanıza göre yorum yapıp fanboyluk yapıyorsunuz. Konuşmanın özeti; taahhüt edilen hizmet yerine getirilmeyip müşteri uzun süre oyalanıyor ve haklı olarak müşteri hizmetini düzgün şekilde kullanmak istediğini dile getirince firma müşteriyi kurumsallıktan uzak bir şekilde, tezgah altı bir işletme gibi kapı dışarı ediyor ve dikkatinizi çekerim müşteri tarafından bir hakaret benim gözüme çarpmadı, siz gördüyseniz lütfen belirtin. İhtimaller dahilinde; firmadan memnunsunuzdur, çalışanı olabilir, laf ettirmek istemiyorsunuzdur ona diyecek bir şey yok ancak olaya tarafsız bakıp yorum yaparsanız daha güzel bir tartışma ortamı olur.
-
Hala ısrarla müşteri (mağdur) tarafını haksız çıkarmaya çalışmanızdan Comnet çalışanı veya yöneticisi olduğunuz anlaşılıyor. Konuşmanın hiç bir aşamasında müşteri bırakın küfürü hakaret bile etmemiş. Daha fazla sıvamazsanız memnun olurum hatta herkes çok memnun olur. Henüz 100 müşteri ile baş edemiyor iken binlerce abonede kavga dövüşe dönüşür sizin bu üslubunuz. Comnet benim gözümde iyi bir firmaydı ama demek ki hiç bir şey dışarıdan görüldüğü gibi değilmiş.
-
edit : aradılar bağlanıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 19 Aralık 2020; 13:35:22 > -
quote:
Orijinalden alıntı: yusobreakHala ısrarla müşteri (mağdur) tarafını haksız çıkarmaya çalışmanızdan Comnet çalışanı veya yöneticisi olduğunuz anlaşılıyor. Konuşmanın hiç bir aşamasında müşteri bırakın küfürü hakaret bile etmemiş. Daha fazla sıvamazsanız memnun olurum hatta herkes çok memnun olur. Henüz 100 müşteri ile baş edemiyor iken binlerce abonede kavga dövüşe dönüşür sizin bu üslubunuz. Comnet benim gözümde iyi bir firmaydı ama demek ki hiç bir şey dışarıdan görüldüğü gibi değilmiş.
Şu üsluba bak. Firma yöneticisiymişim. Hangi Comnet yöneticisi Netspeed internet kullanır? Netspeed bölümüne gir ve şikayet yazılarımı gör.
Karşındakine nasıl davranırsan o da sana öyle davranır. Para veriyorum istediğim gibi davranırım düsturunda ısrar edersen her kapıdan şutlanırsın. Hayat böyledir. Saygı göstereceksin ki saygı göreceksin.
-
Sakin olun beyler...elin firması için birbirinizi yemeyin..Biz burda bilgi ve tecrübelerimizi paylaşarak hoşgürüyle birbirimize yol göstermeliyiz...Eminim ikinizde iyi niyetle bir şeyle aktarmaya çalışıyorsunuz lakin bazen yazışmalarda yanlış anlaşılmalar olabiliyor @alicengiz32@yusobreak
-
Öncelikle söyleyeyim Herhangi bir firmanın elemanı değilim. O olayda sorun yaşamış olmaları herkesin yaşayacağı anlamına gelmez bence. Eğer böyle düşünürsek o halde hepimiz kapatalım bütün internet aboneliklerini. Çünkü en eskisinden en yenisine, en küçüğünden en büyüğüne tüm iss'lerle sorunlar yaşayan insanlar var. Üslup olayını da keşke mail görüntüsü atan arkadaş tüm yazışmaları atsaydı da görseydik. Durmuş durmuş sadece en son gelen maili göstermiş. Belki hat kapama istedi ve hattı kapandıktan sonra bu yardım mailine cevap geldi. Sonuçta biliyoruz bir arıza-sorun yaşadık mı hemen her yolu defalarca deniyoruz. Twitter'dan yaz, mailden yaz, online işlemlerden yaz, varsa telefondan ara, forumlarda konular aç vb. hepimiz yapıyoruz bunları. Belki a yolundan hat iptali istedi b yoluna gecikmeli olarak böyle bir cevap geldi. Kovma falan bence olayı dejenere atma çabasından başka bişey değil. Sonuçta elinde kapı gibi sözleşmen var.
-
Geçiş işlemlerini tamamladım şimdilik bir sıkıntı yok uzun süre deneyimledikçe ekleyebilirim buraya tecrübelerimi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hayırlı olsun, frankfurt hız testi yapıp gönderebilir misiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: serji
Hocam hayırlı olsun, frankfurt hız testi yapıp gönderebilir misiniz?Buyrun
-
Çok iyi hocam, hayırlı olsun tekrardan. İlerleyen zamanlarda deneyimlerinizi duymak isteriz. -
Katilmiyorum. Firmalari elestirirken kendimizi de elestirecegiz. Sen firma ile ust perdeden konusursan o da cevabini verir. Iyi alisti bizim millet bu kaba lisana, cevabi yiyince de aoow
ben de yaptim aynisini bugun, bir banka bekletti de bekletti, tepkilendim, geldi banka sorumlusu her kimse, begenmiyorsaniz bizimle iliskinizi keser baska yerle calisir sikayet edersiniz dedi gitti
yani ben ne dersem hakliyim ya da istedigimi derim ama cevap veremezler gibi bir bakis acisi olamaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eyvallah uzun süreli olarak atacağım bakalım bir sıkıntı olacak mı -
Dediklerinize genel olarak katılıyorum fakat banka müdürünün söylediği beğenmiyorsanız başka bankayla çalışabilirsiniz sözü ile hesabınız kapatılmıştır aynı şey değil diye düşünüyorum. Banka size 1 yıl vade ile yatırdığınız parayı 3. Ayın sonunda buyrun madem beğenmediniz alın paranızı başka bankayla çalışın hesabınızı kapattık dese kıyaslanabilirdi. Bu arada müşteri ve firma arasındaki yazışmayı da görmeden tam muhakeme yapmak doğru değil zaten. -
Kizdim kapatin diye acik irade beyaninda bulunsa dahi firma baska fesih yolu dogru sekilde kullanilmadi ise sonlandirma yapamaz
yaparsa da musteri sikayeti uzerine kazanilmis haklari iade etmek zorunda. Musterinin hakli oldugu noktada olmasi baska, uslup vb seylerde "denklik yok, ben ne dersem derim, o diyemez" kafasi dogru degil onu vurguladim
isterseniz gidin calismayin bizimle de diyebilirler ama gerekli iptal cumlesine onay almadan, veya baska iptal yolu ile musteri basvurmadi ise "alin boyle konusuyorsunuz iptal ettik madem" de diyemezler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz bankaya karşı kaba lisan kullanmış dersinizi almışsınız ona yapacak bir şey yok. Ayrıca banka hesabınızı kapattık paranızı çekin ve gidin dememiş diyemez zaten.
Ancak yazışmayı okudum ben herhangi bir kaba lisan hakaret göremedim siz yazının neresinde buldunuz kaba lisanı acaba?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X