Hayır, şu ana kadar modem arayüzümdeki IP ile dışarı çıkan IP hep aynıydı. Şu anda da aynı. |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (6. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: ciddi0datacenter mantığıyla ön ödemeli olarak çalışıyor bu sistem yurtdışında da var
35 Mbps 69 Tl olan paketi önbaşvuru yaparken çıkıyor
ben ön başvuru yaptığımda xx isimli bayan arayıp belgeleri nasıl yükliyeceğimi konuştuk bence gayet ilgililer
şevval hanımdı sanırım o bahsi geçen xx bayanın ismi, müşteri hizmetlerindeki vatandaşların İSS olarak herhangi bir bilgisi yok kendileri söylüyor henüz yeniyiz internet aboneliği işlemleriyle xx bayan ilgileniyor detaylı bilgiyi kendisi verecek bizim bir fonksiyonumuz diyorlar, arıza gibi durumlarda türknet gibi ticket sistemleriyle işlem yaptıklarını da kendileri söylüyor öyle 7/24 müşteri hizmetleri yok yani.
abonelikle alakalı bilgi verecekler sözde, bugün 3. gün 2 kere aramama rağmen hanımefendi lutfedip arayamadı. 69 liralık tarife internet sitelerinde yok müşteri hizmetlerinde yok, ben neye istinaden abonelik işlemi başlatıp mevcut portumu riske edeyim, lutfedip arasalar bizde kafamızdaki tüm soruların cevabını öğreneceğiz, müşteriye verdiği sözü tutamayan basit bir firma imajını kendileri sağlıyor, birkaç mesaj önceki arkadaşa da tabiri caizse s..... demişler, senin sayfalarca memnuniyetini dile getirmen olası her eleştiriye karşı bir argüman sunman, bu firmanın gayri ciddi imajını değiştirmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Abone olmak istiyorum dedikten sonra hizmet numaranızı ve adres bilgilerinizi girince böyle ekran çıkıyor ve mevcut paketleri görebiliyorsunuz.
Hatta ön başvuruyu yapmayıp çıktıktan sonra sizi arayıp neden ön başvuru yapmadınız vazgeçtiniz mi die arıyor
Amacım yardimci olmak firmayi savunmak değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ciddi0Abone olmak istiyorum dedikten sonra hizmet numaranızı ve adres bilgilerinizi girince böyle ekran çıkıyor ve mevcut paketleri görebiliyorsunuz.
Hatta ön başvuruyu yapmayıp çıktıktan sonra sizi arayıp neden ön başvuru yapmadınız vazgeçtiniz mi die arıyor
Amacım yardimci olmak firmayi savunmak değil
aramıyorlar hocam işte mesele orada, müşteri hizmetlerinin herhangi bir fonksiyonu yok, benim için o ekran bir şey ifade etmiyor çünkü altyapı ve portla alakalı kesin bir şey söylemeleri lazım, 8 dairelik binada 4 portluk ankastre mevcut binadaki portu kaybedersem aylarca internet hizmeti alamayacağız, sorgulama yaptıklarında altyapı görünmüyor zaten müşteri hizmetleri burada tıkanıyor, churn işlemi diyorum o konuyla alakalı bilgimiz yok telekom altyapıda gpon fiber diyorum bilgimiz yok, eee bilgisi olan arasın o da aramıyor biz ne yapalım şimdi çok iyi firma mı diyelim, neyse onu anlatıyoruz ki benzer problemi yaşayacak olanların fikri olsun en azından, bir önceki arkadaş gibi bizede rest çekerlerse ne yapacağız, insanlar btknın 3 ay iss değiştirememe şartını yada kaybettikleri portu nasıl alacaklarını binalarındaki ankastreyi vs... bilmiyor tabi, biz lanet telekomdan kurtulmaya çalıştıkça bu issler sen zorla orada kal diyorlar insana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizdeki sorun bende de var bina 12 daire ama 6 kişilik port koymuşlar binada suan bos port yok yani
Ben ön başvuru yaptım simdilik
3 gun sonra sizide bilgilendiririm. churn işlemi üzerinden geçiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu fiyatlar ne ya enayi mi arıyorlar.
-
yerinde kurulum ve aktivasyon ücreti 1 kere alınıyor
aktivasyon ücreti neye göre çıkıyor bilmiyorum bölgeden bölgeye değişkenlik gösteriyor heralde
şuan kullandığınız internet varsa geçiş üzerinden geçerken yerinde kuruluma gerekmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddi0 -- 18 Aralık 2020; 17:40:57 > -
Aktivasyon ücreti ve 1 aylık bağlantı tutarı olan 164TL kredi kartıma iade edildi arkadaşlar, bilginize.
-
NetSpeed nasıl kovuyor acaba? @yusobreak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 8 Şubat 2021; 3:49:54 > -
Neden iade edildi -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-7826FC5D2
Neden iade edildiönceki mesajında anlatmıştı arkadaş sebebini
-
Tamamdır teşekkürler bakıyorum -
Merhabalar.
Kullanan arkadaşlar online işlem merkezi ss atabilirler mi acaba?
Abone olmak isteyince kargo ile evrak yollamak gerekiyor mu yokss evrakları imzalayıp web e yüklemek mi gerekiyor. -
Merhaba ben geçiş için başvurdum, evrakları pandemi sebebiyle interneti aktif etmek için kullanıcı panelinden yüklemek yetiyormuş ama fatura dönemi içerisinde ıslak imzalıları evrakları kendilerine ulaştırılmak gerekiyormuş.
-
Teşekkür ederim oim fotolarını atar mısınız -
Yeni geçiş başvurusu yaptıgim için bende pek birşey görünmüyor. Ama özellikle görmek istediğiniz kısım varsa söyleyin bakayim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Download upload miktarı
Ödeme kısmı
Ticket kısmı -
Bende görünen kısımlar bunlar şuan için diğer sekmeler boş, market kısmında optik, cat kablolar filan var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haymanali2006 -- 20 Aralık 2020; 15:22:10 >
-
iyi günler arkadaşlar geçiş yolu ile abone alımı yapılıyor mu bilginiz var mı? Ben de gıbırnetten geçmeyi düşünüyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: diciottoiyi günler arkadaşlar geçiş yolu ile abone alımı yapılıyor mu bilginiz var mı? Ben de gıbırnetten geçmeyi düşünüyorum.
Yapılıyor, xdsl numarası soruyor bilgileri tamamladıktan sonra aranıyorsunuz.
Hocam kısaca neden geçiş yapmak istediğinizi anlatır mısınız? Bir de lokasyon belirtebilirseniz iyi olur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X