Port kaybetmezsiniz; öyle olsa ilk başvuruyu geçiş olarak yapamazdınız. Aktivasyonda beklemesi, kurulum aşaması tamamlanmadığı için. Bazı vdsl den geçenlere, binanızda fiber gözüküyor demişler.Yeni abonelik ve kurulum gerekli de demişler. Karman çorman iş. TürknetDestek'e pm den yazın, işi sağlama alın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (605. sayfa)
-
-
İki gün önce aradılar aktivasyon için durumu belirttim. Tamam geçince bir sorun olursa haber verirsiniz dediler. Bizim binada ne yazık ki fiber yok. Kablonet ile vdsl var sadece. Ve port kalmadı yazdan beri. Eskiden 73 mbit gözüküyordu. Zaten Türknet 35 paket tanımlamış. Onu da halletmeye çalışacağım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kalan gün gözükse ne olur, gözükmese ne olur. Abonelik baş. tarihinden; hizmetin sonlandırıldığı tarihe kadar olan kısım düşer. Geri kalan kısım iade edilir. Yapılan ödemenin dekontu var nasıl olsa.
Abonenin beynini muhallebiye çevirdiler; vallahi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hız profilinin güncellenmesi için, kayıt açın. En kısa sürede sorunsuz geçişinizi temenni ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim. Kurulum kısmında belirttim aslında 35 gözüküyor diye her hangi bir dönüş olmadı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynı 35 olup, sonradan yükseltilen vardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harcama itirazı için yapıkredi bankasının şubesine gittim. Oradaki görevli aynen şunu söyledi: “siz parayı firmaya ödemişsiniz, para firmaya iletilmiş. Oradan hizmet alamadınız diye banka neden size para ödesin?”. Yani talep bile almadılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atc06 -- 20 Aralık 2024; 13:55:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendisi hiç harcama itirazı diye bir şey duymamış herhalde
-
Oradaki görevliyi bankaya şikayet et. Böyle bilgisiz birinin bankada çalışması insanlık suçu :)
Bu arada banka harcama itirazınıza olumsuz sonuç verirse veya dediğiniz gibi ısrarla bu işlemi yapmazsa mastercard veya visa'ya başvurun. "Biz bilmezuk" diyen banka, kapında kul köle oluyor. Bankalardan büyük visa ve mastercard var. İpe diziyor alayını. Bunu da yaşadık :)
Hocam bir de şu var. Yanlış bilmiyorsam bankacının dediği gibi banka size ayrıca para ödemesi yapmıyor. Paranızı iade edip firmayı borçlandırıyor. Nasıl ödemede aracılık yapıp sizi borçlandırıyorsa, iade de firmayı borçlandırıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nhtgrck -- 20 Aralık 2024; 14:23:31 > -
Aslında ben Mastercard başvuru yaptım, sürecin hızlanması için ancak bana olumsuz dönüş yaptılar, bankanıza başvuru yapın diye, siz nasıl bir yol izlediniz. Nereden şikayet ettiniz hocam.
-
Önce banka aracılığıyla çözmeniz lazım. Banka olumsuz dönüt verirse bir üst merci olarak kart firmasını kullanabilirsiniz. Ben standart iş bankasından başvurdum. Bu konuda müşteriyi ciddi şekilde koruyorlar. İş bankasının hiçbir kart harcaması itirazında haksızlığa uğramadım, hakkım neyse aldım. 12'de 12 olumlu sonuçlandı şimdiye kadar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nhtgrck -- 20 Aralık 2024; 14:18:53 > -
Anladım. Ben ödemeleri Enpara kredi kartı ile yapmıştım. İş Bankasının bu konuda bu kadar hızlı ve müşteri dostu olduklarını bilmiyordum. Eğer öyle ise İş Bankası ile çalışmaya başlayabilirim. Çünkü bunlar önemli konular,
-
akbanka harcama itirazı yapan oldumu?
-
Ben işbankasından iade aldım. Anladığım kadarıyla tamamı iade edildi. Henüz sisteme düşmemiş. Aldığım hizmetten çok memnundum keşke böyle olmasaydı ama ben iptal etseydim param kalacaktı. Kusura bakmasınlar kimseye hakkımı yedirmeye niyetim yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Akbank mobil üzerinden denedim fakat, ödeme 6 aydan eski ise şube yada çağrı merkezi ile işlem yapılması gerekiyor diyor. Benim 6 aydan eski ödeme tarihi, o yüzden çağrı merkezi ile halletmeye çalışıcam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fatura ödemelerinde kullanmış olduğu kartını iptal ettirmiş olanlar için 1 iyi, 1 kötü haber.
-İyi haber iade gelmesi halinde kart iptal edilmiş olsa dahi şubeden iadenizi alabileceksiniz. İade beklediğiniz bankada mutlaka bir vadesiz hesabınız bulunsun, digital parola olmadan çoğu bankada müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün olmuyor.
-Kötü haber harcama itirazında bulunmak istediğinizde sizden kart numaranızın tamamını istiyorlar. Sanal kart ile yapılmış ödemelerde eğer kart numaranızı bir yere not almamışsanız itiraz oluşturamıyorsunuz. Müşteri hizmetleri kart bilgilerini görüntüleyemediklerini söyledi.
Bu şekilde sorun yaşayan çözüm bulabilen varsa harcama itirazı ile ilgili forumda topladığım bilgiler ile ek konu açacağım. Çözüm bulunamazsa imkanı olan kart ekstresi çıktılarıyla beraber şubeye müracat etmeyi deneyebilir.
-
-
Ben şimdi işcep uygulamadan harcama itirazında bulundum.
2868 tl ödemişim 7 ekimde.
Kredi kartı ekstresi
Commet faturası
Kalan günleri gösteren resim
Ve hizmet sonlandırma resmi ekledim
Kayıt alınmıştır dedi. Bakalım nasıl sonuçlanacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vay arkadaş kredi karti değil de normal banka kartıyla ödeme yapmıştım. İtiraz da edemiyorum. El mahkum bekliyoruz çaresizce
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Comnet faturasını almayanlar itiraz da edemeyecek
E fatura olarak bulunabilir mi acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 20 Aralık 2024; 19:13:48 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X