Uzun zamandır şikayetleri dikkate almadı değil, dikkate aldı ancak süreci sonlandırması, zamanlaması oldukça manidar şekilde, firmanın tamda patladığı anda duyurdular. Kurul Kararı tarihi 08.10.2024 ancak, duyuru bölümünde yayınladıkları tarih 12.12.2024 çok ilginç değil mi :) Bakın birde şöyle bir durum var; linkini inceleybilirsiniz. Bir tane tüketicinin (Tüzel kişilik yani firma) hizmeti Comnet firması tarafından iptal edilmiş. Tüketici port kaybı yaşamış, BTK ile süreci paylaşmış ancak BTK'nın yaklaşımı tüketici memnun etmediği için, KDK'ya başvuru yaparak BTK'yı şikayet etmiş. Süreç tam olarak şöyle; *12.05.2023 tarihinde BTK'ya şikayet e-postası *BTK buna istinaden Comnet yazı gönderip bilgi talep etmiş *Comnet cevap vermemiş *Bunun üzerine tekrardan yazı gönderilmiş 31.05.2023 tarihinde ve 12.06.2023 tarihlerinde *Comnet bu yazılara da cevap vermeyince * 07.11.2023 tarihinde Makam oluru ile firmayı yerinde denetlemeye başlanmış * Denetleme süresi 8 ay olarak belirlenmiş * işte denetlenmemin sonucunda 08.10.2024 tarihli kurul kararı ile firmaya cezalar kesilmiş. 08.10.2024 tarihli kurul kararında da bilgi istedik vermediler diye ayrıca belirtilerek ceza kesilmiş zaten |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (603. sayfa)
-
-
Buradaki konular harici referans paylasımı yapmayalım
Listede olmadıgını farkettiğiniz firmalarla ilgili irtibata geçerseniz ekleyebiliriz.
https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
-
Başka gönderide söylemiştim. Bize ödeme yapmasa bile kazandığımız thh kararları sonucu devlete masraf ödemesi yapmak zorunda kalacak. Ki muhtemelen kullanıcılara ödeme yapmayacaklar. Eğer yapacak olsalardı şuana kadar bir geri dönüş olurdu.
Benim ciddi bir kaybım yok. 1 sene önce fiyatlar dip seviyede iken 1 senelik peşin almıştım. Yenileme yapmamıştım. 93 günüm kalmıştı. Ödeseler alacağım 300-500 lira. Bunun bana bir faydası olmaz. Fakat bu 600 gün muhabbetine 3000-5000₺ veren arkadaşlarımız için bu konuyu gündemde tutmalıyız.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben yenilemiştim maalesef, aynen konunun gündem de tutmamız lazım.
-
Fiyatı hatırlamıyorum ama şirketin geçen yılki kazancı, btk nın yayınladığı ceza bildiriminde vardı. O bildiriye bakmak gerek. TT borcunu ödemeyen bize ödermi, hiç sanmıyorum. Art niyet kesinlikle var zaten. Art niyet olmasa ne olacağını bildikleri halde kullanıcılara eziyet çektirmeden ön açıklama yaparlardı. Son güne kadar abonelikten kazanç sağlamaya çalışmazlardı. Ben sadece genel olarak şirketin içinin boşaltılmış olmayabileceği ihtimalini söylemek istedim. Çünkü öyle birşey olsa diğer hizmetleri de kesmeleri gerekirdi diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Harcama itiraz (chargeback) süresi, itirazın nedenine göre değişiklik göstermekte olup, hiçbir koşulda işlemin karta yansıma tarihinden itibaren 540 günü aşamaz.
-
Arkadaşını getir kampanyası kazanalmış bir haktır.
-
THH' ye gidip, karar çıktıktan 2 hafta sonra bir de icraya verirseniz, o zaman senin 300TL firmaya daha pahalıya mal olur. Bir de sizin gibiler, icraya giderse, o zaman firma iflas eşiğin gelir.
-
Çok haklısınız bu forumda herkese cevap vermemek gerek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Firma iflas açıklarsa sanıyorum kendi lehine olur. Kimseye beş kuruş ödemeden içinden sıyrılırlar. En fazla şirketin içinde kalan mallar hacz edilir. Oda TT borçlarına gider. Hatta muhtemelen onu bile karşılamaz. Daha bunun btk ya olan ceza borçları var. Umalım ki herkese iade yapsınlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende olaylar sonrası Turknete geçiş yaptım ve comnet üyeliğimi kapattırdım. Daha önce kendi routerimi kullanarak fiber İnternet kullaniyordum. İptal sonrası gpon ve modemi göndermem gerektiğine dair bir SMS geldi ancak göndereceğim bir modem yok ortada. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fiber aboneliklerde kurulumda telekom ekipleri mecburi bir router verirler. kendi routerını kullansan bile onu saklaman lazım. cihaz yoksa abonelik iptalinde 1000 1200 tl gibi bir parayı fatura ederler. ikinci el ucuza alıp göndermek de işe yaramaz. çünkü seri numaraları uyuşmaz. kapatmak yerine geçiş olsaydı cihazı istemezlerdi. ha comnete bu saatten sonra para ödenir mi ? o da ayrı bir mesele. şuan burada herkes ödediğini kurtarma peşinde. önce bizim paralar iade edilsin sonra router paralarını istesinler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, banka yolunu kullandığınız için, bilginizden yararlanmak adına size bir şey sormak istiyorum. Biz de binlerce Comnet mağduru gibi paramızı Comnet'e kaptırdık ve nasıl geri alacağımızı bilmiyoruz. CİMER'den de olumlu bir dönüş olmuyor. Banka parayı kurtarabilmenin bir yolu olabilirmi acaba ? Ben de kendi durumumu anlatıp, sizden banka yolunu sorayım. Biz yeni evlenen oğlumuzun yeni evi için, 07/12/2024 tarihinde Comnet'e abonelik başvurusu yaptık. Kurulum ve aktivasyon bedeliyle birlikte, 12 aylık peşin ücret olarak 4747 ₺ kredi kartı ödemesi yaptık. Başvuru sonrası aktivasyon sürecini beklerken, 11/12/2024 tarihinde, Comnet ev interneti işini sonlandırdığını açıkladı. Daha başvuru tamamlanmadan, hiç sinyal görmeden internet işini sonlandırmışlar. Biz sonrasında Comnet'in açıklamasına istinaden, Türknet'e geçiş için başvuru yaptık ama, Türknet daha aktivasyon sürecinde olduğumuzu, açık iş emri olduğunu ve işlem yapılamadığını, ancak abone olabilmek için, Comnet'in işlemleri bitirmesi gerektiğini söylediler. 17/12/2024 tarihinde telekom elemanları gelip, kurulumu yapıp gittiler. Ama, ne internet var, ne de internet sağlayıcı firma !! Şimdi, tüm yetkililer, sorumlular hepsi sanki yok oldular. Hiç bir yerde muhatap, hiç bir bilgi bulamadığımız için durumumuzun, paraların ne olacağını bilmiyoruz. İşte bu yüzden size soruyorum. Biz de sizin gibi bankaya başvursak, 7/12/2024 tarihinde tahsil edilen tutarın, hiç bir hizmet almadan, Comnet'in 11/12/2024 tarihinde İnternet hizmetini sonlandırdığı için ve bu firmadan artık hiç hizmet alamayacağımız için, ayıplı hizmet, olmayan hizmet olduğunu belirtip, Comnet Tarafından alınan paranın, geri iadesini isteyebilir miyiz ??
-
Peki bankaya, Comnet'ten hizmet almadık diye harcama itirazı yapabilir miyiz, çünkü biz, 7/12/2024 tarihinde başvuruda bulunup, kredi kartı ödemesi yapmıştık. 4 gün sonra İnternet işini sonlandırdılar. Daha abonelik başlamadan, kurulum yapılmadan, sinyal bile almadan, daha aktivasyon sürecinde firma işi sonlandırdı. Hiç bir hizmet almadığımız için, bankaya harcama itirazı yapabilir miyiz ? 7/12/2024 tarihinde ödeme yapmıştık, yani daha 12 gün oldu, bu koşullarda bankadan harcama itirazı yaparak, parayı geri alabilir miyiz acaba ?
-
Deneyin hocam zaman kaybetmeden..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
540 gün öncesi harcamanıza bile (kk, havale ya da eft gibi) delilleriniz olması şartı ile itiraz edebilirsiniz. İnternette chargeback (kart ters ibraz) diye aratabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, yukarıda yazdım. İtiraz ederken maddeler var. En uygun olanını seçiniz.
Müşteri temsilciniz ile de görüşmelisiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim, sağolun.
-
Şimdi söylediğiniz gibi, Kart Ters İbraz konusunu inceliyorum, tüm yönleriyle, şartlarını araştırayım, sonra da bankayla görüşeceğim, istedikleri belgelerle itirazda bulunacağım. Alakanız için çok teşekkürler.
-
Konuyu iyice anlayıp, bankadan da istenilen belgeler için yardım alıp, başvurumu yapacağım. Çok teşekkür ederim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X