Arkadaşlar 2004 model bora aracım var 1.5 yıl önce arabanın contasını ve subablarını değiştirmiştik bir kaç hafta önce antifiriz değiştirmeye karar verdim usta antifiriz koyduktan sonra hava yaptırdı 2 defa hararet 100 dereceye çıktı buhar duman karışımı çıktı genleşme kabından bende süphelendiğim için cs motor testi yaptım sonuç yüksek derecede kaçak çıktı bunun üzerine özel serviste Würth markanın testini yaptık onda da kaçak çıktı Egzoz gazını sogutma suyuna karıştırdığını contanın değişmesi ve üst kapağın teste gitmesini söylediler ama lpg regületöründen suya gaz kaçırabileceğini düz bağlantı yapıp denenmesi söylendi sadece gazı bitirip bir süre benzinde kullanıp tekrar test yaptırmak yeterlimi? Aracımda suya yağ veya yağa su karıştırma durumu yok suda azalma yok ilk çalışmada tekleme yok çekiş kaybı yok Kararsız kaldım bu konudaki görüşlerinize ihtiyacım var.
|
Conta yanması ?????(Egzoz gazı sogutma suyuna karışıyormuş)
-
-
Geçmiş olsun, şüphelenip teste sokmakla iyi yapmışsınız.
Başıma geldi, yaptırdım. Benim problem genleşme kabına giden hortum tıkalıymış, ustalar da fark etmemiş. 2-3 defa hortum patladı en son sinirlendim biraz sert yaptım ondan sonra saatler harcayıp buldular problemi. Problemi bulduklarından sonra da bir daha gitmedim, başka servise gitmeye başladım.
Conta kaçağı mevcutsa ve bu şekilde sürmeye devam ederseniz sizin de soğutma suyu hortumları patlamaya başlar.
LPG regülatörü testi kolay. LPG'li sürüş sonrası soğutma suyu radyatör kapağını açın koklayın, LPG kokuyorsa regülatörden kaçak vardır. Kokmuyorsa conta veya üst kapak çatlağı olabilir.
-
Hiç bir belirti olmaması şaşırtıcı bakalım lpg yi bitirdim biraz benzinde kullandıktan sonra tekrar test yapmayı düşünüyorum ve motoru gözlemleyerek kullanmayı planlıyorum bilmiyorum yanlış yaparmıyım ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X