Bu testten anladığım şey, iki aracın da görevini başarıyla yaptığı ve ikisinden de sağ çıkabileceğiniz. Fakat adamların araçları iskeletine kadar söküp iskeletteki hasarları göstermeleri falan takdire şayan. İki araç da görevini başarıyla yapmış ve sağlamlıklarını kanıtlamışlar. |
Corolla ile Jetta çarpışma testi! (2. sayfa)
-
-
Adam kazalı aracın kapısını bile dinamometre gibi bir aletle ÖLÇEREK açıyor ki açılabilir mi hangi kuvvetle açılıyor ona bakıyor; bizim üstün Türk mühendisleri de gelmiş "bilimsellikten uzak" video diye yorum yapıyor. He anasını satayım en iyisini siz biliyorsunuz ya.
Jetta'yı da Alman mühendisliği değil diyen arkadaşa soruyorum, o zaman Apple da Çin mühendisliği? Senin bu mantığınla çıkan sonuç bu. Meksika'da üretilen araç VW olmuyor öyle mi? Yav he he.
-
Başka ülkelerde bizim gibi Pert araçları düzeltip satmayı düşünmedikleri için şasenin biraz eğilmesi dert değil. Kabin sağlam kalmış mı içerideki hasarsız atlatmış sorun yok. Araba zaten o saatten sonra geri dönüşüme gider.
-
Bölgeye, pazara göre üretimler, donanımlar farklılık gösterebilir.
Buyrun Bora'nın güney amerika versiyonu, perde hava yastığı bile yok ve dağılmış gözüküyor.
Avrupa versiyonu bundan kat kat güvenli.
-
Adamlar 40mil hızla çarpıştırıp platform karşılaştırması yapmışlar.Araçları söküp hasar alan parçalara bakmışlar. Hala hebele hubele yapıyorsun. Tapmayın bu kadar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arka koltuk yerinden çıkmış. Emniyet kemerinin kopmasından farkı yok bunun.
Daha ileri kıyaslamalara gerek yok.
-
Mühendis beyyyy
Aracınızın bagaj kapağında c ile başlayan a ile biten kelimeyi bir daha inceleyiniz lütfen. Ama mühendis gibi inceleyin.
-
Onu biliyorum da bahsedilen toyota vw değil🙂 dacia gibi dağılmış sanki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın kapısının kaç N'luk kuvvetle açılabildiğinin yolcu güvenliğiyle bir alakası var mı? Kaza anında arabanın görevi, aldığı darbeyi yolcuya olabildiğince az hissettirecek şekilde sönümlemesi ve yolcuların yaşam alanını koruması. Yap arabayı en sert çelikten 5 ton, kaza yapınca kapı yekpara bozulmamış kalsın ama içindekilerin kolu bacağı kafası kopsun gitsin, bu mudur senin bilimsel yaklaşım dediğin şey?
-
Coırolla gariban arabası şaşıracak bir şey yok
Jetta da gariban arabası gerçi ama alman başka oluyor demek ki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 19 Ocak 2022; 18:47:2 > -
Meksikalılar tasarlanıyor ya yine Alman tasarlıyor fikir haklarıda onlarda
şimdi toyota da Türkiye de üretiliyor ama Türk mühendisliği ürünü değil sonuçta japonlar her şeyini hazırlıyor Türkiye fabrikaya iletiyor bizimkiler sadece çalışıyor yoksa arge vs hikaye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalitesinden dolayı söylüyorum. Meksika’da üretim sac kalitesi vs herşey farklı. Bizde olduğu gibi. Corolla’ya kalitesiz demek cidden mantıksız. Kaliteyi iç plastiği değil sizi kazadan nasıl koruyor öyle anlaşılır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Size göre C serisi Afrika mühendisliği mi?
-
Afrika mühendisliği değil üretm kalitesi kötü
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Jetta nasıl Alman mühendisliği şeklindeki alay cümlenizin yanlış olduğunu kabul ediyorsunuz o zaman.
Meksika'da üretilip Amerika ve Kanada satışı olan bir araç Jetta, Meksika'da üretilip Küba'da kiloyla satılıyormuş imajı vermeye gerek yok.
Merak edenler için 2016 VW Jetta 1.4 TSI 150 HP BMT DSG kullanıcısıyım.
-
ee ben de 2016 passat highlime kullanıcısıyım ? Bu onun marka kalitesini değiştirmez. mesele kalitesi değil üretimdeki kaçınılan nokta anlamadınız siz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz "Jetta nasıl alman mühendisliği falan yav ?" yazacaksınız bende "Bu onun marka kalitesini değiştirmez. mesele kalitesi değil üretimdeki kaçınılan nokta anlamadınız siz" cümlenizi anlıyacağım öyle mi?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X