Şimdi Ara

corolla | megane (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
2.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RXT 2.0 ı 2yıl kullandım. 0-100 ü: 9.7 sn..

    ara hızlanmalrıysa şuanki bir çok 2.0 dan iyi 8v olduğu içinde alt devirleri inanılmaz canlı

    donanım olarak rxi iyi ama
    170nm torklu 2.0 115hp motoru 150nm torklu 110luk 1.6 ile kıyaslayamazsın
    hem torku fazla hemde bu torku daha alt devirde veriyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men



    ikisinide kullandım. RXT 2.0 8v motordu, RXİ 1.6 16v motordu.


    RXİ Bunlar 2001 den sonra çıktı 16v dır. Muhteşem bir araç. Temiz ve otomatiğini bul araba uçuyo ve inanılmaz az yakıyo ve çok dengeli bir araç.

    RXT ler 1998-2000 arası 8v dir. Gerçekten kalkış ve hızlanma berbat.


    quote:

    Orjinalden alıntı: zeybek243

    YA ARKADAŞLAR BU ESKİ MEGANE LARIN EN ÜST MODLİ HANGİSİ RXİ Mİ RXT Mİ ?????????????






  • Otomobil dergilerinin yorumlarına herzaman ihtiyatlı ve şüpheli yaklaşmışımdır. Bunun nedeni ise oto dergilerinin başta alman olmak üzere avrupalı otomobilleri kayırdığını düşünmemden kaynaklanmakta lakin buna rağmen yinede oto dergilerinin verilerine yer veriyorum


    AUTO SHOW, sayı 2002/09
    Yeni Corolla’nın başarılı tasarıma sahip konforlu koltukları, sürücü ve tüm yolculara uzun yolculuklarda bile rahat etmesini sağlıyor.
    Corolla’nın sert yapıdaki süspansiyonları yol tutuş konusunda sorunsuz olmasını sağlıyor. Virajlarda yana yatma eğiliminin azlığı ve elektrikli hidrolik desteğe sahip başarılı direksiyon sistemi hem güvenliği hem de sürüş keyfini arttırıyor.
    TOYOTA SONUÇ: Kaliteli iç mekan , güvenli yol tutuş, başarılı motor.

    AUTO SHOW, sayı 2002/51
    Hızlanma değerleri ; Corolla: 10,2 sn, Megane II: 10,7sn, Peugeut 307: 11,1 sn, Honda:12.2 sn Fiat Stilo:11,6 sn

    AUTO SHOW, sayı 2004/48
    İç mekanda hissedilir bir Lexus lüksü esintisi duyuluyor, yüzeyler, kaplamalar ve işçilik kalitesi çok iyi. Süspansiyon konfor ve sportiflik arasında iyi bir denge sunuyor.Corolla canlı ve güçlü motoru ile göz dolduruyor, motorun çalışma sessizliği tamamen olması gerektiği gibi.
    Yakıt tüketimi;ortalama)
    Mazda 3: 8,7 lt/100km, Opel Astra: 8,2 lt/100km, Pego 307: 8,6 lt/100km, Corolla: 8,1 lt/100km, yeni Golf: 8,1 lt/100km

    AUTO SHOW, sayı 2004/12
    Fren mesafesi: Megan II: 38 m, Golf: 36 m, 307:41 m, Corolla: 38 m, Mazda 3:36 m
    İç gürültü 100km/s: Megan II: 64 db, Golf: 65 db, 307:66 db, Corolla: 64 db, Mazda3:66 db
    megane ile corollanın yeni çıkacak modelini karşılaştırılabilinir miş
    öncelikle megane 2 corolladan sadece 5-6 ay sonra piyasa çıkmış bir otomobil yani dönem olarak aynılar megane 2 corollaya şimdi bile yetişemiyorken herhalde bir sonraki corolla nın semtine bile yaklaşamaz diye düşünüyorum
    Sonuç olarak kim nederse desin herşey müşteri memnunuiyeti ile ilgili Müşteri memnuniyetinde Toyotanın da renonunda yerini sanırım herkes biliyor biri listenin başında diğeri ise listenin sonunda




  • valla corolla hep sonunculuğa oynuyor karşılaştırmaların sonuçlarınıda yaz istersen..

    megane makyajlı haliyle sınıf liderliğine oynuyor.. bu haftaki karşılaştırmada (autoshow) dizel focus ile dizel megane arasında 2puan var.. ve motordan 5-6 puanı gitmiş meganeın tüketimdi performanstı..benzinliler karşılaştırılsaydı geçerdi..

    ve sizin o hep adi plastik dediğiniz malzemelere focus tan fazla puan verilmiş..


    korolla kesinlikle yeni kasayı beklemeli megane ile kapışmak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi likeNOother -- 23 Nisan 2006; 22:19:07 >
  • arkadaşlar çk kaliteli yorumlar gelmekte devamını bekliyoruz merakla
  • Megane Sedan Authentique 1.6 16V
  • authentique te heç bişi yok yauw..
  • burada yorumların çoğu dergide şu puan verildi bu kadar puan aldı şeklinde, bir arabanın değeri zaman içinde ortaya çıkar, heriflar alıyorlar 0 arabaları şurası iyi bak şu özelliği var bunda bu yok gibi yorumlar yapıyorlar yol tutuş zaten limitlere kadar zorlanmaması gereken bir şeydir ve bu iki arabanın çok farklı olacağını sanmam, hızlanma arada saliselik farklar var eğer yarışa katılmayacaksak farkedemeyiz bile fakat dediğim gibi gerçek kalite zaman içinde belli oluyor. kardeşimde corolla hb babamda carina eskiden 91 corolla vardı. yani toplam 15 yıldır toyotayla haşır neşiriz ve bu arabaların hiçbiri tık demedi. bu arada 2 tane renault kullandık 21 concorde ve 19, 19 beni fazla üzmediysede concorde satıncaya kadar çok çektik. megane II kullanan çok yakın 2 tanıdığım ise inanılmaz dertli bir tanesi ki ömrü boyunca renaulta binmiştir tam 3 defa yolda kaldı, ve arabayı satmak istediğinde servis 23.000 verdiki 1.5 sene önce 36 ya almıştı, diğeride aynı şekilde arabayı değiştirmeyi düşünüyor. eğer sen corolla alıpta memnun kalmamış birini tanıyorsan megane al, ben tanımıyorum. onun dışında zaten bu iki arabanında teknik özellikleri bir birine yakındır güvenliktede fark olacağını zannetmiyorum zaten 5 yıldız alan megane hb olan sedan o teste girmedi arabada soğutmalı torpido gözü yada otomatik çalışan silecek vs gibi nedenlerle araba almayı hiç düşünmem, o zaman eğer dış görünüşüyle ilgili olumsuz bir yargın yoksa corolla en iyi seçenektir. ne alırsan al iyi günlerde kazsız belasız kullanman dileğimle




  • alanso s çok teşekkür ederim, aslında megane a zorlayan bir etken de corollanın arka tasarımını hiç ama hiç beğenmemem buna karşın makyajlı megane ın rüyalara girecek bir tasarmı olduğu.

    peki ikiside türkiyede üretiliyor yanılmıyorsam bu modellerin. eğer yedek parça ve servis fiyatları konusunda bilgisi olan varsa bizlerle paylaşabilir mi?

    ayrıca, ncapte hem renault hem toyotanın hatchbackleri test edilmiş. sonucun değişeceğini sanmıyorum çünkü hava yastığı farkı var.
  • megane nede olsa megane(hığğğg)yada Kemal Kükrerbence tercihin megane dan yana olmalı tipi de corollaya göre BENCE daha güzel
  • Yazımın başında da belitmiştim Oto dergilerinin yazmış olduklarına ihtiyatlı ve şüphe ile yaklaştığımı ve şunuda söyleyeyim Bazı Oto dergilerinin karşılaştırmalı test sonuçlarını daha derginin kapağını bile açmadan en fazla %10-20 yanılma payı ile tahmin edebiliyorum, nasıl mı ? bazı oto dergilerinde fark ettiğim yaklaşım şu şekilde en iyi otomobili Almanlar yapar sonra kuzey Avrupa ülkeleri sırasıyla diğer Avrupa memleketleri, Japonya, Kore, ve diğerleri şeklinde bir sıralama ya tabi tutuyorlar haa Amerikan Otomobillerini (GM, Ford gibi uluslar arası üretim yapanlar değilde çünkü bunların Avrupada da üsleri ve ekonomik katkıları var) zaten sıralamaya bile genellikle almıyorlar neden se !!! ve neden se bilinmez bu dergilerin 1., 2., vs ilan ettikleri yılın otomobili diye ponpaladıkları bir çok otomobilde bir kaç yıl sonra müşteri memnuniyetinde son sıralarda görebiliyoruz ne komik değil mi? Örnek mi 307, Megane 2. ( bazı arkadaşlar şunu diyebilir orada bir sürü uzman ve gazeteci var hepsi mi yanılıyor ? Bende şöyle diyeyim bu işlerde o kadar büyük paralar ve lobiler var ki insan ister istemez yanılabiliyor!!! ) Bu nedenle oto dergilerinin ponpaladıkları bilgilere kendim veya çevremdekiler test etmedikçe yada daha güvenilir istatistiksel veriler elimde olmadıkça itimat etmem. Neden mi oto dergilerinin verilerine yer verdim onuda söyliyeyim bu oto dergileri bu kadar yanlı olmalarına rağmen ancak bu kadar yapabiliyorlar bunu belirtmek için. Örnek : alman oto dergisi Corollayı 40m üzerinde dururken yerli dergi 38 mde durduruyor nedense !!! ve diğer otoların fren mesafesi Alman dergisi ile neredeyse aynı, Corollanın benzin depo kapağı solda olduğu için puan kırılıyor (Aslında benzin depo kapağının diğer otomobillerden farklı yerde olması avantajlı), Corollanın opitron göstergesi gündüz farları yakınca net görüntü vermiyormuş (Test yapan dana oitron göstergeyi kullanmayı bilmiyor birde utanmadan eleştiriyor danalığıda opitron göstergeyi kullanmayı bilmemesinden değil bunu eleşiri kaynağı olarak kullanmasından kaynaklanıyor), vede Otomobil x testinde (şu an tam hatırlamıyorum ama çok isteyen olursa bulabilirim) üst sıralarda yer alıyorken puanlamada vasat puanlar layık görülüyor bir sürü şey, hatta birinde dergilerden biri otomobil dönme çaplarını karşılaştırmış 1. seçilen otomobilin aslında corolla olduğunu, sehven önceki sayıda yanlışlık yapıldığını belirtmiş ve derginin iç sayfalarının alt kısımlarında küçük puntolar ile buna yer vermiş Eee kardeşim millet senin o küçücük düzeltmeni okumuyorki dergiye kapak yaptığın karşılaştırmayı okuyor. O nedenle kimse bana şu dergide bu var o dergide şöyle yazıyor demesin Benim için bu forumdaki arkadaşların samimi değerlendirmeleri daha önemli:




  • +1
    türkiyede yapılan teste 38mt de duran araba almanyada 42 mt de durur mu ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drak

    Yazımın başında da belitmiştim Oto dergilerinin yazmış olduklarına ihtiyatlı ve şüphe ile yaklaştığımı ve şunuda söyleyeyim Bazı Oto dergilerinin karşılaştırmalı test sonuçlarını daha derginin kapağını bile açmadan en fazla %10-20 yanılma payı ile tahmin edebiliyorum, nasıl mı ? bazı oto dergilerinde fark ettiğim yaklaşım şu şekilde en iyi otomobili Almanlar yapar sonra kuzey Avrupa ülkeleri sırasıyla diğer Avrupa memleketleri, Japonya, Kore, ve diğerleri şeklinde bir sıralama ya tabi tutuyorlar haa Amerikan Otomobillerini (GM, Ford gibi uluslar arası üretim yapanlar değilde çünkü bunların Avrupada da üsleri ve ekonomik katkıları var) zaten sıralamaya bile genellikle almıyorlar neden se !!! ve neden se bilinmez bu dergilerin 1., 2., vs ilan ettikleri yılın otomobili diye ponpaladıkları bir çok otomobilde bir kaç yıl sonra müşteri memnuniyetinde son sıralarda görebiliyoruz ne komik değil mi? Örnek mi 307, Megane 2. ( bazı arkadaşlar şunu diyebilir orada bir sürü uzman ve gazeteci var hepsi mi yanılıyor ? Bende şöyle diyeyim bu işlerde o kadar büyük paralar ve lobiler var ki insan ister istemez yanılabiliyor!!! ) Bu nedenle oto dergilerinin ponpaladıkları bilgilere kendim veya çevremdekiler test etmedikçe yada daha güvenilir istatistiksel veriler elimde olmadıkça itimat etmem. Neden mi oto dergilerinin verilerine yer verdim onuda söyliyeyim bu oto dergileri bu kadar yanlı olmalarına rağmen ancak bu kadar yapabiliyorlar bunu belirtmek için. Örnek : alman oto dergisi Corollayı 40m üzerinde dururken yerli dergi 38 mde durduruyor nedense !!! ve diğer otoların fren mesafesi Alman dergisi ile neredeyse aynı, Corollanın benzin depo kapağı solda olduğu için puan kırılıyor (Aslında benzin depo kapağının diğer otomobillerden farklı yerde olması avantajlı), Corollanın opitron göstergesi gündüz farları yakınca net görüntü vermiyormuş (Test yapan dana oitron göstergeyi kullanmayı bilmiyor birde utanmadan eleştiriyor danalığıda opitron göstergeyi kullanmayı bilmemesinden değil bunu eleşiri kaynağı olarak kullanmasından kaynaklanıyor), vede Otomobil x testinde (şu an tam hatırlamıyorum ama çok isteyen olursa bulabilirim) üst sıralarda yer alıyorken puanlamada vasat puanlar layık görülüyor bir sürü şey, hatta birinde dergilerden biri otomobil dönme çaplarını karşılaştırmış 1. seçilen otomobilin aslında corolla olduğunu, sehven önceki sayıda yanlışlık yapıldığını belirtmiş ve derginin iç sayfalarının alt kısımlarında küçük puntolar ile buna yer vermiş Eee kardeşim millet senin o küçücük düzeltmeni okumuyorki dergiye kapak yaptığın karşılaştırmayı okuyor. O nedenle kimse bana şu dergide bu var o dergide şöyle yazıyor demesin Benim için bu forumdaki arkadaşların samimi değerlendirmeleri daha önemli:


    arkadaşım bende yazdıklarına katılıyorum, en iyi değerlendirme insanın çevresinde gördüğü bildiği arabayı kullananların memnuniyeti bence. bu kadar büyük paraların döndüğü otomobil sektöründe herşeyin çok dürüst olduğunu söylemek mümkün değildir. bakın bugün japonlar abd pazarını ele geçirdi sırada avrupa varki eğer avrupada da bu olursa bu işsizlik demek milyonlarca euronun japonyaya kore ye gitmesi demek. işin bir de başka boyutu var, emin olun avrupalılar kendi içlerinde az milliyetçi değildir. kendi ülkesinde ingilizce bile konuşmak istemiyen fransızın tabiki ilk önce renault peugeot .. gibi kendi arabalrını alacağı keza bütün dünyada haklı bir öne sahip olan arabaları yapan almanların ilk önce kendi arabalarını beğeneceği bunlar son derece normal. oyüzden avrupada ki satış rakamlarında avrupalı üreticilerin önde olması şaşılacak şey değil. şaşılacak olan uzakdoğuluların bu insanlara nasıl araba sattığı. son yıllarda uzakdoğuluların tarafsız anket ve kullanıcı geri bildirimleriyle pazarda paylarını arttırdıkları da bir gerçek. tabi bu sadece genel bir yaklaşım bütün testler taraflıdır avrupalılar devamlı kendilerini kayırır kendi arabalarını alır demiyorum ama bazen forumda avrupa satışlarında megane yada astranın ya da golfün üstünlüğünden bahsediliyor, bu olayların nedenini anlamak için söylüyorum. yoksa tarafsız bir yer olan abd de wv, mercedes, bmw satarken neden renault, peugeot citroen yok yada daha basitçe megane türkiyede neden açık ara lider? bunun en önemli nedeni yerli olması yani bursalı olması, keza tofaş içinde öyle biz birazda bu arabaları kendi arabalarımız gibi görüyoruz yılların kan bağı var her ne kadar Türkiyede üretilmiş olsalarda Toyota ve Honda hundai dan çok bizden görüyoruz. saygılarımla




  • Ben megane 2 yı gördükçe Tempraları hatırlıyorum. Bir kaç sene içinde dağ taş her yer tempra dolmuştu. Sonrasını biliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anchorman -- 24 Nisan 2006; 13:31:10 >
  • işinize gelince dergilerin verilerini kullanıosunuz işinize gelmeyince dergiler avrupalıları tutuyor

    adamlar öyle yanlı olsaydı bu değerlerlede oynardı merak etme.. 0-100 ü: 10.7 byerine 11.1 yapsa yalıtımı 64 yerine 66 yapsa kim nerden anlıcak adamların verileri değiştirdiğini
    komik insanlarsanız ya işinize gelince dergide bööle gelmeyince dergi taraflı..

    bu arada soru şu olmalı:
    güvenlik sorunsuzluğa değişilir mi.. (ki toyota nın sorunları da çıkıyor bu forumda aratırsanız iki kişiye boyalı araba satmışlar bu işler şanş işi)
    TABİİKİ HAYIR

    işte o zaman cevap megane yol tutuştan frene pasif güvenliğe her disiplinde önde

    BİTTİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi likeNOother -- 24 Nisan 2006; 22:53:21 >




  • o zaman bana bi anlatır mısın lütfen ben anlamıyorum bi teste 37mt de duruyo araba aynı araba başka bi teste 42mt de nasıl duruyor 2. ci testte kullanan adam mı odun yoksa ilk testteki adam mı çok iyi yoksa ne?
    quote:

    Orjinalden alıntı: likeNOother

    işinize gelince dergilerin verilerini kullanıosunuz işinize gelmeyince dergiler avrupalıları tutuyor

    adamlar öyle yanlı olsaydı bu değerlerlede oynardı merak etme.. 0-100 ü: 10.7 byerine 11.1 yapsa yalıtımı 64 yerine 66 yapsa kim nerden anlıcak adamların verileri değiştirdiğini
    komik insanlarsanız ya işinize gelince dergide bööle gelmeyince dergi taraflı..

    bu arada soru şu olmalı:
    güvenlik sorunsuzluğa değişilir mi.. (ki toyota nın sorunları da çıkıyor bu forumda aratırsanız iki kişiye boyalı araba satmışlar bu işler şanş işi)
    TABİİKİ HAYIR

    işte o zaman cevap megane yol tutuştan frene pasif güvenliğe her disiplinde önde

    BİTTİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoW_Rider -- 25 Nisan 2006; 0:03:58 >




  • valla sizin corollacanlar arabam.com da da 39 da durmuş..
    her arabanın çeşitli testlerinde 1-2 mt oynuyabilir.. (asfalt durumu, pist sıcaklığı vs)

    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/toyota_corolla_sedan/corolla_sedan1.asp


    ama megane çeşitli testlerde 37-38-39 da durmuş

    yani corolladan iyi
  • sedan 39 mt de durmuş hb 37 mt de ne alaka sana daha başka değerlerde bulabilirim istersen 38 nerde 42 nerde hiç bi teste bu kadar fark olması normal değildir. al sana arabam comdan bi alıntı


    Corolla'nın düşük yakıt tüketimi ve mükemmel işleyen direksiyon sisteminden sonra göz kamaştıran bir diğer özelliği de fren testlerinde kendini gösterdi. 100 km/s hızda yaptığımız ani frende 37 metrede duran otomobil, sınıf standardını yeniden belirledi. Dozlanma kolaylığı ve ABS sisteminin devreye girme zamanlamasıyla BMW modellerinin frenini andıran sistem 120 km/s hızdaki panik frende de 55 metrelik mesafede güvenle durdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoW_Rider -- 25 Nisan 2006; 0:12:48 >
  • valla bilmiyorum autobild gibi bir dergi öyle basit şeylere girmez gibi geliyor..
    zaten o karşılaştırmada fren şampiyonu mazda3 ile megane yani alman arabaları değil..

    belki test arabasına özgü sorunları vardır diyeceğim ama toyota sorunsuz bir araba öyle şey olmazki ya
  • ya neyse tamam corolla nın frenleri çok kötü iğrenç bi araba durmuyo arkadaşım sakın alma megane al fren yol tutuş herşeyi süper corolla yanında araba bile değil (ondan dünyanın en çok satan arabası zaten)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LoW_Rider

    ya neyse tamam corolla nın frenleri çok kötü iğrenç bi araba durmuyo arkadaşım sakın alma megane al fren yol tutuş herşeyi süper corolla yanında araba bile değil (ondan dünyanın en çok satan arabası zaten)

    corolla iklimlere ve kıtalara göre vücut pardon kasa değiştirebilen bir araba olduğundan olmasın sakın o
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.