Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar opel corsa 2000 model otomatik viteste 3 devre geldiğimde araç bağırıp birden 4 e atıyor sonra 3 e geçiyor sorun nedir acaba şanzıman yağı var yeni eklettim geçmedi ne kadar masraf ederim?
  • Merhaba arkadaşlar corsa b 2000 1.4 gls 16 v aracım var
    30 tl benzin ile ile 45 km bile gitmeden şehir içinde yakıt ışığı yanıyor bunun sebebleri ne olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg konusunda bilgim yok ama motor kodun x14sz 8v ise devri daim her triger değişiminde değişse iyi olur çünki içi felaket derecede çamur yapıyor buda devridaimi neredeyse duracak hale getiriyor ,motor çabuk hararet yapar haliyle ,lpg takacaklara landirenzo tavsiye ederim hiç değilse opeli tanıyan ve anlaşması olan bir marka.


    Benimde bir sorun var x14sz 8v motorların hararet müşürü nerede arkadaşlar bulamadım ben ,çok yere baktım ama yok yok.
  • Azizarpa3592 A kullanıcısına yanıt
    motor soğuk çalışıyordur kısa mesafe olabilir ve zaten araç çok yakan bir araç bunuda unutmayalım ,hararet müşürünü orj ile değiştirin çok farkediyor diyorlar.
  • Selamlar,
    Benim aracımda 2000 model 1.4 16v otomatik LPG li.
    Çok fazla benzin yakıyor, sadece lpg ye geçene kadar kullanıyor olsam da fena halde fazla benzin yakıyor. (Ankara) Artık deponun delik olduğunu düşünmeye başladım akıntı yok ama delik var ise benzinin uçtuğu söyleniyor.

    Bir de kronik sorunum var, araç lpg de iken kalkışta ve sıkışık trafikte saçmalıyor. Kalkışta gaz yememe, egzoz da patlama gıbı sesler oluyor. Trafikte ise rolatı bozuluyor stop etcek gıbı oluyor.
    Bu sorun buji kablosunu değiştirdiğimde halloluyor ancak 2 3 ay kadar sonra yeniden başlıyor. Tamirci lpgciye, lpgci tamirciye git diyor. Ateşleme sisteminde anlaşılan bir sorun var ama ne olduğunu kimse bulamadı, varsa fikri-bilgisi olan paylaşımlar mutlu eder.

    Corsa b nin inanılmaz masrafı çıktı bana, nerdeyse tum sogutma sıstemını degıstrdım. Şans mı corsa b lerde fix midir bu bazen çok can sıkıyor.

    Selamlar.
  • Merhaba arkadaşlar,

    2000 Model Opel Corsa 1.2 Swing (B) , Tüplüyüm
  • Arkadaslar bende opel corsa 1.5td var eskiden 20-25 kurus yakiyordu en son depoyu fulledim 400 kurus yakmis sehir ici sorun ne olabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seljjjuk

    Selamlar,
    Benim aracımda 2000 model 1.4 16v otomatik LPG li.
    Çok fazla benzin yakıyor, sadece lpg ye geçene kadar kullanıyor olsam da fena halde fazla benzin yakıyor. (Ankara) Artık deponun delik olduğunu düşünmeye başladım akıntı yok ama delik var ise benzinin uçtuğu söyleniyor.

    Bir de kronik sorunum var, araç lpg de iken kalkışta ve sıkışık trafikte saçmalıyor. Kalkışta gaz yememe, egzoz da patlama gıbı sesler oluyor. Trafikte ise rolatı bozuluyor stop etcek gıbı oluyor.
    Bu sorun buji kablosunu değiştirdiğimde halloluyor ancak 2 3 ay kadar sonra yeniden başlıyor. Tamirci lpgciye, lpgci tamirciye git diyor. Ateşleme sisteminde anlaşılan bir sorun var ama ne olduğunu kimse bulamadı, varsa fikri-bilgisi olan paylaşımlar mutlu eder.

    Corsa b nin inanılmaz masrafı çıktı bana, nerdeyse tum sogutma sıstemını degıstrdım. Şans mı corsa b lerde fix midir bu bazen çok can sıkıyor.

    Selamlar.

    Bence şans değil,1999 model corsa b kullanıyorum,atiker marka lpg bağlı senin yaşadığın benzer sorunları bende yaşıyorum bobini değiştirdim,baya fark etti,katalik konvektör kronik sorun corsalarda onuda kontrol ettirmekte fayda var her corsa b kullanıcısının.Şuan ki sorunum içeriye çiğ yakıt kokusu geliyor kalkışlar eski kadar olmasada ayağımı debriyajdan çekerken stop edecekmiş gibi oluyor.İlk arabam olduğu için diğer araçlara göre çok sorunlumudur bilmiyorum,ben masraf etmeyi bitiremedim




  • Merhabalar,

    Aracımdaki sorunu sizinle paylaşmak isterim. Yardımcı olabilirseniz mutlu olurum. Çok teşekkür ederim şimdiden. Aracım 2000 Model, Corsa B, Otomatik vites, 198.000 KM, Atiker Tüplü, 1.2 Corsa Swing

    Ağustos 2016'da aldıktan sonra Adapazarı Ekin Oto yetkili servisine götürmeye başladım. 4 aydır servis haricinde bir ustaya da götürmedim. Fakat 2 aydır haftada bir kez mutlaka yaşıyorum. Her marşına bastığımda gar gar gar gar ediyor fakat motor çalışmıyor. 30-40 dk süre sonra akü zayıflıyor ve gar gar sesi de bayılmaya başlıyor. Tam bitti akü derken
    bir anda kapıveriyor ve çalışmaya başlıyor motor. Fakat 1 keresinde aküyü bitirdim, çekici sırtında götürdüm servise, ve sıfır akü koydum. İkincisinde de yine çekici sırtında götürdüm yetkili Opel servise, marş motoru bozulmuştu ve onu da yeniledim. Bir keresinde de arıza giderildi diye servisten aradılar fakat daha ben Opel Servisine varmadan yine sorun yapmış, benzin pompası problemi var dediler ve benzin pompasını da değiştirdim (Hep orijinalleriyle).

    Fakat sorun hala devam ediyor. Aksilik çıkarmaya başladığında her dakika marşa basıyorum, çalışmıyor ve bırakıyorum. 30-35 dakika sonunda son raddeye gelince akü bitmeden genelde çalışıyor. Ama haftada bir gün bununla karşılaşıyorum.

    Her defasında servisteyken baştan aşağı bakıyorlar. ELektrik tesisatını komple kontrol ettirdim. Elektrikten değil dediler. Serviste yeni bakımlı olduğu için ateşleme ve bujiden de değilmiş. Opel servisi henüz bulamadı. Bir başka oto elektrikçi ile telefonda görüştüm. Belki vitesin park konumunda olduğunu fark etmiyordur araç dediydi. Bilemedim.

    Aklımda bir çok soru var. Akü sıfır olmasa akü diyeceğim o da değil. Ama bir şey aküyü bitiriyordur belki. Bir kısa devre ? . Ya da benzeri bir şey olabilir mi ? . Ya da mekanik midir acaba ? . Ne dersiniz ?

    İçten saygılarımla,
    Derya Akyüz




  • DeryaIST kullanıcısına yanıt
    Bebim aracım dızel ama aynı sorun bendede vardı duman atıyordu çalıstıramıyordum imolayzır veya pompa (pompacı halletti)sorunu dedıler usta halletı bı sekılde. Daha sonra bu sorun yıne basladı 4 kızdırma bujısınden 2 sını degsıtırdım bozulmustu cunku suan yenı araba gıbı calısıyor :)
  • Merhabalar,

    2000 model corsa b kullanıyorum 1.2 swing tüplü. İkidir yağ filtre kapağını patlatıyor. Sebebi nedir bilen var mı?
  • gktg06 kullanıcısına yanıt
    Yazınız için çok teşekkür ederim. Aslında çok doğru söylüyorsunuz. Immobilizerdan olabilir. Anahtarlığı üfledim temizledim. Sildim. Dediğiniz doğru. Bundan da olabilir ama servisin neden aklına gelmiyor ki bu ?. Buna gelene kadar aküyü değiştirdi, benzin pompasını değiştirdi, marş motorunu değiştirmek zorunda kaldım... Neden 3 defa çekici ile götürdüğüm arabanın immobilizer'ına bakmazlar ki ? . Allah bilir ondandır .. Şaşırmam
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    Gelen zamlardan ötürüdür kesin. Konuştuğumuz rakamlar artık eski rakamlar. Benzin,LPG hepsi arttı zamlandı :(
    60 TL'ye doldurduğum LPG'yi şimdi 75'e falan dolduruyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeryaIST

    Merhabalar,

    Aracımdaki sorunu sizinle paylaşmak isterim. Yardımcı olabilirseniz mutlu olurum. Çok teşekkür ederim şimdiden. Aracım 2000 Model, Corsa B, Otomatik vites, 198.000 KM, Atiker Tüplü, 1.2 Corsa Swing

    Ağustos 2016'da aldıktan sonra Adapazarı Ekin Oto yetkili servisine götürmeye başladım. 4 aydır servis haricinde bir ustaya da götürmedim. Fakat 2 aydır haftada bir kez mutlaka yaşıyorum. Her marşına bastığımda gar gar gar gar ediyor fakat motor çalışmıyor. 30-40 dk süre sonra akü zayıflıyor ve gar gar sesi de bayılmaya başlıyor. Tam bitti akü derken
    bir anda kapıveriyor ve çalışmaya başlıyor motor. Fakat 1 keresinde aküyü bitirdim, çekici sırtında götürdüm servise, ve sıfır akü koydum. İkincisinde de yine çekici sırtında götürdüm yetkili Opel servise, marş motoru bozulmuştu ve onu da yeniledim. Bir keresinde de arıza giderildi diye servisten aradılar fakat daha ben Opel Servisine varmadan yine sorun yapmış, benzin pompası problemi var dediler ve benzin pompasını da değiştirdim (Hep orijinalleriyle).

    Fakat sorun hala devam ediyor. Aksilik çıkarmaya başladığında her dakika marşa basıyorum, çalışmıyor ve bırakıyorum. 30-35 dakika sonunda son raddeye gelince akü bitmeden genelde çalışıyor. Ama haftada bir gün bununla karşılaşıyorum.

    Her defasında servisteyken baştan aşağı bakıyorlar. ELektrik tesisatını komple kontrol ettirdim. Elektrikten değil dediler. Serviste yeni bakımlı olduğu için ateşleme ve bujiden de değilmiş. Opel servisi henüz bulamadı. Bir başka oto elektrikçi ile telefonda görüştüm. Belki vitesin park konumunda olduğunu fark etmiyordur araç dediydi. Bilemedim.

    Aklımda bir çok soru var. Akü sıfır olmasa akü diyeceğim o da değil. Ama bir şey aküyü bitiriyordur belki. Bir kısa devre ? . Ya da benzeri bir şey olabilir mi ? . Ya da mekanik midir acaba ? . Ne dersiniz ?

    İçten saygılarımla,
    Derya Akyüz

    Buna benzer sorunu bir kere yaşadım, yedek anahtarı taktım düzeldi, denemelisiniz bir deneyin isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeryaIST

    Gelen zamlardan ötürüdür kesin. Konuştuğumuz rakamlar artık eski rakamlar. Benzin,LPG hepsi arttı zamlandı :(
    60 TL'ye doldurduğum LPG'yi şimdi 75'e falan dolduruyorum...

    Aracım şu anda 25 kuruşun altında yakmıyor, litresi 2,67 den alıyorum. Manual vites,günlük 14km yol gidip geliyorum. Sizce nasıl normal m i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    2.67 TL normal . Ben Adapazarı içindeyim burası bir nebze daha ucuz 2.50 TL küsürlerden alıyoruz. Sizin ki çok az biraz daha yüksek ama çok normaldir. Tüketiminiz de normal geldi bana. Bu zamlardan önce ben de 20 kuruşlardaydım. LPG'liyim ben de. Ama şimdi yükseldi haliyle. Sizinkisi de normaldir. Yani en azından LPG'yi düşündürecek bir yüksek seviyede değil. 30 larda olsaydınız o zaman tüp düşünmekte fayda var diyebilirdim. Tabiri caiz ise "İdare eder" durumda bence sizin ki. Kötü sayılmaz.
  • DeryaIST kullanıcısına yanıt
    Uzun yıllar kullanacağım aracımı derseniz o zaman bence bir şeyler yapmak için düşünülebilir. ÖZellikle servise götürdükten sonra (Ya da ustaya) araca biraz daha masraf yapılacaksa ondan sonra da tüpe geçirmek faydalı oluyor. Servis zamanı yaklaşmışsa bence servise götürmekle aynı anda yaptırmak daha iyi. Ben aldığımda yeni takılmıştı .. Çok da bakımlı aracım. 20 kuruşu az biraz geçerse geçiyor... 3-4 bin TL masraf yaptım aldığımdan beri. Ama şimdi prensesler gibi gidişi var... :)). Bakımlı olmayan araçta da tüp bekleneni vermeyebiliyor. Düşürse de tam dibe inemiyor sarfiyatı...
  • DeryaIST kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ben yasadigim sorunlardan tecrube kazanip burdan yardimci olmaya calisirim.

    Benimde aküm bosalmisti ayni sekilde ama sarj ettirmistim pompa degisimi olmadi pahali diye biliyorum masraf acmis size imobilizer ve pompada kucuk bi islem yaptim dedi 300tl gibi birsey odemistim mars hemen almasada duzelmisti sorunum kizdirma bujilerini degistirince cok rahat calismaya basladi bilginiz olsun tekrardan

    Sunuda ekleyim guvenilir usta bulmak zor bundan onceki tamirci pompa ve enjektorde sorun oldugumu cekisinin artacagini soleyip pompa ve enjoktor temizligi yaptirdi bana 1000tl gibi bi ucret verdim ancak hic bir islem yapilmadigini ogrenmistim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gktg06 -- 5 Ocak 2017; 19:40:23 >
  • gktg06 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Piyasada çook sahtekar var. bu arada kızdırma bujileri bildiğim kadarıyla dizel araçlarda oluyor. Yani benim 1.2 benzinli de ya da sonradan takırdığım LPG düzeneğinde normal Bosch bujiler var. Fakat bunlar kızdırma değiller..

    Saygılar
    Derya
  • selamlar arkadaşlar cuma günü kastamonudan 1998 model Corsa 1.4 16V GLS aldım. 181.000 km'de, atiker lpg'li. dün sanayide hava, yağ, polen filtrelerini, motor yağını, ön fren balatalarını, bujileri, bobin ve buji kablolarını yenilettim.

    klasik sorun olan el freni ve vites kolu körükleri aşınmış, onları da yenileyeceğim. piyasada 15-25 lira arasında bu körüklerden satılıyor. acaba hiç değiştiren oldu mu? kapı içi döşemelerini yenileten oldu mu?

    saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.