Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    bende aracımı istemeyerekte olsa satıyorum. piyasasından emin olmak için sordum :) otomatik 97 gls bendeki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usorguncu

    bende aracımı istemeyerekte olsa satıyorum. piyasasından emin olmak için sordum :) otomatik 97 gls bendeki.

    Sahibinden para ile ilan aldım oradan satılmadı, letgo'dan sattım. Yakın konumda olduğu için tercih eden çok oluyor. Fiyatı ilanına talebine göre ormanlardan bir iki haftada satabilirsin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende letgoya 96 model corolla koydum 2000 model corsa b koydum bakalım ne zaman satılacak ikisinede piyasa için çok makul fiyatlar istiyorum bakalım hayırlısı :)
  • nocommentt N kullanıcısına yanıt
    Satılır hocam yeterki ciddi alıcı çıksın benim arabaya 12 veriyorlardı piyasası böyle filan, çürüsün gene satmam istediğim fiyattan aşağı, ciddi alıcı olursa anlaşırsınız zaten hayırlısıyla :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayı yakacağım şart olsun. abi ortaca sanayisinde bütün opel bmw ustaları lpg ciler arabanın başında toplandı bugün. akşama kadar uğraştılar. tesisat dediler.



    halil ibrahim biliyor neler yaptığımızı. durduk yere üst kapak söktük yine aynı. şimdi araba elektrikci bir arkadaşımda. hoş bende elektrikciyim ama zayıf akımcıyım. üst kapak söküldüğündr tesisatı ayırmıştım ben motordan. kendim kontrol ederek bantla sardım itina ile. nasıl tesisatta problem var anlamadım gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody

    arabayı yakacağım şart olsun. abi ortaca sanayisinde bütün opel bmw ustaları lpg ciler arabanın başında toplandı bugün. akşama kadar uğraştılar. tesisat dediler.



    halil ibrahim biliyor neler yaptığımızı. durduk yere üst kapak söktük yine aynı. şimdi araba elektrikci bir arkadaşımda. hoş bende elektrikciyim ama zayıf akımcıyım. üst kapak söküldüğündr tesisatı ayırmıştım ben motordan. kendim kontrol ederek bantla sardım itina ile. nasıl tesisatta problem var anlamadım gitti

    Geçmiş olsun kardeşim, nasıl oldu tesisattan dolayı üst kapak contası mı yandı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok kardeşim tekleme yüzünden söküldü üst kapak. acaba diyorum egr valfi açık kalıyorsa yani arızalıysa ki arıza lambası yakmıyor. araca yekleme yaptırırmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Bobini kontrol ettirdin mi? Eğer egr valfi olarak düşünüyorsan iptal ettir birde öyle kullan. Düşük hızlarda mı yapıyor yoksa 80 ile giderken de oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, ışıkta beklerken araba tekleyip istop etti, zar zor çalıştı tekleyerek yakındaki sanayiye kendimi zor attım, benzine aldım yolda yine aynı, benzinde de öyle olunca, kesin motorda sıkıntı var dedim. Araç zor çalışıyor, bıraksam hemen stop ediyor. Usta conta yakmışsın dedi, bi sürü masraf, yarın bakarız diye aracı bıraktım, motor suyu bulanıktı biraz o da beni conta ya ikna etti, sıcaklık kırmızıya gelmemişti, biraz yüzü geçmişi ama fan geri düşürüyor du, gerçi eskimiş conta şimdi patlak vermiş de olabilir 180 bin de araç ve otomotik corsa b. Başka ne olabilir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihd46 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam, ustalar daha iyi bilir ama su bulanıksa conta yakmış olma ihtimali var,fakat yaptırırken contayı hangi sebeple yaktığınıda bulursanız daha sağlıklı olur yoksa tekrarlama ihtimali yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler halil bey,
    Baktık, doğru düşünmüşuz, conta yakmış,
    Termostat arızası dedik, termostatı gm marka, hararet müşürünü de bosch marka olarak değiştirecegiz inş.

    Araç 100 dereceye geliyordu sonra fan çalışıp 95 e falan düşürüyordu, 100 dereceye hemen hiç gelmemesi lazımmış, çok sıcak havalar hariç, şimdi zaten kış mevsimi. ben de normal diyordum, opel sıcak sever diyor lardi, yani yüksek ısıda 2. fan çalışıyor, neyse öğrenmiş olduk ama biraz pahalı bir bilgi oldu

    Conta hangi marka iyidir acaba iyisini takalım, bir de

    üst kapak contasının sıkma tork değerleri nedir, nasıl buluruz, yardımcı olur musunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salihd46 -- 15 Şubat 2018; 9:43:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihd46 kullanıcısına yanıt
    Conta hangisi iyi bilmiyorum ama yabancı kaynakta tork ile ilgili bilgiye aşağıdaki linkte mevcut sanırım.



    http://www.fsrs-partswebshop.nl/en/torque-specifcations-opel-c14sel-x14xe-z14xe-c16se/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim halil bey,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın arabayı alacağım inşallah, usta iyi bir conta takımı kullandım dedi, bakalım, conta değişimi sonrası dikkat edilecek şeyler nedir acaba. Conta değişiminden birkaç ay sonra tekrar benzer arıza olanlar oluyor diye duyuyorum, sorun olanların belki iyi conta değildir çünkü ucuzları da var, veya işçilik yüzündendir. Yine de insan bir tedirgin oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihd46 kullanıcısına yanıt
    Şuan benimde araç 100 civarı çalışıyor yokuş falan çıkınca biraz. Ama durunca 90a doğru hemen düşüyor. Sorun var mıdır acaba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün aldım arabayı, şehir içinde yine 100 derece oldu fan 102 de açıldı, biraz düştü, sonra yine aynı. Düz yolda hızlı gidince 92 ye falan düşüyor, ustaya soruyorum normal diyor, bazıları da 90 i çok geçmemesi lazım diyor, kafam karıştı, opel corsa sıcak sever alman arabası olduğundan yüksek ısı da çalışıyor diyorlar, hangisi gerçek bi çözemedim, conta da yeni değiştiği için insan tedirgin oluyor, hangisi doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salihd46 kullanıcısına yanıt
    Hocam bende 1.4 vardı 90'ı fazla geçmezdi. Bir arkadaş iki fan olduğunu biri 90 civarında digerinin 100den sonraya devreye girdiğini söylemişti. Belki ilk fan devreye girmiyordur. Aracı 3 yıl kullandım 100e yaklaştığı çok nadir olmuştur yazın dik rampaları çıkarken dahi 100ü geçmedi. 100ü geçtiği zamanda arabada su yoktu motoru baya sağlam corsaların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halil hocam çok teşekkür ederim, aklıma gelmemişti, yarın bi hemen baktırayim inş, ikinci fan sesi bariz duyuyorum, ilk fan sesi fark edilmiyor, evet belki çalışmıyordur evet
    Fan müşürü, fan rölesi bunlara bakacağım inş. Olmazsa bunları değişiriz inş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salihd46 -- 21 Şubat 2018; 19:58:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    Hocam bende 1.4 vardı 90'ı fazla geçmezdi. Bir arkadaş iki fan olduğunu biri 90 civarında digerinin 100den sonraya devreye girdiğini söylemişti. Belki ilk fan devreye girmiyordur. Aracı 3 yıl kullandım 100e yaklaştığı çok nadir olmuştur yazın dik rampaları çıkarken dahi 100ü geçmedi. 100ü geçtiği zamanda arabada su yoktu motoru baya sağlam corsaların.

    Halil hocam arabayı sattın ama tecrübelerine paha biçilemez. Şimdi Salihd46 arkadaşımızın sorununu okuyunca hem onun adına bu sorun ile karşılaşmasına üzüldüm hemde kendi adıma endişelendim. Şöyle ki benim araç 90 binden bu yana bende ve şu anda 190 binde. Öncesi ve sonrası ile aracın bu parçaları değişmiş ya da işlem görmüş değil ama takdir edersin ki her parçanın bir kullanım miadı oluyor. Senin tecrübelerine göre Salihd46 arkadaşımızın yaşadığı sorunu yaşamamak adına bu termostatı ve hararet müşürünü arızalanmadan değiştirme konusunda ne tavsiye edersin acaba.
    Birde Corsa B arkadaşlara yol göstermesi adına geçen hafta aşağıda video olarakta eklediğim sesi duyunca herhalde dedim motoru kucağımıza aldık. Sonra aracı ustama götürdüğümde bu sesin subap ittiricilerinden kaynaklandığını bunun çözümü için ilk olarak yağın özelliğini kaybettiğinden kaynaklanmış olabileceğini söyleyerek önceliği yağ değişimine vermemizin iyi olacağını söyledi. Bende bunun üzerine 8000 km olmuş yağı ve filtreyi değiştirdim ancak 1000 km sonra sesin devam etmesi üzerine tekrar ustamın yanına gittiğimde bana ittiricilerin değişmesi gerektiğini söyledi. Bende ittiricileri değiştirmeden önce internet üzerinden yaptığım araştırmada yağ pompasındaki arızanın da bu soruna sebep olacağını öğrenince yağ pompa basıncı ölçtürdüm. Bir sorun yoktu ama ustam uzun yolda belki pompa görevini tam yapamıyor olabilir deyince her ihtimale karşın hem yağ pompasını (Schadek marka 300TL) hemde subap iticilerini (İna marka 180TL) değiştirdim. Bu esnada her ihtimale karşı tekrardan içinden çıkan yağı ve filtreyi koymadık tabi ki (70 TL 10-40 yağ ve 15 fitre).Daha sonra karter içinde yer alan yağ pompa süzeğinide kontrol ettik ve bir tıkanıklık olmadığını gördük. Bir kaç ufak parça toz vb. vardı sadece..Biraz uzun oldu ama son olarakta tüm bu işlere 300 TL de işçilik verdim. Şimdi bu sorun gibi motordan eğer (şıkır şıkır )ara ara ve giderek artan bir metal sesi gelen arkadaşım olursa aşağıdaki videoyu izleyerek umarım kendi sorunları hakkında bir çıkarımda bulunabilirler umarım... Sabah ilk çalıştırma
    Akşam uzun yoldan sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi absurde -- 23 Şubat 2018; 19:43:38 >




  • absurde A kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah @absurde hocam, bir fikir olur faydamız olsun diye.Termostat konusunda hiç marka bilgim yok, 3 senede aracımda bir kere hararet problemi oldu oda alttan su hortumu çıkmıştı. Ama hasarsız atlatmıştım. Termostadın arızalı değilse ben olsam değiştirmezdim. Ama kontrol edebilme yöntemi varsa kontrol etmekte fayda var. Seninde dediğin gibi yaşı itibariyle bazı parçaların ömrü doluyor. Onun için gözüm kulağım arabanın üzerinde olur. Arıza verirse arıza nereden gelebilir diye takip ederdim. Çoğunlukla küçük masraflarla atlattım. Elimizin altında internet olması işlerimizi kolaylaştırıyor.

    Bu arada lpg'li araçlar için afr ayarı var. Kesinlikle tavsiye ederim. Şimdiki arabama yaptırdım benzinde nasılsa aynı performans ve lpg kaynaklı yaşanabilecek birçok sorunun önüne geçmiş oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.