Şimdi Ara

'Corsa' Bakım ve servis (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.655
Cevap
9
Favori
150.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passattr

    corsa D cdti 90bin bakımı neye patlar bize fikri,bilgi ve tecrübesi olan dostlar var mı_?

    arabanın yaşı, şimdiye kadar ki bakım kitapçığının ne kadarına uyulduğu ve güncel servis kampanyalarına göre değişir.
    normal bakımı 500 civarı tutar (4 yaşında olduğu ve %20 indirim olduğunu var sayarsak) üstüne 30binde bir balata değişimi vardı. balataların da kampanya harici fiyatı 225 tl idi en son. eğer 60 binde disk değişmediyseniz disklerde değişecektir.
    bütün bu soruların cevapları yetkili servis için verilmiştir. sanayi de yaptırdıysanız zaten arada bakım, çoktan diskler tornalatılmıştır. orijinal fren yedek parçası kullanmanızı tavsiye ederim pahalı da olsa hakkını verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: passattr

    corsa D cdti 90bin bakımı neye patlar bize fikri,bilgi ve tecrübesi olan dostlar var mı_?

    arabanın yaşı, şimdiye kadar ki bakım kitapçığının ne kadarına uyulduğu ve güncel servis kampanyalarına göre değişir.
    normal bakımı 500 civarı tutar (4 yaşında olduğu ve %20 indirim olduğunu var sayarsak) üstüne 30binde bir balata değişimi vardı. balataların da kampanya harici fiyatı 225 tl idi en son. eğer 60 binde disk değişmediyseniz disklerde değişecektir.
    bütün bu soruların cevapları yetkili servis için verilmiştir. sanayi de yaptırdıysanız zaten arada bakım, çoktan diskler tornalatılmıştır. orijinal fren yedek parçası kullanmanızı tavsiye ederim pahalı da olsa hakkını verir

    Aynen dediğiniz gibi benden önce tornadan geçen disk ve balataları 2 bin km önce değiştirdim
    onlar dışında olacak bakım ama muhtemelen 90bin e gelmeden bakımını yaptırmayı düşünüyorum
    orjinal parça hatasını 1 kez yaptım çok haklısınız fazla da olsa orj. orjinaldir
    Fiyat olarak 800-900'e çıkar mı acaba diye düşünüyorum
    ve 90bin bakımda değişen parçalar nelerdir acaba


    Ayrıca orjinal disk ve balata 450 tl ye mal oluyor arkdaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsclub53 -- 5 Ocak 2014; 13:05:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: passattr

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: passattr

    corsa D cdti 90bin bakımı neye patlar bize fikri,bilgi ve tecrübesi olan dostlar var mı_?

    arabanın yaşı, şimdiye kadar ki bakım kitapçığının ne kadarına uyulduğu ve güncel servis kampanyalarına göre değişir.
    normal bakımı 500 civarı tutar (4 yaşında olduğu ve %20 indirim olduğunu var sayarsak) üstüne 30binde bir balata değişimi vardı. balataların da kampanya harici fiyatı 225 tl idi en son. eğer 60 binde disk değişmediyseniz disklerde değişecektir.
    bütün bu soruların cevapları yetkili servis için verilmiştir. sanayi de yaptırdıysanız zaten arada bakım, çoktan diskler tornalatılmıştır. orijinal fren yedek parçası kullanmanızı tavsiye ederim pahalı da olsa hakkını verir

    Aynen dediğiniz gibi benden önce tornadan geçen disk ve balataları 2 bin km önce değiştirdim
    onlar dışında olacak bakım ama muhtemelen 90bin e gelmeden bakımını yaptırmayı düşünüyorum
    orjinal parça hatasını 1 kez yaptım çok haklısınız fazla da olsa orj. orjinaldir
    Fiyat olarak 800-900'e çıkar mı acaba diye düşünüyorum
    ve 90bin bakımda değişen parçalar nelerdir acaba


    Ayrıca orjinal disk ve balata 450 tl ye mal oluyor arkdaşlar

    800 900 çıkmamamsı lazım.
    yağ yakıt polen ve hava filtreleri değişir,
    yağ değişir.
    soğutma ve temizlik sıvıları kontrol edilir.
    v kayışının 60binde değişmiş olması lazım değişmemişse durumu iyi diye o gözlenir.
    başka yapılacak bir işlem yok. normalde 600tl civarı fiyat verirler yağ harici tutardan araba yaşına göre indirim yaparlar




  • merhaba arkadaşlar 2007 1.2 otm essentia aldım geçen hafta, arabanın 50000 bakımı geçmiş , daha önce opel kullanmadığım için servislerinden haberim yok, istanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz dürüst bi servis varmı? bir de maslak OPC OPEL servisinde kampanya varmış 150 tl diyolar bakıma hatta internetten randevulu gidersen 130 tl!! bu fiyat abartılı ucuz değilmi, sırf 4 litre yağın 80-90 tl olduğunu düşünürsek, bi de filtreler falan var ancak 150 tl ediyo zaten adamlar resmen işçilik almıyo gibi görünüyo, bu konuda bilgisi olan varmı acaba hangi yağı kullanıyolar ve filtreler orjinal mi?

    ha bi de bosh servislerinden fiyat aldım 300 tl istiyolar onlarda tabi tüm parçalar bosh veya orjinal kullanıyolar sizce mantıklı mı? corsa hakkında tecrübesiz olduğum için bakım fiyatları bana çok uzak...
  • Daha önce verildi bu servisler kaçıncı sayfada hatırlamıyorum konuda gezinin biraz. Maltepe Burçak Opel Servisi bunlardan birisi.

    150 hatta 130 TL bakıma gelirsek 1.2 benzinli araç için orjinal olarak aşağıdakileri değiştirecekler. Normalde 150-200 TL arası bir fiyatı var bakım paketinin. Fakat alış fiyatı elbette daha ucuz, yani çok cüzi bir kar veya aldıkları fiyata ( işçilik ücretsiz) yapıyorlar.Biraz müşteri çekmek amaçlı bir kampanya, eğer GM ürünleri kullanıyorsa ki bence kullanıyordur o servis, siz de yararlanın derim.

    MOTOR YAĞI 10W40 GM 4 LT
    YAĞ FİLTRESİ GM
    HAVA FİLTRESİ GM
    POLEN FİLTRESİ GM
    BENZİN FİLTRESİ GM
    BUJİ 4 ADET TEK TIRNAK GM
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    forumu gezindim biraz ama özellikle opc opel in kampanyasını merak etmiştim bu servisi kullanan varmı yada özellikle bu servis hakkında fikri olan diye...bi kaç şikayet mesajı dikkatimi çekti çünkü...büyük bi servise benziyo dediğiniz gibi muhtemelen GM kullanıyorlardır, en iyisi arayıp sorayım, dediğim gibi fiyat fazla uygun olunca bi pislik mi var acaba diye geliyo insanın aklına...

    cevap için teşekkürler bu arada
  • Ben kendi parçamı alıp ustama yaptırıyorum bakımı,yağ dahil sırf parça 150 TL'den fazla tutuyor.
    Tabi kutu yağ kullanmıyorlarsa sürümden kazanabilirler bu mümkün..OPC hakkında olumsuz ve olumlu biçok tecrübe var,işin açığı atmosferik benzinli bir arabada periyodik bakımda çok da kasmaya gerek olduğunu düşünmüyorum ben.
  • GM 4 lt yağ 10-40 35 tl diğer parçaların fiyatlarını bilmiyorum ama toplamda 100 tl yi biraz geçer heralde. bugün OPC servisi aradım orjinal parça mı kullanıyosunuz ve yağ olarak ne kullanıyosunuz diye, yağı GM kullanıyoruz filtreler de biri bosh diğerleri orjinal dediler, tabi sanayi işi bu ne derlerse inanıyoruz nasıl olsa arabayı bırakıp gidiyoruz başında beklemiyorum, daha önceki aracımda ısrarla castrol koy dememe rağmen gözümün önünde mobil koymaya kalkmıştı başka bi servis mesela, ne derseniz deyin bildiklerini okuyolar, o yüzden ilk mesajımda sormuştum dürüst çalışan servisi...

    bu arada park sensörü de taktırmam lazım 170 tl dediler onun içinde (montaj dahil) marka sormadım ama sizce bunun fiyatı nasıl?
  • opc de kullanılan gm yaglar petrol ofisi uretımı orjınal alman degıl fıltrelerıde modacar bazende oem kullanıyorlar..yok ben orjınal alıcam dersen bütün parçalar orj gm mazot filtresi bosch 300 tl, taktırmakta 40 tl desen 340 tl eder..15-45-75 bakımında mazot filtresi değişmiyor mazot filtresiz 210-220 tl civarı... bu dedıklerım ıcınde yag mobil1 0-40 newlife..ben aldım opel gm den...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 8 Ocak 2014; 18:33:52 >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Hocam benim araba da 90,000 de daha bu güne kadar hiç disk vs işlemi yaptırmadım.

    15,000-45000-75000 bakımlarında genel filtreler ve yağ değişti
    30,000-60000-90000 bakımlarında genel filtreler, mazot filtresi, yağ ve balatalar değişti.

    Ekstradan tek değişen Z kolları oldu. O da kasislerden dolayı.

    Disk zorunlu mudur? Bir de bu şekilde periyodik olarak değişmesi gerekecek parça var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinerfru

    Hocam benim araba da 90,000 de daha bu güne kadar hiç disk vs işlemi yaptırmadım.

    15,000-45000-75000 bakımlarında genel filtreler ve yağ değişti
    30,000-60000-90000 bakımlarında genel filtreler, mazot filtresi, yağ ve balatalar değişti.

    Ekstradan tek değişen Z kolları oldu. O da kasislerden dolayı.

    Disk zorunlu mudur? Bir de bu şekilde periyodik olarak değişmesi gerekecek parça var mıdır?

    normalde 2. balata değişimlerinden disk değişimi gösteriyordu yanılmıyorsam servis kitapçığı. ben genel olarak kitapçığa uymuştum. biraz titizimdir araba konusunda ve çok da dağ tepe gezerdim yolda kalmayı göze alamadım. risk alınabilcek bir aksam değil fren tertibatı
  • Anladım hocam. Benim kitapçık aldığım günden beri torpitoda :). Açıp bakmak lazımmış anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinerfru

    Anladım hocam. Benim kitapçık aldığım günden beri torpitoda :). Açıp bakmak lazımmış anlaşılan.

    kendiniz de diskleri kontrol edebilirsiniz
    fatura yaptığını ya da inceldiğini elle kontrol edebilirsiniz
    zaten en son aşaması ıslık sesi oluyor
  • aracım 111, yıl 1.3 cdti 55000 km de şimdiye kadar hiç yetkili servise gitmedim bakımları hep 10000 kmde orj parçaları dısarıdan alarak kendim yaptım. En son 2 ay önce yağ, yağ filtresi, polen filtresi, hava filtresi ve mazot filtresini değiştirdim. Orjinal parçalar hepsini 180 liraya aldım. Bu arada yağ castrol 5.40. Tavsiyem aracınızın garantisi bitmişse benim gibi yapmanız, servise bosuna o kadar fark vermeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba tekrardan, son bakımı (55000 km) mengerler boschcar servisde yaptırdım rutin bakım + arka park sensörü + 4 lastik goodyear duragrip 1050 tl tuttu çok da ilgiliydi servis çalışanı memnun kaldım herhalde bidahakine de yine burayı tercih ederim.

    şu 150 tl lik bakıma gelince kimsenin günahını almak istemem ama aklıma yatmadı pek, boschcar bakımından sonra usta bana manifoldun kurum bağlamış, muhtemelen daha öncekilerin kullandığı kalitesiz yağdandır deyince ucuz bakımdan iyice soğudum...
  • Özel servislerin bazısı çok kaliteli iş yapıyor. Ustaya ve yoğunluğa bağlı. Ben de 1.3 ün rutin bakımlarını 200TL civarına yaptırıyorum Ankara'da. Tamamen orjinal parça kullanıyorlar. Bazen alternatif te sunuyorlar. Mesela balataları geçen bakımda değiştirdim. Bosch aldım kendi isteğimle. Orjinaline göre yarı fiyattı. İkisi de alman sonuçta. Gayet de memnunum performansından.
  • Arkadaşlar corsa d nin 45000 bakımında neler değişiyor acaba? Ona göre internetten alıp değiştirteyim ustaya. Hatta hava ve polen filtresini kendim değiştirmeyi düşünüyorum. Çok basit zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar corsa d nin 45000 bakımında neler değişiyor acaba? Ona göre internetten alıp değiştirteyim ustaya. Hatta hava ve polen filtresini kendim değiştirmeyi düşünüyorum. Çok basit zaten.

    Servise gidin derim altı üstü 200 tl felan fark ediyor. Aracın garantisi gitmez en azından.

    Eğer yine de kendim uğraşacağım derseniz değişenler:

    Yağ filtresi değişimi
    Hava filtresi değişimi
    Polen filtresi değişimi
    Yakıt filtresi değişimi
    Motor yağı değişimi

    Bakımlar:

    Motor bakımı
    Fren bakımı
    Far bakımı

    Balatalar gidikse balatalarda değişiyor. Ufak tefek şeyler daha var onları yazmadım antifiriz cam suyu felan filan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpinalTap -- 25 Ocak 2014; 19:03:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themanyax

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Arkadaşlar corsa d nin 45000 bakımında neler değişiyor acaba? Ona göre internetten alıp değiştirteyim ustaya. Hatta hava ve polen filtresini kendim değiştirmeyi düşünüyorum. Çok basit zaten.

    Servise gidin derim altı üstü 200 tl felan fark ediyor. Aracın garantisi gitmez en azından.

    Eğer yine de kendim uğraşacağım derseniz değişenler:

    Yağ filtresi değişimi
    Hava filtresi değişimi
    Polen filtresi değişimi
    Yakıt filtresi değişimi
    Motor yağı değişimi

    Bakımlar:

    Motor bakımı
    Fren bakımı
    Far bakımı

    Balatalar gidikse balatalarda değişiyor. Ufak tefek şeyler daha var onları yazmadım antifiriz cam suyu felan filan.

    Aracımın garantisi yok zaten 5 yıllık. Bildiğim kadarı ile mazot filtresi 30.000 ve katlarında değişiyor. Onu değiştirmeyi düşünmüyordum aslında. Mazotu da opetten alırım her zaman. Sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    Motor bakımından kastınız nedir acaba? Yapılan işlemi yada işlemleri biliyor musunuz?


    V kayışı falan 60.000 de değişiyor heralde. Triger de zincirliymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 25 Ocak 2014; 19:59:42 >




  • Motor bakımını bende tam olarak bilmiyorum ama yapılan işlem şu bilgisayara bağlayıp bakıyorlar yolunda gitmeyen birşey varmı diye. Dizel olduğunu şimdi farkettim kusura bakmayın evet mazot filtresi 30bin katlarında değişiyor.
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.