serdar abi dün arkadaşa ulaşamadım. bugün ulaşma çabam devam edecek yalpa sensörü için, gtc bu renkle hiç ama hiç hoşuma gitmedi.
sagolasin emir ptt'den umidi kestim dort gozle senden haber bekliyorum
renk zaten gitmemis klasik jantlar da iyice oldurmus 19 veya 20'lerin daha sportif tasarimi ile belki birseye benzer
bu araci gosterecek iki renk var biri kirmizi digeri sari
Ankara opel reis'de gördüm bende jantları 19'' ve cok güzeldi ama yine siyahdı. Arbaa bence bodykit istiyorum diye bağırıyor. Yerden cok yuksekte gibi geliyor bana
Standart 5 kapılının da böyle bir sorunu var, tekerlek ile çamurluk arasındaki beş parmaktan fazla boşluk aracın tüm albenisini yok ediyor. Alçaltılmış spor şasili almak şart, ama bodykitsiz ve 18-19 jant olmadan o da yeterli gelmez diye baştan beri söylüyordum.
Şimdi 3 kapılı kafadan alçak şasi ile geliyor ama aynen dediğim gibi bodykit ve iddialı bir jant yoksa o bile aracı göstermiyor.
herkese iyi yıllar...
Tüm forum sakinlerine mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum...
Zaten sıkı bir makinaydı, şimdi aynı zamanda çok da yakışıklı olmuş...
Camaro'nun yeni top modeli ZL1 Nisan ayında ABD'de satışa sunuluyor...
Nürburgring'i 7:41:23'de dönen bu yeni canavarın kalbinde 6.2 litre hacminde 580 hp'lik kompresörlü bir V8 yatıyor. GM'in efsanevi "small block" (fındık) motorunu temel alan ve Cadillac CTS-V'de de görev yapan LSA kodlu bu motorun bloğu aluminyumdan, yüksek ısıya dayanıklı silindir kafaları ise aluminyum alaşımdan üretilmiş. 4 loblu 1.9 litre hacmindeki içten soğutmalı 6.kuşak Eaton marka kompresör ise bu motor için özel olarak geliştirilmiş. Motor, şanzıman, diferansiyel ve yağlama sistemlerinin her biri için ayrı ayrı özel olarak geliştirilen soğutma sistemlerinin benzerlerine ancak süper spor araçlarda rastlanıyor. Çok yüksek yerçekimi kuvveti (g force) değerlerine maruz kalınan en zorlu pistlerin en keskin virajlarında bile yakıt enjeksiyonunun kesilmemesi için özel enjektörler kullanılmış. Standart 6 ileri Tremec marka manuel şanzımanın vites geçiş yolları kısaltılmış ve hassaslık arttırılmış. Egzoz sistemi en agresif sesi rölantide verip normal sürüşte rahatsız etmeyecek şekilde ayarlanmış. 5 ayrı sürüş programı içeren PTM (Performance Traction Management) sistemine sahip aracın ağırlığı %52 ön, %48 arka şeklinde dağılıyor. Brembo tarafından üretilen fren sistemi önde 6 pistonlu aluminyum kaliperlere ve 370 mm çapında çift parçalı disklere, arkada ise 4 pistonlu kaliperlere ve 365 mm çapında disklere sahip. Saniyede 1000 kereye kadar ayar değiştirebilen ve Tour-Sport-Track adlı 3 farklı modda kullanılabilen amortisörleri içeren Magnetic Ride Control elektronik destekli süspansiyon sisteminin tüm komponentleri ZL1 için elden geçirilmiş ve özel olarak ayarlanmış. Goodyear tarafından ZL1'e özel olarak geliştirilen Eagle F1 SuperCar Generation 2 lastikler önde 10x20", arkada ise 11x20" dövme aluminyum alaşım jantlara giydiriliyor. Ölçüleri ise önde 285/35, arkada 305/35 şeklinde. Standart 10 kollu parlak siyah jantlar dışında opsiyonel olarak 5 kollu parlak gümüş cilalı jantlar da alınabiliyor.
Camaro başmühendisi Al Oppenheiser, "Mustang hayranları GT500'de yapılan iyileştirmeler için ZL1'e teşekkür borçlular" diyerek ABD'de Chevy Camaro ve Ford Mustang arasında yaşanan sıkı rekabeti körüklüyor...
Standart 10 kollu siyah yerine parlak 5 kollu jantları seçip, fazla uzun olmayan listedeki birkaç opsiyonu da ekleyince 57,000 dolar civarına gelen ABD fiyatıyla bence mükemmele yakın bir makina. Tek kusuru Meriva'dan Insignia'ya, Aveo'dan Regal'e kadar tüm GM modellerinde görmekten sıkıldığım direksiyon simidinin aynen bu araçta da kullanılmış olması. Bu çok özel makinanın kesinlikle kendine özgü bir direksiyon simidi olmalıydı...
Mustang bana hep bir adım öndeymiş gibi gelsede bir çok insanın hayallerini süsleyen harika bir makine. Amerika satış fiyatıda çok uygunmuş.
Direksiyon konusunda dediğine sonuna kadar katılıyorum, daha öncede konuşmuştuk bu konuyu bir çok model için. Hadi yılda milyonlarca adet ürettiğin araçlarda maliyeti düşürmek için kullan ama bu alette niye kullanıyorsun?
Yalniz findik motora gel :)
O konuyu bir zamanlar ben de merak edip araştırmıştım; "fındık motor" ya da orijinal hali ile "small block" adı, 1955 yılında üretmeye başladıkları yeni nesil V8'ler için kullanılmış. Motor bloğu o zamana kadar üretilmiş olan tüm V8 motorlardan daha küçük boyutlarda olduğu için bu ismi almış, yani kendi sınıfında ve aynı hacme sahip motorlara göre "fındık"
Yazsam yazsam da nereye ne yazsam bir türlü karar veremedim.Hem yazacaklarımı sınıflandıramadım sanırım hemde uzun zamandır yazmadım... Ben bugün Corsamı aldatmaktan vazgeçtim ve Golf siparişimi çeşitli sebeplerden ötürü iptal ettim. Belki sebepsiz yere yazmadım,birden koptum buralardan ama yazdığım zamanlardan ne bekapa,ne tifosi,ne sapultra,ne de Serdar Abi mizi unuttum Şimdi ise sıkı bir dönüş yapmak istiyorum.Bugün arabama daha sıkı sarıldığım gün; Ben ona ara sıra kızsamda,gitmese de,çok yaksa da karakaçanım o benim
Biz de seni unutmadık Veysel
Güzel bir geri dönüş olmuş, yuvana hoşgeldin
Arka koltukta hatta sofor koltugu disinda ilk defa daga cikmak degisik bir tecrube bursadan sariyoruz dag yoluna
quote:
Orijinalden alıntı: V.K.
Yazsam yazsam da nereye ne yazsam bir türlü karar veremedim.Hem yazacaklarımı sınıflandıramadım sanırım hemde uzun zamandır yazmadım... Ben bugün Corsamı aldatmaktan vazgeçtim ve Golf siparişimi çeşitli sebeplerden ötürü iptal ettim. Belki sebepsiz yere yazmadım,birden koptum buralardan ama yazdığım zamanlardan ne bekapa,ne tifosi,ne sapultra,ne de Serdar Abi mizi unuttum Şimdi ise sıkı bir dönüş yapmak istiyorum.Bugün arabama daha sıkı sarıldığım gün; Ben ona ara sıra kızsamda,gitmese de,çok yaksa da karakaçanım o benim
Gel tüp takalim dicem ama gaza bir ayda 24 kurus zam geldi:) Hosgeldin Veysel,ben senin buradan kacma sebebini biliyorum :)
Yuvamıza hoşbulduk
Tüpe karşıyım biliyosun Çağrı Hızlı bir giriş yapıp,epey meşgul etmeyi düşünüyorum buraları,mesela bi modifiye başlığı falan canlanabilir