Merhaba, verdikleri cevap böyle Hello. Thank you for your response. Do you still have the original fans? it will be needed when performing a warranty replacement. Also, please provide the following: - Photograph of the serial/part codes from your unit (what was provided is of the fan, not the AIO) - Confirmation of your full shipping address and telephone number. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to ask. I await your reply. Bunlar fanı mı değiştirecek yoksa komple mi? Daha öncesinde radyatörden fotoğraf attım çünkü |
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL] (11. sayfa)
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![Daha fazla göster butonu](/static/forum/img/Layer_3.png)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Galiba fan yollayacak direk
-
Fanın fotoğrafını yollayacam ama ne isteyecekler merak ediyorum cidden. Bu arada fanı arkadaşıma satmıştım, soğutmanın üstünde ll120 fanlar var. Stok hızda 5950x ile oynarken 60 70 dereceyi görüyorum. Pompa en yüksek hızda ve fanlar 1000 rpm, fanları yükseğe alsam bile pek bir şey fark etmiyor. Ben de pompada sorun olduğunu düşünüp rma açmıştım. Konuya fana kaydı sanki.
Aslında şöyle bir şey de var, temsilci zaten ll fan olduğunu biliyor, daha sonra fanları soruyor ve fotoğraf istiyor. Belki komple alım için de soruyor olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcpcpcpc -- 29 Mayıs 2022; 3:6:36 > -
Olabilir, adama göre muamele yapıyorlar. Kesin şu olacak demek zor.
-
Bakalım artık nolcak, yarın öbür gün görecez.
-
Geçenlerde 4000x kasa için mesh panel istedim, hemen kargoya verdiler ama bir türlü UPS kargoyu ülkeden çıkartamadı. UPS Holanda ve Türkiye birimleri doğru düzgün cevap veremedi. Corsair'e gönderdiğim epostaya UPS'den kayıt açmamı isteyen cevap gelmekte. Talebi oluşturdum, daha kod atanmadı.
Benzeri sorun yaşayan oldu mu?
-
Buradaki adımları izleyerek mi yaptınız? Ben de 4000D için cam panel istemeyi düşünüyorum.
-
Evet. Daha önce de işlem yapmıştım, onda sorunsuz gelmişti. Bu sefer UPS'in prosedürlerine takıldık ve Corsair ile olan iletişim pekte iyi değil gibi.
Corsair'e bir kaç eposta gönderince lojistik ekiplerinin konuyu inceleyeceklerini söyleyen dönüş aldım.
-
Bende K70 klavye var, ürünü sıfır ayarında 2 aylıkken satın almıştım, zamanla bilek desteğinde kırılma aşınma, birkaç tuşunda kırılma ve elektrik kaçakları meydana geldi. Bazen kullanırken elektrik çarpıyor. Güzel bir şekilde sorunumu özetleyip bilek desteği ve kırık tuş fotoğrafı da atsam sizce yeni ürün yollarlar mı? Sorun ürünün benim adıma olmaması, yani isim ve adres tamamen farklı olacak.
-
Bu konuda biri yardımcı olabilirse çok sevinirim.
-
Adınıza olmasa da destek veriyorlar diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba kargoladım benim ürünü, fabrika tamirli pro xt modeliyle değişim yapılacakmış.
Yalnız yurtiçi kargo ile yolladım inşallah sorun olmaz, öyle garip koydum ki kağıtları inşallah sorun olmaz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yurtiçi kargo yurtdışına iade ürün gönderiyor mu ?
-
Yurtiçi kargo ile parasını ödeyip dhl ye yolluyorum, dhl çıkış yapıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürün sizin adınıza olmasa da fatura vs. varsa işlem yaparlar.
Ürünü anlaşmalı firmaya göndermekte bir sorun olduğunu sanmıyorum.
@pcpcpcpc Sorun olmaz, takip kodundan anlarsın zaten. Çıkış için hazırlandı mı, belgelendi mi öyle bir şey yazıyorlardı en son. Bende çok hatırlamıyorum...
hayırlısı olsun. Konuyu boş zamanımda kısaltmayı planlıyorum bilale anlatır gibi yazmışım kimse tüm konuyu incelemiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 10 Haziran 2022; 22:46:52 > -
Selamlar;
Bilgiler açık ve anlatımı başarılı bende bugün çalışmayan RGB Ml 120 fanları yolladım rma olarak kabul ettiler .Artık hayırlısı umarım geri dönüşte sorun olmaz :) Yardımlarınız için teşekkür ederim
-
Bu memlekette gümrük insana işkence olsun diye var heralde.
Dün Ups kargo mesaj atıyor gümrük işlemleri için diyerek link veriyor. İlk başlarda hata verip açılmadı. Daha sonra işe giderken açmayı denedim vekalet istemişler. Aradım neyin nesi diye telefonumda sıkıntı olduğundan adam akıllı anlaşamadık da..
Zaten vekalet olduğu için bir şey olmaz dedim bekledim bugünü. Sabah baktım yine gümrükleme bekliyor diyor. Arayıp sordum yetki belgesi istiyormuş meğer. Bir de ondan vakit kaybı yaşadım, belgeyi gönderecekler felan derken bir sürü zaman kaybı. Belgeyi yolladım bekliyorum şimdi, bugün verilse anca yarın gelirdi. Büyük ihtimalle gümrükten çıksa başka kargoyla yollayacaklar.
Burdan 2 günde markaya ulaşıp rma onaylanıyor, ordan buraya bir türlü gelemiyor...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben de bu konu üzerine 1,5 ay öncesi psu vardı rma açıp gönderdim değiştirip yenisini yolladılar fakat tam 1 aydır gümrükte bekliyor . fedex ile iletişime geçtim gönderi degeri 150 doların üzerinde (gönderi değeri 215 dolar neye göre belirlenmiş bilmiyorum) olduğu için gümrükleme işlemlerine tabi olduğunu ve gümrük müşaviri ile iletişime geçmemi söylediler. 1 aydır ürünü garati kapsamında degiştiğini anlatmaya çalıştım fakat hiç bir türlü ikna olmuyorlar. Benden ürünü gönderirkenki konşimento no istiyolar DHL ile gönderdiğim konşimento noyu veriyorum farklı firmayla gönderdiğiniz için diyip yine işlem yapmıyorlar.
Bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı?
-
Kafam çok karıştı, psikolojik olarak bitik durumdayım zaten. Sokucam ülkeme de gümrüğüne de...
Corsair ile iletişime geç bir halt yapmazlarsa sana gümrük vergisini öde fişi bize yolla hallederiz derler olur biter.
Çevresinde yazılımla alakalı staj yeri (1 ay) olan varsa bana hayrına pm atsın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 28 Haziran 2022; 16:25:13 > -
Rma olarak ML120 pro fan gönderdik ürün geldi çok hızlı şekilde ama gümrük 115tl vergi istiyor lanet olsun böyle işe
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X