< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL] (10. sayfa)
-
-
Bulunduğum bölgede DHL olmadığı için kurye talep edemiyorum, Corsair yetkililerini başka bir firmadan alıcı ödemeli etiket basmalarını ikna edebilir miyiz acaba?
-
pek ihtimal vermiyorum dhl dışında kabul etceklerini, ürünün tr faturası varsa tr deki servise göndermenizi öneririm
-
Refurbished ürün gönderdiklerini duydum da, bende soğutucumu göndereceğim fakat gelicek ürün refurbished ürün sanırım ve benim soğutucum 4 senelik, uluslararası garantisinin bitmesie 1 sene kalmış bozuk diye kullanmıyordum, gelecek olan ürünün içinden eksik parça falan çıkar mı ki ve jelatinsiz şekilde gelicek sanırsam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuffneckTR -- 15 Nisan 2022; 18:39:30 > -
o kısım şans işi, bazılarına refurbished geliyor bazılarına direk sıfır ürün geliyor, ben şuana kadar 3 tane ekipman gönderdim 3 üde yeni sıfır ürün olarak geldi
-
Göndereceğim ürün zaten tr garantisinden yararlanıp değişim alan bir üründü, corsair de bunu fark ettiği için nedenini sorduğum da değişim ürünlerine refurbished gönderimi sağlıyoruz diye yanıt aldım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şanslıyım ki stock bitmiş.
-
Soğutucum fan sürtmesi gibi ses yapıyor pompada. Sıktı artık. Bir RMA talebi açayım dedim, RMA talebim onaylandı ancak tek evrak geldi :) ne varsa bana ödetecek bunlar sanırım :D
Ürünün TR garantisinin bitmesine ise 2 ay var, kargo vs bana ödeteceklerse cihazı Vatan Bilgisayara vermek daha mantıklı gibi geliyor ama, değişim hususunda Vatan Bilgisayara da pek güvenemiyorum ne yapayım bilemedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NNoitra -- 22 Nisan 2022; 22:6:8 > -
sıkıntılı bir durum, sen vatandan almış olabilirsin ama ürünü tr ye sokan firma farklı, ürünü onlara kargolarsın ve kağıtta değişim istediğini belirtirsin muhtemelen penta yada boğaziçi pc falandır, genelde yeni ürünü yollarlar, bazende değişim raporu veriyorlar o zaman vatana mail atarsın böyle böyle servise gönderdim değişim raporu verdiler yenisini yollayın diye, onun dışında ürünü ilk önce vatana gönderme onlarda zaten servis e göndercekler süreç gereksiz uzamış olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noprektam9113 -- 23 Nisan 2022; 19:36:33 > -
Hocam öncelikle cevap için gerçekten teşekkür ederim zira nereye göndereceğim konusunda cidden kararsızım. Corsair Türkiye yani penta veya boğaziçi firmasından değişim yapanlara dair deneyimleri okumak için bir kaç gündür interneti kurcalıyorum ama pek bilgi bulamadım. Corsair yurtdışı ile olan mesajlaşmam da devam ediyor. Kargo ücreti vs veya Advanced RMA teklifi almazsam sanırım Bayram aradan çıktıktan sonra soğutucuyu Türkiye de servise vereceğim, bakalım süreç nasıl ve ne kadar sürecek..
türkiye servise.
-
Ben h115i yollamıştım, fan sensörü çalışmıyordu fanlar hep yüksek dönüyordu yenisini yollamışlardı, gerçekten sorunu tespit ederlerse yenisini gönderirler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Refurbished dir sadece sıfır gibi paketlemişler.
-
Refurbished değil stok olmadığı için sıfır ürün yollayacaklarını belirttiler, ki ben refurbished ürünlerin jelatinli olmadıgını biliyorum, ve fatura da 112 dolar kesilmiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim de Klavyem değişecek
2 seçenek sundular
- Bendekini gönderip yenisini gönderecekler.
- Benden para alıp yeni ürün gönderecekler sonra bendekini gönderince paramı geri iade edecekler.
Siz nasıl yaptınız işlem kaç gün sürüyor ve prosedür nasıl işliyor ?
-
Brom ben 4 senelik soğutucumu vermiş oldukları ön ödemeli kargo etiketiyle DHL kargo aracılığı ile yolladım, 2. seçeneği yerinde olsam boşverirdim. Gönder ürünü zaten senin cebinden kargo parası çıkmaz. 1 hafta sürdü gitmesi kargolanması gelmesi falan.
-
K95 Platinum klavyemin ledi bozulmuş benimde ALT tuşunun ledi saçma sapan yanıyor arada bir çift tıka düşüyor. İtopya'dan almıştım Garantisi 2022 Şubat ayında bitti maalesef. RMA açıp şansımı denedim Daha önceden garanti belgesini bulamadığım PSU için açmıştım sıfır ürün yollamışlardı bakalım. :)
-
Arkadaşlar amazon.de üzerinden 05.04.2018de alınma h150i pro rgb soğutmam epey performanssız gelmeye başladı, rma açtım araya hafta sonu girdi. Ne kadar garantisi oluyor bunların 2 sene mi? Öyleyse bir şey çıkmaz heralde...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcpcpcpc -- 23 Mayıs 2022; 2:55:31 > -
sen gene de sor, 90 gün galiba
-
Sordum da acayip geç yazıyorlar bir şey çıkmayacak gibi duruyor. Zaten arctic liquid freezer ii 420 almayı düşünüyorum.
Bizim ll fanlarda iş yok galiba, kendi üstünde gelen ml fanlar yüksek cfmliymiş de onu çıkaralı çok oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X