Şimdi Ara

Çözüldü...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Progmanmer -- 5 Ağustos 2017; 4:30:20 >



  • Merhaba, PM üzerinden iletmiş olduğunuz bilgiler dahilinde konu takibimizde olup gerekli işlemler hizmetiniz üzerinden yapıldıktan sonra tarafınıza en kısa süre içerisinde geri dönüş sağlanacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Standartlar dışında konuşmaya ne zaman başlayacaksınız ki ? 3 gündür aynı durum da saha ekipleri gelmiyor mağdur ettiniz bu şekil de aboneliğimi kaptıcam çok müşteri kayıp edeceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sayın yetkili benim konuma neden cevap vermiyorsunuz insanları kandırıyorsunuz
  • ogretmen006 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin konununuz gözden kaçmış sanırım. Yoksa cevap vermemek gibi bir durum söz konusu değildir. Size yardımcı olabilmek adına bu kanaldayız. İsterseniz PM üzerinden şikayetinizi iletin. Detaylı bir şekilde hizmet kontrollerinizi sağlayalım.
  • ekipler türk telekom bu yüzden gecikiyor gelmeleri ilk önce kendi müşterilerine önem veriyorlar sonra türknet müşterilerine gidiyorlar bu yüzden sizin işler uzun sürüyor bende 1 ay bekledim ekip başta ekip yollamıyoruz dediler sonra zorla yollattırdım sürekli baskı uygulayınca mecburen yolladılar artık bence size sinyali göndermemişler santralden bu yüzden sıkıntı çekiyosunuz
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Türknet isterse anın da bu ekibi gönderebiliyor metronet ve kurumsal gibi. Ekip normal de gelirdi ama nedense gelmiyor. Santral ile ev arası 20 mt 5 dklık işleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işlerine gelince gönderiyorlar işlerine gelmeyince göndermiyorlar
  • bende aynı sıkıntıyı yasadım denilebilir. vodafone netin süresi bitiyor turknet e geceyim dedim. gönderdik evrakları aradım musteri hizmetlerini vodafone u iptal ediyorum sorun olur mu dedim yok dediler. dün arayıp eski aboneliği iptal etmissiniz bu sekilde olmaz birdaha evrak gönderin dediler. 1 ay daha bekle işin yoksa
  • bednamcarsi B kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerinin eğitiminde ciddi sıkıntı var. Sizi yanlış yönlendirmiş. Eski hizmet numaranızı girip "işletmeci değişikliği" şeklinde başvuru yaparsanız (abonelik sözleşmesine ek olarak iki nüsha işletmeci değişiklik formu imzalıyorsunuz), eski iss'nin iptal işlemlerini kendileri hallediyorlar. Siz bu şekilde form doldurup vodafone net'i kendiniz iptal ettirdiğiniz için belgeler boşa gitti, sıfırdan bağlantı olarak yeni başvuru yapmanız lazım.
  • gerçekten sıkıntı var. ben tahmin ediyodum böyle bişey olacagını ama boşbulundum. özellikle sordum iki kişiye sordum bak iptal ettiriyorum diye yok bi sıkıntı olmaz dediler. sonra belgeler için biri aradı onada dedim iptal ettirdim diye yok biz sinyal alıyoz dediler. bugunde aradılar dediler aynı evraklarla yeni abonelik acıcaz dediler ama bilmiyom. seytan diyo git ttnet e ver parayı kafan rahat olsun. gerci tt de farksızya
  • bednamcarsi B kullanıcısına yanıt
    Portunuz henüz boşa çıkmadığı için sinyal alıyoruz demiştir. İptal talebi ulaştıktan sonra 24 saat içinde sinyal kesiliyor, 7 gün içinde de iptal işlemi tamamlanıyor. Ama her şekilde o port boşa çıkacak, bu yüzden yeni port tahsisi lazım.
  • bu adam işi biliyo. git eğitim ver müs.hiz 1 hafta olabilecek ihtimalleri anlat. dr.galoş
  • bednamcarsi B kullanıcısına yanıt
    Çok şükür akademisyenim, bunların asgari ücretine kalmadım Bizimkisi amme hizmeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 4 Ağustos 2017; 15:54:39 >
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Az önce gelip sorunu çözdüler bu sefer de adsl'den vdsl geçiş için bekliyoruz bakalım :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.