|
[Çözüldü] Atlak Bağlantı (5. sayfa)



-
-
-
Ttneti niye direkt Türknete taşımadınız :(
Türk Telekom saha ekiplerini(taşeron) de şikayet edin bence
Asıl suçlu onlar
Yanlış hatta bağlamışlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 27 Ocak 2021; 18:56:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, Özgür İletişim Ekstra paketine 10 TL fark ile geçiş yapabilirsiniz. -
2 Gündür Arıza Tespiti Yapılıyor yazıyor :(
-
Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek. -
Önceliği ilettiniz ama hala arıza tespit ediliyor yazıyor ve şu an kimin internetiyse artık bağlı olduğumuz internet çok yavaş
-
Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine tekrar teknik uzmanımıza bildirimde bulundum. Arkadaşım gün içerisinde ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Konuyu yakından takip ediyorum. -
TT saha ekibi çözmek mi istemiyor yoksa Türknet üzerlerine mi gitmiyor anlamış değilim ancak sorun devam ediyor. Şu an telefon internetiyle bağlıyız
-
Merhaba, yerleşik operatöre arızanız için olumsuz teyit vermiştik. Çözüm sürecinin uzaması nedeniyle en tekrardan önceliğinizi ilettim. Teknik arkadaşım size dönüş yapacak. -
Telekom arıza bildirimini kapatmış ancak hala sorunumuz devam ediyor. Atlak port sorunu 21 günde nasıl düzelmez anlamış değiliz
-
Merhaba, arkadaşlarım bugün arızayı tekrar iş emri numarasıyla saha ekiplerine iletmiştir. Ben sürecin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. -
#Güncel. Sorun devam ediyor.
-
Merhaba, ekiplerin müdahalesi sonrasında adrese yerinde destek ekiplerini yönlendirdik. Ancak ekiplerimiz adres 2 defa gittiğinde de etiketleme yapılmamıştır. Bunun üzerine arkadaşlarım yerleşik operatör ile tekrar iletişime geçmiştir. Sürecin uzaması üzerine ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecekler. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Müdür na'ptın? -
Maalesef atlak bağlantı sebebiyle bağlı olduğumuz hattı da kesmişler. Şu an modemde DSL ışığı bile yanmıyor. Okullar açılacak ve derslere canlı olarak nasıl katılacağız bilemiyoruz
Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
-
Hangi kategori de açtılarsa, hat sağlam deyip kapatmışlar (Muhtemelen modemler buluşmuyor olarak açıldı). Gıbırnet deneyin isterseniz. Bunların altından kalkabileceği bir iş değil. -
Merhaba, kaydınızla ilgilenen arkadaşım arızanız için üst ekiplere eskale ederek yazışma başlatmış. Gelişme olması durumunda sizinle paylaşacağız. -
Canlı dersler başladı ve şu an evde internetimiz yok.
-
Merhaba, teknik arkadaşıma bilgi verdim. Gün içerisinde size dönüş sağlayacak.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X