Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] Hepsiburada Monitör İade Reddi: 'Pakedi açılmış kablolar'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce burada açılan BİR KONUYA yorum atmıştım. hepsiburada'da yaşanan iade rezilliğine dair bir yenisini daha ekliyorum. Gerekli yerlere itirazda bulunacağım.

    Güncelleme: Ürün iade reddinden sonra kargodan geldi, aldım. Hepsiburada yazışmaları devam ediyor. THH başvurusu yapmayı düşünüyorum ama uğraşamayacağım.

    Bundan sonra alacak olan arkadaşlar için bilgilendirme olsun.

    [ÇÖZÜLDÜ] Hepsiburada Monitör İade Reddi: "Pakedi açılmış kablolar"

    [ÇÖZÜLDÜ] Hepsiburada Monitör İade Reddi: "Pakedi açılmış kablolar"

    İade kabulü sağlandı, 7 iş günü içinde göndermem bekleniyor.
    [ÇÖZÜLDÜ] Hepsiburada Monitör İade Reddi: "Pakedi açılmış kablolar"

    Hepsiburada İade koşulları:

    [ÇÖZÜLDÜ] Hepsiburada Monitör İade Reddi: "Pakedi açılmış kablolar"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeliKulaBey -- 25 Şubat 2019; 13:6:31 >







  • Hocam satıcı hepsiburada mıydı?
  • DeatSlayer kullanıcısına yanıt
    Satıcı hepsiburada üzerinden beyazticaret
  • İç çamaşırı muamelesi görmüş sizin monitor. tahminen 3. parti bir satıcı üstünden olduğu için yaşandı sorun. 1 ay önce HB nin kendi satmıs olduğu monitor u kutuyu tekrar aynı şekilde bantlayarak İade ettim.
  • DeliKulaBey kullanıcısına yanıt
    Kötü olmuş hocam o yüzden ben Hepsiburada'nın sattığı ürünleri almak istiyorum sorun çıkmasın diye.
  • THH başvurunuzu yapın hocam sıkıntı çözülür ama biliyorsunuz bizim ülkede işler hep yavaş baya bekleyeceksiniz geçmiş olsun.
  • Hocam iade nedeni olarak ne belirttiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    "Üründen memnun kalmadım. Analog tuşu arkada ve kullanışsız, soketler dikey ve kullanım zorluğu oluşturuyor. İade etmek istiyorum" ardından reddedildi.
    Red sebebine binaen ekteki [SS] açıklamarda bulundum. Forumda açtığım konularda var, monitör kaynaklı bir cihaz sorunum olduğunu sanıyordum ama değil, üründen de memnun değilim ve iade edip ekran kartı almam gerekiyor.
  • ST0RMHAWK kullanıcısına yanıt
    THH başvurusu yaparken Hepsiburada.com'u mu, yoksa ürün satışını yapan Beyaz Ticaret'i mi firma ünvanı girmem gerekiyor?
  • DeliKulaBey kullanıcısına yanıt
    Hocam Hepsiburada'da iade için bir trick nokta var, onu ben de acı tecrübe ile öğrendim; ne kadar az açıklama yapar, ne kadar sorun belirtmezseniz iadeniz o kadar kolaylaşıyor. Yani "Ürünü beğenmedim". diyeceksiniz. Tabi buna da sıkıntı çıkarmaya başlamış olabilirler bilemiyorum... Son durum ne şimdi?
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Daha önceki konudan ötürü, herhangi bir muarız durum belirtmedim. Zaten yok da. Ürünü iade etmem gerekiyor o kadar. Şu an mesaj atıyorum arayan soran yok, cumadan sonra telefon açacağım. THH başvurusu yapacağım.
  • DeliKulaBey kullanıcısına yanıt
    ARACI SATICI İKİSİ HAKKINDA YAPACAKSIN ÇÜNKÜ ÖDEMEYİ HB ARACI İLE ALDI BU YÜZDEN HB KULLANICI SÖZLEŞMESİNİ OKU ONA GÖRE YAZ İYİ FORUMLAR DİLERİM
  • paranızı alirsiniz ancak biraz uğraştıracaklar.durumu satın aldıgınız beyazticaret yere bildirin. ve thh ne başvuracagınızı soyleyin.hatta firmaya acil olarak dilekce yazın. thh i ne gonderdiginiz dilekcenin bir ornegini gosterin. thh kararinin sonuçlanmasında etkin rol oynuyor.175 alo tuketici danısma hattından nasıl yonlendirileceginizi ogrenin.
  • Çok geçmiş olsun hocam. Vallaha hepsiburada satıcı olsaydı biraz daha az uraşırdınız. Bende de sıkıntı çıkmıştı ve baya uraşmıştım biliyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cobalt_evan kullanıcısına yanıt
    Eyvallah, artık kullanmak zorunda kaldım monitörü. Ekran kartını da forumdan bi ustaya tamire verdim. Bi haftada netleşir artık her şey.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.