Şimdi Ara

[Çözüldü] HP Support Assistant Sürücü Güncelleme ve Mesajlar Sistem Analizi Başarısızlık Sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
10.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Dün x64dbg isimli bir program ile (rezillerin deneme sürümü olan programlara crack yapmak için kullandıkları bir program ile) bu programın hatasını ayıkladım, resimlerdeki gibi sistem analizi hatasına CLR_EXCEPTION ve CLRDBG_NOTİFİCATION_EXCEPTION_CODE hatalarının neden olduğu ortaya çıktı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KindElephant480 -- 16 Şubat 2020; 15:7:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    hocam siz bulmuşsunuz.Koskoca firma çözümünü bulamadı mı hala 4-5 at önce aramıştım müşteri hizmetlerini ana merkez üzerinde çalışıyor birlik bişey yok demişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Ben de bu sorunu tespit ettiğimi HP Destek'e yazdım, format atmam gerektiğini (yükleme medyası ile) söyledi. Ben de daha önce yükleme medyası ile format atıldığını ve yükleme medyası ile format atıldıktan sonra bile bilinmeyen bir zamandan beridir bu sorunun olduğunu, SSD taktıktan sonra da sorunun halen devam ettiğini ve soruna neden olan şeyi (programda beklenmeyen bir belirteç hatası olduğunu) söyledim ama HP Destek ile resmen kavga ettim. Eğer HP bu sorunu çözmezse bu sorunu mecburen ben çözeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KindElephant480 -- 11 Mart 2020; 0:36:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt




    Tövbe estağfurullah. Bu programı geliştiren kişi bütün kodları sallamış gitmiş. Mesela kodların birine resimlerden birindeki gibi gereksiz yere "else" komutu eklemiş. Başka bir kodda da yay ayracı unutmuş. Bunlar sadece hatanın iki tanesi. Bunlardan başka tonlarca hata var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Bugün garip bir olay yaşadım. HP Support Assistant programının güncellemesini kontrol edeyim derken kazara mesajları denetleme butonuna basmışım. Ne olacak yine başarısız olacak dedim ama bir baktım sistem analizini yapabilmiş. Ancak bundan sonra tekrar sistem analizi hatası başladı. Sistem analizinin neden ve nasıl başarılı olduğunu ise bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemi değiştirdikten sonra resimdeki gibi yeni mesajlar gelmeye başladı ama sistem analizi hatası vermeye devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Relavz97 kullanıcısına yanıt
    Bu soruna ben de çözüm bulamadım ama programda sistem analizi hatasının kısmen çözüldüğüne dair yeni belirtiler var (mesajlar kısmında bazı zamanlar sistem analizi başarılı oluyor).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Bu sorun için HP Destek ile resmen saç baş yoldum ama kavga etmemize birazcık değdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Relavz97 kullanıcısına yanıt
    Yıllar sonra HP sorunu kısmen çözmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    Hocam bende sistem analiz ediliyor kısmında yine hata çıktı.Bende sorun devam ediyor hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Zaten sorunum tamamen çözüldü demedim, kısmen çözüldü dedim. Günde bir kere mesajlar kısmında mesajları denetleyince sistem analizi başarılı oluyor ama sonraki sefer başarısız oluyor. Ancak güncelleştirmeler kısmı her zaman sistem analizi hatası veriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    HP Support Assistant programımın sürümünün (sorunun kısmen çözüldüğü sürümünün) yayınlanmamış bir sürüm olduğunu sonradan fark ettim. Sanırsam HP destek ile kavga gürültü tartıştıktan sonra bana yayınlanmamış bir sürüm yollamış. O yüzden sende hata vermeye devam ediyor (benimkinde mesajlar bölümünde günde bir kere sistem analizi başarılı oluyor).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KindElephant480 -- 3 Haziran 2020; 22:36:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darkin blade D kullanıcısına yanıt
    Sorun kısmen çözüldüğünde o sürüm o zaman yayınlanmamıştı. O sürüm şimdi yayınlandı. O sürüm sizin de sorununuzu çözdü mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yeni aldığım Omen cihazda bu problemi yaşıyorum. Çözüm yok sanırım, alternatif ne önerirsiniz?

    [Çözüldü] HP Support Assistant Sürücü Güncelleme ve Mesajlar Sistem Analizi Başarısızlık Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Recaizade-i Nabizade -- 18 Ağustos 2020; 20:48:17 >
  • Recaizade-i Nabizade kullanıcısına yanıt
    İlk önce programın sürümünü kontrol etmeniz gerekiyor. Resimdeki programın sürümü daha farklı gibi ama belki işe yarar. Eğer işe yaramazsa Drivermax isimli programı size önerebilirim (eski bir bilgisayarda uzun zaman boyunca o programı kullandım ve Türkçe desteği de var). Resimdeki gibi bende günde bir kere mesajlar kısmında sistem analizi başarılı oluyor ve resimdeki duruma gelene kadar HP destek ekibi ile resmen kavga ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Recaizade-i Nabizade kullanıcısına yanıt
    Ayrıca Olay Görüntüleyicisi'ne bakmayı da unutmayın. Çünkü daha önce bende SSD taktıktan sonra Olay Görüntüleyicisi'nde resimdeki gibi HP Support Assistant programına ait hata günlükleri ile karşılaştım.









    Günlükleri okuduğumda ise beklenmeyen bir belirteç hataları olduğu yazıyordu. Hata günlüklerinin HP Support Assistant programında güncellemeleri ve mesajları denetleyip hata verdikten sonra oluştuğunu keşfettim. Belki buna benzer hatalar sizde de olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam, ben de HP ile görüştüğümde bu sorunun uzun zamandır olduğunu ve bir tek kurum cihazlarında bu sorunun olmadığı belirtti.
  • Recaizade-i Nabizade kullanıcısına yanıt
    Hata verdikten sonra olay görüntüleyicisine bakmayı ve bu durumu HP destek ekibine söylemeyi unutmayın. Çünkü olay görüntüleyicisinde o hatanın neyden kaynaklanıyor olabileceği hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bende de aynı sorun oluştuğu için programı decompile edip inceledim, binlerce hata vardı. Bu durumu ise HP destek ekibine söyledim ve bir süre sonra resimdeki gibi mesajlar kısmı günde bir kere hata vermemeye başladı. HP destek ekibine bu durumu bildirirken günlükte hangi hatayı verdiğini de bildirmeyi unutmayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KindElephant480 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, Olay Görüntüleyicisi'nde sizdeki gibi "hewlett packard" bölümünü bulamadım maalesef.
  • Recaizade-i Nabizade kullanıcısına yanıt
    HP Support Assistant hata verince bir de Özel Görünümler kısmına girip oradan da Yönetim Olayları kısmına hatayı verdiği zamana ait günlükleri aramayı dene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.