Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
3
Favori
8.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 Gündür evimde yeni bağlattığım Kablonet alt yapısına sahip Vodafone Net 50+ 50 Mbps'lik paketi kullanıyorum. Günlük olağan akışta hız sonuçlarım:

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı

    Resimde görüldüğü gibidir. Dosya indirip, yüklerken günlük işlerde herhangi bir sorun yaşamıyorum. Online oyunlara girdiğimde özellikle PUBG'de anlık gelen ve 1-2 saniyede bir tekrarlayan Upload paket kaybı sorunu meydana geliyor. Bu paket kayıplarında ping artmamakla birlikte sadece oyun içi aktarım gecikmektedir.

    Upload kaybının videosu :
    Atakan Yıldızyoutube
    Vodafone Net PUBG Upload Paket kaybı sorunu
    https://www.youtube.com/watch?v=KgKlFR25wQQ&feature=youtu.be


    Videoda görüldüğü gibi bu süreç oyun içerisinde de devam etmektedir. Aynı zamanda evimde henüz kapattırmadığım TT paketim var. İnternete o abonelik üzerinden bağlandığımda herhangi bir problem yaşamıyorum.

    VodafoneNet Pingplotter sonuçlarım aşağıdaki gibidir:
    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı SorunsalıÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 1 Ekim 2019; 20:28:8 >







  • Sonuçlardan görüleceği üzere bariz upload kayıplarım mevcut.


    Modem: Netmaster Infinity 401

    Windows: 8.1

    Bağlantı: Kablolu
  • %5 %7 oluyor mu ben böyle de razıyım benim ki bu durumda ama değişik bir sorun olduğunu düşünüyorum tekrar test etmeden yazmayacağım.

    Evimde bir monsterın oyun laptobı var.... onunla ilgili bilgileri tekrar yazacağım yanlış olmasın.

    yoksa adamların günahını boşamı aldım nasıl böyle bir sorun var enterasan.

    Sizin ki bir kablo.net alt yapısı.
  • Bu sorunu çözebilecek kimse yok sanırım. Sorun eğer bu hafta içinde çözülemezse cayma hakkımı kullanıp daha fazla sinirlerimi yıpratmadan ayrılacağım abonelikten
  • quote:

    syn vdf çalışanı pirim avcısı @burakkosucu dediğine göre nokia gpondan kaynaklanıyor dedi ona yoğunlaştık ama başa döndük kablonet altyapısından hizmet alan @Quaken de de aynı sorun olduğuna göre vdf alt yapısı omurgada sorun var bu sorun @VII_outLaw araştırdığı gibi başka forumlardaki kullanıcılarda da mevcut görüldüğü üzere genel bir sorun var network mühendisleriniz bir zahmet tüm altyapıyı yurt dışı çıkış noktasından geriye son kullanıcıya doğru elinizde olamsı gereken altyapı kontrol test cihazlarıyla kontrol etmesi bu cihazlar zaten sorun olan noktayı nokta atışı şeklinde belirler km m si cm ne kadar geri kalan sorunu çözmek kolay gelsin işiniz çok syn @burakkosucu yetkililere temasa geçin.


    Quaken sizde biran önce kablonete veya başka bir iss geçin vdf bu sorunu cayma hakkınızı bırak önümüzdeki sene içinde çöze bileceğini sanmıyorum, syn vdf çalışanı@burakkosucu sorun veya vdf sorunu bildirin ama bir şey çıkmaz diyer forum sitelerinde bayadır var mış aynı sorunlar.

    gerisini siz bilirsiniz.

    dip not ben hiçbir firmanın çalışanı değilim sadece yardım etmeye celışıyorum ama boşa uğraş sorunu kabul ettirebilmiş değiliz.




  • Bağlantımı @burakkosucu yapmıştı fakat iki gündür kendisine de ulaşamıyorum sorunumu biliyor geri dönüş yapacağım demişti ama ulaşamıyorum :)

    İnternetimi bağlayan kablonet personelleri yardımcı olmaya çalışıyor sorunu cumaya kadar çözemezsek iptal edeceğim.
  • sizin evin kablonet altyapısı kaç yıllık?bence sizin kablonet altyapısında bir sıkıntı var.altyapıdaki kablolar eski ise böyle sorunlar olması normal bence.hattınızın portunuda değiştirmeyi deneyebilirsiniz...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vodafonun ana omurgasında sıkıntı var Eskişehirde sol altyapısı üzerinden kullaniyorum bende yaşıyorum paket kaybı malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -massive-

    sizin evin kablonet altyapısı kaç yıllık?bence sizin kablonet altyapısında bir sıkıntı var.altyapıdaki kablolar eski ise böyle sorunlar olması normal bence.hattınızın portunuda değiştirmeyi deneyebilirsiniz...
    bununla alakalı bir durum değil yaşanılan.

    Bulunduğum site 8 aylık herşey 0 fiber de 0 ama enterasan bir sıkıntı bu.

    16 yıllık altyapı olan bakır telli diğer evde sıfır sıkıntı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 28 Ağustos 2019; 0:59:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre A.

    Vodafonun ana omurgasında sıkıntı var Eskişehirde sol altyapısı üzerinden kullaniyorum bende yaşıyorum paket kaybı malesef.
    Hangi modem var sizde ?

    Benim bugün değişti modemim airties oldu aynı sorun var evet ama şöyle bir şey var
    2 modemde de kablo ile dizüstüne bağlandığım zaman paket loss olmuyordu.

    Ama masaüstü ile girdiğimde oluyor cidden çok enterasan.
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Huawei HG255S var hocam. Masaüstü kullanıyorum bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre A.

    Huawei HG255S var hocam. Masaüstü kullanıyorum bende.
    @Quaken

    konu sahibinin evinde ttnet bağlantısı da varmış masaüstünde sıkıntı olmuyormuş.

    Yazılımsal bir sorun mu var anlamadım ki vdf'de biz yanlız değiliz bayağı çıldıran var bu konuda.

    Ama işte 2014'te aldığım laptop ile kablolu kullandığımda olmuyor taş gibi masaüstünde oluyor çıldırtıyor.

    Bu sadece PUBG değil CS go ve PES'ide etkiliyor ya da diğer online oyunları.

    Bu değeri ölçer cihaz pubg de var ondan biliyoruz.
  • Vodafone'nun yurtdışı çıkışlarında muhtemel bir sıkıntı var. Çözemeyecekler muhtemelen ya Pubg oynamayacağız ya da razı olacağız :)


    Vodafone'da sürecim devam ediyor. Kablonetide devreye soktum. Hatta yarında genel merkeze gidip şikayette bulunacağım. Bir şeyler yapabilirsem buradan bilgilendirme sağlarım.
  • network drv son versiyona güncelleyin ama bun dan kaynaklandığını sanmam, cihazınıza uygun olanı bur dan bulun veya network cip üreticisinin sitesinden

    ner de okudum hatırlamıyorum ama bu forumda dır almanya da benzer sorun olunca hatta 3 cihaz takıyorlarmış modemle apt arsı birleşme yerleri filan tam hatırlamadım bir hafta veri topluyor takılan cihazlar ner de sorun varsa düzeltiyorlar mış.

    ayrıca ellerindeki cihazlarla sorunun ner de olduğunu vdf test edebilir bulabilir ellerinde gerekli ekipman yoksa olan bir firmadan teknik destek olamalı veya vdf globalden.

    yeni abone olanlar bu sorun varsa 14 gün içinde ücretsiz iptal hakkınız olduğunu unutmayın.

    bu işten öyle kolay yırtamazlar.

    mh den yazılı resimli videolu arıza kaydı oluşturun btk cimere vs vs bildirin yasal süre içerisinde sorunu çözmeleri gerekir.

    çözemezlerse aynı dökümanı verilen cevapa birlikte tüketici hakem heyetine taşırsanız kusurlu hizmet sattıkları için ve sorunu çözmedikleri için hangi ayda olursanız olun kaç tl ceza çıkarırız derlerse desinler ücretsiz iptale girer ürün kusurlu. sorunlu olmadığını ispatlamak vdf yükümlülüğü.

    bu şekilde iptal ettirenler artarsa ceza ücreti alamıyoruz diye onarıma giderler vdf altyapısına mahkum olanlarda da yararınız dokunur vdf altyapısı olan başka iss geçse de aynı sorunu yaşamaya devam ediyor @VII_outLaw denemiş.

    tüm vdf kullananlar bu sorunu test edip arıza kaydı açmalı baskı kurulmalı vdf altyapısı olanın başka çaresi yok altyapı diğer iss olanlar kaçar kurtulur.

    vdf altyapısı olan ne yapacak sabır diliyorum iptal ettirip almamayı seçe bilirler almama sebebi de paket kaybı var sorunu düzelttiniz mi deneyip tekrar iptal böyle uğraş dur.

    baksanıza vdf çalışanlarına gör altyapıları süper bir sorun yokmuş peki bu kadar abone neden sorun yaşıyor, buadar abone neden şikayet ediyor bir dinleyin araştırın sorunu çözmenin ilk adımı sorunu kabul etmektir sevgili vdf.

    diğer konu 10 sayfa olmuş bir arpa boyu yol alamamış aynı tas aynı hamam.

    vdf altyapısı olana sabır diliyorum beden bu kadar zaten hiç bir şeye yardım edemedim ne yapsak boş.

    ücretsiz iptaler gelince abone sayısı azalınca anlarlar artık zaten 3.5 firma var tt sol vdf türknet birtanesi sürekli diretiyor ben bu 3.5 içinde olmak istemiyorum diye sizce kipm tabi ki vdf önce vdf tr üvey evlat muamelesi sonra mobilde 4.5g de sorunlar çekmemesi düşük hız vs vs şimdi de fiberde ki paket kayıpları.




  • Traceroute sonuçlarına göre evinizdeki AP'nin iletişim kurduğu ilk cihazdan başlıyor sorun. Hani ilk noktaya kadar 20 ms ping olmaması lazım. Şimdi Vodafone fiber kullandığım evimde değilim ama araya AP ekleyerek 7 ms ping alabiliyorsam o ilk ping 10 ms bile olmamalı. Evinizdeki fiber GPON ONT ile karşı taraf arasında bir sıkıntı var gibi. ONT arayüzüne girip hat değerlerine bakın, bir sıkıntı olabilir. Sıkıntı yoksa da karşı cihazda bir sıkıntı var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 29 Ağustos 2019; 1:28:21 >
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    @sis651


    Sonuçlarım gördüğünüz gibi ve sabit bir upload paket kaybım mevcut. Modem olarak Net master infinity 401 modemi var. Tek modem bu modemlerde sanırım ONT içine gömülü oluyor. Bakmam gereken hat değerleri neler acaba?
  • Sorun güncel devam ediyor.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Sonuçlarda genel anlamda 12ms civarı çıkmış hocam. Türksat'ta 10ms başlangıç pingi mevcut zaten. Onu çıktığınız zaman 2ms gibi sürelerde erişmiş, sorun yok gibi duruyor.

    @Quaken 10.57.0.1 adresine ping atmayı deneyebilir misiniz lütfen?
  • Buyrun hocam. Ping ve Tracert sonuçları.
    https://img.donanimhaber.com/upfiles/1820299/5dce2868-6841-4e34-afd6-98b8701ed85f.png
    https://img.donanimhaber.com/upfiles/1820299/eb6d09e7-2f29-4ce2-8fe1-1640979d8d51.png



    @HHsungur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 29 Ağustos 2019; 14:32:38 >
  • Başlangıç pingi neden mevcut ki? Fiber kablo ile bağlı adam, koaksiyel ile eski sisteme değil.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.