Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
3
Favori
8.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Telefonda PUBG mobile'de sıkıntı olmuyor, Lite benim sistemde çalışır mı bilgim yok.
    çalışır 10 dakikanızı almaz çok merak ettim cidden şimdi.

    Bu arada alt yapı vdf yada kablo netten biri midir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 2 Eylül 2019; 1:19:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Birinde Paris, birinde Viyana üstünden geçiyor.
    Nasıl ya aynı modem farklı 2 kablolu bağlantı ile masaüstü ve laptop olarak attım o değerleri?

    aynı anda aynı şekilde aynı mekanda... böyle bir şey olabilir mi?

    Laptop Paris üstünden alıyor packet loss yok.

    Masaüstü Viyana üstünden alıyor packet loss var şaka mı bu ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 2 Eylül 2019; 1:35:25 >
  • Turk Telekom Fiber wireless:)

    Mantığı anladım şu upload paket loss bize neler ögretti.

    PUBG franfurt serverı

    C:\WINDOWS\system32>pathping 35.156.63.252

    Tracing route to ec2-35-156-63-252.eu-central-1.compute.amazonaws.com [35.156.63.252]
    over a maximum of 30 hops:
    0 DESKTOP-TERJP0R [192.168.2.4]
    1 MitraStar.Home [192.168.2.1]
    2 212.156.233.14.static.turktelekom.com.tr [212.156.233.14]
    3 93.155.0.184
    4 81.212.106.225.static.turktelekom.com.tr [81.212.106.225]
    5 06-ulus-xrs-t2-1---06-ulus-t3-7.statik.turktelekom.com.tr [195.175.174.42]
    6 06-ebgp-ulus1-k---06-ulus-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.197.37]
    7 302-ams-col-3---06-ebgp-ulus1-k.statik.turktelekom.com.tr [212.156.102.117]
    8 ae-18.r02.amstnl02.nl.bb.gin.ntt.net [81.20.64.101]
    9 ae-19.r25.amstnl02.nl.bb.gin.ntt.net [129.250.2.178]
    10 ae-7.r25.frnkge08.de.bb.gin.ntt.net [129.250.3.76]
    11 ae-5.r00.frnkge07.de.bb.gin.ntt.net [129.250.4.185]
    12 213.198.87.218
    13 52.93.23.210
    14 52.93.111.202
    15 52.93.111.203
    16 54.239.106.117
    17 54.239.4.216
    18 * * *
    Computing statistics for 425 seconds...
    Source to Here This Node/Link
    Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
    0 DESKTOP-TERJP0R [192.168.2.4]
    0/ 100 = 0% |
    1 4ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% MitraStar.Home [192.168.2.1]
    0/ 100 = 0% |
    2 12ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 212.156.233.14.static.turktelekom.com.tr [212.156.233.14]
    0/ 100 = 0% |
    3 13ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 93.155.0.184
    0/ 100 = 0% |
    4 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 81.212.106.225.static.turktelekom.com.tr [81.212.106.225]
    0/ 100 = 0% |
    5 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 06-ulus-xrs-t2-1---06-ulus-t3-7.statik.turktelekom.com.tr [195.175.174.42]
    0/ 100 = 0% |
    6 13ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 06-ebgp-ulus1-k---06-ulus-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.197.37]
    0/ 100 = 0% |
    7 73ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 302-ams-col-3---06-ebgp-ulus1-k.statik.turktelekom.com.tr [212.156.102.117]
    0/ 100 = 0% |
    8 73ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ae-18.r02.amstnl02.nl.bb.gin.ntt.net [81.20.64.101]
    0/ 100 = 0% |
    9 70ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ae-19.r25.amstnl02.nl.bb.gin.ntt.net [129.250.2.178]
    0/ 100 = 0% |
    10 77ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ae-7.r25.frnkge08.de.bb.gin.ntt.net [129.250.3.76]
    0/ 100 = 0% |
    11 77ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ae-5.r00.frnkge07.de.bb.gin.ntt.net [129.250.4.185]
    0/ 100 = 0% |
    12 71ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 213.198.87.218
    100/ 100 =100% |
    13 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% 52.93.23.210
    0/ 100 = 0% |
    14 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% 52.93.111.202
    0/ 100 = 0% |
    15 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% 52.93.111.203
    0/ 100 = 0% |
    16 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% 54.239.106.117
    0/ 100 = 0% |
    17 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% 54.239.4.216

    Trace complete.



    Herşeyi süper...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 2 Eylül 2019; 13:44:15 >




  • Vodafone net sonucu:

    İnanılmaz daha ilk hopta paket kaybı var :)

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı


    Heyecan verici geleceğe hazır mısın? VODAFONE VODAFONE, HEP YANINDA. Dırı dırı dırı 1!1!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 2 Eylül 2019; 15:4:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BE9883E22

    Vodafone net sonucu:

    İnanılmaz daha ilk hopta paket kaybı var :)




    Heyecan verici geleceğe hazır mısın? VODAFONE VODAFONE, HEP YANINDA. Dırı dırı dırı 1!1!
    Patchping ile packet loss'u mu görüyoruz hocam ? Bu arada neye göre anlıyoruz burda packet loss olduğunu ?




  • Atlama yaparken herhangi bir değer vermeden %100 oluyor. Paket loss olduğuna bir işarettir ama çok öğrenmek istersen sende de değerleri 100/100 olan ip adresleri varsa o adreslere ;
    http://lg.superonline.net/lg/http://lg.turktelekom.com.tr/lg/

    Adresleri üzerinden ping atarak sonuçlarını görebilirsin:)

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı
    Buradan da %100 paket kaybı olduğu anlaşılıyor.


    GÜNCELLEME:

    Bugün Kablonet altyapısı üzerinden ISS'si kablonet olan bir komşuma ulaştım ve modemini kullanmak için izin istedim. Modeminde herhangi bir arayüz değişikliği yapmadan direk onun Kullanıcı adı ve Şifresiyle yani IP'yi Kablonet'ten alacak şekilde bir bağlantı gerçekleştirdim. Bilin bakalım ne oldu?

    SORUN ÇÖZÜLDÜ!


    Buradan da görebileceğiniz ve kanıtlamış olduğumuz üzere tüm sorun Vodafone yurtdışına data yaşıyan ve onları çıkartan data merkezleri ve omurga hattındadır. Bugüne kadarda herhangi bir çözümde bulunamamışlardır.

    Özetle:

    Alt yapı: Kablonet ISS: Kablonet Paket Kaybı: Hiç yok
    Alt yapı: Kablonet ISS: Vodafone Paket Kaybı: Çok
    Alt yapı: Türk Telekom ISS: Türk Telekom Paket Kaybı: Hiç yok

    Kendilerine Cimer, BTK, Tüketici hakem heyeti üzerinden şikayet yazısı yolladım. Eğer kısa zaman içerisinde sonuçlanmazsa avukatım aracılığıyla daha üst hukuki kurumlara da başvuracağımı söylemek istiyorum. Gelişmeleri konu altına ekleyeceğim takipte kalın.

    @jeffogu @burakkosucu @Ozcanbabacan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 4 Eylül 2019; 1:0:0 >




  • 14 günü geçirmeden tüketici hakem heyetine başvurun soru içeren belgeleri yazışmaları da ekleyin üçretsiz iptali için baş vurun kablonete geçin derim veya kablo üzerinden başka sağlayıcıya siz bilirsiniz orasını.

    btk yasa çıkarmış filan demiş ücretsiz iptal olmuyormuş filan fistan bunu iss ler hep ücretsiz iptale yanaşmıyor son baktığımda btk yasa çıkarma yetki yoktu.

    forumda tüketici mahkemesine giderek iptal ettiren ödediği cezayı faiziyle geri alan çok son durum ne bilmiyorum bir tüketici heyetine danışın derim.

    sonuçta mağazadan satılan bir ürün değil, kapıdan ve uzaktan satış yapılıyor buda tüketici haklarına göre 14gün iade girer.

    veya cayma bedelini nerdeyse tüm issler 500tl kadar ödüyor (geçmek istediğiniz iss danışın) tabi siz peşin ödüyorsunuz cezayı yeni iss sözleşme sürecince aylık bölüp düşüyor.

    o zaman şöyle yapan satıcılar bolca çıkar kapıya ürünü bırak çakma birde imza at daya tüketiciye mecbur ödesin böyle bir düzene mi gelececek iss ler zaten mafya kılıklı iyice yollarını bulurlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaq999 -- 4 Eylül 2019; 1:19:6 >




  • Sol altyapısı olsa bile online oyunlarda sıkıntı yaşar mıyız yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tommy Shelby

    Sol altyapısı olsa bile online oyunlarda sıkıntı yaşar mıyız yani
    Türksat ve Vodafone'nun kendi altyapısından kullanırsanız sıkıntı yaşarsınız ;çünkü bilinen forumda ve de diğer forumlarda

    15-16 kişi Vodafone'lu altyapıda sorun yaşıyor.

    Quaken başlığı açana kadar sorunun sadece Vodafone altyapısında olduğunu düşünüyordum. Ama Türksat altyapısı üzerinden kullanan 4-5 kişide de sorun var.

    SOL Alt yapı üzerinden değer ve resim görmedim bir şey diyemeyeceğim. Benim ve Quakenin attığı kanıtlar gerçek test edilmiş uygulanmıştır.

    SOL alt yapıdan öyle ping test resim ve video göremedim. Keşke sitede SOL altyapı olsaydı.... 4 aydır yine eskisi gibi harika oyunlara devam etmiştim.
  • zaq999 kullanıcısına yanıt
    Hocam 14 günlük cayma hakkını hiçbir şekilde kullandırtmıyorlar, öyle bir şans yok yani. Sözleşmede cayma hakkıyla alakalı bir madde olmadığı için böyle bir hakkınız yok eskiden vardı kaldırdık diyorlar. Ben de mecburen Tüketici Hakları Hakem Heyeti'ne başvurdum fakat 1 ayı geçti hala karşı taraftan savunması istendi olarak gözüküyor. Arayıp sorduğumda 5-6 ay içersinde sonuç kapınıza posta olarak gelir dediler, anlayacağınız insanı kanser edene kadar uğraştırıyorlar. Bakalım sonuç ne olacak büyük ihtimalle kazanacağımı düşünüyorum bi kuruş para da ödemem.
    Ha BTK'nın da Allah cezasını versin zaten şikayet oluşturuyoruz adamlar yine ISS ile muhattap ediyor, telefonla arıyoruz cayma hakkını sorgulamak için adam diyor ki biz o konuyla ilgilenmiyoruz bu neyin kafası arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeffogu -- 4 Eylül 2019; 12:1:14 >
  • Bu da benimkisi hocam
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p1lxv9
  • http://lg.turktelekom.com.tr/lg/

    Bu adreste ip adresine 195.87.128.38 bunu yazarak ping testi yapar mısın ?

    @jeffogu
  • %100 packet loss
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p1sz3a
  • %100 packet loss

    Bu ne için önemli?

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı
  • Müşteri hizmetlerine arıza kaydı açtırdım. PUBG mi dedi direk: ) sadece o değil bütün online oyunlarda var dedim.
  • Merhabalar. VodafoNet kullanıyorum ve ping değerlerimde ya da herhangi bir oyunda hiçbir sıkıntım yok fakat ne zaman Pubg girsem Pkt Loss %1 ila %5 arasında sürekli gidip geliyor. Bütün yolları denedim format bile attım ama çözüm olmadı. İnternet sağlayıcısı ile görüştüm 3-4 kere kanal değişimi yaptılar fakat o da çözüm olmadı. Bilgisayar kasasını abimin evine götürdüm orda denedim orda bir sorun çıkmadı gayet %0 güzel bir şekilde oynanıyor. Gerçekten çok büyük stres yaratıyor bu olay bende lütfen bilenler yardımcı olsunlar.

    Format atıldı.
    Sistem ve driverlar güncellendi.
    İnternet sağlayıcısından yeni kanal ayarları yapıldı.
    PingPlotter isimli programdan test edildi, bir ID'de %30 civarı loss var fakat çözüm bilmiyorum.

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Breath Of fire -- 5 Eylül 2019; 16:11:25 >




  • Güncelleme yaptım, fps sabitledim, format bile attırdım ama hala devam ediyor bu sorun.. İnternetim Vodafone ve arayıp müşteri hizmetleri ile de görüştüm yeni kanal ayarları bile yaptılar fakat bir türlü düzelmiyor. Kronik olarak resmen %1 ila %3 arasında gidip geliyor bazen %5 e çıkıyor ne yapmam gerek kafayı yiyeceğim.
  • Bunlar da TTNET VDSL ile yaptığım sonuçlar CMD'deki pathping sonuçları gözle görülür olarak daha iyi fakat aynı IP'ye ping attığıma yine %100 packet loss çıktı
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p2lbzb

    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p2ldnd




  • TTnet'te çıkması çok normal. Çünkü kendi Pathping'iniz içerisinde zaten datalarınız oraya hiç uğramıyor.
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p2lbzb


    Kendi attığınız linki inceleyin. Datalarınız o ip adresine uğramış mı hiç? :)

    Modeminizin ardından 212.156.201.64 buraya gidiyor. Ve ping değeride almışsınız. İsterseniz bi burayada deneyin :)



    Bakın bende sizin datanızın ilk hop'una ping atıyorum. Benim datam listede oraya hiç ulaşmamıştı zaten. Sonuç bu şekilde çıkıyor :)
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p2lkmw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 6 Eylül 2019; 13:22:17 >




  • Hocam bunda da packet loss çıkıyor hahaha başka bir sıkıntı mı var yoksa internetler harbiden çöp mü
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/p2m32k



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeffogu -- 6 Eylül 2019; 13:57:57 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.