Şimdi Ara

Cruze, Bakım sonrası 1 Yıl - 10.000km İzlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
2
Favori
7.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    15 bin bakımına 328 tl almışlarsa sen onu çöpe at kardeş diğer bakımlarını ben hayal bile edemiyorum...

    aynı işlemleri 60bin bakımında i30dan almışlar. 700tl. fazladan fren takımı, ya arka ya da ön. triger yok. başka bir şey yok. sorarım hangisi çöpe atılacak?

    700tlde ucuz değil doğru ama sonuçta bu 60 bin diğeri 15bin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    kardeş ben toyota avensis 1.6 motor arabanın 10 bin bakımına 150 lira vermiştim yetkili serviste inanmayana gösterebilirim 6 senedir saklıyorum.

    6 sene önce olduğu için 150 liradır o

    en son 100bin bakımına özel serviste 220 tl verdim yetkili serviste 450 tl idi. peki buna ne diyorsunuz ? bence sizin servisleriniz çok aşırı pahalı 100 bin bakımında 2 bin tl falan bayılırsınız.

    Abicim bu bakım fiyatları katlayarak mı gidiyor anlamadım ki neden 2.000 lira olacak?
    Sonuçta hep aynı işlemler yapılıyor, belirli kilometrelerde Fren balatası, buji, triger gibi parçalar değişiyor o kadar.

    triger setini değişeceğin kmye gel o zman görüşelim katlanıyor mu katlanmıyor mu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    kardeş ben toyota avensis 1.6 motor arabanın 10 bin bakımına 150 lira vermiştim yetkili serviste inanmayana gösterebilirim 6 senedir saklıyorum.

    6 sene önceki fiyatlar ile şimdilkikleri karşılaştırmamak lazım. önemli olan şimdi 1.6 avensis ilk bakımı kaç lira.

    eray, çoşkun ve genel bölümüne takılan birkaç arkadaş ile araçlarımız aynı.
    aynı aracın ilk bakımı için 230TL (2,5 sene önce) ödemiştim. 6 ay önce ikinci bakım için 350tl ödemiştim.(bujileri değiştirmesem 310TL)
    aslında bakım fiyatları için, şehirden şehire değişen bir durumda söz konusu...

    neyse, bana göre bakım fiyatları her firmada yaklaşık olarak aynı.
    bakımlardaki fiyat içinde en önemli "oynak" etken işçilik. eray 148tl ödemiş, ben 97tl...gibi...




  • Bakım fiyatları bana da fazla geldi.

    Aracın fiyatıyla ters orantılı.

    En agir bakımlardan 80k bakımına 680 lira verdim imzamdaki arac icin. Diger bakımlar genelde 300 civarı idi. Ama 10 binde bir bakıma giriyor, o da buyuk bir eksi!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    kardeş ben toyota avensis 1.6 motor arabanın 10 bin bakımına 150 lira vermiştim yetkili serviste inanmayana gösterebilirim 6 senedir saklıyorum.

    6 sene önce olduğu için 150 liradır o

    en son 100bin bakımına özel serviste 220 tl verdim yetkili serviste 450 tl idi. peki buna ne diyorsunuz ? bence sizin servisleriniz çok aşırı pahalı 100 bin bakımında 2 bin tl falan bayılırsınız.

    Abicim bu bakım fiyatları katlayarak mı gidiyor anlamadım ki neden 2.000 lira olacak?
    Sonuçta hep aynı işlemler yapılıyor, belirli kilometrelerde Fren balatası, buji, triger gibi parçalar değişiyor o kadar.

    triger setini değişeceğin kmye gel o zman görüşelim katlanıyor mu katlanmıyor mu

    120 binde değişecek yani benim için 12 yıl demek abicim, yine de beni düşündüğün için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 10 Haziran 2012; 0:29:57 >




  • Eray çok güzel yazı olmuş ellerine saglik.

    Tip olarak begendiğim C segmenti sedanlardan tam F/P aracı.

    Curuzların hepsinde esp standart mı?

    Ekleme: Benzinlı araçlardaki bakım masrafı ucuz dıye kendimizi avutmamak gerek, neredeyse benzinlı sıfir aracların rutin bakımları 300 400 arası nerede ucuzluk, hikaye demek ben 20 bın bakıma 320 tl odedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 10 Haziran 2012; 0:33:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    15 bin bakımına 328 tl almışlarsa sen onu çöpe at kardeş diğer bakımlarını ben hayal bile edemiyorum...

    aynı işlemleri 60bin bakımında i30dan almışlar. 700tl. fazladan fren takımı, ya arka ya da ön. triger yok. başka bir şey yok. sorarım hangisi çöpe atılacak?

    700tlde ucuz değil doğru ama sonuçta bu 60 bin diğeri 15bin

    Değişen parçalar aynı.

    Hatta hyundai altın kaplama(!) polen filtresi kullandığı için 100tl idi

    60bin bakımının normal bir bakımdan farkı yoktu, arkadaşın koyduğu faturada. sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    390tl de az değil kabul ediyorum. ama garanti uğruna yapacak bir şey yok... 5yıl garanti uğruna, bir de triger varsa onun içinde hyundai tarafından yolunmanın alasını yaşarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 10 Haziran 2012; 0:32:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    kardeş ben toyota avensis 1.6 motor arabanın 10 bin bakımına 150 lira vermiştim yetkili serviste inanmayana gösterebilirim 6 senedir saklıyorum.

    6 sene önce olduğu için 150 liradır o

    en son 100bin bakımına özel serviste 220 tl verdim yetkili serviste 450 tl idi. peki buna ne diyorsunuz ? bence sizin servisleriniz çok aşırı pahalı 100 bin bakımında 2 bin tl falan bayılırsınız.

    Abicim bu bakım fiyatları katlayarak mı gidiyor anlamadım ki neden 2.000 lira olacak?
    Sonuçta hep aynı işlemler yapılıyor, belirli kilometrelerde Fren balatası, buji, triger gibi parçalar değişiyor o kadar.

    triger setini değişeceğin kmye gel o zman görüşelim katlanıyor mu katlanmıyor mu

    120 binde değişecek yani benim için 12 yıl demek abicim, yine de beni düşündüğün için teşekkürler

    12 yıl sonra görüşürüz o zman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    15 bin bakımına 328 tl almışlarsa sen onu çöpe at kardeş diğer bakımlarını ben hayal bile edemiyorum...

    aynı işlemleri 60bin bakımında i30dan almışlar. 700tl. fazladan fren takımı, ya arka ya da ön. triger yok. başka bir şey yok. sorarım hangisi çöpe atılacak?

    700tlde ucuz değil doğru ama sonuçta bu 60 bin diğeri 15bin

    Değişen parçalar aynı.

    Hatta hyundai altın kaplama(!) polen filtresi kullandığı için 100tl idi

    60bin bakımının normal bir bakımdan farkı yoktu, arkadaşın koyduğu faturada. sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    390tl de az değil kabul ediyorum. ama garanti uğruna yapacak bir şey yok... 5yıl garanti uğruna, bir de triger varsa onun içinde hyundai tarafından yolunmanın alasını yaşarsın

    sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    demişsinde yalnız bunlar zaten çok fazla tutan şeyler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    Eray çok güzel yazı olmuş ellerine saglik.

    Tip olarak begendiğim C segmenti sedanlardan tam F/P aracı.

    Curuzların hepsinde esp standart mı?

    Ekleme: Benzinlı araçlardaki bakım masrafı ucuz dıye kendimizi avutmamak gerek, neredeyse benzinlı sıfir aracların rutin bakımları 300 400 arası nerede ucuzluk, hikaye demek ben 20 bın bakıma 320 tl odedim

    Teşekkürler Yunus.

    Bakımı ucuz değil doğru ama garanti uğruna katlanıyoruz işte yoksa yağını, filtresini ben de değiştiririm.
    Cruze'larda her donanım seviyesinde ESP standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    demişsinde yalnız bunlar zaten çok fazla tutan şeyler

    nedense diskler polen filtresi ile aynı fiyatta idi

    pardon disk bile değilmiş. altı üstü balatalar imiş. benim 25tl'den aldığım balatalar...
    http://g1206.hizliresim.com/y/1/79n0v.jpg

    bu da listesi. 880TL imiş ama 180tl indirim ile 700 yapmışlar... ahhh hyundai bizi düşünmüş yani müşterileri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 10 Haziran 2012; 1:00:29 >




  • yalnız triger degisimi icin 12 yıl beklemeye kalkarsanız o triger buyuk ihtimalle 12 yıldan once kopar :) km az olsa da 5-6 yılda bir degistirmek gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    15 bin bakımına 328 tl almışlarsa sen onu çöpe at kardeş diğer bakımlarını ben hayal bile edemiyorum...

    aynı işlemleri 60bin bakımında i30dan almışlar. 700tl. fazladan fren takımı, ya arka ya da ön. triger yok. başka bir şey yok. sorarım hangisi çöpe atılacak?

    700tlde ucuz değil doğru ama sonuçta bu 60 bin diğeri 15bin

    Değişen parçalar aynı.

    Hatta hyundai altın kaplama(!) polen filtresi kullandığı için 100tl idi

    60bin bakımının normal bir bakımdan farkı yoktu, arkadaşın koyduğu faturada. sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    390tl de az değil kabul ediyorum. ama garanti uğruna yapacak bir şey yok... 5yıl garanti uğruna, bir de triger varsa onun içinde hyundai tarafından yolunmanın alasını yaşarsın

    sadece ön veya arka fren takımı değişmiş o kadar.

    demişsinde yalnız bunlar zaten çok fazla tutan şeyler

    nedense diskler polen filtresi ile aynı fiyatta idi

    o hyundainin premiumluğu diyelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    yalnız triger degisimi icin 12 yıl beklemeye kalkarsanız o triger buyuk ihtimalle 12 yıldan once kopar :) km az olsa da 5-6 yılda bir degistirmek gerek.

    yıllık 15.000km'den hesaplarsak 8.yıl bakımına denk geliyor :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    - süspansyonlar biraz sert fakat bu dedigin gibi yol tutuşu olarak geri dönüyor yol tutuş gerçekten iyi arabanın.. ses konusunda ise aynı sesi hatta belki fazlasını astra ve insignia da duyabilirsiniz. bizzat kaç kere dikkat ettim astra ve insigniada da aynı sesler mevcut. bizim arabada fazla yok rahatsız edici düzeyde degil yani, fakat bu normal bir durum GM araçlarında sanırım

    - koltuk konusunda ise arka koltuklar biraz sert gibi fakat önler kesinlikle tam ayarında ve konforlu. uzun yolda kesinlikle ama kesinlikle beni hiç yormadı rahat ettirdi bu zamana kadar


    evet 2009-2010ve 2011 ilk dönemleri kaliper pimleri yuvasındaki boşluk dan dolayı ses yapıyordu. bu durum kullanıcıya ve bulunduğu
    sürüş ortamına göre çıkıyor/çıkmıyor, duyuluyor/duyulmuyor gibi bir pozisyondaydı. servise gidenler ilk dönemler olmasa da, zaman
    içerisinde garanti kapsamında sorunları halledildi. bana göre garantiden çözüldü ise sorun yok. gerçi GM grubuna ait araçların çoğu böyle.

    süspansiyonlar sert, ama yumuşak olup yol tutuşundan ödün vermektense biraz sert olmasını tercih ederim.

    ben uzun yol rahatlığını çok seviyorum ön koltuklarda çok rahatım.
    arka koltuk gerçekten sert mi? hiç oturup seyahat etme olasılığım olmadı.

    ek. genel anlamda memnunum. beklentilerimi karşılayan, zamanında full donanımlı otomatik 35.000TL ye aldığım bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 10 Haziran 2012; 0:54:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    o hyundainin premiumluğu diyelim

    http://g1206.hizliresim.com/y/1/79n0v.jpg kanıtı

    880TL, 180TL indirim ile 700tl. sanayide 250TL ile iş biterdi... bana pişmiş kelle gibi sırıtıp indirim gününü kaçırdın tipiyle bakan hyundai

    admire aracımı normal bir bakıma götürdüm şu faturanın aynı, fren balataları yok sadece. 300tl dedi. sanayide 160'a hallettim
    Şanzıman için usta bulamayınca mecburen servise soktum. indirimi kaçırdınız vs dedi. biraz sinirlendim kızdım. indirim yaptılar. 150tl de şanzıman için baydım. 3lt yağ, filtre,conta..

    aracım premium değil nedense

    yeni i 30 42 binden başlayarak bence haketti




  • cruze için bakım periyotları;
     Cruze, Bakım sonrası 1 Yıl - 10.000km İzlenimlerim

     Cruze, Bakım sonrası 1 Yıl - 10.000km İzlenimlerim
  • Bakım konusunda boşuna tartışıyorsunuz, polen filtresi olmasa 280 TL civarında fatura çıkardı ve fiyat normal.

    Adamlar o servisi nasıl çekip çevirecek, garantiden feragat etmemek için elimiz mahkum bu kazığı yiyeceğiz.

    Sonuncusu 18 Mayısta olmak üzere Focusu 3 kez yıllık bakıma soktum.

    İlk 15.000 bakımı 2010; rutin bakım+polen filtresi 268 TL (%10 civarı İskonto)
    İkinci 15.000 bakımı 2011; sadece rutin bakım 233 TL (İskonto yok)
    Üçüncü 15.000 bakımı 2012; rutin bakım+polen filtresi 297 TL (%15 İskonto)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChemtraiLs -- 10 Haziran 2012; 0:59:22 >
  • Çok para vermişsin servise sen sat o arabayı


    Şaka bir yana Eray paylaşım için emeğine sağlık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Çok para vermişsin servise sen sat o arabayı


    Şaka bir yana Eray paylaşım için emeğine sağlık..

    Sağol abi, en fazla bir kere daha para alırlar benden sonra selam vermek için bile yetkili servise girmem :))
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.