Şimdi Ara

Cvt şanzuman . Bir soru.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar nissan qashkai 2012 var. Arabayı dün aldim. Yarim otomatik cvt şanzuman araba. Bundan satan adam vites yükseltmesi için aracın gaz sonra devir 2 binde ayağını gazdan kes o ara vites yükselir. Sonra tekrar gaz dedi. Cvt bu şekildemi vites yükseltiyor. Ben jetta kiralamıştım o. Onda ayağımı hiç gazdan kesmiyirdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yarım otomatik ve cvt nerden düzeltiyim bilemedim ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tokatlama deniyor galiba bu işleme :) ayağını çekmene gerek yok vites değiştirmek için... sadece o devirde vites atmasını istiyorsan ayağını çekince vites yükseltir araba... yol uygunsa araba daha fazla hızlanmak istemediğini düşünerek sabit hızla hangi devirde gidiyorsa o devire düşürmek için uygun vitese geçer hepsi o...
  • Cvt değişken oranlı bir şanzıman yani vites atmaz, motorlardaki mantık bastıkça gider. Öyle ayağını çek atsın gibi bir olay yok.

    ŞANZUMAN DEĞİL ŞANZIMAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanhh -- 7 Temmuz 2018; 19:40:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani ayağımı gazdan kesmeye gerek yok. O kendi atar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rslsrc

    Yani ayağımı gazdan kesmeye gerek yok. O kendi atar.

    Aynen saçmalamıs adamın demek istediği anladım kadarıyla ayağını gazdan çektiğinde vites atmıs hissiyatı veriyor demek istemiş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldığınız araçta f1 vites mi var bazen cvt ye sanal vites oranları atıyor firmalar onlardan bahsetmiş olanilir qq de cvt basıl bilmiyorum f1 veya şanzımanda + - vs yok ise , cvt sisteminde vites olmadığı için dikkate alma devri sabit tutarak hızlanabilirsin sürdükçe anlarsın konforu güzeldir,



    Cvt tork konvertörlü bir şanzıman tam otomatik sınıfındadır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Senin dediğin hadise yarı otomatik şanzımanlar için geçerli, çift kavramalılar da buna dahil. Tam otomatik ve Cvt'de doğru bir davranış olmaz. Şanzımanı şaşırtmı? olursun, sağlıklı bir davranış olmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende aynı motorlu ve şanzumanlı fluence var ilk hızlanmada ayağınız pedalda sabit 2000 devirde tutarsanız 70 75 km gelince aracta bir vites atma gibi bir durum oluyor onu söylemiş olabilir sabit hızlanma yoksa bu durum gercekleşmez durmadığınız sürecede bu olay tekrarlamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_kucukaksoy -- 7 Temmuz 2018; 22:2:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne miktarda hizlanmak istiyorsaniz gaza o miktarda basin. Arac vitesi yani cvt nin oranini da gazi da o miktarda verecektir.

    Yani gaz pedalina cevyrek basiyorsaniz ona uygun bir ivmelenmeye gore arac ayarlar vitesi.

    Mumkun meretebe gaz pedalina sabit basin.

    Ayrıca otomatiklerde genel olarak gazdan ayaginizi cektiginizde veya gevsettiginizde vites yukseltir, tam tersi gazi arttirdiginizda hizlanma amacli vites kucultur. Gaz pedaliyla sanzimana bir nevi komutlar vermis olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.