Şimdi Ara

D&R - Siparişte Sorunların Yaşandığı Bir Firmadır - Alışverişlerde Sıkıntılar Mevcut (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
857
Cevap
24
Favori
76.670
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dh5959 D kullanıcısına yanıt
    Yohh amua....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edilirse can sağlığı olsun napalim. İadede sikinti yasamayalim D.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siparişi kargoya verilen bi el kaldirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimki kargoya verildiciler, is coming.
  • bizimkisi is not coming. demekki gelse kargoya verilirdi. sipariş hazırlaıyor yazanlar iptal mi?
  • 2 adet lazımdı bende 2 adet aldım bir kardeşime bir bana sipraşiniz hazırlanıyor yazıyor hala bennce 10-20 tane alanda yoktur satmak için alan varsa bilemem ama normal bir insan 20 tane alıp ne yapacak mezardamı kullanacak.
  • havaleyle aldım. parayı göndersem mi acaba
  • Müşteri hizmetlerini arayan var mı? konuyla ilgili görüşen?
  • Yukarda biri görüşmüş tedarik aşamasındaymış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

    Böyle düz mantıkla yaklaşılmaz ki olaya. Bahsi geçen fare her gün tüketilen ya da haftalık/aylık olarak kullanım dışı kalıp da değiştirilen bir şey mi? Alırsın, aylarca, yıllarca kullanırsın kırmadıkça, bozulmadıkça... Ama sizin günde üç öğün pizza yemeniz normal karşılanabilir çünkü yaşamın bir gereği olan "beslenme" ihtiyacınızı karşılıyorsunuz. Yakalarsanız böyle sıcak pizza fırsatları, afiyet olsun, her öğün tüketin. Ancak her hafta/ay fare almanın neresi sıcak? 3-5 lira ucuz diye 15-20 tane fare aldık diyelim, e sonunda ne olacak? Tekil alışverişte kar etmişken, çoklu alışverişte zarara geçmiş oluruz, ki bu da sıcack fırsattan öteye geçer. Sıcak fırsattan faydalanmanın mantığı, ihtiyacın olan ürün veya hizmeti avantajlı fiyattan temin etmektir; evi piyasaya göre ucuz ama kullanmayacağımız ürünlerle doldurmak değildir.

    Hocam tamam da Bahsi geçen mouse çok kolay bozulabiliyor. Ömürlük değil yani. Bozulduğu zaman yenisini alırken yine mi bedava olmasını bekliyceksiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    3 ocakta 110tl lik bir urun siparis verdim. hala siparis hazırlamıyor gozukuyor. ne gonderdigim emaillere cavap veren var ne de musteri hizmetlerine telefonla erisebiliyorum ustelik 15dk hatta kalıp beklememe ragmen. yani su anda herhangibir para iade talebinde bulunamıyorum. yani para iadesi alamıyorum demek oluyor bu. bir baska degişle, burdaki kimse ne fareyi alabilecek ne de para iadesi.
  • hssapiens H kullanıcısına yanıt
    Hocam bir benzer durum benim de başıma gelmişti tozlu.com dan aldığım şeyin iadesini yapmama rağmen 2 ay boyunca para iademi alamadım. Tüketici Hakem Heyetine bir dilekçe ile başvurdum. Haklı bulundum ve para iadem gerçekleşti. Alacağım para azdı ancak önemli olan hakkımızı savunmamız. Size de tavsiye ederim. 1 dilekçe ile kolaylıkla halloluyor.
  • bunun icin degil de daha once telefonum pili sismisti, garanti kullanıcı hatası dıyınce ben de cankaya thh'e dilekce yazdım. 9 ay sonra cevap geldi; cankaya nufusuna kayıtlı olmadıgınız icın talebiniz reddedilmistir diye. bi de nufus icin dilekce yazma isi olacaktı. ben de vazgectim kimbilir onun da baska dilekce olayı vardır. dilekce verme dilekcesi bahanesi vs uydursalar sasırmam yani. bu yuzden thh cozum uretmiyor zaman kaybi
  • Naptınız siteye sayfa bulunamadı diyor :D kaçar tane aldınız:d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Closer kullanıcısına yanıt
    O halde hatayı siz başta yapıyorsunuz, bu ürünün çabuk bozulduğunu bilerek bu ürünü almakta ısrar ederek... Farz edin 6 ayda bir bozuluyor, garanti kapsamında değişim veya iade de yapılmıyor ve yenisini alıyorsunuz. 2 yıl için 4 ürün, şuanki fiyattan 60 TL eder. Bu riske girmek yerine zaten şuanki fiyatın üzerine 20-30 daha ekleseniz, kaliteli ve uzun ömürlü bir ürün alırsınız, hem kafanız rahat eder, hem cebiniz hem de rahatça kullanırsınız yıllarca. Sırf ucuz diye 3-5 tane almak pek mantıklı değil bu durumda. Bu arada Logitech garanti konusunda övülen bir firmadır, tuşu bozuldu diye ürünün yenisini hatta üst modelini gönderdiklerine şahit olduk forumda.
  • kaç paraydı arkadaşlar?
  • Eyvallah kullanıcısına yanıt
    14.50

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer


    quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

    Böyle düz mantıkla yaklaşılmaz ki olaya. Bahsi geçen fare her gün tüketilen ya da haftalık/aylık olarak kullanım dışı kalıp da değiştirilen bir şey mi? Alırsın, aylarca, yıllarca kullanırsın kırmadıkça, bozulmadıkça... Ama sizin günde üç öğün pizza yemeniz normal karşılanabilir çünkü yaşamın bir gereği olan "beslenme" ihtiyacınızı karşılıyorsunuz. Yakalarsanız böyle sıcak pizza fırsatları, afiyet olsun, her öğün tüketin. Ancak her hafta/ay fare almanın neresi sıcak? 3-5 lira ucuz diye 15-20 tane fare aldık diyelim, e sonunda ne olacak? Tekil alışverişte kar etmişken, çoklu alışverişte zarara geçmiş oluruz, ki bu da sıcack fırsattan öteye geçer. Sıcak fırsattan faydalanmanın mantığı, ihtiyacın olan ürün veya hizmeti avantajlı fiyattan temin etmektir; evi piyasaya göre ucuz ama kullanmayacağımız ürünlerle doldurmak değildir.

    Hocam tamam da Bahsi geçen mouse çok kolay bozulabiliyor. Ömürlük değil yani. Bozulduğu zaman yenisini alırken yine mi bedava olmasını bekliyceksiniz?

    Genel olarak bilmiyorum ama yaklaşık 4 yıldır yoğun olarak kullanılan M185 sapasağlam çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coktan kargoya verılmesı lazım degılmıydı :D
  • Hala iptal olmadı gönderecekler galiba
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.