Şimdi Ara

D&R - Siparişte Sorunların Yaşandığı Bir Firmadır - Alışverişlerde Sıkıntılar Mevcut (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
857
Cevap
24
Favori
76.686
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İdefix, DR ikisi de son zamanlarda müşteriyi adam yerine koymuyor. Olabildiğince arkadaşlarımı farklı firmalara yönlendiriyorum bundan sonra. Mouse gelip gelmemesi çok önemli değil ama müşteriyi salak yerine koyan firmayla işim olmaz. Tedarik edemedik demeyi bile kabullenemeyen, talebiniz üzerine gibi şeylerle insanı salak yerine koyan bir firma olmuşlar. Yüzlerce liralık ürün almışımdır. Yazık.
  • Adamların siparişi hemde sanki biz talep etmişiz gibi iptal etmeleri ahlaki bir tutum değil. Bugün müşteriye bunu yapan, böyle davranan yarın dolandırırda. Bu başlıkları açanlardan bile şüphe duymaya başladım. Adam kasıtlı bir iki üründe fiyatı düşürüp sonra meşhur forumlarda sıcak fırsat gibi başlıklarla piyasadan belkide milyonlarca lira çekip- 3-4 gün bu parayı kullanıp sonra isteğiniz üzerine sipariş iptal edildi yalanıyla müşteriyi salak yerine koyuyor. bakalım topladığı o parayı ne zaman iade edecek karta...
  • Şikayetlere cevap vermeye bile tenezzül etmiyorlar ki.
    sikayetvar da hiçbir şikayete cevap yazmamışlar uzun zamandır.
    Kapıda ödeme filan varsa , organize olup yüzlerce sipariş verip , ödeme yapmadan iade etmek suretiyle pişman edelim bu yüzsüz , utanmaz herifleri.
  • Schauder kullanıcısına yanıt
    Artik bir sey yapilmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayetvar sitesini de çok abartmayın. firmalar artık bakmıyor bile oraya. klasik cevap verenler var. birde hiç bakmayanlar.
  • Ya yemin ediyorum şaka gibi ülkeyiz.Benim siparişte iptal olmuş 1 adet almıştım.
    Şimdi ben bu adamların samimiyetlerine nasıl inanıcam.
    Burdaki 100'lerce insanın paralarını aldılar günlerce işlettiler kullandılar sonra ee tedarik edemedik siparişinizi iptal ettik.
    Paranızıda canımız ne zaman isterse o zaman iade edicez..
  • İki adet mouse siparişimi "benim talebimle" iptal etmişler diye mail geldi bana da. Telefonla aradım, cevap veren müşteri temsilcisi arkadaş de papağan gibi aynı şeyleri tekrar edip durdu.

    Tedarikçi kaynaklı olarak iptal etmişler siparişleri. Prosedür olarak da para iadesi 3-7 iş gününde gerçekleşecekmiş. Satın alırken 10 saniye sürmüştü parayı çekmeleri.

    Satış sözleşmesinde tedarikçi kaynaklı iptal diye bir durum yok bu arada. Sadece tedarikçi kaynaklı gecikme durumu geçiyor, onda da alıcıya sorulur demişler siparişi iptal mi etmek istiyor yoksa para iadesi mi diye.

    30 lira için çok da uğraşmak istemedim ama yaptıkları benim nezdimde etik değil.
  • Benimde iptal olmuş fakat parayı ne zaman yatırcaklar bari onun bilgisini atsalarmış, çok bi para değil ama ben ne zaman yatıracaklar diye hergün banka bilgilerimi mi kontrol edeceğim
  • Ne biçim bir utanmaz sıkılmaz insan bunlar yahu...Benim talebimle iptal etmişler...miş...Yarın öbürgün "senin talebinle cinayet işledik" derlese hiç şaşırmam...Lanet olasıcalar...İnsan bari adam gibi çıkıp "mal yok,iptal ettik" der...
  • Bende bunları adam bilirdim. İptal olmuş, sipariş gelseydi yeni kitapları buradan almayı düşünüyordum birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D&R Web Mağazasıwww.dr.com.trden verdiğiniz W12...... nolu siparişinizde yer alan aşağıdaki ürün talebiniz üzerine 21.01.2017 tarihinde iptal edilmiştir.
    Talebiniz üzerine demiş yalana bak :)
  • Aslında mağazası basılıp protesto edilse cuk oturur. Aynı hatayı bir sefer yaparsın haydi iki. Sürekli yaparsan vardır bir kötü niyet. Beceremiyorsanız kapatın gidin ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com daki stoktan al yine al yolla. Sonuçta ikiside aynı holdingin. Bunların amacı paramızı alıp kullanmakmis onu anladım. Bize paramızı iade etmedikleri her gün bunlar paramizin üzerinden para kazanıyor. Bundan sonra doğan holdinge bağlı hiçbir alış veriş sitesi veya mağazasından alışveriş yapmam. Kendimi bu kadar keriz yerine koyulmuş hissetmemistim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fayda-i maksimize -- 22 Ocak 2017; 1:21:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kongor

    Aslında mağazası basılıp protesto edilse cuk oturur. Aynı hatayı bir sefer yaparsın haydi iki. Sürekli yaparsan vardır bir kötü niyet. Beceremiyorsanız kapatın gidin ya

    Ne yapalım usta Femen üyeleri gibi soyunalım mı, yoksa Greenpeace gibi kendimizi mi zincirleyelim dükkana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • risus_185 kullanıcısına yanıt
    femenleri mouse parasıyla buraya getirtsek daha bir görseli hoş olur :D

    şaka bir yana, hiçbir sözleşmeye vs. uymuyor bu durum, yaptıkları nitelikli dolandırıcılık sıfatında. sonuçta 1 sipariş değil 3 sipariş değil, sadece bu forumla birlikte yüzlerce siparişten bahsediyoruz keza ben bu indirimi bu site sayesinde değil başka bir siteden öğrendim. Bu siparişleri alıp nasıl anlamadılar, bunun arkasında kimler var...

    Takipçisi olup hukuki yollara başvurmak bir çözüm ama bu kadar ucuz bir mal için kim uğraşır böyle haysiyetsiz ve soğuk bir şirketle bilmiyorum.

    Zaten tek tük alışverişim vardı, eskiden iptal ettileri ürün ile iyice alışverişlerimi azaltmıştım, şimdi tuzu biberi oldu, bedava satsa daha da almam. Harcadığım zamana yazık.

    Kaybettikleri 20-30tl değil tamamiyle 1 müşteri olsun.
  • Benim sipariş de iptal olmuş sonunda.



    Şimdi yapmamız gereken hukuki prosedür nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 tane almıştım bana da iptal geldi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yönüyle ticari ahlaktan uzak davranış sergiliyorlar.biz talep etmeden talebiniz üzerine iptal ettik diyorlar.

    Ki bu siparişi tedarik edemedik de diyemezler her yerde toptancılarda olan ürün.

    1 ay içinde tedarik yoluna gitmek zorundalar. Sözleşmeye göre Türkiye sınırları içerisinde tedarik edemeseler işte o zaman iptal edebilirler.

    Tüketici hakem heyeti kararı kesin lehimize sonuçlanacaktır. Ben gitmeyi düşünüyorum yeter artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk günden beri göndermeyeceklerine emin olduğum için sipariş vermedim. Haklı çıktım. Beyler burayı takip etmiyorsunuz galiba. PS3 oyunlarıda indirimdeydi bir ara, herkes sipariş verdi, klasik olarak yine iptal ettiler. Elindeki stokları muhtemelen 30-40 tane sipariş verene göndermişlerdir. Yada para çeviriyorlar. Aklınızda olsun bu d&rın ilk vakası değil, son vakasıda olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptıkları hata dolayısıyla özür bile dilemekten aciz olan bir firma . Hem sen ürünü sat , parayı al , sonrada iptal isteği olmadığı halde yalan söyleyerek isteğiniz üzerine iptal ettik diye bize mesaj at . Onun yerine özür dileriz ürün elimizde bulunmuyor , stokları düzgün ayarlayamadık deselerdi bir sürü kişi affederdi. Neyse , 1000 lerce müşteri kaybetmeyi bir özür dilemeye tercih ediyorlar herhalde . Yazık .
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.